En deze was precies op tijd ipv te vroeg.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef golfer het volgende:
Ik vind deze leuker dan [HOOLS] het VBL café #1130: Onoverdekt zitten op Wembley! dus ik ga lekker hier verder.
Daarnaast is er aangeven dat deze al klaar stond, dus inderdaad hier verderquote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef SCH het volgende:
Die ander was ook te vroeg dus we blijven hier.
Inderdaad.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef clauwheee het volgende:
En deze was precies op tijd ipv te vroeg.
Conclusie: deze. Simpel.
rubbereend wordt snel boos inderdaadquote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef golfer het volgende:
En ik wil niet weer ruzie krijgen met die bolle homo.
Wel gebakken Ham United.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
Heb je ook East Ham United?
nee wel West Ham Alonequote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
Heb je ook East Ham United?
Nee, koshere ham.quote:
Nope, maak daar geen prob van.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef Suijk het volgende:
Het loopt daar wel, gaan we daar maar verder.
(daarnaast maak jij niet zo'n probleem van een gesloten topic denk ik)
quote:
Nee hoor!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:27 schreef Eilanden het volgende:
Ik geloof dat ik iedereen heb aangestoken
Azijnquote:Op maandag 20 maart 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Heeft iemand al azijn klaargezet voor Robbie?
Heeft ie op de Apenheul weer klop gekregen?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Blijft die niet achter in de Apenheul?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
als hij slim is tot morgen !quote:Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Blijft die niet achter in de Apenheul?
3-0!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft ie op de Apenheul weer klop gekregen?
gewoon met een condoom om tongen...word je ook niet ziek !quote:
Lekker zo'n rubber smaakquote:Op maandag 20 maart 2006 22:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon met een condoom om tongen...word je ook niet ziek !
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:00 schreef DarkShine het volgende:
Morgen nog ff blikken Schultenbrau halen voor op de trein woensdagmorgen!
nou he....weet je dat ik soms van mezelf sta te kijkenquote:
Dat is beter dan menigeen Nederlands bier! Maar pauper genoeg voor in de trein.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
jij mag nooit meer wat zeggen over bier en smaak
Enige nadeel is dat als je er teveel van drinkt in je leven, je gewoon de hele Nederlandse taal gaat kwijt raken !quote:Op maandag 20 maart 2006 22:36 schreef DarkShine het volgende:
Dat is beter dan menigeen Nederlands bier! Maar pauper genoeg voor in de trein.
Ik zit nu ook aan de Schultenbrau.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
quote:
Dat jij geen smaak hebt was al langer bekend.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het volgende is dat er Hoolers melden dat e Holandia drinken
Het is, eerst Grolsch en daarna maakt het niet meer uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat jij geen smaak hebt was al langer bekend.![]()
dat klopt, Grolsch verpest je smaakquote:Op maandag 20 maart 2006 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is, eerst Grolsch en daarna maakt het niet meer uit.
Thanks.![]()
Doritos met whisky smaakt ook prima.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klopt, Grolsch verpest je smaak![]()
Totaal niks mis met Palm, anders heb ik hier ook nog een Duvel liggenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Palm vind ik echt niet lekker, hoofdpijn bier. Ook wel napalm genoemd.
dat bedoelde je toch?quote:
Duve;quote:Op maandag 20 maart 2006 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Totaal niks mis met Palm, anders heb ik hier ook nog een Duvel liggen.
Morgen maar weer eens een krat Hertog Jan of Dommelsch halen
Oud worden of aan het bier zitten?quote:
ja dat komt omdat ze het nog per paard en wagen bezorgen en dan is groningen wat ver vanuit Twentequote:Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef Noca het volgende:
Het is ook wel erg regio gebonden...welk merk bier je drinkt.
Ik ken hier weinig mensen die Grolsch drinken, best logisch ook.
Zegt iemand die in een kutgat woont.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat komt omdat ze het nog per paard en wagen bezorgen en dan is groningen wat ver vanuit Twente
Boefjequote:
we brouwen hier dan ook geen bierquote:Op maandag 20 maart 2006 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zegt iemand die in een kutgat woont.![]()
Erg verstandig, zal wel niet besloten zijn door het gemeentebestuur denk ik.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we brouwen hier dan ook geen bier
Ik moet nog wat gaan doen aan mijn tentamens van volgende week, daar ben ik niet voor gemaaktquote:Op maandag 20 maart 2006 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR.
Atlhans ik. Mijn groepsgenoot mag de conclusie nog maken. Twee dagen achterelkaar meer dan 12 uur op een dag SPSS en studeren. Ik kan dit soort dingen niet aan hoor
best goed te zuipen dat spul. Altijd het 1ste wat we doen als we op pinkpop komen, naar de aldi en schultenbrau halenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
Netjesquote:Op maandag 20 maart 2006 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR.
Atlhans ik. Mijn groepsgenoot mag de conclusie nog maken. Twee dagen achterelkaar meer dan 12 uur op een dag SPSS en studeren. Ik kan dit soort dingen niet aan hoor
vroeger werd hier illegaal jenever gestookt bij boeren in de polderquote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Erg verstandig, zal wel niet besloten zijn door het gemeentebestuur denk ik.
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
best goed te zuipen dat spul. Altijd het 1ste wat we doen als we op pinkpop komen, naar de aldi en schultenbrau halen![]()
oja ik ging slapen
Ik ook. Gelukkig ben ik vorige week voor mijn laatste examen geslaagd.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben zooo blij dat ik van die k*tstudies af ben
Ho ho. Nu moet ik nog twee keer een case study maken voor woensdag, dan nog 3 complete tentamens leren; vrijdag, volgende week dinsdag en donderdag.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet nog wat gaan doen aan mijn tentamens van volgende week, daar ben ik niet voor gemaakt
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig ben ik vorige week voor mijn laatste examen geslaagd.![]()
Helemaal niks mis met het student zijn, ook al zijn er af en toe wat mindere fijne dingenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben zooo blij dat ik van die k*tstudies af ben
Maar ik blijf gewoon wel de oefenstof qua kut-examens flink bijhouden hoor.quote:
Ik was er na 6 jaar studie strontzat vanquote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met het student zijn, ook al zijn er af en toe wat mindere fijne dingen
Dat verschilt per persoon. Ik zit een stuk beter in m'n vel sinds ik werkquote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met het student zijn, ook al zijn er af en toe wat mindere fijne dingen
Heel goed, ik ben trots op je!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ik blijf gewoon wel de oefenstof qua kut-examens flink bijhouden hoor.![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga met Noca meeMorgen een halve dag samen vrij, eens kijken wat de makelaar voor ons kan doen.
Tot morgen Hools
Die tweekjes rondom tentamens zijn wel zwaar. De overige 10 weken per trimester zijn prima te doen hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Palm vind ik echt niet lekker, hoofdpijn bier. Ook wel napalm genoemd.
Hey sinasappeltje.quote:
Larry?? Queensland ??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey sinasappeltje.
Je zat toch niet per ongeluk in Queensland, tijdens Larry?
Kan je na die cycloon maar beter even overslaan dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:11 schreef appelsientje het volgende:
Nope.. ik ben nog niet in Queensland geweest.. moet ik nog naar toe
Cycloon ??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je na die cycloon maar beter even overslaan dus.
Slaap lekker dan maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
Even zwaaien naar sientje.
Ik ga eens slapen.
Nogal.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:17 schreef appelsientje het volgende:
Cycloon ??
Hmm je gaat ff weg uit Australië en er gebeuren meteen allerlei dingen...
Erg veel schade?
Je kijkt het pokeren niet eens af?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
Even zwaaien naar sientje.
Ik ga eens slapen.
quote:
have fun en keep us posted!quote:
Oei, terug je bed in dan maar?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:16 schreef Bos81 het volgende:
Zo
Stond vandaag niet ingepland, wat ik niet wist, dus ben weer thuis
Ik denk dat ik zometeen maar weer even een paar uurtjes ga liggen ja. voel wat gaapjes opkomenquote:
ik houd mijn stringetje nog even aan....mij te koudquote:
met jou wil ik wel 2x hoorquote:
'Zeg maar Geert'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:20 schreef Bjoro het volgende:
Geert Wilders nu op 538 met zijn nieuwe programma ...
het geld moet terug in de portemoneeen van de burgers !
dat is heel leuk, en hoe denkt hij dat te gaan doen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:20 schreef Bjoro het volgende:
Ik heb zijn programma geschrevenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:20 schreef Bjoro het volgende:
allemaal rare regeltjes en wetjes moeten weg en nog een paar dingen die hij binnen een paar weken heel helder zal presenteren !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:33 schreef Againzender het volgende:
dat is heel leuk, en hoe denkt hij dat te gaan doen?
op het verjaardagsfeestje van Lothar Mattheus geweest ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:50 schreef DeTolk het volgende:
Goedenmorgen
Ik ben straalbezopen. Ben ik nu een Hool?
dan moet je toch minstens bezopen typenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:50 schreef DeTolk het volgende:
Goedenmorgen
Ik ben straalbezopen. Ben ik nu een Hool?
Ola ola ola ......hoe is het met je ?quote:
goed!quote:
we zijn erbij hoor !!! denk ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef Blumchen het volgende:
[..]
goed!Druk aan het leren.. Heb de komende 2 weken toetsen..
![]()
Hey Bjor.. Waarom sta je er nog niet bij..??
VBL Meet, 13 Mei 2006?
![]()
![]()
![]()
dat lijkt mij ook wel jaquote:
er is weer een antwoord bekend hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:23 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Ik ga het Nostradamus-topic maar eens bijwerken
Wel meer dan 1quote:
hmmmmm ....ik heb net alle vragen weer eens nagelopen, maar zag dat vraag 1 nog niet in de OP stond en vraag 29 is bekend, de rest niet volgens mijquote:
Wat dacht je van vraag 35quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hmmmmm ....ik heb net alle vragen weer eens nagelopen, maar zag dat vraag 1 nog niet in de OP stond en vraag 29 is bekend, de rest niet volgens mij
geen paniek, woensdagavond uurtje of 11 is dat over !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:44 schreef DarkShine het volgende:
Vandaag stage, morgen vrij
Ik heb bekerkoorts!!
Dan krabbelt dat eind april weer op voor 7 mei.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geen paniek, woensdagavond uurtje of 11 is dat over !
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
allemaal rare regeltjes en wetjes moeten weg en nog een paar dingen die hij binnen een paar weken heel helder zal presenteren !
maar zijn die dan voor AZ of toch voor Ajax ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:49 schreef DarkShine het volgende:
Dan krabbelt dat eind april weer op voor 7 mei.
Voor de match Roda-p$vquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar zijn die dan voor AZ of toch voor Ajax ?
heee suffie, in het beker toernooi heb je geen wedstrijd om de 3e en 4e plaats hoor !quote:
Vandaar dat Ajax en AZ na deze week uitgespeelt zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heee suffie, in het beker toernooi heb je geen wedstrijd om de 3e en 4e plaats hoor !
ik ken er nog éénquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:40 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb echt een schijtopdracht op het werk![]()
trek je wel de juiste paardrijdkleding aan?quote:
je hebt ze al gezien ? post ze ff (bjoro is een betje te lui om ze zelluf te zoekenquote:
wheheh... nou niet zo iig!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
trek je wel de juiste paardrijdkleding aan?
[afbeelding]
de Tien punten van Wildersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je hebt ze al gezien ? post ze ff (bjoro is een betje te lui om ze zelluf te zoeken)
je kan de baard gewoon achterwege laten hoorquote:
Recreeeren valt WEL te leren ?quote:
een aantal klinkt best leuk, maar of het haalbaar isquote:
ja een aantal komen ook gewoon terug bij andere partijen, dit is gewoon populisme. Beetje makkelijk scoren. Hoe wil hij 1 & 9 tegelijk doen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een aantal klinkt best leuk, maar of het haalbaar is
Mwah, een aantal zaken zijn zo gek nog niet hoor, alleen zijn er ook een hoop 'over the top'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Tien punten van Wilders
1. Belastingen fors omlaag.
2. Joods-christelijke en humanistische traditie als dominante cultuur in Grondwet. Art. 1 vervalt.
3. Taken uit EU terughalen.
4. Immigratiestop van vijf jaar voor niet-westerse allochtonen.
5. Moratorium op stichting van islamitische scholen en moskeeën, preekverbod buitenlandse imams.
6. Opvoeding en vorming meer terug in lesroosters van scholen.
7. Directe verkiezing van burgemeester, maar ook politiechef.
8. Hoge minimumstraffen, hogere maximumstraffen, heropvoedingskampen voor straatterroristen.
9. Onderwijzers, politie-agenten, verplegers, militairen waar mogelijk beter beloond.
10. Geen ingewikkelde stelselherzieningen in de zorg, wel meer nadruk op toegankelijkheid en menswaardigheid van zorginstellingen.
Sommige zaken wel, zoals bv het strenger straffen. En dan kost het aan de ene kant wel een hoop poen - meer gevangenissen, rechters, langere straffen etc. maar aan de andere kant scheelt het je ook een hoop, want je hebt minder criminelen vrij rondlopen, dus minder criminaliteit en dat scheelt bv ook in mensen die ziek thuis zitten omdat ze bv een overval hebben meegemaakt etc.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef Bjoro het volgende:
een aantal klinkt best leuk, maar of het haalbaar is
dat is natuurlijk kort door de bocht. In landen waar langer gestraft wordt is de criminaliteit niet minder. Het lijkt me belangrijker dat er iets aan draaideurcriminelen gedaan moet worden. En bijvoorbeeld drugs verstrekken aan verslaafden waardoor je overlast weghaald.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sommige zaken wel, zoals bv het strenger straffen. En dan kost het aan de ene kant wel een hoop poen - meer gevangenissen, rechters, langere straffen etc. maar aan de andere kant scheelt het je ook een hoop, want je hebt minder criminelen vrij rondlopen, dus minder criminaliteit en dat scheelt bv ook in mensen die ziek thuis zitten omdat ze bv een overval hebben meegemaakt etc.
daar ben ik ook voor, al die geloofsscholen, ook christelijke scholen enzo. Maak gewoon ruimte in de lesroosters. Maar eis ook dat er wordt uitgelegd over andere geloven!quote:Maar dat artikel 1, dat hoeft van mij niet, je kan toch prima zeggen wat je wil over moslims, zo lang je het maar niet generaliserend telkens hebt over alle moslims in het algemeen, maar waarom zou je nu binnen artikel 1 niet kunnen zeggen dat een hoop moslims vrouwen discrimineren?
Ben het weer volledig met hem eens dat het afgelopen moet zijn met de wildgroei aan moskeen en islamitische scholen. Ga gewoon naar een normale school en doe Koran lessen voor een ieder die dat wil naschools op de woensdag of vrijdagmiddag of zo, zo heeft m'n vrouw vroeger ook na school les gehad in Italiaans en de Katholieke leer en op deze wijze is er niks mis mee.
de drempel om een strafbaar feit te plegen moet gewoon hoog wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sommige zaken wel, zoals bv het strenger straffen. En dan kost het aan de ene kant wel een hoop poen - meer gevangenissen, rechters, langere straffen etc. maar aan de andere kant scheelt het je ook een hoop, want je hebt minder criminelen vrij rondlopen, dus minder criminaliteit en dat scheelt bv ook in mensen die ziek thuis zitten omdat ze bv een overval hebben meegemaakt etc.
Zoals Fortuyn al zei, een godsdienst die zegt dat vrouwen minder zijn dan mannen is een belachelijke godsdienst!quote:Maar dat artikel 1, dat hoeft van mij niet, je kan toch prima zeggen wat je wil over moslims, zo lang je het maar niet generaliserend telkens hebt over alle moslims in het algemeen, maar waarom zou je nu binnen artikel 1 niet kunnen zeggen dat een hoop moslims vrouwen discrimineren?
Is inderdaad ook zo, dat kan allemaal makkelijk !quote:Ben het weer volledig met hem eens dat het afgelopen moet zijn met de wildgroei aan moskeen en islamitische scholen. Ga gewoon naar een normale school en doe Koran lessen voor een ieder die dat wil naschools op de woensdag of vrijdagmiddag of zo, zo heeft m'n vrouw vroeger ook na school les gehad in Italiaans en de Katholieke leer en op deze wijze is er niks mis mee.
Maar dat heeft een andere oorzaak, de armoede daar is veel groter, verschil tussen arm en rijk is veel groter, werkeloosheid is veel groter en een sociaal vangnet is er niet of amper.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is natuurlijk kort door de bocht. In landen waar langer gestraft wordt is de criminaliteit niet minder.
Zeker dat 1e, want die veroorzaken zo ongelooflijk veel schade en overlast. En iets wat nooit gemeten wordt is het gevoel bij alle slachtoffers na een inbraak in hun woning/auto of wat dan ook.quote:Het lijkt me belangrijker dat er iets aan draaideurcriminelen gedaan moet worden. En bijvoorbeeld drugs verstrekken aan verslaafden waardoor je overlast weghaald.
Gewaardeerde collega komt net even een hand geven: "ik kom even mijn auto inleveren, en dan ben ik wegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:40 schreef clauwheee het volgende:
Wij hebben net gebak gehadCollega is jarig geweest
Hmmmquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gewaardeerde collega komt net even een hand geven: "ik kom even mijn auto inleveren, en dan ben ik weg![]()
"
iets zegt mij dat het hier rommelt binnen de organisatie....
oeps dat zijn mindere zakenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gewaardeerde collega komt net even een hand geven: "ik kom even mijn auto inleveren, en dan ben ik weg![]()
"
iets zegt mij dat het hier rommelt binnen de organisatie....
Eens even kijken hoe de bodycount is op dit moment:quote:
Oh, vast wel. Maar ik ben niet van plan om dat af te gaan wachten....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Minder AZ... Er wordt neem ik aan wel een keer duidelijkheid verschaft?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eens even kijken hoe de bodycount is op dit moment:
- General manager al half jaar in de ziektewet
- Manager operations per direct vertrokken/in ziektewet (niet geheel duidelijk)
- Salesmanager vertrekt volgende week (naar het bedrijf van onze oude baas)
En nu dan een financial controller die er uit gestuurd is.
Gaat goed![]()
Linkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:11 schreef Againzender het volgende:
En nu lees ik dat mijn oude school in het nieuws is omdat een vechtpartij daar is gefilmd en op internet geplaatst
succesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:29 schreef clauwheee het volgende:
Nou, wij gaan maar eens naar de makelaar cq hypotheekadviseur
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, hij staat toch nog onder de CTRL-V
Vechtende meiden geeft commotie op school
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Raffaela toch sterker dan Floortje, ik leg me nu definitief bij de uitslag neer.
Was lol, ik doelde op het bovenstaande filmpje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Was er protest aangetekend oid?Of kan je het nu pas emotioneel verwerken?
Vreselijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:55 schreef Againzender het volgende:
Hier kan ik toch wel zo godsgruwelijk kwaad om worden:
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=16116![]()
Ellen had moeten winnen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Raffaela toch sterker dan Floortje, ik leg me nu definitief bij de uitslag neer.
hoeveel patches heb je gelijk al moeten installeren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:09 schreef Suijk het volgende:
Zo, de nieuwe Internet Explorer 7 even geinstalleerd. Hele verbetering.
Je maakt een grapje hoop ik...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat zij iig de mooiste van die drie was.
Nog niets, het is ook nog maar een Beta, maar ik ben nog hard op zoek waarom ik nu FireFox nog zou gebruiken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoeveel patches heb je gelijk al moeten installeren?
quote:
Ellen, de nummer 3 van de laatste editie van Idolsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:28 schreef Bluezz het volgende:
Mooi mensch, wie is dat?
En je vergeet die gok van haar? Wat jij wilt rubber...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze wint het al sowieso bijna op dr mooie blauwe ogen
die gok van haar?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En je vergeet die gok van haar? Wat jij wilt rubber...
Die neus.quote:
Hoe moeilijk/makkelijk vond je de filmpjes waarbij je de fouten uit het commentaar moest halen ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong, ik had wel gedacht dat je zou winnen
Ik was bij het doelpunt van Kieft en de penalty van Van Aerle sneller
Wie o wie wil Tong nog in actie zien?
die vond ik redelijk makkelijk, had ze bijna allemaalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk/makkelijk vond je de filmpjes waarbij je de fouten uit het commentaar moest halen ?
Redelijk makkelijk, maar ik haalde er ook andere fouten uit...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk/makkelijk vond je de filmpjes waarbij je de fouten uit het commentaar moest halen ?
Is me niet opgevallen, volgens mij. Maar ik heb de band dan ook al ergens in November/december gezien. Weet niet alles meer, uiteraardquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Redelijk makkelijk, maar ik haalde er ook andere fouten uit...
Bij het filmpje van Tong zegt Walker ineens dat Ajax op voorsprong komt, terwijl het dan 2-0 staat.. Heel gek, ik snapte het toen niet meer
en petterson scoorde na 39 seconden en niet na 40 sec.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Redelijk makkelijk, maar ik haalde er ook andere fouten uit...
Bij het filmpje van Tong zegt Walker ineens dat Ajax op voorsprong komt, terwijl het dan 2-0 staat.. Heel gek, ik snapte het toen niet meer
Nieuw hondje O+quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
ps nog iets van dat hondverhaal gehoord?
Dat is echt gaafquote:
echt fantastisch inderdaad, ook goed gefotografeerd trouwens !quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van ome Guuski.
quote:'Misschien worden we tijdelijk een soort campingelftal'
PSV-coach Guus Hiddink weet nog niet wat de plannen na het vroege einde van de reguliere competitie zijn (PSV.nl)
Mquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:53 schreef Bjoro het volgende:
echt fantastisch inderdaad, ook goed gefotografeerd trouwens !
Rusland....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Mooi tripje naar China?
die gaat niet doorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Mooi tripje naar China?
ja maar jij bent van huis weggeweestquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben dus de winnaar, om voor niets om 6.00 uur op te staan
2 keer zelfs. Even ogen opnieuw laten op meten + nieuwe bril in bestellingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
ja, maar jij bent van huis wegggeweest
iets andersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Beschouw, geef je les op een basisschool, middelbare school of nog iets anders?
(ben nieuwsgierig)
zeg eerst even wie die ouwe wielrenner isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef dndiek het volgende:
dat was niet helemaal de bedoeling
Maar ik ga koken
Je wijzigt onbedoelt je eigen bericht, bedoel je ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef dndiek het volgende:
dat was niet helemaal de bedoeling
Maar ik ga koken
ik heb toch een gokje gewaagd... fanneke moet zeggen of het goed is....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
zeg eerst even wie die ouwe wielrenner is
zo komt er van koken ook niet veelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik heb toch een gokje gewaagd... fanneke moet zeggen of het goed is....
Valt wel mee. Af en toe behoorlijk geestelijk inspannend, maar met fok en mijn andere bezigheden kan ik mooi mijn zinnen verzetten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, inderdaad niet niks dat werk.
Geen fan. Ga wel vaak kijken. Diep gezonken die club.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ben je fan van de VV Spijkenisse?
Zal best wel. Maar bij Spijkenise dachten ze voor aanvang van het seizoen toch echt bovenin mee te draaien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:52 schreef methodmich het volgende:
Zeg dat, degradatiegevaar in 1B zag ik. Al is 1B wel de sterkste eerste klasse misschien.
Precies. Je hebt werk en je hebt prive.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:48 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Valt wel mee. Af en toe behoorlijk geestelijk inspannend, maar met fok en mijn andere bezigheden kan ik mooi mijn zinnen verzetten.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat weer eens trainen
lekkerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:15 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat kokkerellen, eten jullie mee?
Ligt er aan wat er gekookt gaat worden...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:15 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat kokkerellen, eten jullie mee?
Succesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:49 schreef pascalheister het volgende:
zo maar eens zien hoeveel mensen ik schamp tijdens de 1e rijles
Je bent te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |