Dat is goed klote man, sterkte!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
GVD,kom net bij m'n ouders vandaan,heeft m,n vader waarschijnlijk longkanker.Is de een net genezen,krijgt een ander familie weer zo iets.
![]()
![]()
![]()
.En de man heeft nog nooit gerookt K**,K**,K**

Idd groter dan SS / tour laarzen. Deze geven dan ook meer bescherming, stel dat ik ooit de bossen in ga met die sm en ik rij tegen een boom dan is alles gebroken behalve mijn onderbenenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:15 schreef kratjuh het volgende:
Lijken wel skilaarzen .... maar wel mooi
Jammer dat de plaatjes het pas in een nieuw venster doen
Hmmmz, dat suckt big time iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
GVD,kom net bij m'n ouders vandaan,heeft m,n vader waarschijnlijk longkanker.Is de een net genezen,krijgt een ander familie weer zo iets.
![]()
![]()
![]()

Bij een volwassene kan je nog uitleggen wat er gaat gebeuren en waarom,maar hoe ga je een kind vertellen dat ze een slang naar binnen krijgen via de keel om in hun buikjes te gaan kijken.Hopelijk hoeft het niet te gebeuren,maar begin nu toch echt wel een beetje ongerust te worden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
Ja ik heb dat wel eens gehoord dat als het vaker in de familie zit er bij andere familie leden op gecontroleerd gaat worden.

quote:

R.e.s.p.e.c.t.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Ik ken je verder niet richard, maar toch wil ik je heel veel sterkte wensen.....
Positief blijven denken!

Jemig man, wonen/woonde jullie naast een chemische fabriek ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij een volwassene kan je nog uitleggen wat er gaat gebeuren en waarom,maar hoe ga je een kind vertellen dat ze een slang naar binnen krijgen via de keel om in hun buikjes te gaan kijken.Hopelijk hoeft het niet te gebeuren,maar begin nu toch echt wel een beetje ongerust te worden.
En m'n vader is 77(we verschillen precies 40 jaar en 10 dagen,maar is wel m'n grootste vriend),maar m'n moeder was 52 toen er limfklier kanker werd geconstateerd en ik 36 toen er maagkanker werd gevonden.

En erg veel in een keerquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:49 schreef kratjuh het volgende:
Erg heftig .. Erg balen ...
Veel sterkte aan alle betrokkenen ...

Nee,we komen allemaal uit een dorp waar geen industrie was,maar laten we er inderdaad het beste maar weer van hopen.En ik geloof nog altijd in het goede.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Jemig man, wonen/woonde jullie naast een chemische fabriek ?
Hoe ouder je bent hoe trager de ziekte is hebben zo weleens tegen de moeder van een kennis van me verteld en dat mensje vecht er nu ook al een paar jaar met succes tegen dus altijd het beste er van hopen.

Ik ken jou ook niet,en kan en zal dus geen oordeel over je vellen,dus bij deze in ieder geval bedankt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Ik ken je verder niet richard, maar toch wil ik je heel veel sterkte wensen.....
Positief blijven denken!

Mag ik hieruit opmaken dat je wel het een en ander over hem gehoord hebtquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet,en kan en zal dus geen oordeel over je vellen,dus bij deze in ieder geval bedankt.

quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
![]()
![]()
![]()

Kan nooit zoveel slechts zijn natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat je wel het een en ander over hem gehoord hebt![]()

Inderdaad,maar ik veroordeel en beoordeel niet voordat ik alle kanten van het verhaal ken,trek in deze dus ook geen parij of concusie,en nee:ik ben zeker niet op een rel uit,want daar staat m'n hoofd op het moment helemaal niet naar,wel om even rustig bij te lezen en te vertellen wat ik op m'n hart heb.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat je wel het een en ander over hem gehoord hebt![]()

Die smilie was meer bedoeld als geschokt maar heb em blijkbaar dus verkeerd begrepenquote:

tis al goedquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die smilie was meer bedoeld als geschokt maar heb em blijkbaar dus verkeerd begrepenFF weggehaald dan maar.

Bowlingbaan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef Makster het volgende:
Verstand komt met de jaren![]()
Zo je zou morgen weer mogen klussenHeb er echt zin in man
![]()
![]()

De nieuwe Lars is geborenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die smilie was meer bedoeld als geschokt maar heb em blijkbaar dus verkeerd begrepenFF weggehaald dan maar.

Nee dat moest er nog eens bij komen, mijn nieuwe huis, ben al bijna 2 maanden full time bezig daar. Daar zit echt VEEEEEEL manuren inquote:

Houd het voorlopig wel op posts zonder smilies die ik niet 100% zeker snap dan maar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
De nieuwe Lars is geboren
[sub] of wsa het opm, damn time flies.... [sub]

quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef richardgie het volgende:
![]()
![]()
![]()

Nu snap ik het niet meerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Houd het voorlopig wel op posts zonder smilies die ik niet 100% zeker snap dan maar.

Ja, best welquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
sterkte Richard.
Ik heb vandaag weer wat oninteressante dingen voor julie gespot, naar ik aanneem.
[afbeelding]
Merk en type: Honda VFR
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 22-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
[afbeelding]
Merk en type: Suzuki GSX600F
[afbeelding]
Merk en type: BMW F650 GS
[afbeelding]
Merk en type: Honda Rebel

Spot anders is toffe motoren in plaats van nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
sterkte Richard.
Ik heb vandaag weer wat oninteressante dingen voor julie gespot, naar ik aanneem.
[afbeelding]
Merk en type: Honda VFR
[afbeelding]
Merk en type: Suzuki GSX600F
[afbeelding]
Merk en type: BMW F650 GS
[afbeelding]
Merk en type: Honda Rebel

Zou best kunnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de zin wel... toch?![]()

quote:

flikker opquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom op mensen, die onderste is anders best wel tof.

Hmm die begon voor mij maandagochtend om 8:15 al toen een collega binnenkwam ...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |