Ik zal voor je duimen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:04 schreef Nashje het volgende:
Moet morgen op voor examen. Wish me luck.
Och, is geen kwestie van geluk... als je goed voor bereid is het geen probleemquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:04 schreef Nashje het volgende:
Moet morgen op voor examen. Wish me luck.
neh.. als je maar ontspannen bent.. ik kende al die regels allang, maar als je nerveus bent ga je het fokken.. gewoon relaxed, dr is niets aanquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:14 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Och, is geen kwestie van geluk... als je goed voor bereid is het geen probleem
Precies!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:14 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Och, is geen kwestie van geluk... als je goed voor bereid is het geen probleem
Oke bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
neh.. als je maar ontspannen bent.. ik kende al die regels allang, maar als je nerveus bent ga je het fokken.. gewoon relaxed, dr is niets aan![]()
Precies, gewoon chillenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de tip.
Ik ga gewoon slagen. Heb goed geleerd dus kan weinig fout gaan.
Zo lekker zacht zadel zegquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:42 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Precies, gewoon chillen![]()
Scootie kopen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha je avatar
Ik helemaal kijken welk topic dat was![]()
zet mister_dog er ook ff in, wel boven aan aub dat wil hij graagquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:33 schreef fs180 het volgende:
gaat eimand alvast nieuwe op maken (A)
ook dik gedrukt en onderstreept als het ff kanquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef C2C het volgende:
[..]
zet mister_dog er ook ff in, wel boven aan aub dat wil hij graag![]()
![]()
waarom dat hee, je reed er eerst toch ook op??quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:08 schreef Ordinair het volgende:
Gefeliciteerd.. Ik moet 10 April weer op, maar dan staat mijn scoot weer zomaar 11 dagen achter slot en grendel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |