quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, hij staat toch nog onder de CTRL-V
Vechtende meiden geeft commotie op school
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Raffaela toch sterker dan Floortje, ik leg me nu definitief bij de uitslag neer.
Was lol, ik doelde op het bovenstaande filmpje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Was er protest aangetekend oid?Of kan je het nu pas emotioneel verwerken?
Vreselijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:55 schreef Againzender het volgende:
Hier kan ik toch wel zo godsgruwelijk kwaad om worden:
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=16116![]()
Ellen had moeten winnen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Raffaela toch sterker dan Floortje, ik leg me nu definitief bij de uitslag neer.
hoeveel patches heb je gelijk al moeten installeren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:09 schreef Suijk het volgende:
Zo, de nieuwe Internet Explorer 7 even geinstalleerd. Hele verbetering.
Je maakt een grapje hoop ik...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat zij iig de mooiste van die drie was.
Nog niets, het is ook nog maar een Beta, maar ik ben nog hard op zoek waarom ik nu FireFox nog zou gebruiken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoeveel patches heb je gelijk al moeten installeren?
quote:
Ellen, de nummer 3 van de laatste editie van Idolsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:28 schreef Bluezz het volgende:
Mooi mensch, wie is dat?
En je vergeet die gok van haar? Wat jij wilt rubber...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze wint het al sowieso bijna op dr mooie blauwe ogen
die gok van haar?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En je vergeet die gok van haar? Wat jij wilt rubber...
Die neus.quote:
Hoe moeilijk/makkelijk vond je de filmpjes waarbij je de fouten uit het commentaar moest halen ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong, ik had wel gedacht dat je zou winnen
Ik was bij het doelpunt van Kieft en de penalty van Van Aerle sneller
Wie o wie wil Tong nog in actie zien?
die vond ik redelijk makkelijk, had ze bijna allemaalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk/makkelijk vond je de filmpjes waarbij je de fouten uit het commentaar moest halen ?
Redelijk makkelijk, maar ik haalde er ook andere fouten uit...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk/makkelijk vond je de filmpjes waarbij je de fouten uit het commentaar moest halen ?
Is me niet opgevallen, volgens mij. Maar ik heb de band dan ook al ergens in November/december gezien. Weet niet alles meer, uiteraardquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Redelijk makkelijk, maar ik haalde er ook andere fouten uit...
Bij het filmpje van Tong zegt Walker ineens dat Ajax op voorsprong komt, terwijl het dan 2-0 staat.. Heel gek, ik snapte het toen niet meer
en petterson scoorde na 39 seconden en niet na 40 sec.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Redelijk makkelijk, maar ik haalde er ook andere fouten uit...
Bij het filmpje van Tong zegt Walker ineens dat Ajax op voorsprong komt, terwijl het dan 2-0 staat.. Heel gek, ik snapte het toen niet meer
Nieuw hondje O+quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
ps nog iets van dat hondverhaal gehoord?
Dat is echt gaafquote:
echt fantastisch inderdaad, ook goed gefotografeerd trouwens !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |