Dat is inderdaad geen feestquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:31 schreef ikookhier het volgende:
Heb een ongeluk gehad en nu is mijn zicht niet meer zo als het hoort,dus ben niet verzekert![]()
komt met rust wel weer goed maar het is wel erg irri![]()
Hebbuhquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef ikookhier het volgende:
nog maar een mooie foto![]()
[afbeelding]
Ik heb er nog 1 maar dan in het roodquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:08 schreef ikookhier het volgende:
Ik weet nog zo veel motoren die ik zou willen hebben![]()
volgend jaar miss een Z750 kopen mits nog in blauw tekrijgen![]()
Hoe bevalt hij ???quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 maar dan in het rood
Zou na mijn 25kw tijd graag een wat zwaardere SS en een SM voor erbij hebben maarja mijn bankrekening denkt niet zo soepel meequote:Op donderdag 23 maart 2006 01:08 schreef ikookhier het volgende:
Ik weet nog zo veel motoren die ik zou willen hebben![]()
volgend jaar miss een Z750 kopen mits nog in blauw tekrijgen![]()
Werken werken werken werken mag ook nog wel eens helpenquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou na mijn 25kw tijd graag een wat zwaardere SS en een SM voor erbij hebben maarja mijn bankrekening denkt niet zo soepel mee![]()
Maar....maar.....maar...ik ben luiquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Werken werken werken werken mag ook nog wel eens helpen![]()
doe ik ook![]()
Dat weet ik tochquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar....maar.....maar...ik ben lui![]()
Maar min of plus punten ?quote:
Ik doe niet eens mee,en zelfs dan heb je veel kansquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Reken er altijd maar op dat we ooit de postcode loterij winnen![]()
Mijn Z750 houdt het al erg lang bij me uit. Al zo'n 10 jaar.quote:
Net niet zo'n gevalquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mijn Z750 houdt het al erg lang bij me uit. Al zo'n 10 jaar.
Geweldig machien. Niet de allersnelste maar wel 1 van de eerste met een dubbele bovenliggende nollenas. Ding is uit '80 namelijk.
Jij rijdt nu even veel als ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:32 schreef ikookhier het volgende:
Ik rij nu
[afbeelding]
en de Z750 lijkt mij een mooie opvolger daarvoor![]()
quote:
jaquote:
ben ik en maand in de war,dat valt tegenquote:
Als jij een tijdmachine bouwt en mijn ouders een maand eerder tot neuken dwingt dan wel...quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ben ik en maand in de war,dat valt tegen![]()
heeft die gast niet een plek iets eerder,er valt toch per week wel wat uit of zo ?
ik zal het voor je proberenquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als jij een tijdmachine bouwt en mijn ouders een maand eerder tot neuken dwingt dan wel...![]()
Een week of 2 na wat?quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik zal het voor je proberen![]()
ik mocht na een week of twee al rijden![]()
dat is wel lekkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:51 schreef BazzieK het volgende:
Mijn vader heeft trouwens besloten voor een nieuwe FJR1300 te gaan binnenkort en mijn buurman gaat ook lessen dus dan heb ik iig altijd mensen om mee te rijden in de toekomst. Ook al zijn ze ouder dan god zelf
Mijn broertje laat nog niet veel interesse voor motoren zien maar wat niet is kan nog komen, zou iig wel leuk zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:54 schreef ikookhier het volgende:
[..]
dat is wel lekker![]()
ik kan ook met mijn broer rijden,een van zijn fietsen staat nu bij mij in de schuurmaar ja mag niet rijden he !
![]()
Ja zegt iquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:33 schreef Mauro het volgende:
Onder de ZR-7 ligt hetzelfde blok als onder mijn Z750
Alleen een beetje verder ontwikkeld
Zeker leuk, die broer van mij heeft er gewoon tweequote:Op donderdag 23 maart 2006 01:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn broertje laat nog niet veel interesse voor motoren zien maar wat niet is kan nog komen, zou iig wel leuk zijn![]()
stekeblindquote:
Ach ja kan je er altijd eentje lenen hequote:Op donderdag 23 maart 2006 01:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zeker leuk, die broer van mij heeft er gewoon twee![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:00 schreef Mauro het volgende:
Niks anders dan het rouwe geluid en karakter dan een echte brommer. De Kawa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |