quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Weltrusten.
Ga zodadelijk trouwens ook maar m'n krib maar eens opzoeken
quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:16 schreef ikookhier het volgende:
Welkomweer een poser er bij
![]()
ja Bazziek ik slaap al
Hoi, welkom en halloquote:
Nog even gepasturiseerd.quote:Na het succes van de 2005 Ride-Out moet er uiteraard een vervolg komen. En die komt er! Wederom in samenwerking met trackdays.be (never change a winning team) organiseert Motorfreaks op 10 juli de Ride-Out 2006, ditmaal op het circuit van Croix-en-Ternois. Net als vorig jaar maken we er een gezellig evenement van. Knallen op Croix, een barbeque, muziekje.. het hoort er allemaal weer bij.
Het circuit van Croix-en-Ternois is 1900 meter lang en 9 meter breed. Croix is voorzien van uitstekende faciliteiten en ruime uitloopstroken.
Meer informatie nodig?
Binnenkort kun je hier op Motorfreaks alles lezen over het hoe en wat.
Maar houd hem vast vrij: 10 juli, Motorfreaks Ride-Out The Sequel.
Wat moet je nou op kantoor joh?quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:37 schreef kratjuh het volgende:
Goh, een halfuur op kantoor en ik verveel me al 25 minuten ...
Geld verdienen om die Kawa morgen mee te kunnen betalenquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat moet je nou op kantoor joh?
Weltrustenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:49 schreef kratjuh het volgende:
Hmm .. Maar dan wordt het hier nu zeker weer stil .. ?
![]()
W00t wat dacht jij dan, "de zon schijnt, kan wel"quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:40 schreef BazzieK het volgende:
Goeie god... Net 5 kilometer zonder handschoenen achterop gezeten, hoop dat ik ooit nog gevoel in mijn handen terug krijg
Ik heb drie kwartier gereden, waarvan het grootste deel door de file.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:40 schreef BazzieK het volgende:
Goeie god... Net 5 kilometer zonder handschoenen achterop gezeten, hoop dat ik ooit nog gevoel in mijn handen terug krijg
Ach ja zo koud was het niet, alleen koude rijwind op je poten is niet echt fijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:43 schreef kratjuh het volgende:
[..]
W00t wat dacht jij dan, "de zon schijnt, kan wel"![]()
Je bent nu wel bikkel natuurlijk...![]()
![]()
Ook leuk, mag je ook bij de baas op schoot zitten?quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaag ben ik secretaressede ene is ziek, de andere vrij.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |