Hoi, ik ben Cheque $pijkerman en straks na mijn programma komt de blaat-show, dat m๓et je zien, want dat is cool!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:14 schreef sigme het volgende:
Is iedereen idols kijken ofzo?
Het was op het nieuws notabene, dat vanavond finale is. Of is dat 'wij van RTL4 adviseren RTL4'?
Ik ga dus geen Idols kijken he.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:14 schreef sigme het volgende:
Is iedereen idols kijken ofzo?
Het was op het nieuws notabene, dat vanavond finale is. Of is dat 'wij van RTL4 adviseren RTL4'?
En ik voor "big brother" Bartquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:17 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben voor Jim.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:20 schreef sigme het volgende:
Nou dat vind ik niet aardig dat jullie gaan praten over mensen die ik niet ken.
jij hebt 'm geslotenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:34 schreef Sidekick het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/829891/1/50#35950115
http://forum.fok.nl/topic/829891/1/50#35950116
Inkie-pinkie-rood-wit-blauw-inkie-pinkie-blauw!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:34 schreef Sidekick het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/829891/1/50#35950115
http://forum.fok.nl/topic/829891/1/50#35950116
to serve and to protectquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Inkie-pinkie-rood-wit-blauw-inkie-pinkie-blauw!
M้้r blauw op straat!
Ik had wel zin in een reltopic, maar blijkbaar was de tijd tussen onze reacties zo klein dat het topic op slot bleef.quote:
Bevalt het wat, blauwzijn?quote:
nah, user zijn is eigenlijk leukerquote:
mooi.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:46 schreef pberends het volgende:
21.00 ned2 Koefnoen, wordt hilarisch als het dezelfde kwaliteit van vorige keer is![]()
.
Dat verbaast me niks. Ik ben blij dat er toch iemand gevonden is die het wou doenquote:
Mwoa.. Je hebt te maken met een heel ander forum wat de rest niet ziet. Ik denk dat vooral veel beginnende mods een bewijzingsdrang hebben om mee te willen doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Ik ben blij dat er toch iemand gevonden is die het wou doen. Meerderen zelfs.
Volgens mij is POL-MOD dan gelukkig lang niet het vervelendste forum om te modden. MODjes blijven hier ook lang zitten, heb ik het idee.
het is ook relatief rustig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mwoa.. Je hebt te maken met een heel ander forum wat de rest niet ziet. Ik denk dat vooral veel beginnende mods een bewijzingsdrang hebben om mee te willen doen.
Het is wel prettig als die dingen voor je geregeld worden eigenlijk en ook makkelijk als je weet dat een mod al een tijdje meedraait.
Gelukkig krijgt pol een hoop hulp van de rest van de users. De echte mafkezen worden er meestal al uitgepikt voor je er erg in hebt gelukkig
Yepquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:16 schreef sigme het volgende:
Is er een echt forum achter de schermen? Wat vreselijk..
Ik kom natuurlijk zelden op de andere subfora, maar daar zijn toch ook feedbacks enzo? Andere subfora lijken wel meer mafkezen te huisvesten.
Ik zie het, wat was de oude ook alweer?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef Yildiz het volgende:
Mijn sig weer eens aangepast. Zo.
Dat doet me eraan denken: hoe wordt gewoonlijk een topicreport afgehandeld? Worden die dingen vaak ingediend en waar worden ze voor gebruikt (door de users, waarom kiest men een TR inplaats van FB)?quote:
http://wiki.fok.nl/index.php/Historisch_crewoverzicht#POLquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:03 schreef sigme het volgende:
Volgens mij is POL-MOD dan gelukkig lang niet het vervelendste forum om te modden. MODjes blijven hier ook lang zitten, heb ik het idee.
quote:178 178 tt-EEN za 11 mrt 20:17.06
buitenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
VATICAAN HAALT UIT NAAR VS
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Het Vaticaan heeft scherp uitgehaald
naar de Verenigde Staten in verband met
Guantanamo. Het is de eerste keer dat
zoiets gebeurt.
Kardinaal Martino zei dat er geen
respect is voor de waardigheid van de
mens. Martino is voorzitter van de
pauselijke raad Rechtvaardigheid en
Vrede.
Hij deed zijn uitspraak na een bezoek
aan Cuba, waar hij ook president Fidel
Castro ontmoette.
De honderden terreurverdachten in
Guantanamo zitten daar al jaren zonder
beschuldiging of proces.
Een topic report is eigenlijk een soort post-it, je plakt het op een topic zodat anderen weten dat het uit de hand dreigt te lopen. Meestal zijn er dan al wat persoonlijke notes aan vooraf gegaan. Feedback doe je op het moment dat er iets te bespreken valt. Dat komt vaker voor dan TR's eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken: hoe wordt gewoonlijk een topicreport afgehandeld? Worden die dingen vaak ingediend en waar worden ze voor gebruikt (door de users, waarom kiest men een TR inplaats van FB)?
Dit is iets anders dan ik bedoel, denk ik. Ik bedoel de topicreports die users doorgevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Een topic report is eigenlijk een soort post-it, je plakt het op een topic zodat anderen weten dat het uit de hand dreigt te lopen. Meestal zijn er dan al wat persoonlijke notes aan vooraf gegaan. Feedback doe je op het moment dat er iets te bespreken valt. Dat komt vaker voor dan TR's eigenlijk.
Geen idee, dat zal wel bij de FA's terecht komen ofzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit is iets anders dan ik bedoel, denk ik. Ik bedoel de topicreports die users doorgeven.
We lezen ze, nemen eventueel actie en dan markeren we ze als gelezen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit is iets anders dan ik bedoel, denk ik. Ik bedoel de topicreports die users doorgeven.
quote:193 193 tt-EEN za 11 mrt 21:17.52
economie ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
NASDAQ LANCEERT BOD OP LONDENSE BEURS
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
De Amerikaanse elektronische beurs
Nasdaq heeft een overnamebod gelanceerd
op de Londense beurs LSE.
De Nasdaq biedt 3,4 miljard euro voor
de overname, maar Londen heeft het bod
al afgewezen als te goedkoop.
De overnamestrijd rond de LSE treedt
daarmee in een nieuwe fase. Eerder wees
Londen al overnamepogingen door
Deutsche B๖rse, Euronext en de
Australische bank Macquarie af.
Volgen analisten kan een samengaan van
Nasdaq en LSE erg kostenbesparend zijn
en heeft een transatlantische link meer
perspectieven. Londen kan evenwel nog
de kat uit de boom kijken.
Het zijn die driehoekjes die bij de topcs staan in de topiclist.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geen idee, dat zal wel bij de FA's terecht komen ofzo
heb je er een paar gezet?
Eentje. Nooit wat op gehoord. Leest ้้n (dienstdoende) MOD 'm, en is ie dan "gelezen" en daarmee in principe afgehandeld (de betreffende MOD bepaalt de actie), of komt het achter de schermen in een soort pool terecht waar iedere MOD zo af en toe de TR's van de afgelopen tijd bekijkt ofzo?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We lezen ze, nemen eventueel actie en dan markeren we ze als gelezen.
TR's komen in POL heel weinig voor.
O, ik vond ze al zo irritantquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het zijn die driehoekjes die bij de topcs staan in de topiclist.
Nieuws & Achtergronden
In NWS staat er nu 1 bij het FB-topic.
Niet op POL, per vergissing was ik verdwaald, beviel me niksquote:
Dag persoon.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |