was dat toen je vertelde dat je een Kawa ga kopen ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm die begon voor mij maandagochtend om 8:15 al toen een collega binnenkwam ...
* Badaboem * ! De eerste grap was alweer gemaakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je echt noemenswaardige gaat postenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga over een paar weken een heleboel oldtimer motoren van voor 1950 op de foto zetten, OK?
En terecht, sterktequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar eens uitloggen want in dit ge-emmer heeft ie geen zin.Weltrusten.
Neequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga over een paar weken een heleboel oldtimer motoren van voor 1950 op de foto zetten, OK?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
Fok! off topic.
Wat lul je sjaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Neuh, ik vroeg of hij een Honda CBR 900 RR wilde kopen ..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was dat toen je vertelde dat je een Kawa ga kopen ?
![]()
Alleen jammer dat er honda op staatquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heeft altijd binnen gestaanen heeft nooi regen gezien, en is altijd bij dealer in onderhoud geweest
![]()
de eigenaresse is pas naar Z.Afrika vertrokken![]()
Niks mis met die F650, 2 maandenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Aandachtrekker.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:58 schreef dribbel79 het volgende:
Godver tering,
Moet de olie verversen en oliefilter vervangen, heb met me stomme harses hele verkeerde olie in me CBR geflikkerd...Zat te weinig olie in, stond in Eersel en had even geen specifieke olie voor handen, vandaar...
Ach, donderdag weer wat te doen...
Dat laatste zou ik qua terugslag niet doen met jouw postuur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Zoveel keus heb ik niet, blijft bij .22LR en heb de keus uit een GSP, Unique, Browning en wat revolverspul.
Daarnaast moet ik geweer nog proberen maar er is telkens niemand om instructie te geven.
Sterkte Richardgie! En familie!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
GVD,kom net bij m'n ouders vandaan,heeft m,n vader waarschijnlijk longkanker.Is de een net genezen,krijgt een ander familie weer zo iets.
![]()
![]()
![]()
.En de man heeft nog nooit gerookt K**,K**,K**
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
sterkte Richard.
Ik heb vandaag weer wat oninteressante dingen voor julie gespot, naar ik aanneem.
[...]
Niet herken de homo, maar herken de auto.quote:
ja, jij, was je nou de weg afgerost met die Banditquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
In jezelf belachelijk maken ben je nog steeds goed zie ik
Kennis van me heeft een geweer te koop. Iemandquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aandachtrekker.![]()
Later hele verhalen waarom je het moest doen.. en dat het helemaal niet zo stom was.![]()
![]()
[..]
Dat laatste zou ik qua terugslag niet doen met jouw postuur.![]()
[..]
Sterkte Richardgie! En familie!![]()
[..]
Hoe krijg je het weer voor mekaar.
![]()
![]()
[..]
Niet herken de homo, maar herken de auto.![]()
Mijn moeder vroeg toen ik vanavond voor de deur parkeerde of het een Ford was.![]()
Die willen nie blijven plakkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:48 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Plak je er toch een sticker over ...![]()
Leuk voor in de lease zo een mercedesquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aandachtrekker.![]()
Later hele verhalen waarom je het moest doen.. en dat het helemaal niet zo stom was.![]()
![]()
[..]
Dat laatste zou ik qua terugslag niet doen met jouw postuur.![]()
[..]
Sterkte Richardgie! En familie!![]()
[..]
Hoe krijg je het weer voor mekaar.
![]()
![]()
[..]
Niet herken de homo, maar herken de auto.![]()
Mijn moeder vroeg toen ik vanavond voor de deur parkeerde of het een Ford was.![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niets waar een druppeltje Pattex © iets aan kan doen
Kwestie van verstand van zaken hebben, mannetje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef stinkie het volgende:
en wat voor zomersenichtenrijstijl heb je dat je 35K met een ketting doet
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
GVD,kom net bij m'n ouders vandaan,heeft m,n vader waarschijnlijk longkanker.Is de een net genezen,krijgt een ander familie weer zo iets.
![]()
![]()
![]()
.En de man heeft nog nooit gerookt K**,K**,K**
Schademotor voor aankoop.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef stinkie het volgende:
ja, jij, was je nou de weg afgerost met die Bandit
en wat voor zomersenichtenrijstijl heb je dat je 35K met een ketting doet
Ik heb certificaten en oorkondes liggen met scherpschutter erop, beste schutter van het bateljon.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef stinkie het volgende:
Kennis van me heeft een geweer te koop. Iemand
wat is het voor iets ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kennis van me heeft een geweer te koop. Iemand
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb certificaten en oorkondes liggen met scherpschutter erop, beste schutter van het bateljon.
Maar dat is allemaal in het leger geweest, they made me do it.![]()
Als je een fototoestel goed stil kan houden, waarom dat een geweer niet?![]()
Ik heb geluk gehad, nu nog knokken om er bij te blijven. Side kick van de directeur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
Leuk voor in de lease zo een mercedesJij weet je jobs wel te kiezen heh
Wanneer doe je de TLR de deur uitKunnen we samen gaan SM'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |