Weet ik veel, wie was de vorige idol?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik zie het, wat was de oude ook alweer?
Dan is een mail handiger.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef sigme het volgende:
Mijn TR vroeg om de zienswijze van betreffende MODs over een zaak waarover ik -om gemotiveerde redenen- niet openlijk wou ingaan.
Zoek het lekker zelf uit, jij kan 'achter de schermen'quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef Tafkahs het volgende:
wat zagen ze precies?
Maar die richt je aan één persoon, ik sprak de MODs van het subforum aan. Overigens heb ik mijn emailadres er expliciet in gezet, natuurlijk.quote:
Begin er dan niet overquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoek het lekker zelf uit, jij kan 'achter de schermen'
Poeh. Het was serieus, jij maakt een grap, ik maak een grap terug. Moet er perse een smiley bij?quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Poeh. Het was serieus, jij maakt een grap, ik maak een grap terug. Moet er perse een smiley bij?
In dat geval:.
Mails zijn ook aan meerdere personen te richten, hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar die richt je aan één persoon, ik sprak de MODs van het subforum aan. Overigens heb ik mijn emailadres er expliciet in gezet, natuurlijk.
Oh ok.quote:
quote:Waar ging het dan over?
Mh. Moet ik me ook nog verdiepen in wie de mods zijn elders. Een TR leek me geschikter, ik heb er bovendien ingezet dat ik niet wist hoe zo'n ding behandeld zou worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mails zijn ook aan meerdere personen te richten, hoor.
Normaliter kan je pas een potje breken als mijn nieuwsgierigheid is bevredigd, anders ben je gewoon een lul ofzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ok.. Ik dacht dat ik misschien wel een potje kon breken, je wéét tog. Ik bek jou niet af, noch een ander.
[..]
Niet quoten!
[..]
Ik ga je nu even niet bevredigen, ik ga met m'n vent naar bed.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:41 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Normaliter kan je pas een potje breken als mijn nieuwsgierigheid is bevredigd, anders ben je gewoon een lul ofzo![]()
Dat die Bush nog steeds niet afgetreden is, is niet de schuld van Bush, maar de onwil, danwel het failliet van de huidige politiek. Wat een wassen neus is het soms.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:43 schreef Sidekick het volgende:
http://www.comedycentral.(...)y.jhtml?itemId=60071
anticlimaxquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga je nu even niet bevredigen, ik ga met m'n vent naar bed.
Trusten!![]()
He, je bent vrouwtje af.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:48 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Ik vind ratfucking helemaal niet zo lekker. Het is gewoon te klein.
tegen wie ga je nu opbieden?quote:
Da's eigenlijk nog sneuer he?quote:
Ghe. Liefste zapte perongeluk langs een film met dansende meisjes, op veronica. En hoewel die inmiddels zijn getransformeerd naar enge monsters blijft hij nog even kijken.quote:
Geweldig.quote:
Ik kon dit linkje vinden, het waren in elk geval vooral pragmatische banden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over de diplomatieke banden die de VS met Franco-Spanje onderhielden tijdens de oorlog?
quote:Op zondag 12 maart 2006 11:58 schreef sigme het volgende:
Ik laat het licht maar uit vandaag.
Gegroet, ik kom morgen ofzo nog wel eens kijken.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk dat ik het wel een beetje gehad heb op dit forum. Ik ben het spuugzat om me keer op keer te moeten verdedigen tegen dezelfde persoonlijke aanvallen en beschuldigingen aan mijn adres, en tegen het continu uit z'n verband rukken van mijn posts. En verder word ik het ook een beetje moe om de compleet onlogische redenaties van het vrouwvolk (exclusief nummer_zoveel, die is wel intelligent, maar inclusief zo'n notoire jankerd als Lord_V) in dit topic door te prikken.
Bovendien is er ook vrijwel geen enkel weerwoord meer: veel intelligentere rechtse users zijn inmiddels geband en het lijkt inmiddels prijsschieten geworden op diegenen die zijn overgebleven. Of het 'raak' is schijnt inmiddels ook niet meer uit te maken, zolang er maar een kogel uitkomt; zo laag is het niveau van argumentatie inmiddels geworden.
Als dat het treurige niveau is waarop men wenst te discussiëren, en men er dus blijkbaar een soort marginaal forumpje van wil maken, vol met elkaars onzin nablatende linkse types, het zij zo, maar dan geloof ik het eigenlijk wel.
De groeten.
He, die gasten zijn toch vet anti Amerikaansquote:Op zondag 12 maart 2006 03:19 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
laten we lekker links doen
Ja, was heel helder inderdaad.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:57 schreef pberends het volgende:
3 stijven pikken aan tafel...
Verhaal van die British Telecom man was constructiever.
Niet dat de VVD daar zeteltjes mee gaat krijgen maar goed.quote:
Mwah, ik weet niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet dat de VVD daar zeteltjes mee gaat krijgen maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |