abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2006 @ 00:36:31 #1
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_35242763
Hallo iedereen,

Ik heb gisteren een ticket besteld om op 25 Februari de workshop van Char Het Medium bij te wonen in Den Haag. Ik ben heel erg benieuwd of er hier mensen zijn die dit al eens hebben bijgewoont en zijn er misschien mensen die hier ook naartoe gaan?
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_35243780
Maak er is een leuk verslag van, als je er van terugkomt
pi_35243807
Dat is leuk, dat zijn de 2 dagen na mijn verjaardag.
  zondag 19 februari 2006 @ 02:26:30 #4
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_35244850
Graag serieuze reacties
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_35255409
ik ben wel benieuwd hoe cold reading werkt ja
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35256240
Volgens mij hoort deze info erbij ?

http://www.urbanlearning.com/nl/product.asp?a_id=14&item_id=37
Voor de geïnteresseerden

TS, ik zou het ook erg leuk vinden als je naderhand verslag komt doen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 19 februari 2006 @ 16:30:44 #7
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_35257449
Is goed, zal ik doen
pi_35257766
Maar geeft ze nou zelf de workshops, of alleen een paar sessies?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 19 februari 2006 @ 17:03:43 #9
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_35258528
Ik heb van kennis gehoort die er laatst naartoe is geweest dat het een soort lezing is. Mensen zitten in de zaal, en Char staat op het podium uitleg te geven en pikt mensen uit het publiek om hen een reading te geven. Volgens de berichten is het zéér indrukwekkend.
  maandag 20 februari 2006 @ 01:14:44 #10
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35276634
quote:
Op zondag 19 februari 2006 17:03 schreef Erick1985 het volgende:
Ik heb van kennis gehoort die er laatst naartoe is geweest dat het een soort lezing is. Mensen zitten in de zaal, en Char staat op het podium uitleg te geven en pikt mensen uit het publiek om hen een reading te geven. Volgens de berichten is het zéér indrukwekkend.
Voor suffe believers is het vast leuk jah,

Weet je al hoe cold reading werkt?
Feyenoord!!! * Barça
pi_35279024
Mmmmm klinkt wel interresant ja....
Maar ik las ook iets over vipkaarten enzo....
Als je die niet hebt, kom je dan sowieso niet in aanmerking voor een sessie?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 20 februari 2006 @ 09:18:23 #12
139452 gaai
zwarte poes
pi_35279375
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:46 schreef vamperotica het volgende:
Mmmmm klinkt wel interresant ja....
Maar ik las ook iets over vipkaarten enzo....
Als je die niet hebt, kom je dan sowieso niet in aanmerking voor een sessie?
Van de site die Mirage aangaf :
quote:
De meerwaarde van een VIP kaart is dat je verzekerd bent van een plaats op één van de eerste zeven rijen in Rotterdam. In Den Haag ben je verzekerd van een plaats op één van de eerste acht rijen. Het betekent echter niet dat je meer kans hebt op, of verzekerd bent van een reading van Char.
*I just realized.....i don't care*
pi_35279389
Voor de mensen die het als coldreading zien: ga er eens heen en geef dan een oordeel. Zoek dan ook alles uit, ipv een beetje aannemelijke info te zoeken op internet.

Over lezen gesproken: Ik heb trouwens eens een verslag in het blad Vriendin gelezen, van iemand van de redactie die er heen was gegaan. Het ging volgens haar voornamelijk over hoe je je intuïtie/telepathie goed kunt ontwikkelen, het was een soort gezamelijke oefening. Char had een foto, en iedereen moest iets roepen wat er op zou kunnen staan. Enkele mensen hadden het goed....
Verder zou ik best weleens zo'n reading/workshop bij willen wonen
Hoe duur zijn de kaartjes, iets van 35 euro of zo? En wanneer is het? Ik ben iig benieuwd hoe het is geweest, laat het ons weten
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35279406
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Voor de mensen die het als coldreading zien: ga er eens heen en geef dan een oordeel. Zoek dan ook alles uit, ipv een beetje aannemelijke info te zoeken op internet.

Over lezen gesproken: Ik heb trouwens eens een verslag in het blad Vriendin gelezen, van iemand van de redactie die er heen was gegaan. Het ging volgens haar voornamelijk over hoe je je intuïtie/telepathie goed kunt ontwikkelen, het was een soort gezamelijke oefening. Char had een foto, en iedereen moest iets roepen wat er op zou kunnen staan. Enkele mensen hadden het goed....
Hoe duur zijn de kaartjes, iets van 35 euro of zo? En wanneer is het? Ik ben iig benieuwd hoe het is geweest, laat het ons weten
pi_35279418
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:

45 euro
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35279463
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

45 euro
Oei....maar ja. als je je bedenkt dat sommige telefoonsessies 500 euro kosten. Dat duurt dan 45 min. Even afgezien van het feit dat het een berg geld kost. Hoe zou zij DAN coldreading toepassen, door de telefoon? Denk daar maar eens over na
Dan komen ze natuurlijk weer met 'ze kan gewoon alles uit iemand's stem halen. Yeah, righty.
  maandag 20 februari 2006 @ 09:31:46 #17
139452 gaai
zwarte poes
pi_35279540
Ik vind 500 euro wel een héleboel centjes...... zo hard heb ik geen enkel medium nodig....

Maar goed, ik hoop iig wél een leuk verslagje van Char's workshops te lezen t.z.t. Ben wel heel nieuwsgierig....dat dan weer wel.....
*I just realized.....i don't care*
  maandag 20 februari 2006 @ 09:36:44 #18
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_35279606
Ja de prijzen voor de kaarten vind ik eigenlijk best wel meevallen. Ik heb verhalen gehoort dat het heel indrukwekkend is, dus ik ben heel benieuwd!
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:14 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Voor suffe believers is het vast leuk jah,

Weet je al hoe cold reading werkt?
Jongen, het zijn geen cold readings, en Char is geen oplichtster. Toch wel apart; als je ziet hoeveel details ze van mensen kan opnoemen; dingen die zij gewoon niet kan weten. En dan nóg wordt het afgestempeld als "onzin", "cold reading" etc. Ik snap niet dat hetgeen wat in principe onbekend is voor sommigen, meteen afschilderd moet worden als onzin...
pi_35279664
M'n vriend en ik hebben op 1 maart een afspraak met paragnost/hypnotherapeut Jan v/d Heide.
www.jancvanderheide.nl
Veel goeds over hem gehoord, mijn moeder en opa hebben diverse keren met hem gepraat, zowel door de telefoon als face to face. Hij is al tientallen jaren paragnost en ik ben boeken van hem aan het lezen. Erg leuk en geloofwaardig
Kost ons 70 euro voor een uurtje. Tsja, je mag ergens je brood aan verdienen, toch? Mensen die goed viool kunnen spelen en hun talent aan de wereld laten zien en daarvoor geld vragen, worden ook niet onderuit gehaald.
Trouwens: er zijn natuurlijk grenzen, maar waarom zou iemand hiervoor geen geld mogen vragen? Dan zouden die paragnosten en mediums 24 uur per dag bezig zijn met rijen mensen!
pi_35279718
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:36 schreef Erick1985 het volgende:
Ja de prijzen voor de kaarten vind ik eigenlijk best wel meevallen. Ik heb verhalen gehoort dat het heel indrukwekkend is, dus ik ben heel benieuwd!
[..]

Jongen, het zijn geen cold readings, en Char is geen oplichtster. Toch wel apart; als je ziet hoeveel details ze van mensen kan opnoemen; dingen die zij gewoon niet kan weten. En dan nóg wordt het afgestempeld als "onzin", "cold reading" etc. Ik snap niet dat hetgeen wat in principe onbekend is voor sommigen, meteen afschilderd moet worden als onzin...
Mensen zijn blind. Degene die het hardst roepen dat je blind bent omdat het allemaal oplichters zijn, blijken vaak gewoon zelf blind voor de waarheid. Natuurlijk moet je met een kritisch oog kijken, maar je kunt ook doordraven. En sceptische dingen roepen op een forum kan iedereen lekker makkelijk, toch? Er zijn mensen met goed onderbouwde argumenten, maar schijnbaar luisteren zij alleen naar hun ratio. Ze zouden hun gevoel en ratio eens in balans kunnen brengen en meer open staan voor zaken en echt op onderzoek uit moeten gaan
pi_35280310
Lijkt me leuk. Ik kan niet, maar ik wil wel graag een verslag lezen
Variety is the spice of life
  maandag 20 februari 2006 @ 22:06:25 #22
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_35306562
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:43 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Mensen zijn blind. Degene die het hardst roepen dat je blind bent omdat het allemaal oplichters zijn, blijken vaak gewoon zelf blind voor de waarheid. Natuurlijk moet je met een kritisch oog kijken, maar je kunt ook doordraven. En sceptische dingen roepen op een forum kan iedereen lekker makkelijk, toch? Er zijn mensen met goed onderbouwde argumenten, maar schijnbaar luisteren zij alleen naar hun ratio. Ze zouden hun gevoel en ratio eens in balans kunnen brengen en meer open staan voor zaken en echt op onderzoek uit moeten gaan
Exactly, en ik zou zo graag willen dat juist die mensen eens een reading van Char zouden krijgen! Daarna zou ik heel graag nog eens met ze willen discussieren Uiteraard heeft iedereen z'n eigen mening, jij, ik, iedereen. Dat respecteer ik natuurlijk. Maar ik vind het nogal kortzichtig als iets meteen onzin wordt genoemd zonder verder enige goed onderbouwde argumenten.

Kijk, ik twijfel ook weleens aan Char. Wel ben ik zeer onder de indruk van haar tv-shows hier in Nederland en haar boeken (die mij, by the way, al verdomd veel en indrukkend resultaat gegeven hebben!). En daarom wil ik graag naar een workshop middag van haar, om er eens achter te komen hoe zij nu in het echt is. En ik kan niet wachten tot zaterdag!! Ik ben echt heel erg benieuwd! En ik zal hier ook zeker uitgebreid verslag doen als ik terug ben!! So stay tuned!

[ Bericht 3% gewijzigd door Erick1985 op 21-02-2006 23:06:26 ]
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:07:53 #23
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_35348754
Ik neem misschien ook m'n digitale foto-camera mee waarmee ik geluid kan opnemen, dus misschien neem ik de hele middag wel op. Kan je het zelf horen
pi_35415283
quote:
Ik ben echt heel erg benieuwd! En ik zal hier ook zeker uitgebreid verslag doen als ik terug ben!! So stay tuned!
Interessant!

Let vooral op of er op 1 of andere manier om informatie verzameld wordt vantevoren of tijdens de sessies. Moet je formulieren invullen? Zijn er mensen (buiten Char natuurlijk) die persoonlijke vragen stellen?
pi_35415819
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:43 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

probleem is dat je min of meer hetzelfde over de believers kunt zeggen
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')