quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van ome Guuski.
quote:'Misschien worden we tijdelijk een soort campingelftal'
PSV-coach Guus Hiddink weet nog niet wat de plannen na het vroege einde van de reguliere competitie zijn (PSV.nl)
Mquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:53 schreef Bjoro het volgende:
echt fantastisch inderdaad, ook goed gefotografeerd trouwens !
Rusland....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Mooi tripje naar China?
die gaat niet doorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Mooi tripje naar China?
ja maar jij bent van huis weggeweestquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben dus de winnaar, om voor niets om 6.00 uur op te staan
2 keer zelfs. Even ogen opnieuw laten op meten + nieuwe bril in bestellingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
ja, maar jij bent van huis wegggeweest
iets andersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Beschouw, geef je les op een basisschool, middelbare school of nog iets anders?
(ben nieuwsgierig)
zeg eerst even wie die ouwe wielrenner isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef dndiek het volgende:
dat was niet helemaal de bedoeling
Maar ik ga koken
Je wijzigt onbedoelt je eigen bericht, bedoel je ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef dndiek het volgende:
dat was niet helemaal de bedoeling
Maar ik ga koken
ik heb toch een gokje gewaagd... fanneke moet zeggen of het goed is....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
zeg eerst even wie die ouwe wielrenner is
zo komt er van koken ook niet veelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik heb toch een gokje gewaagd... fanneke moet zeggen of het goed is....
Valt wel mee. Af en toe behoorlijk geestelijk inspannend, maar met fok en mijn andere bezigheden kan ik mooi mijn zinnen verzetten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, inderdaad niet niks dat werk.
Geen fan. Ga wel vaak kijken. Diep gezonken die club.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ben je fan van de VV Spijkenisse?
Zal best wel. Maar bij Spijkenise dachten ze voor aanvang van het seizoen toch echt bovenin mee te draaien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:52 schreef methodmich het volgende:
Zeg dat, degradatiegevaar in 1B zag ik. Al is 1B wel de sterkste eerste klasse misschien.
Precies. Je hebt werk en je hebt prive.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:48 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Valt wel mee. Af en toe behoorlijk geestelijk inspannend, maar met fok en mijn andere bezigheden kan ik mooi mijn zinnen verzetten.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat weer eens trainen
lekkerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:15 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat kokkerellen, eten jullie mee?
Ligt er aan wat er gekookt gaat worden...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:15 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat kokkerellen, eten jullie mee?
Succesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:49 schreef pascalheister het volgende:
zo maar eens zien hoeveel mensen ik schamp tijdens de 1e rijles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |