was dat toen je vertelde dat je een Kawa ga kopen ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm die begon voor mij maandagochtend om 8:15 al toen een collega binnenkwam ...
* Badaboem * ! De eerste grap was alweer gemaakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je echt noemenswaardige gaat postenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga over een paar weken een heleboel oldtimer motoren van voor 1950 op de foto zetten, OK?
En terecht, sterktequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar eens uitloggen want in dit ge-emmer heeft ie geen zin.Weltrusten.
Neequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga over een paar weken een heleboel oldtimer motoren van voor 1950 op de foto zetten, OK?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
Fok! off topic.
Wat lul je sjaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Neuh, ik vroeg of hij een Honda CBR 900 RR wilde kopen ..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was dat toen je vertelde dat je een Kawa ga kopen ?
![]()
Alleen jammer dat er honda op staatquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heeft altijd binnen gestaanen heeft nooi regen gezien, en is altijd bij dealer in onderhoud geweest
![]()
de eigenaresse is pas naar Z.Afrika vertrokken![]()
Niks mis met die F650, 2 maandenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Aandachtrekker.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:58 schreef dribbel79 het volgende:
Godver tering,
Moet de olie verversen en oliefilter vervangen, heb met me stomme harses hele verkeerde olie in me CBR geflikkerd...Zat te weinig olie in, stond in Eersel en had even geen specifieke olie voor handen, vandaar...
Ach, donderdag weer wat te doen...
Dat laatste zou ik qua terugslag niet doen met jouw postuur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Zoveel keus heb ik niet, blijft bij .22LR en heb de keus uit een GSP, Unique, Browning en wat revolverspul.
Daarnaast moet ik geweer nog proberen maar er is telkens niemand om instructie te geven.
Sterkte Richardgie! En familie!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
GVD,kom net bij m'n ouders vandaan,heeft m,n vader waarschijnlijk longkanker.Is de een net genezen,krijgt een ander familie weer zo iets.
![]()
![]()
![]()
.En de man heeft nog nooit gerookt K**,K**,K**
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
sterkte Richard.
Ik heb vandaag weer wat oninteressante dingen voor julie gespot, naar ik aanneem.
[...]
Niet herken de homo, maar herken de auto.quote:
ja, jij, was je nou de weg afgerost met die Banditquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
In jezelf belachelijk maken ben je nog steeds goed zie ik
Kennis van me heeft een geweer te koop. Iemandquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aandachtrekker.![]()
Later hele verhalen waarom je het moest doen.. en dat het helemaal niet zo stom was.![]()
![]()
[..]
Dat laatste zou ik qua terugslag niet doen met jouw postuur.![]()
[..]
Sterkte Richardgie! En familie!![]()
[..]
Hoe krijg je het weer voor mekaar.
![]()
![]()
[..]
Niet herken de homo, maar herken de auto.![]()
Mijn moeder vroeg toen ik vanavond voor de deur parkeerde of het een Ford was.![]()
Die willen nie blijven plakkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Plak je er toch een sticker over ...![]()
Leuk voor in de lease zo een mercedesquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aandachtrekker.![]()
Later hele verhalen waarom je het moest doen.. en dat het helemaal niet zo stom was.![]()
![]()
[..]
Dat laatste zou ik qua terugslag niet doen met jouw postuur.![]()
[..]
Sterkte Richardgie! En familie!![]()
[..]
Hoe krijg je het weer voor mekaar.
![]()
![]()
[..]
Niet herken de homo, maar herken de auto.![]()
Mijn moeder vroeg toen ik vanavond voor de deur parkeerde of het een Ford was.![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niets waar een druppeltje Pattex © iets aan kan doen
Kwestie van verstand van zaken hebben, mannetje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef stinkie het volgende:
en wat voor zomersenichtenrijstijl heb je dat je 35K met een ketting doet
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
GVD,kom net bij m'n ouders vandaan,heeft m,n vader waarschijnlijk longkanker.Is de een net genezen,krijgt een ander familie weer zo iets.
![]()
![]()
![]()
.En de man heeft nog nooit gerookt K**,K**,K**
Schademotor voor aankoop.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef stinkie het volgende:
ja, jij, was je nou de weg afgerost met die Bandit
en wat voor zomersenichtenrijstijl heb je dat je 35K met een ketting doet
Ik heb certificaten en oorkondes liggen met scherpschutter erop, beste schutter van het bateljon.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef stinkie het volgende:
Kennis van me heeft een geweer te koop. Iemand
wat is het voor iets ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een geweer te koop. Iemand
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb certificaten en oorkondes liggen met scherpschutter erop, beste schutter van het bateljon.
Maar dat is allemaal in het leger geweest, they made me do it.![]()
Als je een fototoestel goed stil kan houden, waarom dat een geweer niet?![]()
Ik heb geluk gehad, nu nog knokken om er bij te blijven. Side kick van de directeur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
Leuk voor in de lease zo een mercedesJij weet je jobs wel te kiezen heh
Wanneer doe je de TLR de deur uitKunnen we samen gaan SM'en
De eerste paar schoten die ik ooit loste op de schietbaan waren allemaal naast, deed nog zo mijn best.quote:
Zit je gekke sigaretjes te roken ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De eerste paar schoten die ik ooit loste op de schietbaan waren allemaal naast, deed nog zo mijn best.
Ik zie die 2 sergeanten nog melden dat ze naast waren.
Toen werd ik pissigen schoot mijn hele patroon achter elkaar leeg op dat bord.
Damn, jij bent een killerzeiden ze vol ongeloof.
Nagenoeg alles raak, en zonder de pauzes die ze hadden voorgeschreven.
Je mag rustig de tijd nemen zeiden ze nog achteraf.![]()
Gingen er 30 in een patroon, en had er al 4 verspeeld..wilde het goed doen..quote:
Motherfuck, jij rijdt echt in die Mercedesquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb geluk gehad, nu nog knokken om er bij te blijven. Side kick van de directeur.![]()
De TLR gaat nooit weg als het even kan, ga er steeds meer van houden.![]()
Vandaag starte hij ook nog eens goed na een dagje in de kou.
Kwestie van vaker gebruiken dus.![]()
De nieuwe accu komt morgen binnen via Motozoom.![]()
Sportcoupe CDI 6 cylinder of zoiets.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Makster het volgende:
Motherfuck, jij rijdt echt in die Mercedes![]()
![]()
Het moet niet gekker worden, hoe valt dat nou, nageken worden door alle negers in Hoogvliet
ik was in 82 aan de beurt, was blij dat ik er uit was. Je verdiende er echt geen drol. Ik had al een vaste job en ging maar 50% van mijn salaris verdienenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gingen er 30 in een patroon, en had er al 4 verspeeld..wilde het goed doen..
Good old memories. Dienstplicht 1994.Laatste lichting.
Leuk trouwens aanleggen vanaf 200 meter schiet je meer raak dan vanuit je middel op 25 meter.
The A team is allemaal fake blijkt dan.![]()
lul niet, laatste lichting was '96quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gingen er 30 in een patroon, en had er al 4 verspeeld..wilde het goed doen..
Good old memories. Dienstplicht 1994.Laatste lichting.
Leuk trouwens aanleggen vanaf 200 meter schiet je meer raak dan vanuit je middel op 25 meter.
The A team is allemaal fake blijkt dan.![]()
Dat was lastig rondkomen voor een op grote voet levende burger.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:20 schreef Gawaine het volgende:
ik was in 82 aan de beurt, was blij dat ik er uit was. Je verdiende er echt geen drol. Ik had al een vaste job en ging maar 50% van mijn salaris verdienen![]()
moet het even navragen of ie 'm nog heeft, maar hij heeft er twee, maar ik dacht ie een .308 NATO grendelgeweer weg deed. Kan wel even vragen......quote:
Jasses, mijn broer zit er al z'n hele leven inquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was lastig rondkomen voor een op grote voet levende burger.![]()
![]()
800 gulden kreeg ik, zat in de verkeerde tariefgroep en de bureaumillitairen deden er niets aan.![]()
Heb in dienst gezeten in 1991, 1994 en 1996.![]()
1994quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef stinkie het volgende:
lul niet, laatste lichting was '96how does he know
kreeg in '95 mijn oproepkaart voor '96. Das dan ook het enige wat ik er aan over gehouden heb, een dienstnummerquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1994, in 1996 ging ik er als beroeps in.
Dan was jij een dienstweigeraar.![]()
![]()
Hoewel ze toen nog niet wisten wanneer echt de laatste lichting zou komen.
Echt goed geregeld bij het leger allemaal.![]()
![]()
4 minuten F5'en.![]()
![]()
![]()
Nee dat filmpje kende ik nog nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef Fugie het volgende:
kennen jullie dit ook![]()
http://www.thatvideosite.com/view/1881.html
Ik brouw gewoon een topic van het evenement.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je echt noemenswaardige gaat posten![]()
tip ga voor zo min mogelijk chroom
Altijd weer leukquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef Fugie het volgende:
kennen jullie dit ook![]()
http://www.thatvideosite.com/view/1881.html
Kan moeilijk op die GSR vraag gaan reageren hequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:20 schreef ikookhier het volgende:
Bazziek ook al aan het tukken ?![]()
Het is zo wel erg rustig hier![]()
Kloptquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan moeilijk op die GSR vraag gaan reageren he
Wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Klopt![]()
Heb nog steeds echt erg veel zin om een stukkie terijden,ziet er naar uit dat het nog wel twee weken gaat durenzit nu al 1.5maand te zuchten hier
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |