quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef MaximumRush het volgende:
Vandaag boete gekregen voor rijden op fietspad...
Fucking 50 euro
300 euro ofsoo? Ik weet niet zeker.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:10 schreef mister_dog het volgende:
weet iemand wat reviseren ongeveer kost, gewoon hele scooter?
zo iets dacht ik ook...vandaag niet zo blijgeworden toen ik de km teller zag, ik wist dat er met de kmstand gekloot was maar er staan krasjes op de teller beginnend bij de 2 van de en de 3 dus dat zou betekenen dat ie rond de 23500 duzen km heeft gelopen en toen is terug gedraaid en nu al weer ± 1000km der op heeft zitten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:29 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
300 euro ofsoo? Ik weet niet zeker.
Ik had er eerst eentje voor op de provinciale weg rijdenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef MaximumRush het volgende:
Vandaag boete gekregen voor rijden op fietspad...
Fucking 50 euro
hoe hard gaat je scooter?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:37 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik had er eerst eentje voor op de provinciale weg rijden![]()
Ja doei! Hoe dood ben je als ze je pakken met 110cc?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:15 schreef XoReP het volgende:
[..]
Een PBR gaat standaard al aardig hard als je hem onbegrensd. Zitten meestal ringetjes in het spruitstuk die je eruit moet wippen of er zit een versmalling ingegoten die je door moet boren. Wil je harder gaan kun je een grotere carburateur nemen en ook kun je een grotere cilinder nemen. Makkelijkste is gewoon een snel compleet nieuw motorblok te kopen. Voor 200 euro heb je al een 110CC die lekker hard optrekken en ook nog aardig hard kunnen gaan.
Op www.xornet.nl/forum kun je trouwens ook terecht voor vragen
ik zie geen 14.gif in de op staanquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Scooters![]()
Zie de op
Ik ga 95 ofzo op de teller
als ze je pakken ben je niet zo dood maar als je op je bek gaat ben je tot op het bot open geschaafdquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja doei! Hoe dood ben je als ze je pakken met 110cc?![]()
Ja ik wou net zeggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ik zie geen 14.gif in de op staan
Inleveren, dikke boete bepalald door justitie, en of je um terug krijgt.. ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen.
Nee maar serieus, hoe erg de lul ben je als je gepakt wordt met 110 cc?
leertouwer soest, www.leertouwer.comquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen.
Nee maar serieus, hoe erg de lul ben je als je gepakt wordt met 110 cc?
En waar kan je die dax en pbr brommers kopen?
love it!! tzrquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef 14.gif het volgende:
Hmmm, ze hebben die oude lijst weer gepakt... ik was modwire![]()
que? nog nooit iemand gehoord die de tzr niet mooi vondquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met smaak in dit topic...![]()
Geqxon en consorten kunnen alleen maar zeiken op schakelbrommers, hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef C2C het volgende:
[..]
que? nog nooit iemand gehoord die de tzr niet mooi vond
nee dat was een discussie over wat handiger is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Geqxon en consorten kunnen alleen maar zeiken op schakelbrommers, hoor![]()
Nee, dat doe ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef C2C het volgende:
[..]
nee dat was een discussie over wat handiger is.
je moet zelf ook wel toegeven dat een scooter makkelijker rijd dan een schakel.
alleen schakel is veel cooler
Meldquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef C2C het volgende:
[..]
que? nog nooit iemand gehoord die de tzr niet mooi vond
een scooter rijd echt wel makkelijker hoor, anders zou iedereen schakel rijden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet
Onbetrouwbaar op het gas jengelende klotedingen
[..]
MeldDoe mij maar een Rs/ oud model gpr / rs2
Leg de verzekeringspremies eens naast elkaar en je hebt je antwoord + het feit dat een scooter tegenwoordig koel is?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef C2C het volgende:
[..]
een scooter rijd echt wel makkelijker hoor, anders zou iedereen schakel rijden.
oud model rs vind ik echt niet mooi![]()
-als je nou alleen even kijkt naar variateur en schakel..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Leg de verzekeringspremies eens naast elkaar en je hebt je antwoord + het feit dat een scooter tegenwoordig koel is?![]()
Oud model gpr, nieuw model rs. Oud mag er ook wel wezen, maar is minder
Maar niet zo stoer cool als een Jetforce.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:39 schreef C2C het volgende:
[..]
-als je nou alleen even kijkt naar variateur en schakel..
-nou een schakel is toch wel stukken cooler als zo'n scooter vind ik magoed maakt niet uit.
TZR Welquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar niet zo stoer als een Jetforce.![]()
Schakel is ook vaak een stapje duurder nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef C2C het volgende:
[..]
een scooter rijd echt wel makkelijker hoor, anders zou iedereen schakel rijden.
Ik bedoel dus dat scooters kut zijn en schakels tofquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:39 schreef C2C het volgende:
[..]
-als je nou alleen even kijkt naar variateur en schakel..
-nou een schakel is toch wel stukken cooler als zo'n scooter vind ik magoed maakt niet uit.
wat heb je daar nou aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Verveelde me pas, speedfight 2 koplamp er opgezet..![]()
En als ik de knipperlichten aanzette, ging hij van groot naar klein licht. De verlichting zit bij op dezelfde stekker als knipperlichten..![]()
En natuurlijk dat kei coole piepje.. Jarno kent 't wel.
Als je bij je Jetforce de knipperlichten aanzet krijg je dat piepje, net als een Merlo achteruit rijdt..![]()
Nee tuurlijk niet, had niets te doen zei ik toch.. Het was mooi weer en had ff zin om iets aan mijn scooter te doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat heb je daar nou aanSF lichten op een JF
alsof dat past
Tis te hopen dat de elek. start het niet begeeft.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:55 schreef mic_forever het volgende:
Mijne wel.
morgen ff nieuwe spanningsregelaar halen
Kijken of misschien dán me elek.start het weer doet![]()
ik was erquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
C2C kom je nog naar het schoolfeest vanavond?![]()
die uitlaat staat tenminste wel inverhouding met de scooter in tegenstelling tot de gemiddelde schakelbrommer.quote:
weet niet hij doet het gewoon niet, als ik de elek start in druk dan gaat de startmotor aan en veder wil die niet...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:57 schreef C2C het volgende:
[..]
ik was er
k had er weer is te veel op
maar wel gezellig hoor
matthijs wat was er dan?
*Meldquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk allemaal al kenteken op z'n brommer of scooter?
Neem breedbandquote:Op zondag 26 maart 2006 00:17 schreef Geqxon het volgende:
De limiet is 100kb, 175kb is asociaal groot
Wat voor scooter/brommer heb je?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:07 schreef Nashje het volgende:
Euj brommerfreaks. Ik ga aankomende donderdag op voor m'n brommer. Heb alleen een kut probleem, en dat is dat ik nogal lange benen heb en dus minder fijn en veilig op een scooter zit. Hebben hier meer mensen last van en heb je eventuele tips om dit op te lossen? Ik dacht zelf al een een sportstuurtje.
ik ben 1.90 ofzo en ik zit super ruim met 2 mensen op mijn jetforce, 2 meter moet zeker geen probleem zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 04:07 schreef Nashje het volgende:
Euj brommerfreaks. Ik ga aankomende donderdag op voor m'n brommer. Heb alleen een kut probleem, en dat is dat ik nogal lange benen heb en dus minder fijn en veilig op een scooter zit. Hebben hier meer mensen last van en heb je eventuele tips om dit op te lossen? Ik dacht zelf al een een sportstuurtje.
Jet Force.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:27 schreef C2C het volgende:
[..]
ik ben 1.90 ofzo en ik zit super ruim met 2 mensen op mijn jetforce, 2 meter moet zeker geen probleem zijn
edit: zowiezo een maat van me is ook iets van 1.90 en die zit ook prima op een citta met stepjes.
Ik heb met m'n 'dealer' afgesproken dat ik een tijdje op een citta rijd, zodat ik kan kijken of dat wel geschikt is. Maar eigenlijk heb ik liever iets snellersquote:
TZR kopen?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb met m'n 'dealer' afgesproken dat ik een tijdje op een citta rijd, zodat ik kan kijken of dat wel geschikt is. Maar eigenlijk heb ik liever iets snellers. En dan denk ik aan een Aerox.
Jetforce. Dan fiets ik nog liever
.
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb met m'n 'dealer' afgesproken dat ik een tijdje op een citta rijd, zodat ik kan kijken of dat wel geschikt is. Maar eigenlijk heb ik liever iets snellers. En dan denk ik aan een Aerox.
Jetforce. Dan fiets ik nog liever
.
ga je hem wegdoen dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef 14.gif het volgende:
[..]
TZR kopen?![]()
Dan heb je ook geen last van te lange benen![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb met m'n 'dealer' afgesproken dat ik een tijdje op een citta rijd, zodat ik kan kijken of dat wel geschikt is. Maar eigenlijk heb ik liever iets snellers. En dan denk ik aan een Aerox.
Jetforce. Dan fiets ik nog liever
.
tuurlijk citta's zijn bestquote:Op zondag 26 maart 2006 14:56 schreef Geqxon het volgende:
Een Citta met 70cc is anders ook mooi snel te maken hoor
als je hem wilt ruilen voor me jetforce..quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jup, ben bijna 18, he![]()
[..]
Inderdaad, koop een schakelbrommer![]()
Ik meende ergens gelezen te hebben dat een injectie ongeldig kon worden verklaard op de rollerbank?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:22 schreef C2C het volgende:
wat geqxon zegt,
met een of andere formule word dat omgerekent naar snelheid (heel onnaukeurig)
vanaf augustus 2006 komen er snelheidsrollerbanken.
Ik vond het ook al redelijk sterk, maarja, je weet maar nooit natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:21 schreef fs180 het volgende:
lijkt me niet.. uit de fabriek mogen ze niet meer dan .5kw hebben.. dus dan zou ie nieteens zijn goedgekeurd
Nou als ik die citta zou willen testen voor een maandje ofzo. Dan betaal ik maar een heel klein bedrag aan m'n dealer en krijg ik de rest van m'n geld terug.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:43 schreef Geqxon het volgende:
Je doet alsof het een testritje is, met je citta. Vergeet niet dat als je hem bij een dealer koopt en verkoopt, je al snel 200 euro afschrijving hebt. Just to let you know
Geprobeerd, mislukt , moest toch dokke....quote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik meende ergens gelezen te hebben dat een injectie ongeldig kon worden verklaard op de rollerbank?
Dan moest je ergens je gegevens opvragen, en kon je de rollerbank ongeldig laten verklaren, want injectie had veel meer KW ofzoiets..
Ik zal het zo nog eens opzoeken, weet iemand hier meer van?
Dat is dan behoorlijk krom zoals ik net al zei. Ik heb het nooit gemeten, maar denk dat een gemiddelde bromscooter wel 3x zoveel vermogen heeft dan een Tomos bromfiets.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:19 schreef Geqxon het volgende:
Op een rollerbank word altijd op vermogen gemetenWat dus in je voordeel kan zijn. Als je bij een puch een ander voor- of achtertandwiel erop zet, heb je in principe hetzelfde vermogen. Je gaat dan alleen wel iets harder / je hebt meer acceleratie, maar je moet wel inleveren op accelratie / topsnelheid.
Dat hadden ze vroeger dus ook... daarom snap ik ook niet waarom ze dat kromme vermogenstest gebruiken want die is sowieso niet eerlijk. Stel dat je scooter 1000KG weegt en je maar 0.4KW vermogen zou mogen hebben.... dan moet je dat ding aanduwenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:22 schreef C2C het volgende:
wat geqxon zegt,
met een of andere formule word dat omgerekent naar snelheid (heel onnaukeurig)
vanaf augustus 2006 komen er snelheidsrollerbanken.
Zonde van je geld om zoveel geld neer te leggen voor een citta, ik had in mijn puberjaren ook zo een ding. Maar het zijn echt rampzalige dingen:quote:Op maandag 27 maart 2006 08:55 schreef Geqxon het volgende:
Okay, wat overdreven. Laten we zeggen, 650-700 euro? Dealers zijn duur, vergeet dat niet..
Wat haalt die van jouw ongeveer dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:52 schreef fs180 het volgende:
foei! mag niet he.. maarja [14,gif] weer een minder als je op je bek gaat
net terug van lollerbank .6 kwtjes.. en ik rij echt geen 51 hoor xD
Ik krijg 'm rond de 500 euro geloof ik. En ik ken die dealer best goed, het is een soort kennis van m'n ma dus hij doet er niet zo moeilijk overquote:Op zondag 26 maart 2006 23:04 schreef Geqxon het volgende:
Als je hem voor bv. 800 euro koopt weet ik nu al dat je dealer wss. maar 600 - 650 euro geeft als je hem inlevert, of dat nou na een maand of na een half jaar is.
huh wtf een prop in de uitlaat???quote:Op maandag 27 maart 2006 15:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat haalt die van jouw ongeveer dan?
Mijn Jet Force rijdt sinds gister rond de 75.. Donderdag nog even de prop uit de uitlaat halen, hoop dan op een 85 KM/H.. En dan vind ik het wel mooi. Misschien nog een andere uitlaat, maar dan moet ik wel een begrenzer zien te maken ( palletje op het gas oid. )
Ja, bij de uitlaatmond zeg maar ( weet niet hoe dat allemaal heet, gebruik gewoon even wat geimporviseerde namen ), daar waar de uitlaat aan het blok zit, zit een smaller pijpje in de uitlaat zelf, als een soort trechter, die zit vastgelast, kun je er met een slijptol zo uitslijpen. Ik ga 't donderdag ofzo maar eens proberen..quote:Op maandag 27 maart 2006 16:48 schreef C2C het volgende:
[..]
huh wtf een prop in de uitlaat???
als dat zo is haal ik die er uit en zet ik me vario plaat er weer in, scheeld me weer boetes.
Beter je vario ring eruitquote:Op maandag 27 maart 2006 16:48 schreef C2C het volgende:
[..]
huh wtf een prop in de uitlaat???
als dat zo is haal ik die er uit en zet ik me vario plaat er weer in, scheeld me weer boetes.
Heeft een vriend van mij wel gedaan op een Aerox, maar het zit ook maar een beetje vast he, je hoeft niet helemaal eruit te slijpen, even over de naden heen en hij is eruit.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:35 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zou het niet met een slijptol proberen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |