Larry?? Queensland ??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey sinasappeltje.
Je zat toch niet per ongeluk in Queensland, tijdens Larry?
Kan je na die cycloon maar beter even overslaan dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:11 schreef appelsientje het volgende:
Nope.. ik ben nog niet in Queensland geweest.. moet ik nog naar toe
Cycloon ??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je na die cycloon maar beter even overslaan dus.
Slaap lekker dan maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
Even zwaaien naar sientje.
Ik ga eens slapen.
Nogal.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:17 schreef appelsientje het volgende:
Cycloon ??
Hmm je gaat ff weg uit Australië en er gebeuren meteen allerlei dingen...
Erg veel schade?
Je kijkt het pokeren niet eens af?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
Even zwaaien naar sientje.
Ik ga eens slapen.
quote:
have fun en keep us posted!quote:
Oei, terug je bed in dan maar?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:16 schreef Bos81 het volgende:
Zo
Stond vandaag niet ingepland, wat ik niet wist, dus ben weer thuis
Ik denk dat ik zometeen maar weer even een paar uurtjes ga liggen ja. voel wat gaapjes opkomenquote:
ik houd mijn stringetje nog even aan....mij te koudquote:
met jou wil ik wel 2x hoorquote:
'Zeg maar Geert'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:20 schreef Bjoro het volgende:
Geert Wilders nu op 538 met zijn nieuwe programma ...
het geld moet terug in de portemoneeen van de burgers !
dat is heel leuk, en hoe denkt hij dat te gaan doen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:20 schreef Bjoro het volgende:
Ik heb zijn programma geschrevenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:20 schreef Bjoro het volgende:
allemaal rare regeltjes en wetjes moeten weg en nog een paar dingen die hij binnen een paar weken heel helder zal presenteren !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:33 schreef Againzender het volgende:
dat is heel leuk, en hoe denkt hij dat te gaan doen?
op het verjaardagsfeestje van Lothar Mattheus geweest ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:50 schreef DeTolk het volgende:
Goedenmorgen
Ik ben straalbezopen. Ben ik nu een Hool?
dan moet je toch minstens bezopen typenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:50 schreef DeTolk het volgende:
Goedenmorgen
Ik ben straalbezopen. Ben ik nu een Hool?
Ola ola ola ......hoe is het met je ?quote:
goed!quote:
we zijn erbij hoor !!! denk ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef Blumchen het volgende:
[..]
goed!Druk aan het leren.. Heb de komende 2 weken toetsen..
![]()
Hey Bjor.. Waarom sta je er nog niet bij..??
VBL Meet, 13 Mei 2006?
![]()
![]()
![]()
dat lijkt mij ook wel jaquote:
er is weer een antwoord bekend hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:23 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Ik ga het Nostradamus-topic maar eens bijwerken
Wel meer dan 1quote:
hmmmmm ....ik heb net alle vragen weer eens nagelopen, maar zag dat vraag 1 nog niet in de OP stond en vraag 29 is bekend, de rest niet volgens mijquote:
Wat dacht je van vraag 35quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hmmmmm ....ik heb net alle vragen weer eens nagelopen, maar zag dat vraag 1 nog niet in de OP stond en vraag 29 is bekend, de rest niet volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |