Ik probeer het mezelf juist een beetje af te leren, vind het namelijk geen denderend accentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef jna het volgende:
Stiekem kijk ik ook een beetje voor dat leidse accent van dr. Geweldig, leids op z'n best
A, ok, das mooi, dan zet ik het NU op de kalenderquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef kleinetrom het volgende:
ja klopt, de tijden vroeger op de avond zijn niet denderend, maar een half ingevallen aflevering kun je een kleine drie kwartier later inhalen, das het makkelijke, tot diep in de nacht als het nodig is!
(zie ook het linkje dat een andere poster hiervoor gebruikte)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, ok, das mooi, dan zet ik het NU op de kalender![]()
Hmpffff met al die entourage erom heen klinkt het toch al weer aardig opgeklopt.......quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:38 schreef Charmian het volgende:
Hoopte al dat iemand een topic over haar zou openenen
Heb de aflevering in de gevangenpoort gezien, inderdaad heel bizar zeker die schim die heel goed te zien was. Maar ze wisten wel een extra creepy sfeer te scheppen door 's avonds te gaan en alleen maar met zaklantaarns rond te lopen. Vraag me af als ze 2 cameralampen hadden aangedaan of ik het dan nog zo griezelig zou vinden. Moest wel lachen dat toen ze langs één of ander raam liepen zij zelf ook harstikke bang was.
Over Bep zelf, wat een prachtig karikatuur, ik zou zo alles aannemen wat ze zei (of het dan allemaal waar is, is een tweede).
Ja, kan iemand dit niet opnemen en plaatsen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:23 schreef Genverbrander het volgende:
Haha lijkt me best leuk om eens te zien!Jammer dat dit niet online te bekijken is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |