vanmorgen bij bep het medium geweest, in leiden.
wat een tof mens!
gewoon, hetzelfde als op tv, inclusief leids accent.
ik kwam binnen en werd welkom geheten, bakkie thee, peukie, even tot rust komen.
was de weg kwijt natuurlijk, stomme routeplanner, maar was eigenlijk wel op tijd daar.
toen naar boven, op zo'n tafel, ze ging aan de kant van mijn hoofd zitten en legde een hand bij mn hoofd en een op mn borst, zo'n beetje.
affijn ze begint dus te ratelen over eerst de bovenwereld, toen over mij en daarna mocht ik vragen stellen.
wat de bovenwereld betreft, daar kwam mn vader naar voren met een babymeisje op zijn arm.
kan kloppen, vergeten eigenlijk, maar de jongste is er dus toch een van een tweeling geweest.
dat de jongste een spiritueel kind is werd nog eens bevestigd en hij kan wel eens belangrijk gaan worden wat dat betreft..
we wachten af!
over mn dochter zei ze dat die goed op moet letten in het verkeer, niet wegdromen, bij thuiskomst vroeg dochter: hoe weet ze dat???
ze heeft ook inderdaad last van het linkeroog soms, iets wat bep zei.
ik moet er nog achter zien te komen hoe de broers van mn vader heten, er is er een bij mn vader, althans, ik vermoed dat het een broer is, ik ken ze niet.
mijn oma was er ook en die lette op haar dochter, mijn moeder.
had ze dat nou tijdens dr leven gedaan, had het een heel ander verhaal geweest, maar goed.
wat mezelf betreft, die massages worden uitgebreid naar huis toe en de reiki gaat er natuurlijk in mee.
qua gezondheid zullen we vanmiddag zien of ze gelijk heeft, ga straks mn bloeddruk weer laten opmeten, volgens haar is het nu goed.
ik zit lekker in mn vel en dat gaat alleen maar beter.
vriendje gaat andere functie krijgen en we krijgen een financiele meevaller, waardoor we het huis kunnen inrichten zoals wij dat 100 % willen.
en er komt een caravan!
dat was het globaal wel, de rest hou ik lekker voor mezelf!
na afloop nog een bakkie doen en weg, naa rhuis om de boel te laten bezinken.
conclusie: bep is echt!!!