1100 euro.... vind ik niet echt goedkoop voor een 5 jaar oude brommerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Cool..!
Ik zit nu op marktplaats te kijken, ze zijn nog niet eens zo heel duur, eens wat meer info vergaren dan..![]()
Wie weet, is wel een prachtig ding..![]()
Ja, als hobby enzo.. en 1100 euro vind ik persoonlijk niet zó duur.. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:01 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
1100 euro.... vind ik niet echt goedkoop voor een 5 jaar oude brommermaar ze houden hun waarde wel dus
= zelfdequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:31 schreef Geqxon het volgende:
Of je koopt gewoon zo'n Jincheng, dat is een prima dax achtig brommertje
de bovenste is geen dax das een monkey:quote:
vandaag was je op je puch of niet? volgens mij zag ik hemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mooi ding zeg, dat geluid zal ook wel heerlijk zijn![]()
jincheng pbrquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:24 schreef Geqxon het volgende:
En die immi's zijn ook nog eens gloednieuw
Zelf zou ik nog wel eens een ZB50 imitatie willen, en dan de compleet zwarte mono-seater
Jepz is viertaktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oja verhip, niet gezien.![]()
Maar dat is toch een viertakt?
Ik heb altijd gedacht dat je die niet als brommer kon inschrijven, want het lijkt mij dat een viertakt wel meer dan 49,9 CC heeft.. Of ben ik nu hier dom?![]()
Die zocht ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:26 schreef mister_dog het volgende:
[..]
jincheng pbrdie dingen zijn exact het zelfde
Nee gekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:18 schreef C2C het volgende:
[..]
vandaag was je op je puch of niet? volgens mij zag ik hem![]()
Ah, ik hou van assembleren en demonteren, en dat ik daar 400 euro mee bespaar is natuurlijk mooi meegenomen, alleen de garantie is dan een puntje van kritiek..quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:58 schreef Geqxon het volgende:
Dan zal het bij de Skyteam daxen wel hetzelfde zijn: ¤1000 in krat zonder garantie, ¤1399 rijklaar mét garantie.
En dan kies ik toch liever voor de tweede
Maar de vriend van mij zus is nu hier, en die zegt dat de orginele dax'en niet te schouwen zijn, dus niet op kenteken gezet zijn, maar ik liet hem net zien dat jouw skyteam dax wel op kenteken staat. Is dat dan omdat het een imitatie is?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:49 schreef XoReP het volgende:
Skyteam Daxen heb je al voor ¤1000,- nieuw. Ik zelf heb hem voor ¤1399,- gekocht bij Leertouwer. Voordeel van Leertouwer is dat ze er verstand van hebben en goede service verlene. Ik vond dat hij teveel toeren maakte dus kreeg ik een splinternieuwe tandwielen set en ketting, ook nieuwe achterbrugbussen omdat die van Honda beter zijn.
opvoeren...eeeh een maat van mij heeft een jincheng monkey die gaat 75 en volgens mij zonder al te veel moeite...weet niet of ie dat zelf gedaan heeft trouwens en rijden ik denk cool een monkey is echt vet om op te rijdenquote:
Een PBR gaat standaard al aardig hard als je hem onbegrensd. Zitten meestal ringetjes in het spruitstuk die je eruit moet wippen of er zit een versmalling ingegoten die je door moet boren. Wil je harder gaan kun je een grotere carburateur nemen en ook kun je een grotere cilinder nemen. Makkelijkste is gewoon een snel compleet nieuw motorblok te kopen. Voor 200 euro heb je al een 110CC die lekker hard optrekken en ook nog aardig hard kunnen gaan.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef MaximumRush het volgende:
Vandaag boete gekregen voor rijden op fietspad...
Fucking 50 euro
300 euro ofsoo? Ik weet niet zeker.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:10 schreef mister_dog het volgende:
weet iemand wat reviseren ongeveer kost, gewoon hele scooter?
zo iets dacht ik ook...vandaag niet zo blijgeworden toen ik de km teller zag, ik wist dat er met de kmstand gekloot was maar er staan krasjes op de teller beginnend bij de 2 van de en de 3 dus dat zou betekenen dat ie rond de 23500 duzen km heeft gelopen en toen is terug gedraaid en nu al weer ± 1000km der op heeft zitten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:29 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
300 euro ofsoo? Ik weet niet zeker.
Ik had er eerst eentje voor op de provinciale weg rijdenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef MaximumRush het volgende:
Vandaag boete gekregen voor rijden op fietspad...
Fucking 50 euro
hoe hard gaat je scooter?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:37 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik had er eerst eentje voor op de provinciale weg rijden![]()
Ja doei! Hoe dood ben je als ze je pakken met 110cc?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:15 schreef XoReP het volgende:
[..]
Een PBR gaat standaard al aardig hard als je hem onbegrensd. Zitten meestal ringetjes in het spruitstuk die je eruit moet wippen of er zit een versmalling ingegoten die je door moet boren. Wil je harder gaan kun je een grotere carburateur nemen en ook kun je een grotere cilinder nemen. Makkelijkste is gewoon een snel compleet nieuw motorblok te kopen. Voor 200 euro heb je al een 110CC die lekker hard optrekken en ook nog aardig hard kunnen gaan.
Op www.xornet.nl/forum kun je trouwens ook terecht voor vragen
ik zie geen 14.gif in de op staanquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Scooters![]()
Zie de op
Ik ga 95 ofzo op de teller
als ze je pakken ben je niet zo dood maar als je op je bek gaat ben je tot op het bot open geschaafdquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja doei! Hoe dood ben je als ze je pakken met 110cc?![]()
Ja ik wou net zeggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik zie geen 14.gif in de op staan
Inleveren, dikke boete bepalald door justitie, en of je um terug krijgt.. ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen.
Nee maar serieus, hoe erg de lul ben je als je gepakt wordt met 110 cc?
leertouwer soest, www.leertouwer.comquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen.
Nee maar serieus, hoe erg de lul ben je als je gepakt wordt met 110 cc?
En waar kan je die dax en pbr brommers kopen?
love it!! tzrquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef 14.gif het volgende:
Hmmm, ze hebben die oude lijst weer gepakt... ik was modwire![]()
que? nog nooit iemand gehoord die de tzr niet mooi vondquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met smaak in dit topic...![]()
Geqxon en consorten kunnen alleen maar zeiken op schakelbrommers, hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef C2C het volgende:
[..]
que? nog nooit iemand gehoord die de tzr niet mooi vond
nee dat was een discussie over wat handiger is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Geqxon en consorten kunnen alleen maar zeiken op schakelbrommers, hoor![]()
Nee, dat doe ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef C2C het volgende:
[..]
nee dat was een discussie over wat handiger is.
je moet zelf ook wel toegeven dat een scooter makkelijker rijd dan een schakel.
alleen schakel is veel cooler
Meldquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef C2C het volgende:
[..]
que? nog nooit iemand gehoord die de tzr niet mooi vond
een scooter rijd echt wel makkelijker hoor, anders zou iedereen schakel rijden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet
Onbetrouwbaar op het gas jengelende klotedingen
[..]
MeldDoe mij maar een Rs/ oud model gpr / rs2
Leg de verzekeringspremies eens naast elkaar en je hebt je antwoord + het feit dat een scooter tegenwoordig koel is?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef C2C het volgende:
[..]
een scooter rijd echt wel makkelijker hoor, anders zou iedereen schakel rijden.
oud model rs vind ik echt niet mooi![]()
-als je nou alleen even kijkt naar variateur en schakel..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Leg de verzekeringspremies eens naast elkaar en je hebt je antwoord + het feit dat een scooter tegenwoordig koel is?![]()
Oud model gpr, nieuw model rs. Oud mag er ook wel wezen, maar is minder
Maar niet zo stoer cool als een Jetforce.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:39 schreef C2C het volgende:
[..]
-als je nou alleen even kijkt naar variateur en schakel..
-nou een schakel is toch wel stukken cooler als zo'n scooter vind ik magoed maakt niet uit.
TZR Welquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar niet zo stoer als een Jetforce.![]()
Schakel is ook vaak een stapje duurder nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef C2C het volgende:
[..]
een scooter rijd echt wel makkelijker hoor, anders zou iedereen schakel rijden.
Ik bedoel dus dat scooters kut zijn en schakels tofquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:39 schreef C2C het volgende:
[..]
-als je nou alleen even kijkt naar variateur en schakel..
-nou een schakel is toch wel stukken cooler als zo'n scooter vind ik magoed maakt niet uit.
wat heb je daar nou aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Verveelde me pas, speedfight 2 koplamp er opgezet..![]()
En als ik de knipperlichten aanzette, ging hij van groot naar klein licht. De verlichting zit bij op dezelfde stekker als knipperlichten..![]()
En natuurlijk dat kei coole piepje.. Jarno kent 't wel.
Als je bij je Jetforce de knipperlichten aanzet krijg je dat piepje, net als een Merlo achteruit rijdt..![]()
Nee tuurlijk niet, had niets te doen zei ik toch.. Het was mooi weer en had ff zin om iets aan mijn scooter te doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat heb je daar nou aanSF lichten op een JF
alsof dat past
Tis te hopen dat de elek. start het niet begeeft.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:55 schreef mic_forever het volgende:
Mijne wel.
morgen ff nieuwe spanningsregelaar halen
Kijken of misschien dán me elek.start het weer doet![]()
ik was erquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
C2C kom je nog naar het schoolfeest vanavond?![]()
die uitlaat staat tenminste wel inverhouding met de scooter in tegenstelling tot de gemiddelde schakelbrommer.quote:
weet niet hij doet het gewoon niet, als ik de elek start in druk dan gaat de startmotor aan en veder wil die niet...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:57 schreef C2C het volgende:
[..]
ik was er
k had er weer is te veel op
maar wel gezellig hoor
matthijs wat was er dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |