dat klopt, Grolsch verpest je smaakquote:Op maandag 20 maart 2006 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is, eerst Grolsch en daarna maakt het niet meer uit.
Thanks.![]()
Doritos met whisky smaakt ook prima.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klopt, Grolsch verpest je smaak![]()
Totaal niks mis met Palm, anders heb ik hier ook nog een Duvel liggenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Palm vind ik echt niet lekker, hoofdpijn bier. Ook wel napalm genoemd.
dat bedoelde je toch?quote:
Duve;quote:Op maandag 20 maart 2006 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Totaal niks mis met Palm, anders heb ik hier ook nog een Duvel liggen.
Morgen maar weer eens een krat Hertog Jan of Dommelsch halen
Oud worden of aan het bier zitten?quote:
ja dat komt omdat ze het nog per paard en wagen bezorgen en dan is groningen wat ver vanuit Twentequote:Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef Noca het volgende:
Het is ook wel erg regio gebonden...welk merk bier je drinkt.
Ik ken hier weinig mensen die Grolsch drinken, best logisch ook.
Zegt iemand die in een kutgat woont.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat komt omdat ze het nog per paard en wagen bezorgen en dan is groningen wat ver vanuit Twente
Boefjequote:
we brouwen hier dan ook geen bierquote:Op maandag 20 maart 2006 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zegt iemand die in een kutgat woont.![]()
Erg verstandig, zal wel niet besloten zijn door het gemeentebestuur denk ik.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we brouwen hier dan ook geen bier
Ik moet nog wat gaan doen aan mijn tentamens van volgende week, daar ben ik niet voor gemaaktquote:Op maandag 20 maart 2006 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR.
Atlhans ik. Mijn groepsgenoot mag de conclusie nog maken. Twee dagen achterelkaar meer dan 12 uur op een dag SPSS en studeren. Ik kan dit soort dingen niet aan hoor
best goed te zuipen dat spul. Altijd het 1ste wat we doen als we op pinkpop komen, naar de aldi en schultenbrau halenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
jij mag nooit meer wat zeggen over bier en smaak
Netjesquote:Op maandag 20 maart 2006 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR.
Atlhans ik. Mijn groepsgenoot mag de conclusie nog maken. Twee dagen achterelkaar meer dan 12 uur op een dag SPSS en studeren. Ik kan dit soort dingen niet aan hoor
vroeger werd hier illegaal jenever gestookt bij boeren in de polderquote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Erg verstandig, zal wel niet besloten zijn door het gemeentebestuur denk ik.
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
best goed te zuipen dat spul. Altijd het 1ste wat we doen als we op pinkpop komen, naar de aldi en schultenbrau halen![]()
oja ik ging slapen
Ik ook. Gelukkig ben ik vorige week voor mijn laatste examen geslaagd.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben zooo blij dat ik van die k*tstudies af ben
Ho ho. Nu moet ik nog twee keer een case study maken voor woensdag, dan nog 3 complete tentamens leren; vrijdag, volgende week dinsdag en donderdag.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet nog wat gaan doen aan mijn tentamens van volgende week, daar ben ik niet voor gemaakt
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig ben ik vorige week voor mijn laatste examen geslaagd.![]()
Helemaal niks mis met het student zijn, ook al zijn er af en toe wat mindere fijne dingenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben zooo blij dat ik van die k*tstudies af ben
Maar ik blijf gewoon wel de oefenstof qua kut-examens flink bijhouden hoor.quote:
Ik was er na 6 jaar studie strontzat vanquote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met het student zijn, ook al zijn er af en toe wat mindere fijne dingen
Dat verschilt per persoon. Ik zit een stuk beter in m'n vel sinds ik werkquote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met het student zijn, ook al zijn er af en toe wat mindere fijne dingen
Heel goed, ik ben trots op je!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ik blijf gewoon wel de oefenstof qua kut-examens flink bijhouden hoor.![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga met Noca meeMorgen een halve dag samen vrij, eens kijken wat de makelaar voor ons kan doen.
Tot morgen Hools
Die tweekjes rondom tentamens zijn wel zwaar. De overige 10 weken per trimester zijn prima te doen hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Palm vind ik echt niet lekker, hoofdpijn bier. Ook wel napalm genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |