Miss Chantagequote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:51 schreef Faithy het volgende:
jullie krijgen de route niet te zien voordat ik een duoseat geregeld heb![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik hoor daar 1 kop koffie, wie biedt er meer ?![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:56 schreef Faithy het volgende:
sta nu bij het CWI overigens..
ik heb ook een plekje achteropquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:51 schreef Faithy het volgende:
jullie krijgen de route niet te zien voordat ik een duoseat geregeld heb![]()
Ik overweeg het niet eens, liever een brulpijp à 89 euri dan een misschien fluisterpijpje a la Honda voor 250+ ponds.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Of overweeg je het niet eensaankoop van zo een blueflame minus verkoop van je Rombo
Hoezo je kan niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:09 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb ook een plekje achterop
alleen kan ik dit weekend niet
Gelukkig, ik hou niet van flappiesquote:
Donderdagmiddag om 1 uur proefritquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Wanneer ga je voor de nieuwe motor kijken.
quote:
ik mag vanavond naar utrecht op de motor... hopenlijk word het niet te koud als ik terug moetquote:Mooi weer vandaag, ben er maar vandoor [afbeelding] Hier ook maar weinig mensen
In de aanbieding, 1.000 cc bij 134 Pk of iets meer, fantastisch koppel, hemelse vibraties, verrassend karakter en snelheidsbochten van 2,5 Gquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:09 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb ook een plekje achterop
alleen kan ik dit weekend niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde geld idd in jouw gevalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:11 schreef worldpimber het volgende:
Ik overweeg het niet eens, liever een brulpijp à 89 euri dan een misschien fluisterpijpje a la Honda voor 250+ ponds.Nee, een uitlaat mag voor mij echt niet zoveel kosten, zeker omdat door de hitte e.d. die dingen bij mij misschien te snel afgeragd worden omdat ik het niet schoon hou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |