zie de laatste 2 TRU feedbacktopics. De RvdB-reeks is op een niet zo'n prettige manier geeindigd, maar degenen die het topic gevolgd hebben weten precies waar het over gaat, enkele 'ingewijden' waren op de hoogte van 'nieuwe opzienbarende feiten' en daar werd een paar weken heel geheimzinnig over gedaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:58 schreef PLAE@ het volgende:
Misschien kan je de OP iets verduidelijken![]()
sorry, da's niet de bedoeling, maar ik wil liever geen links naar de bewuste sites neerzetten gezien de voorgeschiedenis. Maar zoals je in dat avatartje al ziet, het staat op dossier X. Nou is die alleen down zag ik netquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:09 schreef LostFormat het volgende:
Je bent nu al net zo wazig bezig als hem. Hoe kom je aan de scoop? Waar heb je je info vandaan? Waar wordt het online gezet?
ik las het, niet gezien helaas. Jij wel?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:11 schreef nokwanda het volgende:
Hij was vanochtend trouwens op tv. lijn 4 rtl 4
correctquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:11 schreef bonke het volgende:
[..]
das een zoeloe met een gek masker op
Oh jee, als het maar geen Ddos is!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry, da's niet de bedoeling, maar ik wil liever geen links naar de bewuste sites neerzetten gezien de voorgeschiedenis. Maar zoals je in dat avatartje al ziet, het staat op dossier X. Nou is die alleen down zag ik net![]()
dat was hij al, maar ook dit verandert nog steeds niet mijn mening over RvdB. Het pas wel in het plaatje zoals eerder geschetst.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:12 schreef ee-04 het volgende:
Kunnen we hem weer lekker gaan ontmaskeren
Deels. Niets anders dan eerder. Behalve dan een minuut met aangepast muziekje om de huiskamers in te stralen in close-upquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik las het, niet gezien helaas. Jij wel?
Een astrale, he!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |