Dan schreeuw je toch "Spelen!", " Slayer!" en gooi je bier naar ze toe?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:52 schreef Floripas het volgende:
Weet je waar Floripas zenuwachtig van wordt? Van zo'n bandje, en dat dan de zanger de hele tijd naar je staart. Nog erger is het in het Concertgebouw, dan kan ik me ook nog eens niet verschuilen achter mijn vriendin.
"You are the sunshine of my life", en dan mijn nuffige kopje thee gooien?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan schreeuw je toch "Spelen!", " Slayer!" en gooi je bier naar ze toe?
Slayer!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan schreeuw je toch "Spelen!", " Slayer!" en gooi je bier naar ze toe?
Wat een gezellig positivisme op de zondagnamiddag!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:14 schreef Monidique het volgende:
"Benedictus sproot uit de Sabijnse landadel, uit die stam, die de kern was van het Romeinse volk, en welks mannen door Cicero buitengewoon streng en standvastig van aard werden geheten."
Zo!
Geil he?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sigme!
Je...je....avatar....
Kijk in je mail.
Soms, wanneer we niet denken aan ons onvermijdelijk sterven, zijn er momenten, dat de mooie dingen in het leven belicht kunnen worden.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat een gezellig positivisme op de zondagnamiddag!
M'vrouw bedoelt ''optimisme''?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat een gezellig positivisme op de zondagnamiddag!
Monidique wordt niet vrolijk van de Annalesschool?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Soms, wanneer we niet denken aan ons onvermijdelijk sterven, zijn er momenten dat de mooie dingen in het leven belicht kunnen worden.
Ik ga zo wel even kijken. Het is toch niet weer zo'n onmogelijke, he?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:20 schreef Floripas het volgende:
Johan, ik heb het toch gedaan.
Wat is mijn straf?
Huuuh, daar las ik van de week nog wat over in een boek over de eerste christenen. Le Goff, Le Roy.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Monidique wordt niet vrolijk van de Annalesschool?
Nee - het is een ranke verschijning. (snap je 'm? Snap je ;m?)quote:Op zondag 12 maart 2006 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even kijken. Het is toch niet weer zo'n onmogelijke, he?
En vooral Bloch en Febvre.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Huuuh, daar las ik van de week nog wat over in een boek over de eerste christenen. Le Goff, Le Roy.
Dan begrijp ik nog niet goed wat dat begrip hier komt doen.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, m'juffrouw bedoelt weldegelijk historisch positivisme. Van ponere, niet van optimus.
Wie es eigentlich gewesen?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee - het is een ranke verschijning. (snap je 'm? Snap je ;m?)
Heb je weleens van die gezellige eind-negentiende-eeuwse geschiedschrijving gelezen? Dat is precies op die toon.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan begrijp ik nog niet goed wat dat begrip hier komt doen.
Niet voor mijn lol.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb je weleens van die gezellige eind-negentiende-eeuwse geschiedschrijving gelezen?
Aha! Maar is dat inherent?quote:Dat is precies op die toon.
Inherent, schminherent.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet voor mijn lol.
[..]
Aha! Maar is dat inherent?
Dit is overigens uit de jaren vijftig van de twintigste eeuw, als ik het wel heb.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb je weleens van die gezellige eind-negentiende-eeuwse geschiedschrijving gelezen? Dat is precies op die toon.
Oei, jongen! Geeft-ie al kopjes?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:42 schreef RichardQuest het volgende:
Geile konticon!
Topictijd!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
Weten jullie dat slechts 15% van de Amerikanen de evolutietheorie accepteert (zonder inmenging van een God)?.
Goed bezig RQ.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:42 schreef RichardQuest het volgende:
Geile konticon!
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
Weten jullie dat slechts 15% van de Amerikanen de evolutietheorie accepteert (zonder inmenging van een God)?.
En presto: Is atheisme een luxeproduct?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
85% van de Amerikanen is niet goed wijs, wat valt daarover te discussiëren?
Dat heb ik aan de levende lijve ondervonden ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
Geïndoctrineerd door de kerk is een betere benaming. Dom waren ze zeker niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:04 schreef Monidique het volgende:
Amerikanen zijn dom.
Iblardi (Centraal Amerika hebbe zijn goddelijke lijf) riep altijd: "Natuurlijk zijn er best veel slimme Amerikanen! Het zijn er zo godvergeten veel, dan moeten er wel een paar slimme tussenzitten, ondanks die cultuur daar!"quote:Op zondag 12 maart 2006 18:04 schreef Monidique het volgende:
Amerikanen zijn dom.
Dom, lelijk en dik, lul!quote:Op zondag 12 maart 2006 18:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geïndoctrineerd door de kerk is een betere benaming. Dom waren ze zeker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |