daar heb ik 2 feedbacktopics terug al mijn mening over gegeven, incl daarna een korte herhaling.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:59 schreef NorthernStar het volgende:
Tientallen reacties over wat er wel of niet op een andere site is gepost en niks over vragen en voorstellen van users hier over een eventuele afsplitsing van TRU. Raar..
Die is heel snel gesloten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
daarnaast heeft Oversight zelf de aanvraag al inalgemeen feedback gezet.
dat is niet mijn pakkie anquote:
Over een apart 9/11 forum ws. Daar ging mijn voorstel niet over.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
daar heb ik 2 feedbacktopics terug al mijn mening over gegeven, incl daarna een korte herhaling.
daarnaast heeft Oversight zelf de aanvraag al inalgemeen feedback gezet.
Zie mijn postings.quote:Ik heb al een soort tussenweg gecreëerd zie index...
wat wil je nog meer ?
Weet ik, maar er kreeg eigenlijk niemand de kans om er in Feedback iets over te vinden (dit bv. itt de discussie over een Tour de France forum, die een dag of 3-4 mocht duren.quote:
Ik ook. En een 9/11 forum vind ik grote onzin. Soms gebeurt er maandenlang (vrijwel) niets op 9/11 gebied, en dan laait het opeens weer op. Een apart forum, daarmee zou je de discussie kunstmatig in stand houden imo. En nog vaker dezelfde discussies weer krijgen, want uiteindelijk komt er niet veel nieuws in de 9/11 discussies naar voren.quote:En nogmaals. Ik zou het jammer vinden als de consipracy topics zouden verdwijnen uit truth.
Er zijn buiten de 9-11 topics ook nog andere conspiracy topics.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Weet ik, maar er kreeg eigenlijk niemand de kans om er in Feedback iets over te vinden (dit bv. itt de discussie over een Tour de France forum, die een dag of 3-4 mocht duren.
[..]
Ik ook. En een 9/11 forum vind ik grote onzin. Soms gebeurt er maandenlang (vrijwel) niets op 9/11 gebied, en dan laait het opeens weer op. Een apart forum, daarmee zou je de discussie kunstmatig in stand houden imo. En nog vaker dezelfde discussies weer krijgen, want uiteindelijk komt er niet veel nieuws in de 9/11 discussies naar voren.
Kun je ook wel in WFL voor een apart evolutie-forum pleiten. Vergelijkbare discussie, vergelijkbaar oplaaien van de discussie.
Dan moet je ze vooral ook nog bij elkaar neerplempen. In conspiracytopics worden onderwerpen gerediculiseerd met opmerkingen over paranormale onderwerpen en andersom zal ook wel zo zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn buiten de 9-11 topics ook nog andere conspiracy topics.
Maar ook al zijn het idd heel erg verschillende onderwerpen die niet bij elkaar horen, vind ik het ergerlijk dat er blijkbaar op andere topics wordt neergeken.
Daar ben ik het volkomen mee eens. Ik bedoel.... met de constatering van dat feit en dat dat niet wenselijk is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dan moet je ze vooral ook nog bij elkaar neerplempen. In conspiracytopics worden onderwerpen gerediculiseerd met opmerkingen over paranormale onderwerpen en andersom zal ook wel zo zijn.
En TRU is idd een soort afvalbak voor fora als POL, NWS, GC etc. Als het de betreffende mods niet aanstaat schoppen ze het naar TRU.
Zo ging het eerst ook met ONZ totdat de mods van onzin daar iets van zeiden.
Ik begrijp best hoe het zo gekomen is, hoe het TRU forum 'gevormd' is tot wat het nu is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar ben ik het volkomen mee eens. Ik bedoel.... met de constatering van dat feit en dat dat niet wenselijk is.
Maar het idee neerzetten dat Truth voor achterlijke idioten is is imo sowiezo nogal verwerpelijk.
Wat de zaken alsnog met elkaar gemeen hebben is toch wel het feit dat het beide buiten het mainstream denken valt en dat daar met voor en tegenstanders over gediscussieerd kan worden of dat mensen met oinformatie kunnen bijdragen.
Beschouw TRU als een geuzennaam. Doe ik ook.quote:Begrijp me goed... ik ben op zich niet tegen een conspiracy subforum hoor.
Maar ik kan het deningrerende toontje van sommigen niet zo goed zetten. Alsof ze het eigenlijk een schande vinden om in TRU te posten. Daar wilde ik even de aandacht op vestigen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:35 schreef NorthernStar het volgende:
Beschouw TRU als een geuzennaam. Doe ik ook.
Hoi Iteejer,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:06 schreef iteejer het volgende:
Kinderachtig.
En wat het doel is van posts als deze:
[..]
Waarom post je zoiets, heeft dat enige discussiewaarde..?
Valt me echt vies tegen.
Als je er iets tegen hebt dat mods zich in een discussie mengen, waarom doe je dat op je eigen forum dan ook?
Maar vertel me nog eens, zou jij iemand op je eigen forum handhaven die elders duidelijk bezig is te stoken en te klieren over dat forum?
Denk je dat je Stenny er mee helpt door nog meer irritaties te gaan opwekken?
En daar wordt dan niets over gezegd? Da's toch puur gebash en geflame? Ik vind de moderatie nogal subjectief en selectief. Ik kan me er overigens niet over opwinden hoor, maar het valt me gewoon opquote:
Eensch!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:01 schreef yvonne het volgende:
Ze kunnen toch gewoon moderatorverkiezingen houden?
Je snapt er echt niks van h`e?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:17 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Overisght post dit:
[..]
En daar wordt dan niets over gezegd? Da's toch puur gebash en geflame? Ik vind de moderatie nogal subjectief en selectief. Ik kan me er overigens niet over opwinden hoor, maar het valt me gewoon op
Topless Vrouwen Parkeerplaatsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van h`e?
Het is simpelweg een verkapte tvp kijk maar naar de letters.
T V P.
Waarom leg ik het eik uit?
Nou, ik hoop dat Mirage hier nog wel even op Tru blijft, ondanks al het gezeik dat ze op haar afkrijgt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:52 schreef BaajGuardian het volgende:
en ik er op.
Ik snap uiteraard dat het een TVP is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van h`e?
Het is simpelweg een verkapte tvp kijk maar naar de letters.
T V P.
Waarom leg ik het eik uit?
Nu ben ik eik wel nieuwsgierig welke prostituee jij kent op FOK! die hiermee gebasht en geflamed wordtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:12 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik snap uiteraard dat het een TVP is.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu ben ik eik wel nieuwsgierig welke prostituee jij kent op FOK! die hiermee gebasht en geflamed wordt
Tuuk wel, oermoeder, sterke vrouwen zijn dat hoor!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat Mirage hier nog wel even op Tru blijft, ondanks al het gezeik dat ze op haar afkrijgt.![]()
Door deze post van Oversight wordt de indruk gewekt dat het niet zomaar een losse opmerking is maar dat het daadwerkelijk op iemand slaat.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu ben ik eik wel nieuwsgierig welke prostituee jij kent op FOK! die hiermee gebasht en geflamed wordt
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:34 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Door deze post van Oversight wordt de indruk gewekt dat het niet zomaar een losse opmerking is maar dat het daadwerkelijk op iemand slaat.
Rightquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:34 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Door deze post van Oversight wordt de indruk gewekt dat het niet zomaar een losse opmerking is maar dat het daadwerkelijk op iemand slaat.
Waarom koppel je alles altijd direct aan Stenny, en vat je zaken zo persoonlijk op?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:17 schreef Genverbrander het volgende:
En daar wordt dan niets over gezegd? Da's toch puur gebash en geflame? Ik vind de moderatie nogal subjectief en selectief. Ik kan me er overigens niet over opwinden hoor, maar het valt me gewoon op
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:27 schreef Genverbrander het volgende:
Ok goed te horen dat het blijkbaar niet op haar betrekking had
Je ziet het niet, het is er wel.....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef BaajGuardian het volgende:
er is genoeg materiaal voor een 911 forum, ten tweede is er niks paranormaals aan ernstige politieke corruptie.
Ach,als al je het derde jongetje onder je hoede hebt,dat het keer op keer flikt over je heen de zeiken, zodra je de luier opent ben je al wel een beetje uitgehard......quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat Mirage hier nog wel even op Tru blijft, ondanks al het gezeik dat ze op haar afkrijgt.![]()
Waarom klaarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:08 schreef Mirage het volgende:
klaar
Zullen we de gedelete en geëditte bijdragen even terug zetten ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Waarom klaar![]()
De enige die ik loze opmerkingen heb zien maken is bonke, verder werd er eindelijk eens normaal gediscussieerd. Ik vind het jammer dat ie dan dicht moet, gezien alle wel inhoudelijke bijdragen.![]()
ja, daar had ik even niet aan gedacht iddquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zullen we de gedelete en geëditte bijdragen even terug zetten ?
ok, snap ik. Persoonlijk heeft het nog steeds mijn interesse en ik verdom het om naar de forumpjes te gaan van bepaalde personen, als je begrijpt wat ik bedoel. Ook omdat Robbert maandag weer bij Jensen komt zou ik het er nog wel over willen hebben, ik denk met mij vast meer mensen.quote:Daarnaast vond ik ook dit topic meer niet gezellig dan wel, het ging maar bar weinig over rvdb (en het nieuws).. des te meer over kwaliteiten/kenmerken van users, gelovigen, niet gelovigen etc.... en aangezien mijn internet verbinding het gisteren erg moeilijk had (beetje vergelijkbaar probleem als dat fok had een paar dagen terug) heb ik het topic voorlopig gewoon gesloten. Echt bezig kon ik toch niet en dat is niet handig in een topic als dit op vrijdagavond. Het was dus ook deels preventief.
quote:Daarnaast wil ik eerst nog eens goed overleggen hoe we deze topics vorm gaan geven als ze blijven bestaan.
quote:En ik ben met iets bezig waarbij een negatieve sfeer in het rvdb topic niet wenselijk is.![]()
Klopt !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, daar had ik even niet aan gedacht idd![]()
[..]
ok, snap ik. Persoonlijk heeft het nog steeds mijn interesse en ik verdom het om naar de forumpjes te gaan van bepaalde personen, als je begrijpt wat ik bedoel. Ook omdat Robbert maandag weer bij Jensen komt zou ik het er nog wel over willen hebben, ik denk met mij vast meer mensen.
[..]
Klopt !quote:ja, snap ik. Maar ik wil wel opmerken dat ik het na al dat gedoe en de bans de sfeer opvallend anders vind, ik zie ook users die eerder waren afgehaakt weer terug
[..]
OK, ik wacht nog maar ff geduldig af danquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Klopt !
[..]
Klopt !
En er staan nog wat mensen in de rij die zich nog niet geroepen voelen te reageren ivm uitspraken als "labiel" en ander gezwam dat over de users hene en weer gaat ipv dat men zich gewoon richt op het topic onderwerp.
Mijn doel is zeker die mensen zich ook vrij te laten voelen ook mee te posten.
Nou er zaTen best Veel Pareltjes tussenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:27 schreef Mirage het volgende:
Zullen we de gedelete en geëditte bijdragen even terug zetten ?
wil jij me uitleggen waar mirage voor weg zou moeten?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
dat kan wel zijn, het hoort hier niet,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je ziet het niet, het is er wel.....
The truth is in here: bij uitstek dus de plek om verschillende verhalen/theoriën naast elkaar te zetten op zoek naar die éne ware voor jou.
Het past hier prima
Zo niet, dan toch... want er is (nog) geen ander subforum.
Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing.... wat doet wetenschap in dit rijtje thuis ?
Zoals ik het zie:
Beter één goed lopend levendig forum waar verschillende zaken besproken worden (die imo goed op elkaar aansluiten) dan een paar fora waar je relatief weinig topics in zal vinden (t.o.v. rest van het forum) en die het riscico lopen dood te bloeden.
Kijk eens naar de subfora die al langs zijn geweest, wat waren de sluitredenen ?
Op fora als BB na (omdat dat seizoen gewoon afgelopen is) woren subfora gesloten omdat ze "niet goed" lopen in verhouding met de rest van het forum.
Er worden dan keuzes gemaakt.
Die fora worden gesloten zodat er ruimte vrij komt voor eventueel andere fora die meer leven zullen brengen.
Daarbij komt nog dat zoals we in de geschiedenis van truth hebben kunnen zien het voornamelijk perioden zijn waarin het één of het ander meer de boventoon voert.
Het zijn vlagen.
Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat het splitsen van de conspiracy, het spirituele en het paranormale de doodsteek zou zijn.
En nogmaals... ik vind de conspiracy topics erg leuk.
sorry als ik erg laat ben maar ik lees niet zoveel meer op truth,quote:Eik was ik hierna wel klaar:
Sten Oomen, uittredingsdeskundige
Als een pitbull bijt Sten Oomen zich in de zaak van den Broeke vast. Zij is de leidster van de vele (meer dan 52, een recordaantal!) forumtopics op fok in het onderdeel The Truth Is In Here.
Ik dacht dat het Topic gewoon vol was, er waren toch 299 antwoorden, ....?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Waarom klaaredit: het 'geheime nieuws' over Robbert van den Broeke De enige die ik loze opmerkingen heb zien maken is bonke, verder werd er eindelijk eens normaal gediscussieerd. Ik vind het jammer dat ie dan dicht moet, gezien alle wel inhoudelijke bijdragen.
![]()
Ik weet het niet zeker hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat kan wel zijn, het hoort hier niet,
jij bent gewoon bang dat het hier weer zo leeg gaat worden als voor de *zogenaamde* conspiracy topics, nou ik zal je vertellen dat dit forum veel minder voor gek genomen werd,
Natuurlijk wel !quote:het word nu gebruikt als de dump-plaats van alles wat bepaalde moderators persoonlijk niet aanstaat, het gaat over politieke corruptie en conspiracy conclusion, niet theorie.
en in dat aparte subforum wordt het net zo gezien als hier.quote:men stopt het in het *belachelijk-verdom* hoekje en dat is truth.
nu kun jij het wel *leuk* vinden dat het hier staat, het word niet serieus genomen
terwijl dit een verdomde ernst is.
niet iets om als een zootje oude wijfen met heksenketels om een te gaan zitten interresant te doen
als het niet in NWS en POL serieus genomen word
dan maar een apart sub forum.
Wat dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:27 schreef Mirage het volgende:
<..>
En ik ben met iets bezig waarbij een negatieve sfeer in het rvdb topic niet wenselijk is.
Ik heb het ook niet over jou, en ik stel ook niet dat ze weg moetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wil jij me uitleggen waar mirage voor weg zou moeten?
ik wil nieteens mod zijn op een paranormaal forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |