Weet ik veel, wie was de vorige idol?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik zie het, wat was de oude ook alweer?
Dan is een mail handiger.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef sigme het volgende:
Mijn TR vroeg om de zienswijze van betreffende MODs over een zaak waarover ik -om gemotiveerde redenen- niet openlijk wou ingaan.
Zoek het lekker zelf uit, jij kan 'achter de schermen'quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef Tafkahs het volgende:
wat zagen ze precies?
Maar die richt je aan één persoon, ik sprak de MODs van het subforum aan. Overigens heb ik mijn emailadres er expliciet in gezet, natuurlijk.quote:
Begin er dan niet overquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoek het lekker zelf uit, jij kan 'achter de schermen'
Poeh. Het was serieus, jij maakt een grap, ik maak een grap terug. Moet er perse een smiley bij?quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Poeh. Het was serieus, jij maakt een grap, ik maak een grap terug. Moet er perse een smiley bij?
In dat geval:.
Mails zijn ook aan meerdere personen te richten, hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar die richt je aan één persoon, ik sprak de MODs van het subforum aan. Overigens heb ik mijn emailadres er expliciet in gezet, natuurlijk.
Oh ok.quote:
quote:Waar ging het dan over?
Mh. Moet ik me ook nog verdiepen in wie de mods zijn elders. Een TR leek me geschikter, ik heb er bovendien ingezet dat ik niet wist hoe zo'n ding behandeld zou worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mails zijn ook aan meerdere personen te richten, hoor.
Normaliter kan je pas een potje breken als mijn nieuwsgierigheid is bevredigd, anders ben je gewoon een lul ofzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ok.. Ik dacht dat ik misschien wel een potje kon breken, je wéét tog. Ik bek jou niet af, noch een ander.
[..]
Niet quoten!
[..]
Ik ga je nu even niet bevredigen, ik ga met m'n vent naar bed.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:41 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Normaliter kan je pas een potje breken als mijn nieuwsgierigheid is bevredigd, anders ben je gewoon een lul ofzo![]()
Dat die Bush nog steeds niet afgetreden is, is niet de schuld van Bush, maar de onwil, danwel het failliet van de huidige politiek. Wat een wassen neus is het soms.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:43 schreef Sidekick het volgende:
http://www.comedycentral.(...)y.jhtml?itemId=60071
anticlimaxquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga je nu even niet bevredigen, ik ga met m'n vent naar bed.
Trusten!![]()
He, je bent vrouwtje af.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:48 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Ik vind ratfucking helemaal niet zo lekker. Het is gewoon te klein.
tegen wie ga je nu opbieden?quote:
Da's eigenlijk nog sneuer he?quote:
Ghe. Liefste zapte perongeluk langs een film met dansende meisjes, op veronica. En hoewel die inmiddels zijn getransformeerd naar enge monsters blijft hij nog even kijken.quote:
Geweldig.quote:
Ik kon dit linkje vinden, het waren in elk geval vooral pragmatische banden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over de diplomatieke banden die de VS met Franco-Spanje onderhielden tijdens de oorlog?
quote:Op zondag 12 maart 2006 11:58 schreef sigme het volgende:
Ik laat het licht maar uit vandaag.
Gegroet, ik kom morgen ofzo nog wel eens kijken.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk dat ik het wel een beetje gehad heb op dit forum. Ik ben het spuugzat om me keer op keer te moeten verdedigen tegen dezelfde persoonlijke aanvallen en beschuldigingen aan mijn adres, en tegen het continu uit z'n verband rukken van mijn posts. En verder word ik het ook een beetje moe om de compleet onlogische redenaties van het vrouwvolk (exclusief nummer_zoveel, die is wel intelligent, maar inclusief zo'n notoire jankerd als Lord_V) in dit topic door te prikken.
Bovendien is er ook vrijwel geen enkel weerwoord meer: veel intelligentere rechtse users zijn inmiddels geband en het lijkt inmiddels prijsschieten geworden op diegenen die zijn overgebleven. Of het 'raak' is schijnt inmiddels ook niet meer uit te maken, zolang er maar een kogel uitkomt; zo laag is het niveau van argumentatie inmiddels geworden.
Als dat het treurige niveau is waarop men wenst te discussiëren, en men er dus blijkbaar een soort marginaal forumpje van wil maken, vol met elkaars onzin nablatende linkse types, het zij zo, maar dan geloof ik het eigenlijk wel.
De groeten.
He, die gasten zijn toch vet anti Amerikaansquote:Op zondag 12 maart 2006 03:19 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
laten we lekker links doen
Ja, was heel helder inderdaad.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:57 schreef pberends het volgende:
3 stijven pikken aan tafel...
Verhaal van die British Telecom man was constructiever.
Niet dat de VVD daar zeteltjes mee gaat krijgen maar goed.quote:
Mwah, ik weet niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet dat de VVD daar zeteltjes mee gaat krijgen maar goed.
Maak je geen zorgen, hij is al geraden, je hoeft geen moeite te doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's eigenlijk nog sneuer he?
Wie is die ouwe knar nou die we horen te raden? Ik weet weinig van Franco, anders dan dat het een dictator was
Ah, een retorische vraag.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:21 schreef Yildiz het volgende:
Of zijn we met z'n allen écht zo hypocriet?
Het antwoord zal wel weer eens ja zijn.quote:
Kan je motiveren waarom je van links naar een extreem rechtse ideologie bent gegaan. Ik vind het wel interessant.quote:
Uh ? Ik ben niet links of rechts, maar sociaal-liberaal.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:29 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Kan je motiveren waarom je van links naar een extreem rechtse ideologie bent gegaan. Ik vind het wel interessant.
Je voelt je weer thuis bij de VVD?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Uh ? Ik ben niet links of rechts, maar sociaal-liberaal.
Zo moeilijk is het toch niet te bedenken waar dat nazi vandaan komt?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:21 schreef Yildiz het volgende:
(waar dat nazi vandaan komt, mag joost weten, want volgens mij draagt de duitse brandweer precies dezelfde.)
Haha nee, tenzij de linkerkant van de VVD de overhand weer neemt. Tot die tijd D'66. Uit politieke armoede.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je voelt je weer thuis bij de VVD?
Ik dacht dat jij regelmatig had meegedaan aan de holigan rellen om SCH angst aan te jagen?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Uh ? Ik ben niet links of rechts, maar sociaal-liberaal.
Ik denk niet dat de Belgen WO 1 erg komisch vonden of vinden.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Die helm stamt uit de Eerste Wereldoorlog, het zou leuker zijn als de Belgen er mee liepen.
facist!quote:Op zondag 12 maart 2006 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Die helm stamt uit de Eerste Wereldoorlog, het zou leuker zijn als de Belgen er mee liepen.
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:38 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij regelmatig had meegedaan aan de holigan rellen om SCH angst aan te jagen?
En een duitse brandweerhelm kopen, en die oranje verven, mag dat dus ook niet? Of ben ík nu naïef?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet te bedenken waar dat nazi vandaan komt?
Chauvinisme in de sport is normaal en ik doe er zelf ook aan mee, maar je moet niet dat chauvinisme de richting instuwen van politieke intolerantie tav Duitsers en dat doe je wel met het dragen van die helm.
Vooral Nederlanders associeren dat met nazisme e n dat roept boze gevoelens op richting Duitsers.
Misschien dat Duitsers zelf niet vallen over die helm, maar dan wel over de agressie richting hun die losgemaakt wordt bij Nederlanders dmv van deze helm.
Er zijn dus supporters die eenmaal deze helm op hebben minder drempel voelen om dan ook de nazi-groet te brengen... allemaal voor "de gein"
etc..
Bietje chauvinisme in de sport? Prima hoor... maar laat het niet uit de helm lopen..
In Heerenveen, SCH heeft topics vol gehuild omdat hij zo bang voor je was. Zijn quotes waren: "Toen kwam Gelly op me af en zei, 'Ik zal je pakken met harde hand!'." Hij was doodsbang.quote:
Mogen of niet mogen is niet de issue....quote:Op zondag 12 maart 2006 13:39 schreef Yildiz het volgende:
En een duitse brandweerhelm kopen, en die oranje verven, mag dat dus ook niet? Of ben ík nu naïef?
Hmmm. Ik ging vroeger wel mee met de FC ja. Maar toen was ik jongquote:Op zondag 12 maart 2006 13:41 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
In Heerenveen, SCH heeft topics vol gehuild omdat hij zo bang voor je was. Zijn quotes waren: "Toen kwam Gelly op me af en zei, 'Ik zal je pakken met harde hand!'." Hij was doodsbang.
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Belgen WO 1 erg komisch vonden of vinden.
Nu komt je echte aard boven!quote:Op zondag 12 maart 2006 13:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Hmmm. Ik ging vroeger wel mee met de FC ja. Maar toen was ik jong
Oh, dat zeker. Waar het mij om gaat is dat we de ene keer niet weten waar we het schuim uit onze bekken moeten laten als het gaat om vrijheid van meningsuiting (en dan laat ik express in het midden of de spotprent wel of niet beledigend was), en de andere keer is het wegens fatsoen normaal om maar een verbod op te leggen.quote:
Wat je kon verwachten wanneer je het tegen Nixon opnam.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:30 schreef George-Butters het volgende:
wat is ratfucking?
Klinkt 14.gif.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat je kon verwachten wanneer je het tegen Nixon opnam.!
gelukkig zegt het me ook geen fuckquote:Op zondag 12 maart 2006 13:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, hij is al geraden, je hoeft geen moeite te doen.
Ik ook niet, maar ten tijde van die spotprent moesten een hoop mensen schreeuwen dat het vrijheid van meningsuiting was. Tijdens die koran en die helm niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:25 schreef RichardQuest het volgende:
Denk niet dat de Koran verboden gaat worden trouwens.
Datzelfde gold voor Theo van Gogh, Cohen wist niet hoe vaak hij de term 'vrijheid van meningsuiting' er bij moest slepen. Toen die schipholbrand 11 doden opleverde, en er een paar vlaggen met kritiek tegen Verdonk werden uitgehangen, was het toch echt censuur ..quote:Op zondag 12 maart 2006 15:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ten tijde van die spotprent moesten een hoop mensen schreeuwen dat het vrijheid van meningsuiting was. Tijdens die koran en die helm niet.
Beetje omgekeerde wereld.
Al dat soort kleine hypocriete dingen zijn de redenen dat ik niet meedoe aan die discussies over de cartoonrellen.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Datzelfde gold voor Theo van Gogh, Cohen wist niet hoe vaak hij de term 'vrijheid van meningsuiting' er bij moest slepen. Toen die schipholbrand 11 doden opleverde, en er een paar vlaggen met kritiek tegen Verdonk werden uitgehangen, was het toch echt censuur ..
Het wordt alleen maar hypocrieterquote:Op zondag 12 maart 2006 15:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Al dat soort kleine hypocriete dingen zijn de redenen dat ik niet meedoe aan die discussies over de cartoonrellen.
Men wil een spotprent maken om wat mensen te beledigen, oh c'mon, dan moet het ineens wel kunnen. Dat kán, maar dan ook even die oranje helm, de koran, die vlaggen, die etc.
Maar dát kan natuurlijk niet. En dat snáp ik ook wel (alleen niet zo van de helm, die koran al helemal niet, wie wil dat nou gaan verbieden, dat is net als de ikea-catalogus verbieden, maar die van de gamma / neckermann toestaan) en die vlaggen, och.
Alles bij elkaar, is het 1 show.
Amerikanen, dus imperialistenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Saccho en Vanzetti? Lekker links ben jij.
Voor Talpa is dit een gigantische hit!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
Spijkerman nog 538.000 kijkers.
Ik ben weer ergens geflikkerd.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:38 schreef George-Butters het volgende:
Iemand hier nog iets spannends beleefd?
George, George Butters is tha name.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:40 schreef Monidique het volgende:
Entiteitmeneertjes!
Eminem heeft gelijk.quote:
quote:Eminem - White America
[..]
So to the parents of America
I am the derringer aimed at little Erica, to attack her character
The ringleader of this circus of worthless pawns
Sent to lead the march right up to the steps of Congress
And piss on the lawns of the White House and replace it with a Parental Advisory sticker
To spit liquor in the faces of in this democracy of hypocrisy
Fuck you Ms. Cheney! Fuck you Tipper Gore! Fuck you with the freest of speech this divided states of embarassment will allow me to have, Fuck you!
I'm just kiddin' America, you know I love you...
Is dat veel?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:13 schreef pberends het volgende:
Spijkerman nog 538.000 kijkers.
Een simpele optelsom van feiten: 1+1 = 3quote:Op zondag 12 maart 2006 15:53 schreef Monidique het volgende:
Het is deductie, of noemt men zulks anders? Mijn knieën voelen... gevallen en er zit een snee in mijn duim en gisteren was ik stomdronken: gevallen.
Als je van al die mensen een kwartje zou krijgen, zou je volgens Underworld_ niet echt welvarend en succesvol zijn, dus: nee.quote:
Vergeleken met 2 miljoen? Mwa. Het is de schuld van links.quote:
Nee, 6 miljoen, dát is pas de schuld van links.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vergeleken met 2 miljoen? Mwa. Het is de schuld van links.
Tot het congres?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Zo ver brengt Eminem het niet eens.
Continu.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Echt, heeft hij nog maar 1/4e van de kijkers op Talpa? En dat continue, of is dit een momentopname?
Een momentopname representatief voor het continue, zou Montov mogelijk zeggen.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Echt, heeft hij nog maar 1/4e van de kijkers op Talpa? En dat continue, of is dit een momentopname?
Ik volg je niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, 1+1=2. I don't like that nigger shit!
Hij is volgens mij niet in staat tot bijster intelligente maatschappijkritiek. En dat laatste is natuurlijk een letterlijk Eminem-citaat. You ain't know, homes?quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, 1+1=2. I don't like that nigger shit!
Doe je nou maar niet elitairer voor dan je bent, non-elitemeneertje.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:59 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Ik kijk ook nooit Talpa, ik kijk eigenlijk ook nooit tv. Alleen soms met het avond eten even als die aanstaat en de Championsleague.
Ik ben vast aan het oefenen, voor de economische elite wel te verstaan. Dan kan ik straks Harry's huis opkopen.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Doe je nou maar niet elitairer voor dan je bent, non-elitemeneertje.
Oh, daar heb je gelijk in. Maar noem mij eens 5 mensen in de hogere regionen der politiek (nationaal danwel internationaal ) die dat wel kunnen?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet in staat tot bijster intelligente maatschappijkritiek. En dat laatste is natuurlijk een letterlijk Eminem-citaat. You ain't know, homes?
Marijnissen, Van Aartsen, Al Gore, Osama bin Laden en Pim Fortuyn.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh, daar heb je gelijk in. Maar noem mij eens 5 mensen in de hogere regionen der politiek (nationaal danwel internationaal ) die dat wel kunnen?
Ik heb nog een huis te koop staan voor je, wil je hebben???quote:Op zondag 12 maart 2006 16:02 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben vast aan het oefenen, voor de economische elite wel te verstaan. Dan kan ik straks Harry's huis opkopen.
Vergeet Barack Obama niet!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Marijnissen, Van Aartsen, Al Gore, Osama bin Laden en Pim Fortuyn.
Voor één Euro.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb nog een huis te koop staan voor je, wil je hebben???
Geen ruk eigenlijk eerst een vrij laf feestje en daarna een wat leuker feestje. Was ook moe eigenlijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:38 schreef George-Butters het volgende:
Iemand hier nog iets spannends beleefd?
En de suikeroogst?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geen ruk eigenlijk eerst een vrij laf feestje en daarna een wat leuker feestje. Was ook moe eigenlijk.
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:23 schreef du_ke het volgende:
flimpje over ongelukken in een rusische tunnel
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:23 schreef du_ke het volgende:
flimpje over ongelukken in een rusische tunnel
Nee sorry hij gaat voor minimaal 1100000 NOKquote:
Bron?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:30 schreef Monidique het volgende:
The Global War on Terror: Al-Kaida-achtige Islam is sterker dan in 2001
Wat had je aan Iran willen doen? Een invasie schijnt een doodzonde te zijn.quote:Iran is machtiger, Irak ervaart een burgeroorlog
Ach ja...quote:en sinds 2001 zijn er (incl. Istanbul) in Europa 5 aanslagen geweest door islamieten. Wow, dat is pas resultaat!
"The al-Qaeda terrorist network is stronger than before the September 11, 2001 attacks, and the US-led "war on terror" has so far been a failure, a British academic concludes in a study published on Tuesday."quote:
Een invasie ís een doodzonde, maar als het allemaal wat beter was aangepakt na 9/11, dan was Iran niet zo machtig geworden.quote:Wat had je aan Iran willen doen? Een invasie schijnt een doodzonde te zijn.
De vraag is of dit proces niet in staat van verhoogde ontwikkeling is gebracht door de Amerikaanse ondernemingen, in plaats van geschapen.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:41 schreef Monidique het volgende:
“That’s the good news. The bad news is we've seen a growth in this global Sunni extremist movement, partly driven by Iraq, but also by other events, which is much more difficult to track, follow and ultimately disrupt. So as we're doing really well against what was al-Qaida, we've got a new threat — this movement, which is much more of a challenge.”[/i]"[/url]
Ik meot het even nagaan, maar ik herinner me inderdaad dat er destijds ook stemmen opgingen om het veel gevaarlijker Iran krachteloos te maken. Daar heb je zeker gelijk in. Maar wat bedoel je met ''wat beter aanpakken'' ?quote:Een invasie ís een doodzonde, maar als het allemaal wat beter was aangepakt na 9/11, dan was Iran niet zo machtig geworden.
Dat is niet eens een vraag: Amerika heeft het niet geschapen.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De vraag is of dit proces niet in staat van verhoogde ontwikkeling is gebracht door de Amerikaanse ondernemingen, in plaats van geschapen.
Irak in ieder geval niet aanvallen. Meer richten op criminaliteitsbestrijding dan op het leger.quote:Ik meot het even nagaan, maar ik herinner me inderdaad dat er destijds ook stemmen opgingen om het veel gevaarlijker Iran krachteloos te maken. Daar heb je zeker gelijk in. Maar wat bedoel je met ''wat beter aanpakken'' ?
Dat krijg je natuurlijk ook met zo'n uiterlijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:52 schreef Floripas het volgende:
Weet je waar Floripas zenuwachtig van wordt? Van zo'n bandje, en dat dan de zanger de hele tijd naar je staart. Nog erger is het in het Concertgebouw, dan kan ik me ook nog eens niet verschuilen achter mijn vriendin.
De zuilen zijn je ontgaan?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:52 schreef Floripas het volgende:
, dan kan ik me ook nog eens niet verschuilen achter mijn vriendin.
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat krijg je natuurlijk ook met zo'n uiterlijk.
Je staat toch niet op midden tijdens een aria? Bovendien, daar parkeert Cohen zijn vrouw altijd.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef Floripas het volgende:
Is het alleen bij mij intens traag?
Hier gaat het nu wel.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef Floripas het volgende:
Is het alleen bij mij intens traag?
quote:mensen die de officiele versie zonder vragen geloven zijn gelijk aan de moffen in de 2e wereldoorlog
Dat is mannentaal. Wie is de man?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:14 schreef Monidique het volgende:
"Benedictus sproot uit de Sabijnse landadel, uit die stam, die de kern was van het Romeinse volk, en welks mannen door Cicero buitengewoon streng en standvastig van aard werden geheten."
Zo!
Een verzameling mannen in dienst van Elsevier.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is mannentaal. Wie is de man?
Dan schreeuw je toch "Spelen!", " Slayer!" en gooi je bier naar ze toe?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:52 schreef Floripas het volgende:
Weet je waar Floripas zenuwachtig van wordt? Van zo'n bandje, en dat dan de zanger de hele tijd naar je staart. Nog erger is het in het Concertgebouw, dan kan ik me ook nog eens niet verschuilen achter mijn vriendin.
"You are the sunshine of my life", en dan mijn nuffige kopje thee gooien?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan schreeuw je toch "Spelen!", " Slayer!" en gooi je bier naar ze toe?
Slayer!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan schreeuw je toch "Spelen!", " Slayer!" en gooi je bier naar ze toe?
Wat een gezellig positivisme op de zondagnamiddag!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:14 schreef Monidique het volgende:
"Benedictus sproot uit de Sabijnse landadel, uit die stam, die de kern was van het Romeinse volk, en welks mannen door Cicero buitengewoon streng en standvastig van aard werden geheten."
Zo!
Geil he?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sigme!
Je...je....avatar....
Kijk in je mail.
Soms, wanneer we niet denken aan ons onvermijdelijk sterven, zijn er momenten, dat de mooie dingen in het leven belicht kunnen worden.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat een gezellig positivisme op de zondagnamiddag!
M'vrouw bedoelt ''optimisme''?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat een gezellig positivisme op de zondagnamiddag!
Monidique wordt niet vrolijk van de Annalesschool?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Soms, wanneer we niet denken aan ons onvermijdelijk sterven, zijn er momenten dat de mooie dingen in het leven belicht kunnen worden.
Ik ga zo wel even kijken. Het is toch niet weer zo'n onmogelijke, he?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:20 schreef Floripas het volgende:
Johan, ik heb het toch gedaan.
Wat is mijn straf?
Huuuh, daar las ik van de week nog wat over in een boek over de eerste christenen. Le Goff, Le Roy.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Monidique wordt niet vrolijk van de Annalesschool?
Nee - het is een ranke verschijning. (snap je 'm? Snap je ;m?)quote:Op zondag 12 maart 2006 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even kijken. Het is toch niet weer zo'n onmogelijke, he?
En vooral Bloch en Febvre.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Huuuh, daar las ik van de week nog wat over in een boek over de eerste christenen. Le Goff, Le Roy.
Dan begrijp ik nog niet goed wat dat begrip hier komt doen.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, m'juffrouw bedoelt weldegelijk historisch positivisme. Van ponere, niet van optimus.
Wie es eigentlich gewesen?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee - het is een ranke verschijning. (snap je 'm? Snap je ;m?)
Heb je weleens van die gezellige eind-negentiende-eeuwse geschiedschrijving gelezen? Dat is precies op die toon.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan begrijp ik nog niet goed wat dat begrip hier komt doen.
Niet voor mijn lol.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb je weleens van die gezellige eind-negentiende-eeuwse geschiedschrijving gelezen?
Aha! Maar is dat inherent?quote:Dat is precies op die toon.
Inherent, schminherent.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet voor mijn lol.
[..]
Aha! Maar is dat inherent?
Dit is overigens uit de jaren vijftig van de twintigste eeuw, als ik het wel heb.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb je weleens van die gezellige eind-negentiende-eeuwse geschiedschrijving gelezen? Dat is precies op die toon.
Oei, jongen! Geeft-ie al kopjes?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:42 schreef RichardQuest het volgende:
Geile konticon!
Topictijd!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
Weten jullie dat slechts 15% van de Amerikanen de evolutietheorie accepteert (zonder inmenging van een God)?.
Goed bezig RQ.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:42 schreef RichardQuest het volgende:
Geile konticon!
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
Weten jullie dat slechts 15% van de Amerikanen de evolutietheorie accepteert (zonder inmenging van een God)?.
En presto: Is atheisme een luxeproduct?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
85% van de Amerikanen is niet goed wijs, wat valt daarover te discussiëren?
Dat heb ik aan de levende lijve ondervonden ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
Geïndoctrineerd door de kerk is een betere benaming. Dom waren ze zeker niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:04 schreef Monidique het volgende:
Amerikanen zijn dom.
Iblardi (Centraal Amerika hebbe zijn goddelijke lijf) riep altijd: "Natuurlijk zijn er best veel slimme Amerikanen! Het zijn er zo godvergeten veel, dan moeten er wel een paar slimme tussenzitten, ondanks die cultuur daar!"quote:Op zondag 12 maart 2006 18:04 schreef Monidique het volgende:
Amerikanen zijn dom.
Dom, lelijk en dik, lul!quote:Op zondag 12 maart 2006 18:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geïndoctrineerd door de kerk is een betere benaming. Dom waren ze zeker niet.
Thee?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:42 schreef Monidique het volgende:
Hoe heb ik het kunnen doorstaan!
Je hebt nu de keuze! Wees blij! Zoek het maar uit!quote:Op zondag 12 maart 2006 20:46 schreef Floripas het volgende:
Ik wilde een laptop huren voor het werken aan mijn publicatie, maar elke keer als ik probeer te zoeken op internet word ik om de oren geslagen met cijfers.
1,3 Ghz Intel Pentium M processor
Intel Centrino Mobile Technology
512 Mb intern,
40 Gb hardeschijf,
DVD / CDRW Combo drive,
64 Mb videokaart, geluidskaart,
56K6 modem,
10/100 Mbit Wired en 802.11B Wireless LAN
15” TFT kleur, resolutie 1400x1050
Waar! Gaat! Dat! Over!!!!
Als je het toch alleen voor zakelijke doeleinden gebruikt hoef je niet op al die punten te letten. Eigenlijk alleen op de grootte van de HD en of je er draadloos mee kan internetten.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:46 schreef Floripas het volgende:
Ik wilde een laptop huren voor het werken aan mijn publicatie, maar elke keer als ik probeer te zoeken op internet word ik om de oren geslagen met cijfers.
1,3 Ghz Intel Pentium M processor
Intel Centrino Mobile Technology
512 Mb intern,
40 Gb hardeschijf,
DVD / CDRW Combo drive,
64 Mb videokaart, geluidskaart,
56K6 modem,
10/100 Mbit Wired en 802.11B Wireless LAN
15” TFT kleur, resolutie 1400x1050
Waar! Gaat! Dat! Over!!!!
Floripas, de koningin onder de vrouwen, de andere vrouwen likken haar hakje, zou zeggen dat Montov niet zo eigenwijs moest doen en gewoon even advies moest geven.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:47 schreef Monidique het volgende:
Montov, de gelijke onder zijn eersten, zou zeggen dat het over een laptop ging.
Een wat?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:51 schreef Monidique het volgende:
Dan zou je eigenlijk een iBook moeten kopen. Die is licht, klein.
En dan nog iets over Amerikanen durven beweren.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:51 schreef Floripas het volgende:
De grootte van de wat?
Ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een wat?
Kan ik daarop tekstverwerken?
De harde schijfquote:Op zondag 12 maart 2006 20:51 schreef Floripas het volgende:
De grootte van de wat?
Ik wil alleen maar op internet en dat ik kan typen en dat dat ook in de trein kan en dat hij niet te zwaar is.
Dat deed Iblardi.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dan nog iets over Amerikanen durven beweren.
En die kan ik dan meenemen alle archieven en kloosters in en dan sleep ik me niet een breuk?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja.
[afbeelding]
http://www.apple.com/nl/ibook/
Correct.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
En die kan ik dan meenemen alle archieven en kloosters in en dan sleep ik me niet een breuk?
Dat zijn nutteloze dingen, HD 's niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat deed Iblardi.
Bovendien, ik ben selectief intellectueel. Begin mij ook niet over Idols, voetbal of hedendaagse koningshuizen.
All the time...quote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef Tafkahs het volgende:
nu weet ik weer niet wat ik hier eigenlijk doe. Hebben jullie dat ook wel eens
Je zou Ryan er eens op kunnen wijzen wie de geestelijk vader van Hekking is, dat vindt 'ie eik best leuk, btw.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef Tafkahs het volgende:
Zuks moet je moi niet vrage.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:56 schreef Floripas het volgende:
En wat kost zo'n ding dan?
Quo vadis, fra' Dominice?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:56 schreef Monidique het volgende:
Wat doen we hier, waarom zijn we hier? Niet waar, Harry?
Kijk eens goed naar je moeder en je oma.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef George-Butters het volgende:
Ipv 1 lelijk wijf,
En dan zit je nog gewoon in the comfort of your own home..quote:
Verslaving afkicken.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef Tafkahs het volgende:
Wel alles weten en dan zo'n cruciaal antwoord niet.quote:
Dan gaat Stali weer over de rooiequote:Op zondag 12 maart 2006 20:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je zou Ryan er eens op kunnen wijzen wie de geestelijk vader van Hekking is, dat vindt 'ie eik best leuk, btw.
Wie is Steve Jobs?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef zakjapannertje het volgende:
als je de iBook nieuw zou willen kopen kan je beter wachten tot het einde van deze maand, want dan gaat Steve Jobs weer nieuwe dingen aankondigen, waaronder hopelijk de nieuwe iBook voor hopelijk dezelfde prijzen
Dan koop je helaas geen iBook.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wel alles weten en dan zo'n cruciaal antwoord niet.![]()
Ik kan niet meer spenderen dan 300 euro. En dan eet de ouwe twee weken thee.
Rond de 800 euro denk ik in jouw geval. Ligt dus aan de eisen die je stelt. Je hebt ze namelijk ook voor 1400 euro.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:56 schreef Floripas het volgende:
En wat kost zo'n ding dan?
quote:Op zondag 12 maart 2006 20:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Rond de 800 euro denk ik in jouw geval. Ligt dus aan de eisen die je stelt. Je hebt ze namelijk ook voor 1400 euro.
Waren zij polygamisten?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar je moeder en je oma.
Ver - slaaf - ingquote:
Jij als hooggewaardeerde hoogbegaafde kunt zoiets toch zeker wel declareren?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie denken jullie dat ik ben? Imelda Marcos?
Ik ben nu ook al aan het sparen haha. Die krengen zijn behoorlijk duur.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie denken jullie dat ik ben? Imelda Marcos?
de medeoprichter van Apple, nu de baas van Apple, meest bekend van internetuitzendingen waarin hij nieuwe producten en software presenteertquote:
een polymechanistquote:
Waar typ je nu op dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef Floripas het volgende:
Ik heb geen electronica in huis. Ik heb een lampje en een oplader voor mijn mobiel en een i-river met een gigantisch geheugen. Voor de rest niks: geen tv, geen stereo, geen computer, geen radio, he-le-gaar niks.
Op dit gebied ben ik een leek.
Bij wie, in godesnaam?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij als hooggewaardeerde hoogbegaafde kunt zoiets toch zeker wel declareren?
Ja, maar jij wilde niet met me trouwen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef Monidique het volgende:
Ik heb genoeg geld voor een iBook.
Jij hebt dan ook geen vaste lasten.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef Monidique het volgende:
Ik heb genoeg geld voor een iBook.
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen vaste lasten.
Dat is dus wel een beetje valsspelen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Op het oude bakje van mijn vriendin/huisgenote.
Een gozer met 1 zwarte coltrui en 1 blauwe spijkerbroek.quote:
Vals, vals...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is dus wel een beetje valsspelen.
Ik hou er niet van als de grapjes langs me heengaan.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een gozer met 1 zwarte coltrui en 1 blauwe spijkerbroek.
Opperrrnerd!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
iBooks zijn voor prutsers. Niets verslaat mijn Acer Travelmate C110 met volledig draaibaar scherm wat tevens ook een touchscreen is.
Saaie troela.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef Floripas het volgende:
Ik heb geen electronica in huis. Ik heb een lampje en een oplader voor mijn mobiel en een i-river met een gigantisch geheugen. Voor de rest niks: geen tv, geen stereo, geen computer, geen radio, he-le-gaar niks.
Op dit gebied ben ik een leek.
Je bent Capeadder of je bent het niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat een misselijke titel, Johan, deze doet mij denken over de grappen over Baldrick's kookkunsten in de loopgraven.
Voor wat je ermee kan is het gewoon te duur.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.tweedehandsmac.nl/ moet je klikken voor Mac's voor een vrienderlijker prijsje, Mac's zijn nieuw idd. nogal aan de dure kant omdat je er ook de merknaam bijkoopt
Ik heb een vraag waar ik wel weer eenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.tweedehandsmac.nl/ moet je klikken voor Mac's voor een vrienderlijker prijsje, Mac's zijn nieuw idd. nogal aan de dure kant omdat je er ook de merknaam bijkoopt
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:16 schreef Monidique het volgende:
Morgen om zes uur opstaan en ik moet nog douchen en brood smeren en tandenpoetsen en een topic over de GWOT openen en... en... en...
Koop gewoon de goedkoopste nieuwe laptop die je kan krijgen. Dat is al meer dan voldoende voor je. Heb je nog garantie ook en windows. (kan je de knopjes tenminste vinden)quote:Op zondag 12 maart 2006 21:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb een vraag waar ik wel weer eenof een
op zal krijgen, maar ik stel 'm toch maar.
Als ik een mac koop, kan ik er dan ook mee op word tekstverwerken? Want ik moet het als een word-document aanleveren. Is dat compatible?
Windows maakt me wel altijd gek. Ik werk meestal met linux of met wordperfect.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Koop gewoon de goedkoopste nieuwe laptop die je kan krijgen. Dat is al meer dan voldoende voor je. Heb je nog garantie ook en windows. (kan je de knopjes tenminste vinden)
Mainly in a half-lit room, on the internet.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef Monidique het volgende:
Metallica - Wherever I May Roam
Ik "werk" niet met Linux, het zit gewoon op veel computers waar ik kom. Ik vind het niet ingewikkelder in gebruik dan Windows; bovendien is de gratis kwijlende nerd die erbij komt altijd erg handig.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef Monidique het volgende:
Ze werkt met Linux en weet niet wat een HD is. Kom nou...
Dat is knap.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Windows maakt me wel altijd gek. Ik werk meestal met linux of met wordperfect.
Waar impliceer ik dát nu weer?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat ik geen webcam op mijn bed heb staan?
Socialisten komen alleen voor in mijn fantasiën in combinatie met moord en doodslag.quote:In je wildste fantasie, nerd.
Is het een harde schijf?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef Monidique het volgende:
Ze werkt met Linux en weet niet wat een HD is. Kom nou...
Ook dan is de goedkoopste nieuwe laptop die je kan vinden de beste keuze.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Windows maakt me wel altijd gek. Ik werk meestal met linux of met wordperfect.
http://en.wikipedia.org/wiki/TextEdit zit bij je Mac als je de nieuwste OS X hebt, of moet je OpenOffice gratis downloaden want dat is iets uitgebreider, dat werkt voor zowel OSX als Windowsquote:Op zondag 12 maart 2006 21:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb een vraag waar ik wel weer eenof een
op zal krijgen, maar ik stel 'm toch maar.
Als ik een mac koop, kan ik er dan ook mee op word tekstverwerken? Want ik moet het als een word-document aanleveren. Is dat compatible?
Nou, dat is het enige wat die gozer tijdens produkt-presentaties draagt hoor, geen grapje!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als de grapjes langs me heengaan.
was dat al niet eerder op FOK! geweest, maar dan voor de Reaganjaren?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef Monidique het volgende:
CLAIM THAT TAX CUTS “PAY FOR THEMSELVES” IS TOO GOOD TO BE TRUE:
Data Show No “Free Lunch” Here
http://www.cbpp.org/3-8-06tax.htm
Weet ik niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:32 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
was dat al niet eerder op FOK! geweest, maar dan voor de Reaganjaren?
Anna Kournikova.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Floripas het volgende:
Raad het plaatje nou! Raad je Plaatje deel 160
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |