Dat is inderdaad geen goed nieuws.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef Herr.Flick het volgende:
Nou, ze hebben een hartruis ontdekt, da's dus al niet al te goed nieuws... hopelijk geneest het vanzelf met evt medicatie, want wie zit er nu te wachten op een hartoperatie bij een 4 jarige..
Grappig dat jij je aangesproken voelt en ik niet.quote:
Dan ga je niet. Gebruik die tijd om te solliciteren. ipv je hand als de eerste de beste anita op te houden. betaal ik daar belasting voorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:21 schreef Faithy het volgende:
[..]goed he
moet zo naar het CWI voor de WW-aanvraag
het is mn eer te na om tussen al die Anita's en Sjonnies en kutluiebuitenlanderkindjes (sorry, maar het is zo!!!) die geen fuck doen om te solliciteren en lekker de hele dag ' je weet ' voor dat gebouw lopen te roepen en kauwgom kauwen en lekkere chickies uitchecken een WW aan te vragen, terwijl ik juist WEL wil werken
Is gewoon in eens gekomen, gisteren zijn ze naar de huisarts geweest, die het niet wist, en die heeft ze met spoed doorverwezen naar het ziekenhuis. Het is schijnbaar wel te behandelen, dus da's dan wel weer goed nieuws, alleen is het afwachten hoe groot de schade nu is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen goed nieuws.![]()
Heb ik eerder gemist dat ze ziek was, of is het nu heel snel gegaan? Martie had me straks al wel de informatie gestuurd over de ziekte. Het klinkt heel ernstig allemaal. Heel veel sterkte!!! Wie zit er überhaupt op een ziekte te wachten, en al helemaal op zo'n jonge leeftijd.
Je bent er in ieder geval dus vroeg bij?! Ik las er inderdaad iets over dat je dan nog goed kunt behandelen. Het afwachten is het ergste! Niet weten wat je hebt en hoe het af gaat lopen. Hopelijk huppelt ze binnenkort weer lekker vrolijk rond. Ik duim voor jullie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:00 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Is gewoon in eens gekomen, gisteren zijn ze naar de huisarts geweest, die het niet wist, en die heeft ze met spoed doorverwezen naar het ziekenhuis. Het is schijnbaar wel te behandelen, dus da's dan wel weer goed nieuws, alleen is het afwachten hoe groot de schade nu is.![]()
Gelukkig genezen kinderen altijd supersnel, dus het zal hopelijk per saldo wel weer mee gaan vallen, maar het blijft toch je nichtje, je gunt zoiets gewoon niemand!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je bent er in ieder geval dus vroeg bij?! Ik las er inderdaad iets over dat je dan nog goed kunt behandelen. Het afwachten is het ergste! Niet weten wat je hebt en hoe het af gaat lopen. Hopelijk huppelt ze binnenkort weer lekker vrolijk rond. Ik duim voor jullie.
nee, maar er zijn wel eens een paar linksjes vorbij gekomen. Maar vertel, ik wil betere verlichting op de Alpquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:09 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Gelukkig genezen kinderen altijd supersnel, dus het zal hopelijk per saldo wel weer mee gaan vallen, maar het blijft toch je nichtje, je gunt zoiets gewoon niemand!
had ik al vermeld dat er goedkope xenonsetjes te koop zijn?![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee, maar er zijn wel eens een paar linksjes vorbij gekomen. Maar vertel, ik wil betere verlichting op de Alp
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:49 schreef Herr.Flick het volgende:
Voor de xenonhoeren onder ons:
http://www.2-get.nl/producten.aspx?catId=91
had ik dit al eens gepost![]()
[..]
![]()
Ik heb mij vorig jaar en ook weer dit jaar niet eens aangemeld. Dat zijn pas principes.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:57 schreef stinkie het volgende:
Dan ga je niet. Gebruik die tijd om te solliciteren. ipv je hand als de eerste de beste anita op te houden. betaal ik daar belasting voor![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dan ga je niet. Gebruik die tijd om te solliciteren. ipv je hand als de eerste de beste anita op te houden. betaal ik daar belasting voor![]()
been therequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:29 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
![]()
Ach, loop vlug een afzetburo binnen, en je hebt binnen een uur weer werk!![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:50 schreef richardgie het volgende:
Ik vroeg me al af wat TVP was,dacht eerst aan TGV,maar zo snel ging het bij mij niet.(Of eigenlijk helemaal niet)
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:51 schreef bwt het volgende:
Ach, valt wel mee.
ik had heel lang zitten denken wat iedereen nu toch bedoelde met OP
Bleek dus "Openings Post" te zijn
Ik zat op MF heel vaak te denken welk merk een Ori demper is.quote:
Je hebt echt werkelijk geen idee hoe vreselijk 'red-neck' je nu over komt he?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:54 schreef Faithy het volgende:
Als al die anita's het doen, dan mag ik dat ook! En ik heb er nog meer recht op ook, omdat ik WEL serieus naar werk zoek
Kijk maar uit dat je niet even apart genomen wordt door een man in pak wegens illegaal internetten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:56 schreef Faithy het volgende:
sta nu bij het CWI overigens..
die man is even iets aan het regelen, moest een kwartier wachten..heb net al half uur vacatures gebladerd
niet bijster veel in de aanbieding waar ik geschikt voor ben, maar we gaan ervoor
Ssssttt... hier werkt een illegaal.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt echt werkelijk geen idee hoe vreselijk 'red-neck' je nu over komt he?
Wie ben jij dan om te veronderstellen dat al die mensen daar niet serieus zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet even apart genomen wordt door een man in pak wegens illegaal internetten.
Compies zijn voor vacature zoeken only.![]()
![]()
Ben 2~3 jaar geleden wel eens met mijn vriendin meegeweest.
[..]
Ssssttt... hier werkt een illegaal.![]()
ik heb genoeg verhalen over Faith en meets en mannenjongens gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen vind ik het verdomd triest dat je aan de ene kant trots loopt te vertellen dat je steeds ontslagen word maar wel loopt te janken op werkelozen die voor een uitkering gaan.
Omdaarna zelf ook je hand op te houden. Maar goed, dat zal aan mij liggen.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Pimpin'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:29 schreef worldpimber het volgende:
Oi
[afbeelding]
Dat is best een dempertje die ik op mijn veredelde brommertje wil
Alleen niet voor die prijs
Phatte poopquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:35 schreef kratjuh het volgende:
Ik spiek ff snel vanaf kantoor
Donderdagmiddag ga ik proefritje maken met die blauwe Kawa ZX-9R
Ik ben wel heel hard aan 't werkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:33 schreef kratjuh het volgende:
En ik ben heel hard aan het werk
Oftewel niks te doen en grof betaald krijgen![]()
Gelukkig gelooft iedereen de verhalen die Fok!kers rondbazuinenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb genoeg verhalen over Faith en meets en mannenjongens gehoord
Alleen vind ik het verdomd triest dat je aan de ene kant trots loopt te vertellen dat je steeds ontslagen word maar wel loopt te janken op werkelozen die voor een uitkering gaan.
Omdaarna zelf ook je hand op te houden. Maar goed, dat zal aan mij liggen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
ik ga eens bedenken welke route ik uit kan stippelen voor een meeting een dezer weekends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |