Slaap lekker!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga met Noca meeMorgen een halve dag samen vrij, eens kijken wat de makelaar voor ons kan doen.
Tot morgen Hools
Die tweekjes rondom tentamens zijn wel zwaar. De overige 10 weken per trimester zijn prima te doen hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met het student zijn, ook al zijn er af en toe wat mindere fijne dingen
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Palm vind ik echt niet lekker, hoofdpijn bier. Ook wel napalm genoemd.
Hey sinasappeltje.quote:
Larry?? Queensland ??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey sinasappeltje.
Je zat toch niet per ongeluk in Queensland, tijdens Larry?
Kan je na die cycloon maar beter even overslaan dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:11 schreef appelsientje het volgende:
Nope.. ik ben nog niet in Queensland geweest.. moet ik nog naar toe
Cycloon ??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je na die cycloon maar beter even overslaan dus.
Slaap lekker dan maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
Even zwaaien naar sientje.
Ik ga eens slapen.
Nogal.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:17 schreef appelsientje het volgende:
Cycloon ??
Hmm je gaat ff weg uit Australië en er gebeuren meteen allerlei dingen...
Erg veel schade?
Je kijkt het pokeren niet eens af?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
Even zwaaien naar sientje.
Ik ga eens slapen.
quote:
have fun en keep us posted!quote:
Oei, terug je bed in dan maar?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:16 schreef Bos81 het volgende:
Zo
Stond vandaag niet ingepland, wat ik niet wist, dus ben weer thuis
Ik denk dat ik zometeen maar weer even een paar uurtjes ga liggen ja. voel wat gaapjes opkomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |