quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:30 schreef jpg97 het volgende:
![]()
Warning: main(lang/lang-.php): failed to open stream: No such file or directory in /nfs/home/voorbijdedood/html/voorbijdedood.nl/vdd/inc/header.inc.php on line 14
![]()
Toppie, Den Haag waar ik woon, kan ik mooi een recensie voor mijn website schrijven.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:37 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Probeer nog eens, hij doet het hier nu wel.
Tot nu toe heb ik uitgevonden dat hij draait in het Filmhuis Den Haag, maar slechts één week lang, en op vreselijke tijden, zo rond 17:00, dus niet 's avonds helaas.
Uitstekend, hier volgen de datums en tijden voor Filmhuis Den Haagquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:42 schreef Stenny het volgende:
Toppie, Den Haag waar ik woon, kan ik mooi een recensie voor mijn website schrijven.![]()
![]()
1 2 3 4 5 6 7 | Vr 27 Jan 17:00 STAYA ERUSA Za 28 Jan 17:00 STAYA ERUSA Zo 29 Jan 13:00 STAYA ERUSA 17:15 STAYA ERUSA Ma 30 Jan 17:00 STAYA ERUSA Di 31 Jan 17:00 STAYA ERUSA Wo 01 Feb 17:00 STAYA ERUSA |
Bedankt, ik laat nog weten wat ik ervan vond.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Uitstekend, hier volgen de datums en tijden voor Filmhuis Den Haag
[ code verwijderd ]
Voor reserveringen: http://www.belbios.nl of 070 36 56 030
En nou maar hopen dat 't wat is
Wie zegt dat NASA uberhaupt de middelen heeft om dat leven te detecteren?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef onemangang het volgende:
Als ik die trailer zo bekijk, nou nee. Lullen dat alle planeten in ons zonnestelsel bewoond waren kunnen we allemaal. Maar alleen de nasa kan het bewijs leveren. Deze club niet. Wat lees ik op die pagina?
Meester Djwal Khul
Is dat soms familie van meester Flauwe Khul?
http://www.freerecordshop.nl/shop/content/akties/stayaerusa/quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Waar kun je deze film downloaden? Of is dat nog niet mogelijk...?
Dank je wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:16 schreef Hallulama het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/shop/content/akties/stayaerusa/
Kosten: EUR 9,99.
Dan koop ik 'm lieverquote:Op donderdag 26 januari 2006 07:16 schreef Hallulama het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/shop/content/akties/stayaerusa/
Kosten: EUR 9,99.
inderdaad. Vooral aangezien de 9 euro download-versie Windows Media Player vereist. Dat betekent een streaming kopie van de docu en dus kun je 'm niet bewaren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:01 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dan koop ik 'm lievervoor die 3 euro's meer.....
Jozef Rulof? Is dat niet dat nare mannetje die nogal racistische uitlatingen doet in dat boek? Zo ja, dan kan hij voor mij meteen naar de maan. Ik ken de passages, schandalig gewoon. Dat noemt zich een spiritueel mens??quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:32 schreef Cygnus het volgende:
Ik lees de boeken van Jozef Rulof.. ben erg benieuwd naar deze film! De makers van deze film zijn ook bekend met de boeken van Jozef Rulof!
ben ik met je eensquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Jozef Rulof? Is dat niet dat nare mannetje die nogal racistische uitlatingen doet in dat boek? Zo ja, dan kan hij voor mij meteen naar de maan. Ik ken de passages, schandalig gewoon. Dat noemt zich een spiritueel mens??
Racistische uitlatingen? Zoals?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Jozef Rulof? Is dat niet dat nare mannetje die nogal racistische uitlatingen doet in dat boek? Zo ja, dan kan hij voor mij meteen naar de maan. Ik ken de passages, schandalig gewoon. Dat noemt zich een spiritueel mens??
Nou inderdaad zeg, wat een bekrompen en vooral erg domme denkbeelden van die man zeg. Zieke geestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
quote:Volgens Rulofs boeken zullen er in de eindfase van de ontwikkeling der mensheid alleen nog maar gezonde, gehuwde heteroseksuele blanke mensen zijn die gekneed zijn in de Universiteit van Christus, met andere woorden de leer van Jozef Rulof aanhangen. Deze eindfase breekt spoedig aan en heet Eeuw van Christus. De niet-blanke mensenrassen, de andere levensbeschouwingen en met name de joodse, andere levensstijlen waaronder de homoseksuele, ziektes en kwalen zijn allemaal voorbijgaande fases, waaraan slechts een bepaalde karmische rol is toebedeeld. Ze druisen in tegen de natuurwetten en worden uiteindelijk verworpen.
In Rulofs De Volkeren der Aarde wordt de eindtoestand samengevat met de stelling 'abnormaliteiten ziet men op aarde niet meer' (p. 344 van de vierde druk uit 1985). In dit boek schrijft Rulof ook dat de joden Hitler dankbaar mogen zijn voor de holocaust, omdat ze op die manier in één keer hun groepskarma konden aflossen.
En toch, als je een bepaalde kijk op het leven hebt, en het zou waar zijn wat hij zegt, dan zou het niet eens erg zijn, maar iets om je schouders over op te halen, als zijnde logisch.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:47 schreef Freethinker het volgende:
Nou inderdaad zeg, wat een bekrompen en vooral erg domme denkbeelden van die man zeg. Zieke geest![]()
Wat is in godsnaam dan de rol van miljoenen vermoorde joden? Of welk doel zou dat dienen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:10 schreef Hallulama het volgende:
[..]
En toch, als je een bepaalde kijk op het leven hebt, en het zou waar zijn wat hij zegt, dan zou het niet eens erg zijn, maar iets om je schouders over op te halen, als zijnde logisch.
Begrijp me niet verkeerd, ik denk niet minder over bepaalde rassen of groepen mensen, voor mij is iedereen gelijk, maar de ROL die bepaalde rassen of groepen mensen hebben vervuld in de geschiedenis op aarde, die zou wel eens een bepaald doel kunnen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |