Ik probeer het mezelf juist een beetje af te leren, vind het namelijk geen denderend accentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef jna het volgende:
Stiekem kijk ik ook een beetje voor dat leidse accent van dr. Geweldig, leids op z'n best
A, ok, das mooi, dan zet ik het NU op de kalenderquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef kleinetrom het volgende:
ja klopt, de tijden vroeger op de avond zijn niet denderend, maar een half ingevallen aflevering kun je een kleine drie kwartier later inhalen, das het makkelijke, tot diep in de nacht als het nodig is!
(zie ook het linkje dat een andere poster hiervoor gebruikte)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, ok, das mooi, dan zet ik het NU op de kalender![]()
Hmpffff met al die entourage erom heen klinkt het toch al weer aardig opgeklopt.......quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:38 schreef Charmian het volgende:
Hoopte al dat iemand een topic over haar zou openenen
Heb de aflevering in de gevangenpoort gezien, inderdaad heel bizar zeker die schim die heel goed te zien was. Maar ze wisten wel een extra creepy sfeer te scheppen door 's avonds te gaan en alleen maar met zaklantaarns rond te lopen. Vraag me af als ze 2 cameralampen hadden aangedaan of ik het dan nog zo griezelig zou vinden. Moest wel lachen dat toen ze langs één of ander raam liepen zij zelf ook harstikke bang was.
Over Bep zelf, wat een prachtig karikatuur, ik zou zo alles aannemen wat ze zei (of het dan allemaal waar is, is een tweede).
Ja, kan iemand dit niet opnemen en plaatsen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:23 schreef Genverbrander het volgende:
Haha lijkt me best leuk om eens te zien!Jammer dat dit niet online te bekijken is.
Dat had ik al gevraagd Genquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:28 schreef Genverbrander het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar die schim op de achtergrond.
Is het een ideetje dat iemand het de volgende keer opneemt en hier plaatst?
Hahaha ja ik zag het later pas!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:29 schreef CarDani het volgende:
[..]
Dat had ik al gevraagd Gen![]()
Je negeert me..erg ERG vind ik dat![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:30 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zag het later pas!Sorry.
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:36 schreef zoalshetis het volgende:
zien jullie nu wel dat roken niet ongezond is. anders had ze dat allang voorspelt.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
Hey dit is trouwens volgens mij een live stream van TV West:
http://www.rtvwest.nl/static/westlive/tvwestlive.asx
Als dat zo is kunnen we morgen allemaal zelf kijken!!!![]()
![]()
![]()
Hahaha, je brengt het heel gepassioneerd, Polenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:48 schreef Polen het volgende:
Ach. Een medium dat betrouwbaar is. Omdat ze leids praat. En rookt.zeg ik je.
!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:11 schreef kleinetrom het volgende:
Er is ook een bed wat iedere ochtend weer opgemaakt wordt, terwijl het dus iedere avond weer beslapen is als s morgen s de eerste ronde gedaan wordt.
<knip>
Wie heeft het nog meer gezien en wat vinden jullie ervan?
het staat wel op video...misschien kan ik een foto maken met de camera en dan uploaden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:28 schreef Genverbrander het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar die schim op de achtergrond.
Is het een ideetje dat iemand het de volgende keer opneemt en hier plaatst?
je zal het zelf moeten opmaken, die dinges slaapt erinquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n huisgeest die m'n bed opmaakt.. en als ie toch bezig is, kan hij dan ff afwassen?
Voor wat betreft de "geluiden" en de "schim"
het kan waar zijn natuurlijk... maar special effects hoeven niet duur te zijn
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:20 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
je zal het zelf moeten opmaken, die dinges slaapt erin
Ben je doodgemaakt met een blije mus........?quote:
Heb je geen alarm op je telefoon ofzo?quote:Op zondag 19 maart 2006 11:20 schreef CarDani het volgende:
Kan iemand het opnemen?
Ik denk dat ik op het "moment surpreme" vergeet te kijken.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:05 schreef kleinetrom het volgende:
nee dit zijn al de herhalingen van donderdagavond...
telefoon zetten dus!
ik heb het op video, maar een foto maken van die flits is geen doen, ik zie alleen mezelf....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |