nee.. misshcien heb ik op prive terein gereden of iemand anders dan mijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als alles warm is heb je gereden en dan mag hij je meenemen.
Het gaat er gewoon om of je gereden hebt of niet. Of die wout dat heeft gezien maakt niks uit.
Je mag best op een opgevoerde brommer rijden, alleen niet op de openbare weg, en dat je brommer warm is hoeft daar niet per se een indicatie van te zijn.. (dat is het vaak wel natuurlijk, maar officieel ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als alles warm is heb je gereden en dan mag hij je meenemen.
Het gaat er gewoon om of je gereden hebt of niet. Of die wout dat heeft gezien maakt niks uit.
Ja, maar niet als je er niet op rijd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:25 schreef Geqxon het volgende:
Wees een man en accepteer de consequenties van een opgevoerde brommer
me jetforce staat bij de dealer, gaskabel gebroken en het zat niet bij de handrem zelf maar helemaal in de scooter, k had geen zin en geen gereedschap om hem te maken.quote:
Kreeg je eigenlijk ook nog een boete?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:06 schreef C2C het volgende:
[..]
me jetforce staat bij de dealer, gaskabel gebroken en het zat niet bij de handrem zelf maar helemaal in de scooter, k had geen zin en geen gereedschap om hem te maken.
en gelijk datatag er op laten zetten..
nu ben ik hem tot woensdag kwijt
me andere brommer (peugeot zenith) die staat nou op school omdat ik op de rollerbank had gestaan en me plaatje is ingenomen toen door meneer de agent
(hij is verzekert als snorfiets maar fietsenmaker had ene fout gemaakt met het plaatje, er zat een geel plaatje op)
neequote:Op zondag 19 maart 2006 18:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kreeg je eigenlijk ook nog een boete?![]()
neehoor hoort gewoon zo, is lichter..quote:Op zondag 19 maart 2006 23:46 schreef Geqxon het volgende:
Missen daar soms wat lagers?
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:36 schreef Alvilon het volgende:
"Het blok maakt soms vreemde schuurende geluiden"
[afbeelding]
Ja, heel gek![]()
Precies!quote:
ooei das heeel lulligquote:Op maandag 20 maart 2006 20:25 schreef Alvilon het volgende:
[..]
De missende 4 kogeltjes heb ik niet teruggevonden![]()
Brommers en scooters zijn irritant op de weg ....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:47 schreef XoReP het volgende:
Neues pics von meine Dax![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:47 schreef XoReP het volgende:
Neues pics von meine Dax![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:47 schreef XoReP het volgende:
Neues pics von meine Dax![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oja verhip, niet gezien.quote:
met die uitlaat is het geluid echt vèèèèèt, ken iemand die heeft een monkey met die uitlaat echt dikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mooi ding zeg, dat geluid zal ook wel heerlijk zijn![]()
is gewoon 49,9 blokquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oja verhip, niet gezien.![]()
Maar dat is toch een viertakt?
Ik heb altijd gedacht dat je die niet als brommer kon inschrijven, want het lijkt mij dat een viertakt wel meer dan 49,9 CC heeft.. Of ben ik nu hier dom?![]()
Cool..!quote:
1100 euro.... vind ik niet echt goedkoop voor een 5 jaar oude brommerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Cool..!
Ik zit nu op marktplaats te kijken, ze zijn nog niet eens zo heel duur, eens wat meer info vergaren dan..![]()
Wie weet, is wel een prachtig ding..![]()
Ja, als hobby enzo.. en 1100 euro vind ik persoonlijk niet zó duur.. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:01 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
1100 euro.... vind ik niet echt goedkoop voor een 5 jaar oude brommermaar ze houden hun waarde wel dus
= zelfdequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:31 schreef Geqxon het volgende:
Of je koopt gewoon zo'n Jincheng, dat is een prima dax achtig brommertje
de bovenste is geen dax das een monkey:quote:
vandaag was je op je puch of niet? volgens mij zag ik hemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mooi ding zeg, dat geluid zal ook wel heerlijk zijn![]()
jincheng pbrquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:24 schreef Geqxon het volgende:
En die immi's zijn ook nog eens gloednieuw
Zelf zou ik nog wel eens een ZB50 imitatie willen, en dan de compleet zwarte mono-seater
Jepz is viertaktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oja verhip, niet gezien.![]()
Maar dat is toch een viertakt?
Ik heb altijd gedacht dat je die niet als brommer kon inschrijven, want het lijkt mij dat een viertakt wel meer dan 49,9 CC heeft.. Of ben ik nu hier dom?![]()
Die zocht ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef mister_dog het volgende:
[..]
jincheng pbrdie dingen zijn exact het zelfde
Nee gekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:18 schreef C2C het volgende:
[..]
vandaag was je op je puch of niet? volgens mij zag ik hem![]()
Ah, ik hou van assembleren en demonteren, en dat ik daar 400 euro mee bespaar is natuurlijk mooi meegenomen, alleen de garantie is dan een puntje van kritiek..quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:58 schreef Geqxon het volgende:
Dan zal het bij de Skyteam daxen wel hetzelfde zijn: ¤1000 in krat zonder garantie, ¤1399 rijklaar mét garantie.
En dan kies ik toch liever voor de tweede
Maar de vriend van mij zus is nu hier, en die zegt dat de orginele dax'en niet te schouwen zijn, dus niet op kenteken gezet zijn, maar ik liet hem net zien dat jouw skyteam dax wel op kenteken staat. Is dat dan omdat het een imitatie is?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:49 schreef XoReP het volgende:
Skyteam Daxen heb je al voor ¤1000,- nieuw. Ik zelf heb hem voor ¤1399,- gekocht bij Leertouwer. Voordeel van Leertouwer is dat ze er verstand van hebben en goede service verlene. Ik vond dat hij teveel toeren maakte dus kreeg ik een splinternieuwe tandwielen set en ketting, ook nieuwe achterbrugbussen omdat die van Honda beter zijn.
opvoeren...eeeh een maat van mij heeft een jincheng monkey die gaat 75 en volgens mij zonder al te veel moeite...weet niet of ie dat zelf gedaan heeft trouwens en rijden ik denk cool een monkey is echt vet om op te rijdenquote:
Een PBR gaat standaard al aardig hard als je hem onbegrensd. Zitten meestal ringetjes in het spruitstuk die je eruit moet wippen of er zit een versmalling ingegoten die je door moet boren. Wil je harder gaan kun je een grotere carburateur nemen en ook kun je een grotere cilinder nemen. Makkelijkste is gewoon een snel compleet nieuw motorblok te kopen. Voor 200 euro heb je al een 110CC die lekker hard optrekken en ook nog aardig hard kunnen gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |