wat voor een heb je dan en wat was er mee en kon je dat niet zelf fixen ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:04 schreef C2C het volgende:
k moet nog tot woensdag wachten op me scooter, kan ik eindelijk weer gaan rijden
feautoox!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Net even een blacklight ding gekocht, ben um f op de scooter maken..
Zometeen, heb trouwens ook polijstmiddel gekocht, ga mijn carter mooi glimmend polijsten..quote:
wtf heb jij een cartercap van metaal dan, dat ding is toch van plastic ofzo op de jetty?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zometeen, heb trouwens ook polijstmiddel gekocht, ga mijn carter mooi glimmend polijsten..![]()
Nee, bij mij is hij van aluminium.. Maar ik heb ondertussen mijn blackligt erop, zal wel foto's maken als het wat donkerder is..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:06 schreef C2C het volgende:
[..]
wtf heb jij een cartercap van metaal dan, dat ding is toch van plastic ofzo op de jetty?
Ja klopt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:07 schreef C2C het volgende:
trouwens ayaxola, die nsr van peter is toch ingenomen?
ik werd gister genaait bij de rollerbank op me ZENITHis me kentekenplaatje ingenomen omdat proppie een fout had gemaakt.
magoed geen boete terwijl hij 40 rijd ipv 25, leuk om er bij te hebben.. alleen nu staat die dus op school zonder plaatje. k moet wachten tot woensdag dan kan ik weer op me andere
magoed ik zag daar dus die nsr van peter staan, ik zo vragen aan die juut.. ze wisten nog niet zeker wat ze ermee gingen doen.. hij zij wel dat hij iig VEEL te hard liep wat ook wel waar is natuurlijk
ja dan had ik hem ook ingelevertquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ze hadden zijn begrenser gevonden, ze konden hem alleen niet gelijk daar eraf krijgen. Dus ze hadden em meegenomen. Op het politiebureau wel. In z'n 3e versnelling ging ie al ruim over de 2 kW![]()
Hij mocht kiezen, of 3 boetes betalen (Snelheid, geluid, begrenzer, zou zo rond de 500 euro uitkomen) of hij moest em inleveren. Hij levert em nu in, want hij had em voor iets van 250 euro gekocht.
Het is jammer maarja![]()
Nope, voor zover ik weet niet..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Er zijn toch begrensers die wél legaal zijn?
ja.. vaste begrenzers.. die je dus niet aan en uit kunt zetten.. bijvoorbeeld dus niet de toerenbegrnezer of snelheidbegrenzers.. die kun je zelf hup aan hup uit zetten.. maar bijv ring in uitlaat ofzo, is wel legaalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Er zijn toch begrensers die wél legaal zijn?
2kw is zn 3 is niet zooo bijzonder.. ook geen teken dat ie heel hard gaat.. hoe hoger je schakeld hoe lager die aangeeft vaakquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ze hadden zijn begrenser gevonden, ze konden hem alleen niet gelijk daar eraf krijgen. Dus ze hadden em meegenomen. Op het politiebureau wel. In z'n 3e versnelling ging ie al ruim over de 2 kW![]()
Hij mocht kiezen, of 3 boetes betalen (Snelheid, geluid, begrenzer, zou zo rond de 500 euro uitkomen) of hij moest em inleveren. Hij levert em nu in, want hij had em voor iets van 250 euro gekocht.
Het is jammer maarja![]()
Die Ice had ie al afgevoerd, dus nu rijd ie 45quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:54 schreef C2C het volgende:
[..]
ja dan had ik hem ook ingelevert
250 is niet duur trouwens![]()
hij heeft z'n ice nog die met 110 boekt.. dus geen nood
wel kut voor hem though
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die Ice had ie al afgevoerd, dus nu rijd ie 45![]()
Nee, doet ie niet meerquote:
Toch ook die met zo'n koptelefoon stekker?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja.. vaste begrenzers.. die je dus niet aan en uit kunt zetten.. bijvoorbeeld dus niet de toerenbegrnezer of snelheidbegrenzers.. die kun je zelf hup aan hup uit zetten.. maar bijv ring in uitlaat ofzo, is wel legaal
Jawel, want als er een controle is trek je dat dingetje er uit en flikker je hem weg. En dan is ie vast. Zoiets las ik iig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:23 schreef fs180 het volgende:
das geen vast
2matenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:44 schreef junkiesietze het volgende:
Gvd het begrensde deel van me luchtfilter valt er steeds uit als ik aan het rijden ben
hij blijft niet vast zitten... als ik me luchtfilter ontgrens... hoeveel maten sproeier moet ik dan omhoog? ik hoorde iets van 10 maten maar weet t niet zeker.
Picsquote:
Ze kunnen je dan helemaal niks maken. Wanneer jij met je scooter loopt ben je een voetganger en wanneer je weigert mee te werken met rollerbank kunnen ze je 0,0 maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef 14.gif het volgende:
Is officieel wel zo, geloof ik, maar dat soort regeltjes schijnt de politie het niet zo nauw mee te nemen, net zoals dat je niet aangehouden mag worden als je loopt met de brommer aan de hand... schijnt ook wel eens te gebeuren dat ze dan alsnog meegenomen worden....
Ja, dat heb ik ook altijd gedacht.. Net als dat je geen 16 hoeft te zijn om met een scooter te lopen.. Bij een controle, snel afstappen, valt niet op dat ie warm is ofzo..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:43 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ze kunnen je dan helemaal niks maken. Wanneer jij met je scooter loopt ben je een voetganger en wanneer je weigert mee te werken met rollerbank kunnen ze je 0,0 maken.
tis wel ietjes lager maar valt best mee..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
PicsIk ken puchjes met m-sturen, maar met clipons zit je denk ik met je neus op de kroonplaat..
Dat is natuurlijk erg leuk om te zeggen, maar als een agent tegen je zegt dat je mee moet komen, dan durf ik te wedden dat jij geen nee gaat zeggenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
I kdacht altijd dat als ze je niet zien rijden dat ze je niks kunnnen maken.
Als alles warm is heb je gereden en dan mag hij je meenemen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:06 schreef fs180 het volgende:
ookal is alles warm.. hij heeft het niet gezien
Als het koud is sta je wel sterk ja, maar als hij warm is, no-way dat ze je dan laten gaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:12 schreef Ayaxola het volgende:
Als ik loop en ik heb ook niet gereden, dus alles is koud, ga ik no way mee, wat die agent ook zegt. Ze mogen je dan gewoon niet meenemen, dus ze kunnen je ook helemaal niks maken.
Als ik niks gedaan heb wedden dat ik niet mee ga?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk erg leuk om te zeggen, maar als een agent tegen je zegt dat je mee moet komen, dan durf ik te wedden dat jij geen nee gaat zeggen
Ik was trouwens aan het fietsen met mijn brommer omdat de gaskabel gebroken was.
Ik weet niet of je het tegen mij hebt? Mijn brommert is niet opgevoerd hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:25 schreef Geqxon het volgende:
Wees een man en accepteer de consequenties van een opgevoerde brommer
nee.. misshcien heb ik op prive terein gereden of iemand anders dan mijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als alles warm is heb je gereden en dan mag hij je meenemen.
Het gaat er gewoon om of je gereden hebt of niet. Of die wout dat heeft gezien maakt niks uit.
Je mag best op een opgevoerde brommer rijden, alleen niet op de openbare weg, en dat je brommer warm is hoeft daar niet per se een indicatie van te zijn.. (dat is het vaak wel natuurlijk, maar officieel ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als alles warm is heb je gereden en dan mag hij je meenemen.
Het gaat er gewoon om of je gereden hebt of niet. Of die wout dat heeft gezien maakt niks uit.
Ja, maar niet als je er niet op rijd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:25 schreef Geqxon het volgende:
Wees een man en accepteer de consequenties van een opgevoerde brommer
me jetforce staat bij de dealer, gaskabel gebroken en het zat niet bij de handrem zelf maar helemaal in de scooter, k had geen zin en geen gereedschap om hem te maken.quote:
Kreeg je eigenlijk ook nog een boete?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:06 schreef C2C het volgende:
[..]
me jetforce staat bij de dealer, gaskabel gebroken en het zat niet bij de handrem zelf maar helemaal in de scooter, k had geen zin en geen gereedschap om hem te maken.
en gelijk datatag er op laten zetten..
nu ben ik hem tot woensdag kwijt
me andere brommer (peugeot zenith) die staat nou op school omdat ik op de rollerbank had gestaan en me plaatje is ingenomen toen door meneer de agent
(hij is verzekert als snorfiets maar fietsenmaker had ene fout gemaakt met het plaatje, er zat een geel plaatje op)
neequote:Op zondag 19 maart 2006 18:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kreeg je eigenlijk ook nog een boete?![]()
neehoor hoort gewoon zo, is lichter..quote:Op zondag 19 maart 2006 23:46 schreef Geqxon het volgende:
Missen daar soms wat lagers?
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:36 schreef Alvilon het volgende:
"Het blok maakt soms vreemde schuurende geluiden"
[afbeelding]
Ja, heel gek![]()
Precies!quote:
ooei das heeel lulligquote:Op maandag 20 maart 2006 20:25 schreef Alvilon het volgende:
[..]
De missende 4 kogeltjes heb ik niet teruggevonden![]()
Brommers en scooters zijn irritant op de weg ....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:47 schreef XoReP het volgende:
Neues pics von meine Dax![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:47 schreef XoReP het volgende:
Neues pics von meine Dax![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:47 schreef XoReP het volgende:
Neues pics von meine Dax![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oja verhip, niet gezien.quote:
met die uitlaat is het geluid echt vèèèèèt, ken iemand die heeft een monkey met die uitlaat echt dikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mooi ding zeg, dat geluid zal ook wel heerlijk zijn![]()
is gewoon 49,9 blokquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oja verhip, niet gezien.![]()
Maar dat is toch een viertakt?
Ik heb altijd gedacht dat je die niet als brommer kon inschrijven, want het lijkt mij dat een viertakt wel meer dan 49,9 CC heeft.. Of ben ik nu hier dom?![]()
Cool..!quote:
1100 euro.... vind ik niet echt goedkoop voor een 5 jaar oude brommerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Cool..!
Ik zit nu op marktplaats te kijken, ze zijn nog niet eens zo heel duur, eens wat meer info vergaren dan..![]()
Wie weet, is wel een prachtig ding..![]()
Ja, als hobby enzo.. en 1100 euro vind ik persoonlijk niet zó duur.. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:01 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
1100 euro.... vind ik niet echt goedkoop voor een 5 jaar oude brommermaar ze houden hun waarde wel dus
= zelfdequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:31 schreef Geqxon het volgende:
Of je koopt gewoon zo'n Jincheng, dat is een prima dax achtig brommertje
de bovenste is geen dax das een monkey:quote:
vandaag was je op je puch of niet? volgens mij zag ik hemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mooi ding zeg, dat geluid zal ook wel heerlijk zijn![]()
jincheng pbrquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:24 schreef Geqxon het volgende:
En die immi's zijn ook nog eens gloednieuw
Zelf zou ik nog wel eens een ZB50 imitatie willen, en dan de compleet zwarte mono-seater
Jepz is viertaktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oja verhip, niet gezien.![]()
Maar dat is toch een viertakt?
Ik heb altijd gedacht dat je die niet als brommer kon inschrijven, want het lijkt mij dat een viertakt wel meer dan 49,9 CC heeft.. Of ben ik nu hier dom?![]()
Die zocht ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef mister_dog het volgende:
[..]
jincheng pbrdie dingen zijn exact het zelfde
Nee gekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:18 schreef C2C het volgende:
[..]
vandaag was je op je puch of niet? volgens mij zag ik hem![]()
Ah, ik hou van assembleren en demonteren, en dat ik daar 400 euro mee bespaar is natuurlijk mooi meegenomen, alleen de garantie is dan een puntje van kritiek..quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:58 schreef Geqxon het volgende:
Dan zal het bij de Skyteam daxen wel hetzelfde zijn: ¤1000 in krat zonder garantie, ¤1399 rijklaar mét garantie.
En dan kies ik toch liever voor de tweede
Maar de vriend van mij zus is nu hier, en die zegt dat de orginele dax'en niet te schouwen zijn, dus niet op kenteken gezet zijn, maar ik liet hem net zien dat jouw skyteam dax wel op kenteken staat. Is dat dan omdat het een imitatie is?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:49 schreef XoReP het volgende:
Skyteam Daxen heb je al voor ¤1000,- nieuw. Ik zelf heb hem voor ¤1399,- gekocht bij Leertouwer. Voordeel van Leertouwer is dat ze er verstand van hebben en goede service verlene. Ik vond dat hij teveel toeren maakte dus kreeg ik een splinternieuwe tandwielen set en ketting, ook nieuwe achterbrugbussen omdat die van Honda beter zijn.
opvoeren...eeeh een maat van mij heeft een jincheng monkey die gaat 75 en volgens mij zonder al te veel moeite...weet niet of ie dat zelf gedaan heeft trouwens en rijden ik denk cool een monkey is echt vet om op te rijdenquote:
Een PBR gaat standaard al aardig hard als je hem onbegrensd. Zitten meestal ringetjes in het spruitstuk die je eruit moet wippen of er zit een versmalling ingegoten die je door moet boren. Wil je harder gaan kun je een grotere carburateur nemen en ook kun je een grotere cilinder nemen. Makkelijkste is gewoon een snel compleet nieuw motorblok te kopen. Voor 200 euro heb je al een 110CC die lekker hard optrekken en ook nog aardig hard kunnen gaan.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef MaximumRush het volgende:
Vandaag boete gekregen voor rijden op fietspad...
Fucking 50 euro
300 euro ofsoo? Ik weet niet zeker.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:10 schreef mister_dog het volgende:
weet iemand wat reviseren ongeveer kost, gewoon hele scooter?
zo iets dacht ik ook...vandaag niet zo blijgeworden toen ik de km teller zag, ik wist dat er met de kmstand gekloot was maar er staan krasjes op de teller beginnend bij de 2 van de en de 3 dus dat zou betekenen dat ie rond de 23500 duzen km heeft gelopen en toen is terug gedraaid en nu al weer ± 1000km der op heeft zitten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:29 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
300 euro ofsoo? Ik weet niet zeker.
Ik had er eerst eentje voor op de provinciale weg rijdenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef MaximumRush het volgende:
Vandaag boete gekregen voor rijden op fietspad...
Fucking 50 euro
hoe hard gaat je scooter?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:37 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik had er eerst eentje voor op de provinciale weg rijden![]()
Ja doei! Hoe dood ben je als ze je pakken met 110cc?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:15 schreef XoReP het volgende:
[..]
Een PBR gaat standaard al aardig hard als je hem onbegrensd. Zitten meestal ringetjes in het spruitstuk die je eruit moet wippen of er zit een versmalling ingegoten die je door moet boren. Wil je harder gaan kun je een grotere carburateur nemen en ook kun je een grotere cilinder nemen. Makkelijkste is gewoon een snel compleet nieuw motorblok te kopen. Voor 200 euro heb je al een 110CC die lekker hard optrekken en ook nog aardig hard kunnen gaan.
Op www.xornet.nl/forum kun je trouwens ook terecht voor vragen
ik zie geen 14.gif in de op staanquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Scooters![]()
Zie de op
Ik ga 95 ofzo op de teller
als ze je pakken ben je niet zo dood maar als je op je bek gaat ben je tot op het bot open geschaafdquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja doei! Hoe dood ben je als ze je pakken met 110cc?![]()
Ja ik wou net zeggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik zie geen 14.gif in de op staan
Inleveren, dikke boete bepalald door justitie, en of je um terug krijgt.. ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen.
Nee maar serieus, hoe erg de lul ben je als je gepakt wordt met 110 cc?
leertouwer soest, www.leertouwer.comquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen.
Nee maar serieus, hoe erg de lul ben je als je gepakt wordt met 110 cc?
En waar kan je die dax en pbr brommers kopen?
love it!! tzrquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef 14.gif het volgende:
Hmmm, ze hebben die oude lijst weer gepakt... ik was modwire![]()
que? nog nooit iemand gehoord die de tzr niet mooi vondquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met smaak in dit topic...![]()
Geqxon en consorten kunnen alleen maar zeiken op schakelbrommers, hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef C2C het volgende:
[..]
que? nog nooit iemand gehoord die de tzr niet mooi vond
nee dat was een discussie over wat handiger is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Geqxon en consorten kunnen alleen maar zeiken op schakelbrommers, hoor![]()
Nee, dat doe ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef C2C het volgende:
[..]
nee dat was een discussie over wat handiger is.
je moet zelf ook wel toegeven dat een scooter makkelijker rijd dan een schakel.
alleen schakel is veel cooler
Meldquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef C2C het volgende:
[..]
que? nog nooit iemand gehoord die de tzr niet mooi vond
een scooter rijd echt wel makkelijker hoor, anders zou iedereen schakel rijden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet
Onbetrouwbaar op het gas jengelende klotedingen
[..]
MeldDoe mij maar een Rs/ oud model gpr / rs2
Leg de verzekeringspremies eens naast elkaar en je hebt je antwoord + het feit dat een scooter tegenwoordig koel is?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef C2C het volgende:
[..]
een scooter rijd echt wel makkelijker hoor, anders zou iedereen schakel rijden.
oud model rs vind ik echt niet mooi![]()
-als je nou alleen even kijkt naar variateur en schakel..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Leg de verzekeringspremies eens naast elkaar en je hebt je antwoord + het feit dat een scooter tegenwoordig koel is?![]()
Oud model gpr, nieuw model rs. Oud mag er ook wel wezen, maar is minder
Maar niet zo stoer cool als een Jetforce.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:39 schreef C2C het volgende:
[..]
-als je nou alleen even kijkt naar variateur en schakel..
-nou een schakel is toch wel stukken cooler als zo'n scooter vind ik magoed maakt niet uit.
TZR Welquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar niet zo stoer als een Jetforce.![]()
Schakel is ook vaak een stapje duurder nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef C2C het volgende:
[..]
een scooter rijd echt wel makkelijker hoor, anders zou iedereen schakel rijden.
Ik bedoel dus dat scooters kut zijn en schakels tofquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:39 schreef C2C het volgende:
[..]
-als je nou alleen even kijkt naar variateur en schakel..
-nou een schakel is toch wel stukken cooler als zo'n scooter vind ik magoed maakt niet uit.
wat heb je daar nou aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Verveelde me pas, speedfight 2 koplamp er opgezet..![]()
En als ik de knipperlichten aanzette, ging hij van groot naar klein licht. De verlichting zit bij op dezelfde stekker als knipperlichten..![]()
En natuurlijk dat kei coole piepje.. Jarno kent 't wel.
Als je bij je Jetforce de knipperlichten aanzet krijg je dat piepje, net als een Merlo achteruit rijdt..![]()
Nee tuurlijk niet, had niets te doen zei ik toch.. Het was mooi weer en had ff zin om iets aan mijn scooter te doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat heb je daar nou aanSF lichten op een JF
alsof dat past
Tis te hopen dat de elek. start het niet begeeft.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:55 schreef mic_forever het volgende:
Mijne wel.
morgen ff nieuwe spanningsregelaar halen
Kijken of misschien dán me elek.start het weer doet![]()
ik was erquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
C2C kom je nog naar het schoolfeest vanavond?![]()
die uitlaat staat tenminste wel inverhouding met de scooter in tegenstelling tot de gemiddelde schakelbrommer.quote:
weet niet hij doet het gewoon niet, als ik de elek start in druk dan gaat de startmotor aan en veder wil die niet...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:57 schreef C2C het volgende:
[..]
ik was er
k had er weer is te veel op
maar wel gezellig hoor
matthijs wat was er dan?
*Meldquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk allemaal al kenteken op z'n brommer of scooter?
Neem breedbandquote:Op zondag 26 maart 2006 00:17 schreef Geqxon het volgende:
De limiet is 100kb, 175kb is asociaal groot
Wat voor scooter/brommer heb je?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:07 schreef Nashje het volgende:
Euj brommerfreaks. Ik ga aankomende donderdag op voor m'n brommer. Heb alleen een kut probleem, en dat is dat ik nogal lange benen heb en dus minder fijn en veilig op een scooter zit. Hebben hier meer mensen last van en heb je eventuele tips om dit op te lossen? Ik dacht zelf al een een sportstuurtje.
ik ben 1.90 ofzo en ik zit super ruim met 2 mensen op mijn jetforce, 2 meter moet zeker geen probleem zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 04:07 schreef Nashje het volgende:
Euj brommerfreaks. Ik ga aankomende donderdag op voor m'n brommer. Heb alleen een kut probleem, en dat is dat ik nogal lange benen heb en dus minder fijn en veilig op een scooter zit. Hebben hier meer mensen last van en heb je eventuele tips om dit op te lossen? Ik dacht zelf al een een sportstuurtje.
Jet Force.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:27 schreef C2C het volgende:
[..]
ik ben 1.90 ofzo en ik zit super ruim met 2 mensen op mijn jetforce, 2 meter moet zeker geen probleem zijn
edit: zowiezo een maat van me is ook iets van 1.90 en die zit ook prima op een citta met stepjes.
Ik heb met m'n 'dealer' afgesproken dat ik een tijdje op een citta rijd, zodat ik kan kijken of dat wel geschikt is. Maar eigenlijk heb ik liever iets snellersquote:
TZR kopen?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb met m'n 'dealer' afgesproken dat ik een tijdje op een citta rijd, zodat ik kan kijken of dat wel geschikt is. Maar eigenlijk heb ik liever iets snellers. En dan denk ik aan een Aerox.
Jetforce. Dan fiets ik nog liever
.
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb met m'n 'dealer' afgesproken dat ik een tijdje op een citta rijd, zodat ik kan kijken of dat wel geschikt is. Maar eigenlijk heb ik liever iets snellers. En dan denk ik aan een Aerox.
Jetforce. Dan fiets ik nog liever
.
ga je hem wegdoen dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef 14.gif het volgende:
[..]
TZR kopen?![]()
Dan heb je ook geen last van te lange benen![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb met m'n 'dealer' afgesproken dat ik een tijdje op een citta rijd, zodat ik kan kijken of dat wel geschikt is. Maar eigenlijk heb ik liever iets snellers. En dan denk ik aan een Aerox.
Jetforce. Dan fiets ik nog liever
.
tuurlijk citta's zijn bestquote:Op zondag 26 maart 2006 14:56 schreef Geqxon het volgende:
Een Citta met 70cc is anders ook mooi snel te maken hoor
als je hem wilt ruilen voor me jetforce..quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jup, ben bijna 18, he![]()
[..]
Inderdaad, koop een schakelbrommer![]()
Ik meende ergens gelezen te hebben dat een injectie ongeldig kon worden verklaard op de rollerbank?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:22 schreef C2C het volgende:
wat geqxon zegt,
met een of andere formule word dat omgerekent naar snelheid (heel onnaukeurig)
vanaf augustus 2006 komen er snelheidsrollerbanken.
Ik vond het ook al redelijk sterk, maarja, je weet maar nooit natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:21 schreef fs180 het volgende:
lijkt me niet.. uit de fabriek mogen ze niet meer dan .5kw hebben.. dus dan zou ie nieteens zijn goedgekeurd
Nou als ik die citta zou willen testen voor een maandje ofzo. Dan betaal ik maar een heel klein bedrag aan m'n dealer en krijg ik de rest van m'n geld terug.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:43 schreef Geqxon het volgende:
Je doet alsof het een testritje is, met je citta. Vergeet niet dat als je hem bij een dealer koopt en verkoopt, je al snel 200 euro afschrijving hebt. Just to let you know
Geprobeerd, mislukt , moest toch dokke....quote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik meende ergens gelezen te hebben dat een injectie ongeldig kon worden verklaard op de rollerbank?
Dan moest je ergens je gegevens opvragen, en kon je de rollerbank ongeldig laten verklaren, want injectie had veel meer KW ofzoiets..
Ik zal het zo nog eens opzoeken, weet iemand hier meer van?
Dat is dan behoorlijk krom zoals ik net al zei. Ik heb het nooit gemeten, maar denk dat een gemiddelde bromscooter wel 3x zoveel vermogen heeft dan een Tomos bromfiets.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:19 schreef Geqxon het volgende:
Op een rollerbank word altijd op vermogen gemetenWat dus in je voordeel kan zijn. Als je bij een puch een ander voor- of achtertandwiel erop zet, heb je in principe hetzelfde vermogen. Je gaat dan alleen wel iets harder / je hebt meer acceleratie, maar je moet wel inleveren op accelratie / topsnelheid.
Dat hadden ze vroeger dus ook... daarom snap ik ook niet waarom ze dat kromme vermogenstest gebruiken want die is sowieso niet eerlijk. Stel dat je scooter 1000KG weegt en je maar 0.4KW vermogen zou mogen hebben.... dan moet je dat ding aanduwenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:22 schreef C2C het volgende:
wat geqxon zegt,
met een of andere formule word dat omgerekent naar snelheid (heel onnaukeurig)
vanaf augustus 2006 komen er snelheidsrollerbanken.
Zonde van je geld om zoveel geld neer te leggen voor een citta, ik had in mijn puberjaren ook zo een ding. Maar het zijn echt rampzalige dingen:quote:Op maandag 27 maart 2006 08:55 schreef Geqxon het volgende:
Okay, wat overdreven. Laten we zeggen, 650-700 euro? Dealers zijn duur, vergeet dat niet..
Wat haalt die van jouw ongeveer dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:52 schreef fs180 het volgende:
foei! mag niet he.. maarja [14,gif] weer een minder als je op je bek gaat
net terug van lollerbank .6 kwtjes.. en ik rij echt geen 51 hoor xD
Ik krijg 'm rond de 500 euro geloof ik. En ik ken die dealer best goed, het is een soort kennis van m'n ma dus hij doet er niet zo moeilijk overquote:Op zondag 26 maart 2006 23:04 schreef Geqxon het volgende:
Als je hem voor bv. 800 euro koopt weet ik nu al dat je dealer wss. maar 600 - 650 euro geeft als je hem inlevert, of dat nou na een maand of na een half jaar is.
huh wtf een prop in de uitlaat???quote:Op maandag 27 maart 2006 15:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat haalt die van jouw ongeveer dan?
Mijn Jet Force rijdt sinds gister rond de 75.. Donderdag nog even de prop uit de uitlaat halen, hoop dan op een 85 KM/H.. En dan vind ik het wel mooi. Misschien nog een andere uitlaat, maar dan moet ik wel een begrenzer zien te maken ( palletje op het gas oid. )
Ja, bij de uitlaatmond zeg maar ( weet niet hoe dat allemaal heet, gebruik gewoon even wat geimporviseerde namen ), daar waar de uitlaat aan het blok zit, zit een smaller pijpje in de uitlaat zelf, als een soort trechter, die zit vastgelast, kun je er met een slijptol zo uitslijpen. Ik ga 't donderdag ofzo maar eens proberen..quote:Op maandag 27 maart 2006 16:48 schreef C2C het volgende:
[..]
huh wtf een prop in de uitlaat???
als dat zo is haal ik die er uit en zet ik me vario plaat er weer in, scheeld me weer boetes.
Beter je vario ring eruitquote:Op maandag 27 maart 2006 16:48 schreef C2C het volgende:
[..]
huh wtf een prop in de uitlaat???
als dat zo is haal ik die er uit en zet ik me vario plaat er weer in, scheeld me weer boetes.
Heeft een vriend van mij wel gedaan op een Aerox, maar het zit ook maar een beetje vast he, je hoeft niet helemaal eruit te slijpen, even over de naden heen en hij is eruit.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:35 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zou het niet met een slijptol proberen...![]()
Haakse slijptol + kleine schijf. Dat lukt echt wel, je hangt dat ding gewoon aan van die haken, dat je er fatsoenlijke onder kan staan, en goed overzicht hebt, en dan is dat zo gebeurd.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:40 schreef MaximumRush het volgende:
Dat geloof ik dus nooit. De straal van een slijptol schijf is veel te groot voor je uitlaatmond. Je kant het beter met een dremel of een hamer en schroevendraaier doen.
flensquote:Op maandag 27 maart 2006 18:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, bij de uitlaatmond zeg maar ( weet niet hoe dat allemaal heet, gebruik gewoon even wat geimporviseerde namen ), daar waar de uitlaat aan het blok zit, zit een smaller pijpje in de uitlaat zelf, als een soort trechter, die zit vastgelast, kun je er met een slijptol zo uitslijpen. Ik ga 't donderdag ofzo maar eens proberen..
andere rolletjes/ trekveertjes? (kwam in mij op, ben niet zo'n genie op brommer gebiedquote:Op maandag 27 maart 2006 18:35 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Beter je vario ring eruit
Ontgrenste uitlaat met vario ring erin gaat overtoeren maken--->slechte voor je cilinder en rijdt kut
Dus beter je vario eruit en propje erin dan andersom
Ikzelf heb het nog nooit gedaan, maar ik doe het ook niet in me eentje, ik doe het altijd samen met een vriend, die zelf ook complete scooter reviseert en opvoert.. Als ik het zelf zou doen heb ik zo heel mijn blok doormidden geslepen..quote:Op maandag 27 maart 2006 18:43 schreef MaximumRush het volgende:
Ach jaa, iemand die nog nooit z'n uitlaat eraf heeft gehaald kan het maar beter niet proberen met een slijptol... Je hebt zo een snee in je uitlaat.
dat boeit niet, je cilinder loopt gewoon evenveel toeren als dattie volledig ontgrens is, alleen kan z'n vermogen niet kwijt door de varioringquote:Op maandag 27 maart 2006 18:54 schreef mister_dog het volgende:
[..]
andere rolletjes/ trekveertjes? (kwam in mij op, ben niet zo'n genie op brommer gebied)
okquote:Op maandag 27 maart 2006 21:26 schreef mic_forever het volgende:
[..]
dat boeit niet, je cilinder loopt gewoon evenveel toeren als dattie volledig ontgrens is, alleen kan z'n vermogen niet kwijt door de varioring
ff vragen bij de dealerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:53 schreef M42 het volgende:
Mjah maar anders zou de startmotor niet af en toe zoemen...
Die geeft liever weinig informatiequote:
kut dealerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef M42 het volgende:
[..]
Die geeft liever weinig informatiewant hij kijkt er liever zelf na en daarna 100-200 Euro opstrijken... no thanks
![]()
..een nieuwe sproeier neem ik aan :pquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:57 schreef mister_dog het volgende:
volgens mij heb ik gevonden waarom de mijne het niet meer doetik kreeg van iemand een tip kijk is naar je bougie...gedaan hij is git zwart echt zwart
tijd voor een nieuwe
wat voor scoot heb je?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef M42 het volgende:
[..]
Die geeft liever weinig informatiewant hij kijkt er liever zelf na en daarna 100-200 Euro opstrijken... no thanks
![]()
...ditech, of maakt dat niet uit? maare hij liep als een zonnetje dus waarom zou ik dan nu ineens een nieuwe sproeier moeten...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:23 schreef mic_forever het volgende:
[..]
..een nieuwe sproeier neem ik aan :p
en kleinere dus.
Maakt niet uit of ie goed liep, blijkbaar was die sproeier nog niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:32 schreef mister_dog het volgende:
[..]
...ditech, of maakt dat niet uit? maare hij liep als een zonnetje dus waarom zou ik dan nu ineens een nieuwe sproeier moeten...
fuk, nu moet ik dus een heleboel gaan kloten om er achter te komen wat nou de beste sproeier is...koffie bruin moet je bougie kop ding toch zijn? (ooit gelezen, volgas rijden--> scooter--> en bougie er uit draaien--> kleurtje bekijken)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maakt niet uit of ie goed liep, blijkbaar was die sproeier nog niet helemaal goed.
Wat voor vragen kreeg je? Paar schoolgenoten van me zeiden dat ze vaak in de 4e week van de maand heel veel voorrangsvragen geven. Klopt dat?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:53 schreef Ordinair het volgende:
Ben niet geslaagd voor bromfietscertificaat, maar dat is omdat ik geen tijd had om te leren. 7 fout.Mijn scooter heb ik al wel en rijdt super lekker!
dat zal we toeval geweest zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat voor vragen kreeg je? Paar schoolgenoten van me zeiden dat ze vaak in de 4e week van de maand heel veel voorrangsvragen geven. Klopt dat?
Of je luchtschroef bijstellen...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:41 schreef mister_dog het volgende:
[..]
fuk, nu moet ik dus een heleboel gaan kloten om er achter te komen wat nou de beste sproeier is...koffie bruin moet je bougie kop ding toch zijn? (ooit gelezen, volgas rijden--> scooter--> en bougie er uit draaien--> kleurtje bekijken)
ditech heeft een injector die door de ecu gestuurd word dus ik kan helemaal geen andere sproeier er in doen...ik moet em gewoon opnieuw laten instellen die ecu...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maakt niet uit of ie goed liep, blijkbaar was die sproeier nog niet helemaal goed.
my thoughts exactly magoed dat had je al gehoord op emesenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:25 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ditech heeft een injector die door de ecu gestuurd word dus ik kan helemaal geen andere sproeier er in doen...ik moet em gewoon opnieuw laten instellen die ecu...
Die van mij blijft steken op de 75.. Agja, toch een reden voor een nieuwe uitlaat.. Ga, als vriend van mij tijd heeft, dalijk prop uit de uitlaat halen..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:28 schreef C2C het volgende:
[..]
my thoughts exactly magoed dat had je al gehoord op emesen
vandaag trok hij weer ineen keer door naar de 80 met windje mee![]()
leuk leuk
![]()
Ongeveer 10/50 waren voorangs vragen en dat is best veel.. Maar ik keek net even en ik zag dat ik heel veel fouten onnodig waren geweest als ik even beter had nagedacht, maar je wil te snel natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat voor vragen kreeg je? Paar schoolgenoten van me zeiden dat ze vaak in de 4e week van de maand heel veel voorrangsvragen geven. Klopt dat?
Elke carb. ziet er iets anders uit, maar hiermee moet het op zich lukken:quote:
ik heb een ditech dus geen carb maar een injector alles gaat met de computer...morge nieuwe bougie kopen ik had em schoon gemaakt en em opnieuw der in gedraait toen hoorde ik heel hard pang....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:09 schreef M42 het volgende:
[..]
Elke carb. ziet er iets anders uit, maar hiermee moet het op zich lukken:
http://scootertuning.net/showarticle.php?ID=59
Normaal gesproken om het optimaal af te stellen qua power, zet je hem op zn bok, stationairschroef helemaal indraaien... je achterwiel begint flink te draaien (pas dus op) daarna de luchtschroef zo stellen dat het wiel op zijn hardste draait... dan de stationairschroef weer terugdraaien.
Je zou even daarna kunnen kijken wat de kleur wordt. Maar kan ook dat je mengsmering niet helemaal top is. Ik weet uberhaupt zelf niet of ik een koffiekleur op mn bougie krijg![]()
Hij rijdt! en stel die schroef gewoon voor max. power verder weet ik het ook niet :p
Als je bougie wit wordt, wordt die te heet en krijgt die teveel lucht, je kan dat compenseren door een grotere sproeier te kopen, maar dan moet je wel die luchtschroef opnieuw afstellen.
Als die te zwart wordt, dan krijgt die te weinig lucht of eventueel teveel oliekwestie van de luchtschroef afstellen en je luchtfilter goed schoonmaken etc.
Wat voor scooter heb je dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:41 schreef Ordinair het volgende:
Ik ben een half geleden weer een herinnering rijker geworden. Ik reed over het fietspad en ineens kijk ik op me teller, loopt de wijzer tegen de 80 km/u aan te klepperen dat betekend dus dat hij op een scooter teller over de 80 aangeeft. Ik denk dat ik een 75 rijd op autoteller. Wel lief..
boeie over 3 jaar is het pas verplicht, dan moet je hem hebben ingeruiltquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor ons
http://www.puchforum.net/viewtopic.php?t=6218
ja dat heb ik vandaag ook ontdektquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:04 schreef Drifter__ het volgende:
@mister_dog: Wat is je probleem met je Ditech?
Je ECU gaat nooit zomaar opeens flippen, dus opnieuw instellen hoeft nooit...![]()
8 van de 10 pechgevallen bij een Ditech = Bougie (NGK CPR8E) . Altijd een reserve bij je hebben. Die troep waar je dealer het over heeft is Sludge, mix van olie+water(wat natuurlijk niet goed is). Deze shit gaat in je leidingen zitten en inderdaad onderin de injector. De een heeft er last van en de ander totaal niet. Dit wordt vooral veroorzaakt door korte ritjes.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:51 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja dat heb ik vandaag ook ontdekt, ik was naar een dealer hierzo geweest nieuwe bougie gehaald (nu loopt ie weer als een zonnetje) maar die zei dat ik een of ander bakje onde me injector schoon moest laten maken omdat doordat daar vuil in komt je bougie vaak kapot gaat (die kut dingen zijn trouwens aardig duur... hij wou er 11,50 voor hebben
)
Die injector cleaner gaat die troep daar van weg? Of moet ik dat gewoon een keer schoon laten maken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:55 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
8 van de 10 pechgevallen bij een Ditech = Bougie (NGK CPR8E) . Altijd een reserve bij je hebben. Die troep waar je dealer het over heeft is Sludge, mix van olie+water(wat natuurlijk niet goed is). Deze shit gaat in je leidingen zitten en inderdaad onderin de injector. De een heeft er last van en de ander totaal niet. Dit wordt vooral veroorzaakt door korte ritjes.
Gooi ook eens Injector cleaner(Halfords) in je Ditech.
Bougie haal ik hier trouwens voor 9.50
Nee die cleaner voorkomt die troepquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:58 schreef mister_dog het volgende:
[..]
Die injector cleaner gaat die troep daar van weg? Of moet ik dat gewoon een keer schoon laten maken?
edit: hee een plaatje die zag ik net niet![]()
ik weet niet of ik er last van heb, ik laat het nu voor wat het is en zodra me bougie het weer begeeft laat ik het wel schoon maken...binnekort ook ff die cleaner kopenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee die cleaner voorkomt die troepHeb je last van die smurrie?
En niet te veel korte ritjes, na een kortje ritje, b.v paar minuten lekker volgas blazen
![]()
Ooit al een kleuter zien rijden om 10 over 10 's avonds? Kijk eens naar de post tijden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:37 schreef M42 het volgende:
Slim om op een fietspad zo hard te rijden :s Leuk als er een klein kleutertje aan het fietsen is... hoop dat je de volgende keer beter nadenkt.
Jog Rquote:
Hoe ff bij hoeveel km je doet met een bougie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:54 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik weet niet of ik er last van heb, ik laat het nu voor wat het is en zodra me bougie het weer begeeft laat ik het wel schoon maken...binnekort ook ff die cleaner kopen
ga ik doen, ik word alleen pas over 48 nachten 16quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:56 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Hoe ff bij hoeveel km je doet met een bougie.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:05 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ga ik doen, ik word alleen pas over 48 nachten 16dus ik rij of niet of hele korte stukkies
ha-haquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:05 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ga ik doen, ik word alleen pas over 48 nachten 16dus ik rij of niet of hele korte stukkies
jij laat hem toch terugvoerenquote:
beter lezen swa als je nu je proppen der uit haalt dan gaat ie over toeren maken...das nooit coolquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:20 schreef C2C het volgende:
[..]
jij laat hem toch terugvoeren
zowiezo als je hem niet terug laat voeren flikker ik er wel een nieuwe vario in, haal ik me proppen er uit en als ik dan nog niet harder ga dan gooi ik er een nieuwe auspuff onder.
vario is er uit, dat betekend dat wanneer ik nou de prop er uit ga dat hij geen overtoere gaat maken (lijkt mij)quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:25 schreef mister_dog het volgende:
[..]
beter lezen swa als je nu je proppen der uit haalt dan gaat ie over toeren maken...das nooit coolik wil ook wel een zx der onder ik zag vandaag 1 staan met leovince zx chroom echt gruwelijk
![]()
en een vario geeft ook niet zo veel snelheid winst...
edit: maar goed tegen die tijd zit ik al op de 150km/h![]()
sorry lees foutje van de baasquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:27 schreef C2C het volgende:
[..]
vario is er uit, dat betekend dat wanneer ik nou de prop er uit ga dat hij geen overtoere gaat maken (lijkt mij)
Ik zou liever een TJT Promo 50 (met paarse demper) voor onder je Ditech nemen. Een van de besten voor onder een Ditechquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:25 schreef mister_dog het volgende:
[..]
beter lezen swa als je nu je proppen der uit haalt dan gaat ie over toeren maken...das nooit coolik wil ook wel een zx der onder ik zag vandaag 1 staan met leovince zx chroom echt gruwelijk
![]()
en een vario geeft ook niet zo veel snelheid winst...
edit: maar goed tegen die tijd zit ik al op de 150km/h![]()
ff spieken...quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:42 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ik zou liever een TJT Promo 50 (met paarse demper) voor onder je Ditech nemen. Een van de besten voor onder een Ditech.
Ok plaatje heb je al. Tjah ieder en zijn smaakquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ff spieken...
ken geen plaatje vinden![]()
vind em niet mooiquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:47 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Helaas worden ze niet meer gemaakt![]()
Maar 2de hands zeker nog wel te vinden![]()
zx is duurder dan die TJT dus niet goedkoop....130, 140 euro vind ik niet goedkoopquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:47 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ok plaatje heb je al. Tjah ieder en zijn smaak![]()
Presteert wel zeer goed![]()
Wel je iets goedkoops en redelijks: Gianelli NRX
1 ritje en je moet poetsenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:50 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zx is duurder dan die TJT
[afbeelding] staat toch super mooi????![]()
![]()
![]()
heb je gelijk in maar je hebt em ook in het niet chroom (hoe noem je datquote:
Blank ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:58 schreef mister_dog het volgende:
[..]
heb je gelijk in maar je hebt em ook in het niet chroom (hoe noem je dat)
[afbeelding]
die TJT zag ik net voor 129,95 die leovince ligt er aan waar je em koopt voor 138 gezien maar ook voor veel duurder...
600cc Aerox ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:00 schreef mister_dog het volgende:
ik zo googlen op leovince zx vind ik dit![]()
[afbeelding]
ja datjaquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:00 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Blank ?
Die TJT wordt niet meer gemaakt hoor. Heb je een link?
December opruimactiequote:Op woensdag 29 maart 2006 21:02 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja datja
http://www.scootertuning.net/mailing12.php
druk ff ctrl-f in en dan '15019' in tikken 127,46
ohquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:04 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
December opruimactie![]()
Goeie prijsje, als ze hem nog hebben liggen
http://www.easyparts.nl/quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:12 schreef mister_dog het volgende:
wat is een beetje een goeie webwinkel in scooter onderdelen als ik google krijg ik allemaal van die k*t sites, www.easyparts.nl is wel een goeie maar geen plaatjes bij de uitlaten...
Ik zal voor je duimen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:04 schreef Nashje het volgende:
Moet morgen op voor examen. Wish me luck.
Och, is geen kwestie van geluk... als je goed voor bereid is het geen probleemquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:04 schreef Nashje het volgende:
Moet morgen op voor examen. Wish me luck.
neh.. als je maar ontspannen bent.. ik kende al die regels allang, maar als je nerveus bent ga je het fokken.. gewoon relaxed, dr is niets aanquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:14 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Och, is geen kwestie van geluk... als je goed voor bereid is het geen probleem
Precies!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:14 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Och, is geen kwestie van geluk... als je goed voor bereid is het geen probleem
Oke bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
neh.. als je maar ontspannen bent.. ik kende al die regels allang, maar als je nerveus bent ga je het fokken.. gewoon relaxed, dr is niets aan![]()
Precies, gewoon chillenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de tip.
Ik ga gewoon slagen. Heb goed geleerd dus kan weinig fout gaan.
Zo lekker zacht zadel zegquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:42 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Precies, gewoon chillen![]()
Scootie kopen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha je avatar
Ik helemaal kijken welk topic dat was![]()
zet mister_dog er ook ff in, wel boven aan aub dat wil hij graagquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:33 schreef fs180 het volgende:
gaat eimand alvast nieuwe op maken (A)
ook dik gedrukt en onderstreept als het ff kanquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef C2C het volgende:
[..]
zet mister_dog er ook ff in, wel boven aan aub dat wil hij graag![]()
![]()
waarom dat hee, je reed er eerst toch ook op??quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:08 schreef Ordinair het volgende:
Gefeliciteerd.. Ik moet 10 April weer op, maar dan staat mijn scoot weer zomaar 11 dagen achter slot en grendel.
Ja als ouders even niet kijken..quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:11 schreef mister_dog het volgende:
[..]
waarom dat hee, je reed er eerst toch ook op??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |