Da's eigenlijk nog sneuer he?quote:
Ghe. Liefste zapte perongeluk langs een film met dansende meisjes, op veronica. En hoewel die inmiddels zijn getransformeerd naar enge monsters blijft hij nog even kijken.quote:
Geweldig.quote:
Ik kon dit linkje vinden, het waren in elk geval vooral pragmatische banden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over de diplomatieke banden die de VS met Franco-Spanje onderhielden tijdens de oorlog?
quote:Op zondag 12 maart 2006 11:58 schreef sigme het volgende:
Ik laat het licht maar uit vandaag.
Gegroet, ik kom morgen ofzo nog wel eens kijken.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk dat ik het wel een beetje gehad heb op dit forum. Ik ben het spuugzat om me keer op keer te moeten verdedigen tegen dezelfde persoonlijke aanvallen en beschuldigingen aan mijn adres, en tegen het continu uit z'n verband rukken van mijn posts. En verder word ik het ook een beetje moe om de compleet onlogische redenaties van het vrouwvolk (exclusief nummer_zoveel, die is wel intelligent, maar inclusief zo'n notoire jankerd als Lord_V) in dit topic door te prikken.
Bovendien is er ook vrijwel geen enkel weerwoord meer: veel intelligentere rechtse users zijn inmiddels geband en het lijkt inmiddels prijsschieten geworden op diegenen die zijn overgebleven. Of het 'raak' is schijnt inmiddels ook niet meer uit te maken, zolang er maar een kogel uitkomt; zo laag is het niveau van argumentatie inmiddels geworden.
Als dat het treurige niveau is waarop men wenst te discussiëren, en men er dus blijkbaar een soort marginaal forumpje van wil maken, vol met elkaars onzin nablatende linkse types, het zij zo, maar dan geloof ik het eigenlijk wel.
De groeten.
He, die gasten zijn toch vet anti Amerikaansquote:Op zondag 12 maart 2006 03:19 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
laten we lekker links doen
Ja, was heel helder inderdaad.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:57 schreef pberends het volgende:
3 stijven pikken aan tafel...
Verhaal van die British Telecom man was constructiever.
Niet dat de VVD daar zeteltjes mee gaat krijgen maar goed.quote:
Mwah, ik weet niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet dat de VVD daar zeteltjes mee gaat krijgen maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |