abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:25:55 #276
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_28837755
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:18 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee. Want het is simpelweg niet waar. er lopen geen mensen rond overal ter wereld die uit naam van de onafhankelijkheidsverklaring willekeurige personen willen afslachten.
Timothy McVie, anyone?

En je zou eens kunnen proberen te discussieren zonder al je tegenstanders ad hominem aan te vallen
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 juli 2005 @ 18:30:15 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28837854
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Timothy McVie, anyone?

En je zou eens kunnen proberen te discussieren zonder al je tegenstanders ad hominem aan te vallen
Dat is 1, nu nog minimaal 3 welke op andere werelddelen soortgelijke aanslagen hebben gepleegd en je staat gelijk met de huidige moslim terreur
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:33:55 #278
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_28837949
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:18 schreef Lemmeb het volgende:
Nee. Want het is simpelweg niet waar. er lopen geen mensen rond overal ter wereld die uit naam van de onafhankelijkheidsverklaring willekeurige personen willen afslachten.
O nee? En Bush dan?
pi_28838030
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:00 schreef Lemmeb het volgende:
Wat een onzin. Dat je het durft te posten . Walgelijk en compleet ongepast, zeker in het licht van de vele aanslagen van de afgelopen week.
Het enige wat ongepast is hier zijn jouw walgelijke insinuaties dat alle moslims de haat aan zichzelf te danken hebben ("want alle moslims die jij kent zijn tuig"). En dat stukje tussen haakjes zegt een boel over jou.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28838063
strax staat er over 20 jaar weer dat mannetje op met dat snorretje en begint deel 2
I never think of the future - it comes soon enough
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:41:50 #281
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28838115
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het enige wat ongepast is hier zijn jouw walgelijke insinuaties dat alle moslims de haat aan zichzelf te danken hebben ("want alle moslims die jij kent zijn tuig"). En dat stukje tussen haakjes zegt een boel over jou.
Moslims hebben het ook aan zichzelf te wijten. Alleen dat wil jij door gebrek aan hersencellen niet in zien.
pi_28838209
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Moslims hebben het ook aan zichzelf te wijten. Alleen dat wil jij door gebrek aan hersencellen niet in zien.
Oh wacht, ik ren nu de straat op met een eind hout om de eerste de beste Fatima af te tuigen. Daar vraagt ze natuurlijk om.

hoe moeilijk is het om te begrijpen dat de meerderheid van de moslims normale mensen zijn?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28838256
of mohammed of ali b

ja echt wel ik had geen 50 cent muntje bij me voor een karretje bij de makro en zoon allochtoon (werknemer) liet me aardig zien hoe je met een paperclip geen geld erin hoeft te stoppen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 juli 2005 @ 18:49:13 #284
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28838286
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:46 schreef Mwanatabu het volgende:

hoe moeilijk is het om te begrijpen dat de meerderheid van de moslims normale mensen zijn?
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ik dat aan de buitenkant niet kan zien. Sterker nog, met de recente voorbeelden was er ook 'een hele vriendelijke man' bij welke geen vlieg kwaad deed.

Aangezien ik aan de buitenkant dus niet kan zien of het de vriendelijke, dan wel zichzelf-in-een-volle-trein-opblazende soort is, neem ik liever geen risico.

Ik ben dus achterdochtig tov ALLE moslims, of diegene waarvan ik denk dat ze tot de 'risico-groep' behoren. En die achterdocht is niet ontstaan door hun zweetvoeten.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:52:20 #285
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28838352
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ik dat aan de buitenkant niet kan zien. Sterker nog, met de recente voorbeelden was er ook 'een hele vriendelijke man' bij welke geen vlieg kwaad deed.

Aangezien ik aan de buitenkant dus niet kan zien of het de vriendelijke, dan wel zichzelf-in-een-volle-trein-opblazende soort is, neem ik liever geen risico.

Ik ben dus achterdochtig tov ALLE moslims, of diegene waarvan ik denk dat ze tot de 'risico-groep' behoren. En die achterdocht is niet ontstaan door hun zweetvoeten.
Met zo'n houding is het wellicht beter iedereen maar te mijden. Of het nu een moslims zijn of niet. Aan de buitenkant van ieder ander persoon kun je ook niet zien of ze van plan zijn je kop eraf te schieten omdat je te langzaam optrekt in je auto, je hond te weinig eten geeft, je heg niet kort genoeg knipt, op de verkeerde politieke partij stemt, of wat voor redenen men nog meer kan bedenken om volstrekt willekeurige mensen van het leven te beroven.
pi_28838359
quote:

[..]

Ik zou ze allemaal 'Terminate'n'

1oplossing gooi ze er allemaal uit, zo vallen moslim-zelfmoordernaars gelijk op op het station/metro/stadion

En nog even over de hoofddoekjes, gewoon net zo doen als in Frankrijk! Laat ze maar lekker huilen en zeuren, als je een doek op je werk op wilt ga je maar terug.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:53:56 #287
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28838386
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:

Ik denk dat ik het wel een beetje gehad heb op dit forum. Ik ben het spuugzat om me keer op keer te moeten verdedigen tegen dezelfde persoonlijke aanvallen en beschuldigingen aan mijn adres, en tegen het continu uit z'n verband rukken van mijn posts. En verder word ik het ook een beetje moe om de compleet onlogische redenaties van het vrouwvolk (exclusief nummer_zoveel, die is wel intelligent, maar inclusief zo'n notoire jankerd als Lord_V) in dit topic door te prikken.

Bovendien is er ook vrijwel geen enkel weerwoord meer: veel intelligentere rechtse users zijn inmiddels geband en het lijkt inmiddels prijsschieten geworden op diegenen die zijn overgebleven. Of het 'raak' is schijnt inmiddels ook niet meer uit te maken, zolang er maar een kogel uitkomt; zo laag is het niveau van argumentatie inmiddels geworden .

Als dat het treurige niveau is waarop men wenst te discussiėren, en men er dus blijkbaar een soort marginaal forumpje van wil maken, vol met elkaars onzin nablatende linkse types, het zij zo, maar dan geloof ik het eigenlijk wel.

De groeten.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_28838448
quote:

"je neemt geen risico"
Je neemt juist een groter risico als je elke moslim aan gaat kijken op de daad van een stel gekken die beweren in naam van de islam gehandeld te hebben (de spreekwoordelijke zweetvoeten)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 juli 2005 @ 18:58:17 #289
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28838495
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:52 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Met zo'n houding is het wellicht beter iedereen maar te mijden. Of het nu een moslims zijn of niet. Aan de buitenkant van ieder ander persoon kun je ook niet zien of ze van plan zijn je kop eraf te schieten omdat je te langzaam optrekt in je auto, je hond te weinig eten geeft, je heg niet kort genoeg knipt, op de verkeerde politieke partij stemt, of wat voor redenen men nog meer kan bedenken om volstrekt willekeurige mensen van het leven te beroven.
Dat zou opgaan wanneer ik net zoveel nare ervaringen had met enige andere groepering. Hetgeen, verrassend genoeg niet het geval is.
Daarnaast schets je nu hier opgefokte individuen en geen complete bevolkingroep waaruit al het recente terrorisme in het westen de afgelopen pak 'm beet 10 jaar vandaan gekomen is.

Maar goed, blijkbaar ben ik (en 51% van de rest van Nederland) dus raar. Wij zijn allemaal kortzichtige, ongeletterde hufters.
pi_28838503
Ik zag toen ik in de auto zat een busje van stucadoors bedrijf buhraka (ofzo), met 2 moslims bijde hadden een lange baard (extremisten?) moest me aan Mohammed B denken
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 juli 2005 @ 18:59:35 #291
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28838519
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

"je neemt geen risico"
Leg dat de nabestaanden in Londen maar uit
quote:
Je neemt juist een groter risico als je elke moslim aan gaat kijken op de daad van een stel gekken die beweren in naam van de islam gehandeld te hebben (de spreekwoordelijke zweetvoeten)
Ik kijk ze er niet op aan, ik vertrouw ze alleen niet.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:01:46 #292
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28838571
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat zou opgaan wanneer ik net zoveel nare ervaringen had met enige andere groepering. Hetgeen, verrassend genoeg niet het geval is.
Daarnaast schets je nu hier opgefokte individuen en geen complete bevolkingroep waaruit al het recente terrorisme in het westen de afgelopen pak 'm beet 10 jaar vandaan gekomen is.
Aan de buitenkant, en al helemaal niet op een forum, kan ik niet zien op basis waarvan je bepaalde uitspraken doet, anders dan de argumenten die je zelf geeft. Aangezien die zich slechts richtten op 'de buitenkant', is deze zelfde argumentatie natuurlijk net zo goed toepasbaar in mijn verhaal.

Verder denk ik dat het de gemiddelde mens weinig uit zal maken of hij door een terrorist, dan wel door een 'opgefokt individu' van het leven beroofd. Al is de kans dat het een persoon uit de tweede categorie zal zijn natuurlijk vele malen groter.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:02:23 #293
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28838584
Waar twee kijven hebben twee schuld, kent u deze uitdrukking, dames en heren?

De waarheid ligt in het midden, nog zo'n mooie waarheid.

Think before you stutter.

Lemmeb, chill out dude, er is altijd ruimte voor onzinnige meningen, maar laten we er niet emotioneel over gaan doen, keep the soul alive & dingen !
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_28838629
Lememeb, in een ander topic zei je dat je zo'n verlegen en zachtaardig persoon bent.

Maar op het forum ben je fel, je hebt een duidelijke eigen mening, ik vind je soms wel wat hard en dat je dingen op een andere manier kan zeggen, zonder mensen voor hun hoofd te stoten.

Maar kom op, je laat je toch niet uit het veld slaan door een discussie op internet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 juli 2005 @ 19:06:18 #295
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28838675
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:01 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Aan de buitenkant, en al helemaal niet op een forum, kan ik niet zien op basis waarvan je bepaalde uitspraken doet, anders dan de argumenten die je zelf geeft. Aangezien die zich slechts richtten op de buitenkant, is ditzelfde argument natuurlijk net zo goed toepasbaar in mijn verhaal.

Verder denk ik dat het de gemiddelde mens weinig uit zal maken of hij door een terrorist, dan wel door een 'opgefokt individu' van het leven beroofd. Al is de kans dat het een persoon uit de tweede categorie zal zijn natuurlijk vele malen groter.
Kan allemaal best.
Of de angst en achterdocht terrecht is doet er helemaal niet toe, het gaat erom dat er een hoop achterdocht is tov Moslims. Die achterdocht is ontstaan door opgefokte kutmarokaantjes en terroristische aanslagen op westerse doelen. Bij meer dan de helft van de Nederlandse bevolking

Nu wordt net gedaan of die achterdocht de aanstichter is van het moslim geweld ipv andersom.

Zie het als iemand welke een angst heeft voor honden omdat hij eens gebeten is. De meeste honden bijten niet, maar hij zal ze niet snel (meer) vertrouwen.
pi_28838737
-edit: offtopic.

[ Bericht 49% gewijzigd door kLowJow op 15-07-2005 19:11:25 ]
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:09:44 #297
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28838758
Het een komt van het ander, mensen leven al meer dan 8000 jaar bewust van elkaar en van elkaars verschillende meningen hier op aarde, misschien moeten we eens ophouden met elkaar de schuld geven van de problemen die er zijn en eens een dieper kijken naar hoe het komt dat er uberhaupt problemen zijn, om vervolgens samen aan een oplossing te werken.

Zolang we dat niet doen blijven we met z'n allen achter de feiten aanlopen, en ZO simpel is het nou.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 juli 2005 @ 19:10:02 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28838768
-edit reactie op verwijderd bericht.

[ Bericht 94% gewijzigd door kLowJow op 15-07-2005 19:12:13 ]
pi_28838772
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:53 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het wel een beetje gehad heb op dit forum. Ik ben het spuugzat om me keer op keer te moeten verdedigen tegen dezelfde persoonlijke aanvallen en beschuldigingen aan mijn adres, en tegen het continu uit z'n verband rukken van mijn posts. En verder word ik het ook een beetje moe om de compleet onlogische redenaties van het vrouwvolk (exclusief nummer_zoveel, die is wel intelligent, maar inclusief zo'n notoire jankerd als Lord_V) in dit topic door te prikken.

Bovendien is er ook vrijwel geen enkel weerwoord meer: veel intelligentere rechtse users zijn inmiddels geband en het lijkt inmiddels prijsschieten geworden op diegenen die zijn overgebleven. Of het 'raak' is schijnt inmiddels ook niet meer uit te maken, zolang er maar een kogel uitkomt; zo laag is het niveau van argumentatie inmiddels geworden .

Als dat het treurige niveau is waarop men wenst te discussiėren, en men er dus blijkbaar een soort marginaal forumpje van wil maken, vol met elkaars onzin nablatende linkse types, het zij zo, maar dan geloof ik het eigenlijk wel.

De groeten.
Ok. Doei
en uit jouw mond klinkt het wel erg lachwekkend, dat gehuil over persoonlijke aanvallen

En maar weer on-topic:
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar goed, blijkbaar ben ik (en 51% van de rest van Nederland) dus raar. Wij zijn allemaal kortzichtige, ongeletterde hufters.
Dat zeg ik niet. Het is alleen niet terecht om de schuld van haat neer te leggen bij een bevolkingsgroep. Ik bedoel, in Marokko mogen ze joden en christenen niet zo. Daar verzinnen ze ook wel een reden voor daar. In Turkije zijn praktisch alle christenen afgeslacht omdat een miniem deel gevaarlijk werd geacht. Als je kwaad wilt is het makkelijker zoeken naar rechtvaardiging dan naar een oplossing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')