je kan de baard gewoon achterwege laten hoorquote:
Recreeeren valt WEL te leren ?quote:
een aantal klinkt best leuk, maar of het haalbaar isquote:
ja een aantal komen ook gewoon terug bij andere partijen, dit is gewoon populisme. Beetje makkelijk scoren. Hoe wil hij 1 & 9 tegelijk doen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een aantal klinkt best leuk, maar of het haalbaar is
Mwah, een aantal zaken zijn zo gek nog niet hoor, alleen zijn er ook een hoop 'over the top'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Tien punten van Wilders
1. Belastingen fors omlaag.
2. Joods-christelijke en humanistische traditie als dominante cultuur in Grondwet. Art. 1 vervalt.
3. Taken uit EU terughalen.
4. Immigratiestop van vijf jaar voor niet-westerse allochtonen.
5. Moratorium op stichting van islamitische scholen en moskeeën, preekverbod buitenlandse imams.
6. Opvoeding en vorming meer terug in lesroosters van scholen.
7. Directe verkiezing van burgemeester, maar ook politiechef.
8. Hoge minimumstraffen, hogere maximumstraffen, heropvoedingskampen voor straatterroristen.
9. Onderwijzers, politie-agenten, verplegers, militairen waar mogelijk beter beloond.
10. Geen ingewikkelde stelselherzieningen in de zorg, wel meer nadruk op toegankelijkheid en menswaardigheid van zorginstellingen.
Sommige zaken wel, zoals bv het strenger straffen. En dan kost het aan de ene kant wel een hoop poen - meer gevangenissen, rechters, langere straffen etc. maar aan de andere kant scheelt het je ook een hoop, want je hebt minder criminelen vrij rondlopen, dus minder criminaliteit en dat scheelt bv ook in mensen die ziek thuis zitten omdat ze bv een overval hebben meegemaakt etc.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef Bjoro het volgende:
een aantal klinkt best leuk, maar of het haalbaar is
dat is natuurlijk kort door de bocht. In landen waar langer gestraft wordt is de criminaliteit niet minder. Het lijkt me belangrijker dat er iets aan draaideurcriminelen gedaan moet worden. En bijvoorbeeld drugs verstrekken aan verslaafden waardoor je overlast weghaald.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sommige zaken wel, zoals bv het strenger straffen. En dan kost het aan de ene kant wel een hoop poen - meer gevangenissen, rechters, langere straffen etc. maar aan de andere kant scheelt het je ook een hoop, want je hebt minder criminelen vrij rondlopen, dus minder criminaliteit en dat scheelt bv ook in mensen die ziek thuis zitten omdat ze bv een overval hebben meegemaakt etc.
daar ben ik ook voor, al die geloofsscholen, ook christelijke scholen enzo. Maak gewoon ruimte in de lesroosters. Maar eis ook dat er wordt uitgelegd over andere geloven!quote:Maar dat artikel 1, dat hoeft van mij niet, je kan toch prima zeggen wat je wil over moslims, zo lang je het maar niet generaliserend telkens hebt over alle moslims in het algemeen, maar waarom zou je nu binnen artikel 1 niet kunnen zeggen dat een hoop moslims vrouwen discrimineren?
Ben het weer volledig met hem eens dat het afgelopen moet zijn met de wildgroei aan moskeen en islamitische scholen. Ga gewoon naar een normale school en doe Koran lessen voor een ieder die dat wil naschools op de woensdag of vrijdagmiddag of zo, zo heeft m'n vrouw vroeger ook na school les gehad in Italiaans en de Katholieke leer en op deze wijze is er niks mis mee.
de drempel om een strafbaar feit te plegen moet gewoon hoog wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sommige zaken wel, zoals bv het strenger straffen. En dan kost het aan de ene kant wel een hoop poen - meer gevangenissen, rechters, langere straffen etc. maar aan de andere kant scheelt het je ook een hoop, want je hebt minder criminelen vrij rondlopen, dus minder criminaliteit en dat scheelt bv ook in mensen die ziek thuis zitten omdat ze bv een overval hebben meegemaakt etc.
Zoals Fortuyn al zei, een godsdienst die zegt dat vrouwen minder zijn dan mannen is een belachelijke godsdienst!quote:Maar dat artikel 1, dat hoeft van mij niet, je kan toch prima zeggen wat je wil over moslims, zo lang je het maar niet generaliserend telkens hebt over alle moslims in het algemeen, maar waarom zou je nu binnen artikel 1 niet kunnen zeggen dat een hoop moslims vrouwen discrimineren?
Is inderdaad ook zo, dat kan allemaal makkelijk !quote:Ben het weer volledig met hem eens dat het afgelopen moet zijn met de wildgroei aan moskeen en islamitische scholen. Ga gewoon naar een normale school en doe Koran lessen voor een ieder die dat wil naschools op de woensdag of vrijdagmiddag of zo, zo heeft m'n vrouw vroeger ook na school les gehad in Italiaans en de Katholieke leer en op deze wijze is er niks mis mee.
Maar dat heeft een andere oorzaak, de armoede daar is veel groter, verschil tussen arm en rijk is veel groter, werkeloosheid is veel groter en een sociaal vangnet is er niet of amper.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is natuurlijk kort door de bocht. In landen waar langer gestraft wordt is de criminaliteit niet minder.
Zeker dat 1e, want die veroorzaken zo ongelooflijk veel schade en overlast. En iets wat nooit gemeten wordt is het gevoel bij alle slachtoffers na een inbraak in hun woning/auto of wat dan ook.quote:Het lijkt me belangrijker dat er iets aan draaideurcriminelen gedaan moet worden. En bijvoorbeeld drugs verstrekken aan verslaafden waardoor je overlast weghaald.
Gewaardeerde collega komt net even een hand geven: "ik kom even mijn auto inleveren, en dan ben ik wegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:40 schreef clauwheee het volgende:
Wij hebben net gebak gehadCollega is jarig geweest
Hmmmquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gewaardeerde collega komt net even een hand geven: "ik kom even mijn auto inleveren, en dan ben ik weg![]()
"
iets zegt mij dat het hier rommelt binnen de organisatie....
oeps dat zijn mindere zakenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gewaardeerde collega komt net even een hand geven: "ik kom even mijn auto inleveren, en dan ben ik weg![]()
"
iets zegt mij dat het hier rommelt binnen de organisatie....
Eens even kijken hoe de bodycount is op dit moment:quote:
Oh, vast wel. Maar ik ben niet van plan om dat af te gaan wachten....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Minder AZ... Er wordt neem ik aan wel een keer duidelijkheid verschaft?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eens even kijken hoe de bodycount is op dit moment:
- General manager al half jaar in de ziektewet
- Manager operations per direct vertrokken/in ziektewet (niet geheel duidelijk)
- Salesmanager vertrekt volgende week (naar het bedrijf van onze oude baas)
En nu dan een financial controller die er uit gestuurd is.
Gaat goed![]()
Linkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:11 schreef Againzender het volgende:
En nu lees ik dat mijn oude school in het nieuws is omdat een vechtpartij daar is gefilmd en op internet geplaatst
succesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:29 schreef clauwheee het volgende:
Nou, wij gaan maar eens naar de makelaar cq hypotheekadviseur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |