die gok van haar?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En je vergeet die gok van haar? Wat jij wilt rubber...
Die neus.quote:
Hoe moeilijk/makkelijk vond je de filmpjes waarbij je de fouten uit het commentaar moest halen ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong, ik had wel gedacht dat je zou winnen
Ik was bij het doelpunt van Kieft en de penalty van Van Aerle sneller
Wie o wie wil Tong nog in actie zien?
die vond ik redelijk makkelijk, had ze bijna allemaalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk/makkelijk vond je de filmpjes waarbij je de fouten uit het commentaar moest halen ?
Redelijk makkelijk, maar ik haalde er ook andere fouten uit...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk/makkelijk vond je de filmpjes waarbij je de fouten uit het commentaar moest halen ?
Is me niet opgevallen, volgens mij. Maar ik heb de band dan ook al ergens in November/december gezien. Weet niet alles meer, uiteraardquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Redelijk makkelijk, maar ik haalde er ook andere fouten uit...
Bij het filmpje van Tong zegt Walker ineens dat Ajax op voorsprong komt, terwijl het dan 2-0 staat.. Heel gek, ik snapte het toen niet meer
en petterson scoorde na 39 seconden en niet na 40 sec.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Redelijk makkelijk, maar ik haalde er ook andere fouten uit...
Bij het filmpje van Tong zegt Walker ineens dat Ajax op voorsprong komt, terwijl het dan 2-0 staat.. Heel gek, ik snapte het toen niet meer
Nieuw hondje O+quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
ps nog iets van dat hondverhaal gehoord?
Dat is echt gaafquote:
echt fantastisch inderdaad, ook goed gefotografeerd trouwens !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |