abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36129389
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:59 schreef NorthernStar het volgende:
Tientallen reacties over wat er wel of niet op een andere site is gepost en niks over vragen en voorstellen van users hier over een eventuele afsplitsing van TRU. Raar..
daar heb ik 2 feedbacktopics terug al mijn mening over gegeven, incl daarna een korte herhaling.

daarnaast heeft Oversight zelf de aanvraag al inalgemeen feedback gezet.

Ik heb al een soort tussenweg gecreëerd zie index...

wat wil je nog meer ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36129438
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Mirage het volgende:

[..]
Die is heel snel gesloten.
pi_36129587
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 21:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Die is heel snel gesloten.
dat is niet mijn pakkie an

Ik meen geloof ik dat oversight zei dat Dagonet het aan de Dalai lama gaat vragen ?
(en er schijnt een mailwisseling te lopen waar de truth moderators buiten staan..wij zijn blauw.. niet paars/donkerblauw of rood)

Ik heb voor zover ìk bevoegdheid heb denk ik een goed alternatief (iig voorlopig) aangedragen.
Waar ik in ieder geval van Oversight een bedankje voor heb gehad.

Meer kan ik niet doen.

En nogmaals. Ik zou het jammer vinden als de consipracy topics zouden verdwijnen uit truth.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 21:51:15 #54
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_36129648
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Mirage het volgende:

[..]

daar heb ik 2 feedbacktopics terug al mijn mening over gegeven, incl daarna een korte herhaling.

Over een apart 9/11 forum ws. Daar ging mijn voorstel niet over.

Als je tegen splitsing bent, waarom dan?

Kun je mij uitleggen waarom 'conspiracy' en 'paranormaal' in één forum thuishoren?
quote:
Ik heb al een soort tussenweg gecreëerd zie index...

wat wil je nog meer ?
Zie mijn postings.
pi_36130597
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 21:48 schreef Mirage het volgende:

[..]

dat is niet mijn pakkie an
Weet ik, maar er kreeg eigenlijk niemand de kans om er in Feedback iets over te vinden (dit bv. itt de discussie over een Tour de France forum, die een dag of 3-4 mocht duren.
quote:
En nogmaals. Ik zou het jammer vinden als de consipracy topics zouden verdwijnen uit truth.
Ik ook. En een 9/11 forum vind ik grote onzin. Soms gebeurt er maandenlang (vrijwel) niets op 9/11 gebied, en dan laait het opeens weer op. Een apart forum, daarmee zou je de discussie kunstmatig in stand houden imo. En nog vaker dezelfde discussies weer krijgen, want uiteindelijk komt er niet veel nieuws in de 9/11 discussies naar voren.

Kun je ook wel in WFL voor een apart evolutie-forum pleiten. Vergelijkbare discussie, vergelijkbaar oplaaien van de discussie.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 22:43:42 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36131278
er is genoeg materiaal voor een 911 forum, ten tweede is er niks paranormaals aan ernstige politieke corruptie.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 22:53:31 #57
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_36131831
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Weet ik, maar er kreeg eigenlijk niemand de kans om er in Feedback iets over te vinden (dit bv. itt de discussie over een Tour de France forum, die een dag of 3-4 mocht duren.
[..]

Ik ook. En een 9/11 forum vind ik grote onzin. Soms gebeurt er maandenlang (vrijwel) niets op 9/11 gebied, en dan laait het opeens weer op. Een apart forum, daarmee zou je de discussie kunstmatig in stand houden imo. En nog vaker dezelfde discussies weer krijgen, want uiteindelijk komt er niet veel nieuws in de 9/11 discussies naar voren.

Kun je ook wel in WFL voor een apart evolutie-forum pleiten. Vergelijkbare discussie, vergelijkbaar oplaaien van de discussie.
Er zijn buiten de 9-11 topics ook nog andere conspiracy topics.

Maar ook al zijn het idd heel erg verschillende onderwerpen die niet bij elkaar horen, vind ik het ergerlijk dat er blijkbaar op andere topics wordt neergeken. Alsof Truth een soort ONZ is. Alsof iets pas serieus genomen kan worden als het in NWS of POL staat. Dat is net zo meegaan in het mainstream denken als waar veel conspiracy theoristen mensen van "beschuldigen" aangaande het slikken van officiele versies van gebeurde zaken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 23:08:03 #59
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_36131972
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 23:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Er zijn buiten de 9-11 topics ook nog andere conspiracy topics.

Maar ook al zijn het idd heel erg verschillende onderwerpen die niet bij elkaar horen, vind ik het ergerlijk dat er blijkbaar op andere topics wordt neergeken.
Dan moet je ze vooral ook nog bij elkaar neerplempen. In conspiracytopics worden onderwerpen gerediculiseerd met opmerkingen over paranormale onderwerpen en andersom zal ook wel zo zijn.

En TRU is idd een soort afvalbak voor fora als POL, NWS, GC etc. Als het de betreffende mods niet aanstaat schoppen ze het naar TRU.

Zo ging het eerst ook met ONZ totdat de mods van onzin daar iets van zeiden.
pi_36132356
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 23:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dan moet je ze vooral ook nog bij elkaar neerplempen. In conspiracytopics worden onderwerpen gerediculiseerd met opmerkingen over paranormale onderwerpen en andersom zal ook wel zo zijn.

En TRU is idd een soort afvalbak voor fora als POL, NWS, GC etc. Als het de betreffende mods niet aanstaat schoppen ze het naar TRU.

Zo ging het eerst ook met ONZ totdat de mods van onzin daar iets van zeiden.
Daar ben ik het volkomen mee eens. Ik bedoel.... met de constatering van dat feit en dat dat niet wenselijk is.

Maar het idee neerzetten dat Truth voor achterlijke idioten is is imo sowiezo nogal verwerpelijk.

Wat de zaken alsnog met elkaar gemeen hebben is toch wel het feit dat het beide buiten het mainstream denken valt en dat daar met voor en tegenstanders over gediscussieerd kan worden of dat mensen met oinformatie kunnen bijdragen.

Begrijp me goed... ik ben op zich niet tegen een conspiracy subforum hoor.
Maar ik kan het deningrerende toontje van sommigen niet zo goed zetten. Alsof ze het eigenlijk een schande vinden om in TRU te posten. Daar wilde ik even de aandacht op vestigen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † vrijdag 17 maart 2006 @ 23:35:20 #61
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_36132624
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Daar ben ik het volkomen mee eens. Ik bedoel.... met de constatering van dat feit en dat dat niet wenselijk is.

Maar het idee neerzetten dat Truth voor achterlijke idioten is is imo sowiezo nogal verwerpelijk.

Wat de zaken alsnog met elkaar gemeen hebben is toch wel het feit dat het beide buiten het mainstream denken valt en dat daar met voor en tegenstanders over gediscussieerd kan worden of dat mensen met oinformatie kunnen bijdragen.
Ik begrijp best hoe het zo gekomen is, hoe het TRU forum 'gevormd' is tot wat het nu is.

TRU was aanvankelijk een forum voor paranormale en spirituele onderwerpen. De conspiracy onderwerpen, vooral toegenomen door 911, waren een beetje de weeskindjes van Fok! en kwamen tenslotte hier terecht.

Maar inmiddels is het onderwerp zo gegroeid en zijn er zoveel verschillende aspecten bijgekomen dat ze imo een eigen subforum verdient.

En dan kan TRU ook weer meer terug naar haar oorsprong van spiritueel forum.

De beide onderwerpen bij elkaar vertroebelen elkaar en versterkt het "2e ONZ forum" idee alleen maar.
quote:
Begrijp me goed... ik ben op zich niet tegen een conspiracy subforum hoor.
Maar ik kan het deningrerende toontje van sommigen niet zo goed zetten. Alsof ze het eigenlijk een schande vinden om in TRU te posten. Daar wilde ik even de aandacht op vestigen.
Beschouw TRU als een geuzennaam. Doe ik ook.
pi_36132677
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 23:35 schreef NorthernStar het volgende:

Beschouw TRU als een geuzennaam. Doe ik ook.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36133571
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:06 schreef iteejer het volgende:
Kinderachtig.

En wat het doel is van posts als deze:
[..]

Waarom post je zoiets, heeft dat enige discussiewaarde..?
Valt me echt vies tegen.

Als je er iets tegen hebt dat mods zich in een discussie mengen, waarom doe je dat op je eigen forum dan ook?

Maar vertel me nog eens, zou jij iemand op je eigen forum handhaven die elders duidelijk bezig is te stoken en te klieren over dat forum?

Denk je dat je Stenny er mee helpt door nog meer irritaties te gaan opwekken?
Hoi Iteejer,
Die post was niet bedoeld om te bashen, noch om te beledigen, het was gewoon een constatering. Het is toch zo? Misschien voegde het weinig toe aan de discussie maar ik wilde het gewoon even mededelen. Het was geen persoonlijke post, niet op de man gespeeld, geen gebash dus. Zo was het althans echt niet bedoeld.

Overisght post dit:
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:46 schreef Oversight het volgende:
TeringlozeVliegProstituee
En daar wordt dan niets over gezegd? Da's toch puur gebash en geflame? Ik vind de moderatie nogal subjectief en selectief. Ik kan me er overigens niet over opwinden hoor, maar het valt me gewoon op
  zaterdag 18 maart 2006 @ 01:27:39 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36134682
er zitten een paar moderators op fok die puur op persoonlijke overtuiging modereren.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 01:28:11 #65
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36134686
en dat gaat over de 911 zaak, niet over jou gezeik genverbrander.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 01:34:16 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_36134748
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:01 schreef yvonne het volgende:
Ze kunnen toch gewoon moderatorverkiezingen houden?
Eensch!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 18 maart 2006 @ 01:51:48 #67
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36134918
ik ben juist blij dat Fok geen democratie is zeg, het meest achterlijke systeem van allemaal simpelweg omdat het niet bestaat.

maar er zitten wel een paar figuren op moderatorposts die er snel af moeten.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 01:52:15 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36134924
en ik er op.
  Admin zaterdag 18 maart 2006 @ 07:46:56 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36135987
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 00:17 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Overisght post dit:
[..]

En daar wordt dan niets over gezegd? Da's toch puur gebash en geflame? Ik vind de moderatie nogal subjectief en selectief. Ik kan me er overigens niet over opwinden hoor, maar het valt me gewoon op
Je snapt er echt niks van h`e?
Het is simpelweg een verkapte tvp kijk maar naar de letters.
T V P.

Waarom leg ik het eik uit?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_36136674
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 07:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

T V P.

Topless Vrouwen Parkeerplaats
  zaterdag 18 maart 2006 @ 09:58:12 #71
19194 Oversight
◢◤
pi_36136696
quote:
Omdat je vooral wilt voorkomen dat er iemand STEN-nis schopt.
◢◤
pi_36136701
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 01:52 schreef BaajGuardian het volgende:
en ik er op.
Nou, ik hoop dat Mirage hier nog wel even op Tru blijft, ondanks al het gezeik dat ze op haar afkrijgt.
pi_36136851
quote:

[..]

T V P.

Ik snap uiteraard dat het een TVP is.
  Admin zaterdag 18 maart 2006 @ 10:30:39 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36137111
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:12 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik snap uiteraard dat het een TVP is.
Nu ben ik eik wel nieuwsgierig welke prostituee jij kent op FOK! die hiermee gebasht en geflamed wordt
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 18 maart 2006 @ 10:33:25 #75
19194 Oversight
◢◤
pi_36137156
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nu ben ik eik wel nieuwsgierig welke prostituee jij kent op FOK! die hiermee gebasht en geflamed wordt
◢◤
  Admin zaterdag 18 maart 2006 @ 10:33:29 #76
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36137159
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 09:58 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nou, ik hoop dat Mirage hier nog wel even op Tru blijft, ondanks al het gezeik dat ze op haar afkrijgt.
Tuuk wel, oermoeder, sterke vrouwen zijn dat hoor!

pi_36137173
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Door deze post van Oversight wordt de indruk gewekt dat het niet zomaar een losse opmerking is maar dat het daadwerkelijk op iemand slaat.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:39:10 #78
19194 Oversight
◢◤
pi_36137237
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:34 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Door deze post van Oversight wordt de indruk gewekt dat het niet zomaar een losse opmerking is maar dat het daadwerkelijk op iemand slaat.
Wáár kwam die kreet ook alweer vandaan?

en welke suggestie werd er daar ook alweer mee gewekt?

Iets met wetenschap en grenzen ofzow.....

Sommige suggesties kun je beter niet wekken, ...maar laten slapen!

[ Bericht 10% gewijzigd door Oversight op 18-03-2006 12:02:08 ]
◢◤
  Admin zaterdag 18 maart 2006 @ 11:57:46 #79
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36138717
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:34 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Right

zaterdag 18 maart 2006 @ 12:15:13 #80
19194 Oversight
◢◤
pi_36139212
Moet niet iemand Genverbrander vertellen dat we ook stoelen hebben hier op Fok?

Ik vind het best een beetje eng dattie steeds zo hoog gaat zitten.....

Daar is die kast niet voor gebouwd.....

Dalijk pleurt ie er nog vanaf...

Astrale zitplaatsen....
◢◤
pi_36139422
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 00:17 schreef Genverbrander het volgende:
Waarom koppel je alles altijd direct aan Stenny, en vat je zaken zo persoonlijk op?

Dat is nogal tegengesteld aan de manier waarop je vind dat we met aan ons gerichte negatieve uitingen moeten omgaan; dan ben je de eerste om te zeggen dat het maar een grapje is, niet persoonlijk bedoeld is, etc. Je bent wel heel erg gefocust op zaken die Stenny aangaan, en zoals ik ook al elders probeerde te zeggen, daar bewijs je haar geen dienst mee.
pi_36139514
Ok goed te horen dat het blijkbaar niet op haar betrekking had, als je het terugleest vind ik mezelf niet zo heel paranoia maargoed des te beter zo.

Oh en ik zit hier trouwens niet om Stenny een dienst te bewijzen hoor.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 12:34:07 #83
19194 Oversight
◢◤
pi_36139642
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:27 schreef Genverbrander het volgende:
Ok goed te horen dat het blijkbaar niet op haar betrekking had
Waar staat dat iets NIET betrekking op iemand had ?

Ik zie het niet.....
◢◤
pi_36140011
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef BaajGuardian het volgende:
er is genoeg materiaal voor een 911 forum, ten tweede is er niks paranormaals aan ernstige politieke corruptie.
Je ziet het niet, het is er wel.....
The truth is in here: bij uitstek dus de plek om verschillende verhalen/theoriën naast elkaar te zetten op zoek naar die éne ware voor jou.

Het past hier prima
Zo niet, dan toch... want er is (nog) geen ander subforum.
Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing.... wat doet wetenschap in dit rijtje thuis ?

Zoals ik het zie:
Beter één goed lopend levendig forum waar verschillende zaken besproken worden (die imo goed op elkaar aansluiten) dan een paar fora waar je relatief weinig topics in zal vinden (t.o.v. rest van het forum) en die het riscico lopen dood te bloeden.

Kijk eens naar de subfora die al langs zijn geweest, wat waren de sluitredenen ?
Op fora als BB na (omdat dat seizoen gewoon afgelopen is) woren subfora gesloten omdat ze "niet goed" lopen in verhouding met de rest van het forum.
Er worden dan keuzes gemaakt.
Die fora worden gesloten zodat er ruimte vrij komt voor eventueel andere fora die meer leven zullen brengen.
Daarbij komt nog dat zoals we in de geschiedenis van truth hebben kunnen zien het voornamelijk perioden zijn waarin het één of het ander meer de boventoon voert.
Het zijn vlagen.

Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat het splitsen van de conspiracy, het spirituele en het paranormale de doodsteek zou zijn.

En nogmaals... ik vind de conspiracy topics erg leuk.

Sir Winston Churchill
pi_36140203
quote:

[..]

Ach,als al je het derde jongetje onder je hoede hebt,dat het keer op keer flikt over je heen de zeiken, zodra je de luier opent ben je al wel een beetje uitgehard......

dank je wel !
Sir Winston Churchill
  zaterdag 18 maart 2006 @ 13:09:43 #86
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36140316
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:08 schreef Mirage het volgende:
klaar
Waarom klaar edit: het 'geheime nieuws' over Robbert van den Broeke De enige die ik loze opmerkingen heb zien maken is bonke, verder werd er eindelijk eens normaal gediscussieerd. Ik vind het jammer dat ie dan dicht moet, gezien alle wel inhoudelijke bijdragen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_36140769
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:09 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Waarom klaar
De enige die ik loze opmerkingen heb zien maken is bonke, verder werd er eindelijk eens normaal gediscussieerd. Ik vind het jammer dat ie dan dicht moet, gezien alle wel inhoudelijke bijdragen.
Zullen we de gedelete en geëditte bijdragen even terug zetten ?
Daarnaast vond ik ook dit topic meer niet gezellig dan wel, het ging maar bar weinig over rvdb (en het nieuws).. des te meer over kwaliteiten/kenmerken van users, gelovigen, niet gelovigen etc.... en aangezien mijn internet verbinding het gisteren erg moeilijk had (beetje vergelijkbaar probleem als dat fok had een paar dagen terug ) heb ik het topic voorlopig gewoon gesloten. Echt bezig kon ik toch niet en dat is niet handig in een topic als dit op vrijdagavond. Het was dus ook deels preventief.
Daarnaast wil ik eerst nog eens goed overleggen hoe we deze topics vorm gaan geven als ze blijven bestaan.

En ik ben met iets bezig waarbij een negatieve sfeer in het rvdb topic niet wenselijk is.

Sir Winston Churchill
  zaterdag 18 maart 2006 @ 13:39:39 #88
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36141033
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

ja, daar had ik even niet aan gedacht idd
quote:
Daarnaast vond ik ook dit topic meer niet gezellig dan wel, het ging maar bar weinig over rvdb (en het nieuws).. des te meer over kwaliteiten/kenmerken van users, gelovigen, niet gelovigen etc.... en aangezien mijn internet verbinding het gisteren erg moeilijk had (beetje vergelijkbaar probleem als dat fok had een paar dagen terug ) heb ik het topic voorlopig gewoon gesloten. Echt bezig kon ik toch niet en dat is niet handig in een topic als dit op vrijdagavond. Het was dus ook deels preventief.
ok, snap ik. Persoonlijk heeft het nog steeds mijn interesse en ik verdom het om naar de forumpjes te gaan van bepaalde personen, als je begrijpt wat ik bedoel. Ook omdat Robbert maandag weer bij Jensen komt zou ik het er nog wel over willen hebben, ik denk met mij vast meer mensen.
quote:
Daarnaast wil ik eerst nog eens goed overleggen hoe we deze topics vorm gaan geven als ze blijven bestaan.
ja, snap ik. Maar ik wil wel opmerken dat ik het na al dat gedoe en de bans de sfeer opvallend anders vind, ik zie ook users die eerder waren afgehaakt weer terug Daarbij gun ik degenen die het hier geprobeerd hebben te verzieken ook niet de lol dat ze nu alsnog hun zin krijgen.
quote:
En ik ben met iets bezig waarbij een negatieve sfeer in het rvdb topic niet wenselijk is.

*nieuwsgierig* wat dan?
pi_36141140
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:39 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ja, daar had ik even niet aan gedacht idd
[..]

ok, snap ik. Persoonlijk heeft het nog steeds mijn interesse en ik verdom het om naar de forumpjes te gaan van bepaalde personen, als je begrijpt wat ik bedoel. Ook omdat Robbert maandag weer bij Jensen komt zou ik het er nog wel over willen hebben, ik denk met mij vast meer mensen.
[..]
Klopt !
quote:
ja, snap ik. Maar ik wil wel opmerken dat ik het na al dat gedoe en de bans de sfeer opvallend anders vind, ik zie ook users die eerder waren afgehaakt weer terug [..]
Klopt !
En er staan nog wat mensen in de rij die zich nog niet geroepen voelen te reageren ivm uitspraken als "labiel" en ander gezwam dat over de users hene en weer gaat ipv dat men zich gewoon richt op het topic onderwerp.
Mijn doel is zeker die mensen zich ook vrij te laten voelen ook mee te posten.

Sir Winston Churchill
  zaterdag 18 maart 2006 @ 13:50:37 #90
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36141278
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:44 schreef Mirage het volgende:

[..]

Klopt !
[..]

Klopt !
En er staan nog wat mensen in de rij die zich nog niet geroepen voelen te reageren ivm uitspraken als "labiel" en ander gezwam dat over de users hene en weer gaat ipv dat men zich gewoon richt op het topic onderwerp.
Mijn doel is zeker die mensen zich ook vrij te laten voelen ook mee te posten.
OK, ik wacht nog maar ff geduldig af dan
  zaterdag 18 maart 2006 @ 15:00:01 #91
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_36142742
quote:
Nou er zaTen best Veel Pareltjes tussen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_36142876
Sir Winston Churchill
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:07:44 #93
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36145446
quote:

[..]

wil jij me uitleggen waar mirage voor weg zou moeten?
ik wil nieteens mod zijn op een paranormaal forum.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:13:21 #94
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36145582
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

Je ziet het niet, het is er wel.....
The truth is in here: bij uitstek dus de plek om verschillende verhalen/theoriën naast elkaar te zetten op zoek naar die éne ware voor jou.

Het past hier prima
Zo niet, dan toch... want er is (nog) geen ander subforum.
Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing.... wat doet wetenschap in dit rijtje thuis ?

Zoals ik het zie:
Beter één goed lopend levendig forum waar verschillende zaken besproken worden (die imo goed op elkaar aansluiten) dan een paar fora waar je relatief weinig topics in zal vinden (t.o.v. rest van het forum) en die het riscico lopen dood te bloeden.

Kijk eens naar de subfora die al langs zijn geweest, wat waren de sluitredenen ?
Op fora als BB na (omdat dat seizoen gewoon afgelopen is) woren subfora gesloten omdat ze "niet goed" lopen in verhouding met de rest van het forum.
Er worden dan keuzes gemaakt.
Die fora worden gesloten zodat er ruimte vrij komt voor eventueel andere fora die meer leven zullen brengen.
Daarbij komt nog dat zoals we in de geschiedenis van truth hebben kunnen zien het voornamelijk perioden zijn waarin het één of het ander meer de boventoon voert.
Het zijn vlagen.

Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat het splitsen van de conspiracy, het spirituele en het paranormale de doodsteek zou zijn.

En nogmaals... ik vind de conspiracy topics erg leuk.

dat kan wel zijn, het hoort hier niet,
jij bent gewoon bang dat het hier weer zo leeg gaat worden als voor de *zogenaamde* conspiracy topics, nou ik zal je vertellen dat dit forum veel minder voor gek genomen werd,
het word nu gebruikt als de dump-plaats van alles wat bepaalde moderators persoonlijk niet aanstaat, het gaat over politieke corruptie en conspiracy conclusion, niet theorie.
men stopt het in het *belachelijk-verdom* hoekje en dat is truth.

nu kun jij het wel *leuk* vinden dat het hier staat, het word niet serieus genomen
terwijl dit een verdomde ernst is.
niet iets om als een zootje oude wijfen met heksenketels om een te gaan zitten interresant te doen

als het niet in NWS en POL serieus genomen word
dan maar een apart sub forum.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:19:47 #95
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36145751
quote:
Eik was ik hierna wel klaar:

Sten Oomen, uittredingsdeskundige

Als een pitbull bijt Sten Oomen zich in de zaak van den Broeke vast. Zij is de leidster van de vele (meer dan 52, een recordaantal!) forumtopics op fok in het onderdeel The Truth Is In Here.
sorry als ik erg laat ben maar ik lees niet zoveel meer op truth,
maar mag ik even lachen?
deskundige?
leidster?

pi_36146274
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:09 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Waarom klaar edit: het 'geheime nieuws' over Robbert van den Broeke De enige die ik loze opmerkingen heb zien maken is bonke, verder werd er eindelijk eens normaal gediscussieerd. Ik vind het jammer dat ie dan dicht moet, gezien alle wel inhoudelijke bijdragen.
Ik dacht dat het Topic gewoon vol was, er waren toch 299 antwoorden, ....?
Mag je dan geen nieuwe beginnen ,ofzo ?
pi_36147935
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 17:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat kan wel zijn, het hoort hier niet,
jij bent gewoon bang dat het hier weer zo leeg gaat worden als voor de *zogenaamde* conspiracy topics, nou ik zal je vertellen dat dit forum veel minder voor gek genomen werd,
Ik weet het niet zeker hoor , maar ik geloof dat de conspiracy topics met de vlagen dat ze hot zijn, hier al lopen sinds het begin van truth.
quote:
het word nu gebruikt als de dump-plaats van alles wat bepaalde moderators persoonlijk niet aanstaat, het gaat over politieke corruptie en conspiracy conclusion, niet theorie.
Natuurlijk wel !
Het is geen of of, het is meestal een pakket.
quote:
men stopt het in het *belachelijk-verdom* hoekje en dat is truth.

nu kun jij het wel *leuk* vinden dat het hier staat, het word niet serieus genomen
terwijl dit een verdomde ernst is.
niet iets om als een zootje oude wijfen met heksenketels om een te gaan zitten interresant te doen

als het niet in NWS en POL serieus genomen word
dan maar een apart sub forum.
en in dat aparte subforum wordt het net zo gezien als hier.
Je heb tmensen die er bovenop zitten en overal informatie vandaan weten te toveren, je hebt meelezende geïnteresseerden, mensen die zich interesseren voor enkele conspiracy's, mensen die vragen stellen... en mensen die naar hun voorhoofd wijzen.

Het hele publiek zou je gewoon meenemen.... tot de dag dat je subforum opgedoekt wordt.

Maar mocht je serieus vinden dat een apart subforum nodig is dan ben je natuurlijk vrij je hiervoor hard te maken. Misschien pakt het juist heel anders uit dan ik denk.
En dat is ook wat ik van harte hoop mocht zo'n subforum er komen.

Je moet alleen niet bij mij zijn met deze aanvraag, subfora worden meestal bij de Fa's eventueel A's aangevraagd en op dat niveau wordt ook de beslissing gemaakt.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:06:17 #98
242 Pinball
Electric Monk
pi_36151448
quote:
<..>
Wat dan?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 22:07:42 #99
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36153313
mirage het is godverdomme een ernstige zaak geen paranormale zooi ja?
het hoort niet in een paranormaal forum
klaar punt basta.

het hoort eigenlijk in NWS maar omdat daar een figuur zit dat op zn eigen mening modereerd heeft het geen kans.
en nee het zou niet uitgelachen worden als in truth, truth is een forum voor kwakzalvers en mensen die psychisch in de war zijn aldus de fok populatie,
een ernstige zaak als het 911 theater hoort hier niet.
pi_36161397
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 17:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

wil jij me uitleggen waar mirage voor weg zou moeten?
ik wil nieteens mod zijn op een paranormaal forum.
Ik heb het ook niet over jou, en ik stel ook niet dat ze weg moet

Als ik zie hoeveel meuk Mirage de laatste tijd over haar heen krijgt hier op Tru, dan kan ik alleen maar respect voor haar hebben. En me afvragen of ze het nog wel zo leuk vind om hier te modden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')