geen paniek, woensdagavond uurtje of 11 is dat over !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:44 schreef DarkShine het volgende:
Vandaag stage, morgen vrij
Ik heb bekerkoorts!!
Dan krabbelt dat eind april weer op voor 7 mei.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geen paniek, woensdagavond uurtje of 11 is dat over !
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
allemaal rare regeltjes en wetjes moeten weg en nog een paar dingen die hij binnen een paar weken heel helder zal presenteren !
maar zijn die dan voor AZ of toch voor Ajax ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:49 schreef DarkShine het volgende:
Dan krabbelt dat eind april weer op voor 7 mei.
Voor de match Roda-p$vquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar zijn die dan voor AZ of toch voor Ajax ?
heee suffie, in het beker toernooi heb je geen wedstrijd om de 3e en 4e plaats hoor !quote:
Vandaar dat Ajax en AZ na deze week uitgespeelt zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heee suffie, in het beker toernooi heb je geen wedstrijd om de 3e en 4e plaats hoor !
ik ken er nog éénquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:40 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb echt een schijtopdracht op het werk![]()
trek je wel de juiste paardrijdkleding aan?quote:
je hebt ze al gezien ? post ze ff (bjoro is een betje te lui om ze zelluf te zoekenquote:
wheheh... nou niet zo iig!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
trek je wel de juiste paardrijdkleding aan?
[afbeelding]
de Tien punten van Wildersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je hebt ze al gezien ? post ze ff (bjoro is een betje te lui om ze zelluf te zoeken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |