Ik probeer het mezelf juist een beetje af te leren, vind het namelijk geen denderend accentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef jna het volgende:
Stiekem kijk ik ook een beetje voor dat leidse accent van dr. Geweldig, leids op z'n best
A, ok, das mooi, dan zet ik het NU op de kalenderquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef kleinetrom het volgende:
ja klopt, de tijden vroeger op de avond zijn niet denderend, maar een half ingevallen aflevering kun je een kleine drie kwartier later inhalen, das het makkelijke, tot diep in de nacht als het nodig is!
(zie ook het linkje dat een andere poster hiervoor gebruikte)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, ok, das mooi, dan zet ik het NU op de kalender![]()
Hmpffff met al die entourage erom heen klinkt het toch al weer aardig opgeklopt.......quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:38 schreef Charmian het volgende:
Hoopte al dat iemand een topic over haar zou openenen
Heb de aflevering in de gevangenpoort gezien, inderdaad heel bizar zeker die schim die heel goed te zien was. Maar ze wisten wel een extra creepy sfeer te scheppen door 's avonds te gaan en alleen maar met zaklantaarns rond te lopen. Vraag me af als ze 2 cameralampen hadden aangedaan of ik het dan nog zo griezelig zou vinden. Moest wel lachen dat toen ze langs één of ander raam liepen zij zelf ook harstikke bang was.
Over Bep zelf, wat een prachtig karikatuur, ik zou zo alles aannemen wat ze zei (of het dan allemaal waar is, is een tweede).
Ja, kan iemand dit niet opnemen en plaatsen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:23 schreef Genverbrander het volgende:
Haha lijkt me best leuk om eens te zien!Jammer dat dit niet online te bekijken is.
Dat had ik al gevraagd Genquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:28 schreef Genverbrander het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar die schim op de achtergrond.
Is het een ideetje dat iemand het de volgende keer opneemt en hier plaatst?
Hahaha ja ik zag het later pas!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:29 schreef CarDani het volgende:
[..]
Dat had ik al gevraagd Gen![]()
Je negeert me..erg ERG vind ik dat![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:30 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zag het later pas!Sorry.
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:36 schreef zoalshetis het volgende:
zien jullie nu wel dat roken niet ongezond is. anders had ze dat allang voorspelt.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
Hey dit is trouwens volgens mij een live stream van TV West:
http://www.rtvwest.nl/static/westlive/tvwestlive.asx
Als dat zo is kunnen we morgen allemaal zelf kijken!!!![]()
![]()
![]()
Hahaha, je brengt het heel gepassioneerd, Polenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:48 schreef Polen het volgende:
Ach. Een medium dat betrouwbaar is. Omdat ze leids praat. En rookt.zeg ik je.
!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:11 schreef kleinetrom het volgende:
Er is ook een bed wat iedere ochtend weer opgemaakt wordt, terwijl het dus iedere avond weer beslapen is als s morgen s de eerste ronde gedaan wordt.
<knip>
Wie heeft het nog meer gezien en wat vinden jullie ervan?
het staat wel op video...misschien kan ik een foto maken met de camera en dan uploaden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:28 schreef Genverbrander het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar die schim op de achtergrond.
Is het een ideetje dat iemand het de volgende keer opneemt en hier plaatst?
je zal het zelf moeten opmaken, die dinges slaapt erinquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n huisgeest die m'n bed opmaakt.. en als ie toch bezig is, kan hij dan ff afwassen?
Voor wat betreft de "geluiden" en de "schim"
het kan waar zijn natuurlijk... maar special effects hoeven niet duur te zijn
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:20 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
je zal het zelf moeten opmaken, die dinges slaapt erin
Ben je doodgemaakt met een blije mus........?quote:
Heb je geen alarm op je telefoon ofzo?quote:Op zondag 19 maart 2006 11:20 schreef CarDani het volgende:
Kan iemand het opnemen?
Ik denk dat ik op het "moment surpreme" vergeet te kijken.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:05 schreef kleinetrom het volgende:
nee dit zijn al de herhalingen van donderdagavond...
telefoon zetten dus!
ik heb het op video, maar een foto maken van die flits is geen doen, ik zie alleen mezelf....
10minuutjes...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:51 schreef gaai het volgende:
Hoelang duurt zo'n uitzending? Want ehm........anders heb ik het gemist.......
![]()
![]()
![]()
ik had m'n telefoon moeten zetten
Het is ook een grappig mensquote:Op zondag 26 maart 2006 22:44 schreef Xenwolfie het volgende:
BEP het medium1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Xenwolfie komt niet meer bij. BEP het medium![]()
Als je ons nou vertelt waarom je niet meer bij komt kunnen wij misschien mee lachen.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:44 schreef Xenwolfie het volgende:
BEP het medium1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Xenwolfie komt niet meer bij. BEP het medium![]()
Mijn kat heet ook Bepquote:Op zondag 26 maart 2006 23:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Als je ons nou vertelt waarom je niet meer bij komt kunnen wij misschien mee lachen.
Och, is het misschien om haar naam; Bep?
Vind ik niet zo lachwekkend hoor, ken wel meer mensen die zo heten
Jij gelooft haar dus niet, prima.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
bep![]()
heb 1 keer een klein stukje gezien, wat een typisch leidse doos is ze ook.
en het leuke is, op mijn werk blijft ze het gesprek van de dagonze kok is helemaal gek van haar, hij heeft zelfs haar visitekaartje gekregen
enhet allermooiste; ze woont 2 straten achter mij
nouja zeg, wáár zie jij mij zeggen dat ik haa niet 'geloof'?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jij gelooft haar dus niet, prima.
Kun je dat ook onderbouwen, heb je onwaarheden ontdekt?
Heb jij die kok bij jullie het ook rechtstreeks verteld of lach je haar alleen hier uit?
Wil je ook nog even de definitie van Leidse doos geven?
*mompelt iets van: Leidse doos.......soort zoekt soort...........woont maar 2 straten verder ????
jij heet vast klaasquote:Op maandag 27 maart 2006 09:58 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind die naam ook extreem lachwekkend.
Is iemand een aantal vragen stellen vreemd en onaardig reageren?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nouja zeg, wáár zie jij mij zeggen dat ik haa niet 'geloof'?
en doe niet zo onaardig zeg.
beetje jammer dat je zo vreemd reageert op een volstrekt normale post van mij.
en ja, onze kok is echt helemaal gek van haar.
nee, maar jij typt meteen een stukje over onwaarheden, onderbouwen, en een soort zoekt soort opmerking?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Is iemand een aantal vragen stellen vreemd en onaardig reageren?
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, maar jij typt meteen een stukje over onwaarheden, onderbouwen, en een soort zoekt soort opmerking?
vind ik vrij onaardig overkomen ja
serieus, vind je haar goed?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:36 schreef totsy het volgende:
Ik vond Bep knap goed, ...heb er een uitzending van gezien, en degenen die spotten met haar mogen eerst eens in hun eigen spiegel kijken .
Zij weet heel spitsvondige zaken te zeggen, zeer lukkraak , net zoals Char .![]()
Bewijs jij dan maar eens dat jezelf geen nepperd bent !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:44 schreef Blue-eagle het volgende:
.. Dit soort dingen zijn onzin omdat <drumroll> er geen spookjes bestaan.
Net zoals alle (alle, geen enkele uitzondering, geen enkele) oplichters voor deze mevrouw Bep is dit ook gewoon weer een nepperd.
Ennn nu komen de mensen weer aan met "jamaar je kan niet bewijzen dat het niet bestaat!"
Heerlijk deze topics.
Vooral die mensen die zich verplicht voelen meerdere uitroep- en vraagtekens te gebruiken om hun woorden extra "ik ben dom"-kracht mee te geven!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een goede vriendin van mij.. ALLES wat ze voorspelde is tot nu toe uitgekomen en alles wat ze zei was waar...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:03 schreef jocamama het volgende:
is er al eens iemand door Bep gelezen????
Ja vlgs mij wel.. ik kreeg ook het telefoonnummer van haar..quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
kun je gewoon bep bellen om een afspraak te maken, of hoe werkt dat?
Ja hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
kun je gewoon bep bellen om een afspraak te maken, of hoe werkt dat?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:36 schreef totsy het volgende:
Zij weet heel spitsvondige zaken te zeggen, zeer lukkraak , net zoals Char .![]()
wat is haar mailadres?quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:14 schreef kleinetrom het volgende:
klopt, 2 maanden.
of een mailtje sturen natuurlijk, krijg je er een terug in dezelfde stijl als ze praat, prachtig!
ik ga in september langs, ben reuze benieuwd!
TV Westquote:
ahquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
TV West
T.a.v. Bep het medium
Postbus 24025
2490 AA Den Haag
bephetmedium@rtvwest.nl
070-3078888
lol hoi dude. omschrijf je echte ervaring met bep eens in maximaal 4 regels... ik ben best benieuwd.quote:Op maandag 18 september 2006 21:58 schreef kleinetrom het volgende:
jajajajajaja hebben we genverbrander weer.
heb je al op tafel gelegen daar?
dat is een prima oogst!quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef kleinetrom het volgende:
veel bevestiging gehad en een aantal antwoorden op vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |