Bij opties.quote:Op donderdag 9 maart 2006 04:07 schreef VinnieJones het volgende:
Hoe zorg ik voor verschillende achtergronden bij het spel..
Op de Windows knop drukkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:55 schreef T1andonly het volgende:
Hij werkt inmiddels op de laptop, alleen ik kan het volgens mij alleen fullscreen spelen op de laptop en dan ziet het niet uit omdat de laptop een breedbeeldscherm heeft.
Als ik het vinkje fullscreen uitzet dan werkt windowed mode gewoon niet, is er ergens een manier hoe je dit wel kan forceren dat hij zo werkt?
Heb je niet teveel buitenlanders?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:57 schreef johannes1986 het volgende:
Ik heb zojuist mijn 1e seizoen met Fiorentina afgerond..de doelstelling was een veilig plekje in de middenmoot, maar ik heb boven verwachting gepresteerd door 6e te worden![]()
Het had nog veel beter gekund, want ik stond tot ongeveer de 33e speeldag 4e op de ranglijst, met toen nog een reële mogelijkheid om 2e of 3e te worden. Om één of andere reden stortte mijn team helemaal in, er werden nog maar 4 punten gehaald in de laatste 5 wedstrijden, dus dat is wel teleurstellend..denk dat ze de druk niet aankonden. In de beker werd ik pas in de halve finale uitgeschakeld door Juventus ( 4-2 thuis en 1-3 uit) , nadat ik eerder onder andere Chievo en AC Milan uit de beker had geholpen.
Al met al is Fiorentina wel een heerlijk team om mee te spelen, ze hebben de potentie om over een paar jaar kampioen te worden. Ik speelde 4-4-2, met pijltjes aan de buitenkanten van het middenveld, en mijn opstelling was als volgt:
Frey ( Lobont, Almunia )
Laurenti ( Vanden Borre )
Ujfalusi ( Dainelli )
Kröldrup ( Svensson, Paletta )
McCartney ( Limbersky )
Fiore ( Gobbi )
Pazienza ( Donadel )
Kranjcar ( Montolivo )
Jiménez ( Jörgensen )
Bojinov ( Vitti )
Toni ( Pazzini )
Ik haal hem ook vaak, maar dan meteen aan het begin van het seizoen al. Dan kost hij toch maar 350k geloof ik. Ik heb hem nu met Heerenveen en hij wordt alleen nog maar beter.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef johannes1986 het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit de naam Svensson voorbij zien komen in dit topic, dat is een verdedigend toptalent die je in de winterstop van het 1e seizoen gratis kan overnemen van IFK Göteborg ( die club was het geloof ik ) . Hij ontwikkelt zich heel snel tot een rots in de branding centraal achterin, en staat bij het wk al in de basis van Zweden, terwijl hij in het spel begint met 0 interlands. Hebben jullie ook zulke goeie ervaringen met hem? Bij mij haalt hij in zijn 1e seizoen al gemiddeld een dikke 7
Nee, je mag per seizoen 1 speler halen van buiten de EU. Ik heb nu net Mascherano gehaald, een Argentijn met een Italiaans paspoort, die geldt dan gewoon als speler van binnen de EUquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je niet teveel buitenlanders?
Ja, ik speel altijd met de nieuwste patches.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
iemand die patch 6.0.3 al gebruikt?
Dat is irritant, ja. Met Heerenveen kan ik ook nooit het stadion uitbreiden.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef T1andonly het volgende:
Sommige stadions kunnen niet uitgebreid worden volgens mij, bij Palermo heb ik dat ook gehad een aantal keren omdat de buurtbewoners dat maar niets vonden.
Kijk eens naar de 'squad status' die je hem hebt gegeven. Misschien dat dat lager is dan een 'first team player'. Als je dat veranderd komt het misschien allemaal wel weer goed tussen jullie. ^^quote:Op maandag 13 maart 2006 09:03 schreef Enchanter het volgende:
Nog een vraag , ik heb 2 seizoenen geleden een speler gekocht van ASWH (nederlandse amateurclub) , hij speelt elke week in de basis , maar is ongelukkig omdat hij vindt dat hij een basisplaats hoort te hebben.
Nu wilt die kneus z'n contract niet verlengen.
Is dit een bug of doe ik iets verkeerd ?
Vanwege de knaken?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:06 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat is irritant, ja. Met Heerenveen kan ik ook nooit het stadion uitbreiden.
klopt, dit staat al van te voren vast. Dit is echter aan te passen in de editor (tenminste in vorige versies, weet niet of dat nog steeds is). Kan soms erg frustrerend zijn, maar ja, dat hoort er ook allemaal bij...quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef T1andonly het volgende:
Sommige stadions kunnen niet uitgebreid worden volgens mij, bij Palermo heb ik dat ook gehad een aantal keren omdat de buurtbewoners dat maar niets vonden.
Nee, bij Heerenveen kan het gewoon niet. Het lijkt dan eerst wel doorgang te vinden omdat het bestuur ermee instemt, maar als puntje dan bij paaltje komt dan steken omwonenden er een stokje voor.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vanwege de knaken?
En gaat het ten koste van je spelers of transferbudget?
Ja het is gelukt , hij is weer wat blijer , mijn dank is grootquote:Op maandag 13 maart 2006 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kijk eens naar de 'squad status' die je hem hebt gegeven. Misschien dat dat lager is dan een 'first team player'. Als je dat veranderd komt het misschien allemaal wel weer goed tussen jullie. ^^
Zou best kunnen, want ik had 'm nog nooit gezien. Of hij is er met de nieuwe (data) patch pas ingekomen. Zn favoriete positie is helaas wel linksbuiten, maar voorlopig doet hij het uitstekend als diepste spits.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:06 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Heeft die geen random potential? Hij is wel zeer goed, zeker voor zijn leeftijd.
er is ook een verschil tussen welke patch 6.03 /6.02 met 6.03 schijnt scorza ook niet zo goed te zienquote:Op maandag 13 maart 2006 22:06 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Heeft die geen random potential? Hij is wel zeer goed, zeker voor zijn leeftijd.
hangt van spel tot spel afquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:14 schreef T1andonly het volgende:
Wie is eigenlijk de beste speler in het hele spel?
Nicky Hunt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Weet iemand nog een goede RB voor me Fiorentina team>? Ujfalusi zit de hele tijd te zeiken dat ie weg wil en dan weer niet en dan weer wel.dus dies naar PSV vertrokke voor 4,5mil. VDBorre wil 60000per week en kan maar 36000 geven... heb rond de 11mil. Trasfer budget.
( Moet een Europeaan zijn)
heitinga al geprobeerd? de jong is iets van 16 mil d8 ik maar echt super..quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Weet iemand nog een goede RB voor me Fiorentina team>? Ujfalusi zit de hele tijd te zeiken dat ie weg wil en dan weer niet en dan weer wel.dus dies naar PSV vertrokke voor 4,5mil. VDBorre wil 60000per week en kan maar 36000 geven... heb rond de 11mil. Trasfer budget.
( Moet een Europeaan zijn)
waarschijnlijk lopen er ook een paar weg met dat bosman arrestquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:39 schreef JeroenV het volgende:
Ik weet niet wat ik aan het doen ben met Fiorentina, maar..
Ik sta na een wedstrijdje of 18 eerste en 6 punten voor op de concurrentie. Ik heb bijna geen aankopen gedaan, alleen een paar spelers gehuurd en Kranckjar gekocht. Bovendien een extra vierde spits. Dat was het. En ik speel de sterren van de hemel...
Nu hopen dat ik met het Bosman arrest wat spelers voor volgend seizoen kan halen.
ms wat late reactiequote:
Misschien wel een goeie ja om defending op none te zetten. Hij traint in het groepje mee van de 'creatieve spitsen' waar defending nu op light staat. Van creatieve mensen verwacht ik dat ze een man kunnen uitspelen, een goeie steekpass hebben, ze een bal kunnen voorgeven en zo nu en dan hun goaltjes meepikken. Daarom traint Campos vooral op set pieces, attacking en ball control (en aerobics medium).quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:21 schreef Genjuro het volgende:
[..]
ms wat late reactie
Een erg veelzijdige speler, maar waarom train je defensive skills bij een winger/spits? Dat is ability dat opgezogen wordt in skills die hij nooit gaat gebruikt tenzij je hem hertraind in een verdediger(hij zou best een stevige centrale verdediger zijn)
Dus defensive training op none zetten zou ik zegge, en het opgedane trainingsvermogen in shooting aerobics en strength als je hem spits maakt en aerobics set pieces en attacking als je hem winger maakt
Vooral door zijn matige pace kan hij nog niet mee met een topploeg
EDIT: is het trouwens een regen? ik vind hem niet in mijn large database
Nee, dat valt erg mee. Van de basis alleen Fiore en Frey. Belangrijke spelers, maar ik hoop ze of te kunnen behouden of goede vervangers aan te trekken. Het bestuur blijft maar extra transfergeld geven.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:04 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
waarschijnlijk lopen er ook een paar weg met dat bosman arrest![]()
Ik wordt binnenkort waarschijnlijk weer gewoon verwacht kampioen.. 3 e keer op rij dan![]()
FMquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef Butra het volgende:
Zo, Brazilie weet ook weer wie Sport Recife is. Eerste wedstrijd op het hoogste niveau, uit bij Sao Paulo. Vijf minuten voor tijd komt talent Alexandre (17 jaar en nu al 20 voor finishing en composure) in het veld en diep in de blessuretijd kopt-ie de enige goal van de wedstrijd binnen.
Het is dat ik geen gladde vloer heb, anders had ik een buikschuiver door de hele kamer gemaakt.
Dat zijn de lastigste seizoenen, ik zit nu ook in zo'n seizoen, ik verwachtte eindelijk eens voor de titel in de Serie A mee te kunnen doen, maar doordat m'n halve verdediging vertrokken is naar de "topclubs" moet ik nu weer hard werken om niet teveel doelpunten tegen te krijgen.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:30 schreef Genjuro het volgende:
Onmogelijk om te promoveren en dus een lang, saai en hard seizoen tegemoet
ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt maar met welk team ben je dan? e n heb je anders niet de trainingen te zwaar staan????quote:
gewoon een waarschuwing geven met boetequote:Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met de berichten van de assistent manager, waarin wordt vermeld hoe bepaalde spelers hebben getraind de afgelopen maand? Geven jullie een speler die slecht heeft getraind een waarschuwing of laten jullie het gewoon zijn gang gaan?
Als mijn spelers slecht trainen, is dat meestal bij onderdelen die ze toch niet nodig hebben. Spitsen bij defending, bijvoorbeeld. Verder trainen ze altijd wel goed. Voor elk type speler heb ik een apart trainingsschema gemaakt, dat werkt heel goed.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met de berichten van de assistent manager, waarin wordt vermeld hoe bepaalde spelers hebben getraind de afgelopen maand? Geven jullie een speler die slecht heeft getraind een waarschuwing of laten jullie het gewoon zijn gang gaan?
Gedisciplineerd team heb je.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:59 schreef MMUFC het volgende:
Heb voor het eerst in 1,5 seizoen een rode kaart geincasseerd..
Nee nooit. Vaak is de kaart ook wel terecht, maar ik dacht een sterke zaak te hebben toen mijn verdediger direct rood kreeg voor een handsbal op het middenveld. Maar zelfs dat beroep werd afgewezen.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
heeft er iemand trouwens wel een een beroep tegen een rode kaart gewonnen?
Dat dacht ik ook toen ik in mijn 1e seizoen 2 clubs uit het Championship uitschakelde.. nu zit ik zelf in het Championship en sta ik met nog 10 duels te gaan laatstequote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:32 schreef magic_dreamer het volgende:
Ik ben ook kampioen geworden met Stafford van de conference North![]()
Maar op het einde spande het er nog op als ik de laatste wedstrijd van de n2 had verloren had ik play-offs moeten voetballen en ik had nog wel een 10 punten voorsprong![]()
Ik denk eigenlijk dat ik wel kans maak in de conference national want toen ik in de beker tegen clubs van de conference moest domineerde ik altijd wel.
Edit: Ben nu ook een profcluib geworden![]()
Toen werd je zeker ontslagen of niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:48 schreef MMUFC het volgende:
Lekker!!
Ik ben met FM geloof ik nog geen een keer kampioen geworden..
Aleen 1x wereldkampioen(met de VS) en winnaar van de OFC Nations cup(Nieuw Zeeland) en verder enkele 2e plaatsen(3x met Boca) en lager(3e(Hartlepool) 15e(PSV)
Maar wel sterk genoeg voor Europaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:33 schreef Genjuro het volgende:
league cup 2-1 gewonnen in de extra tijd tegen manchester, ongeloofelijk
ik stond voor tot 4 minuten voor tijd wanneer manchester scoort, extra tijd scoort Dufer 4 minuten voor tijd de winning goal
Wat me wel opviel, is dat manchester met een B-elftal speelde, hetzelfde heb ik ondervonden tegen sunderland en everton, de 2 andere premier-league-team die ik onderweg heb uitgeschakelt
Het spel onderschat een veel kleinere ploeg echt precies, of kijkt gewoon naar je reputatie en stelt aan de hand daarvan zijn eigen team op
In de championship zegt sta ik daarentegen maar 10de, play-offs zijn nog mogelijk maar ik denk het niet, te zwak team voor premiership
Nee ik heb eigenlijk nog nooit echt een game gespeeld buiten Europa.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Speelt iemand wel eens met een met een MLS team?
Echt leuk vind ik. Competitie is goed aan elkaar gewaagd, je moet goed scouten, je mag maar een bepaald bedrag uitgeven aan spelers en maar een paar buitenlanders halen. Je moet echt goed puzzelen om een goed team te krijgen.
Heb met FM2005 twee seizoen Chicago Fire (zo heette die club toch?) gespeeld. Werd in mijn eerste jaar meteen kampioen, maar vond de competitie niet zo interessant en een beetje vreemd. Raakte het jaar erna bijna iedereen kwijt en kon gaan bieden op een hoop vrije spelers tijdens een veiling. Heel grappig. Misschien dat ik het met FM2006 binnenkort weer een keertje probeerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Speelt iemand wel eens met een met een MLS team?
Echt leuk vind ik. Competitie is goed aan elkaar gewaagd, je moet goed scouten, je mag maar een bepaald bedrag uitgeven aan spelers en maar een paar buitenlanders halen. Je moet echt goed puzzelen om een goed team te krijgen.
Fuck deed ie dat bij mij maar een keer..quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef Rahl het volgende:
Die gekke Berlusconi
Koopt ie zomaar Christian Chivu
Een Braziliaan, Gladstone genoemt, goedkoop en een echte rots vanachter, samen met Kompany was hij gewoon een muur vanachter in mn Anderlecht-team waar ik de finale van de CL bereiktequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:53 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Fuck deed ie dat bij mij maar een keer..![]()
Ik probeer Chivu gewoon elk seizoen te kopen.. 20 Miljoen, 25 miljoen, zelfs 28 miljoen (+speler) hebben ze geweigerd..
En meer geef ik gewoon niet( heb nog 110 Miljoen Euri transfergeld daarniet van), en hij is inmiddels al 30 geworden.
Ach Del Horno en Kaladze doen het links achter prima.. Wel heb ik nu 2 centrale verdedigers nodig..(Nesta 34 en Andrade 33 zijn al best oud, en de laatste verleng ik het contract ook niet van) En nieuw aankoop uit Brazil, Dariano (22) is niet goed genoeg..
Dus 2 centre backs nodig.. Iemand ?? (nee geen Kompany, die is inmiddels van Anderlecht-->Chelsea>Real Madrid naar Barca verkast..![]()
Nou heeft ie net ook Lucio gekocht van Bayern >_<quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:53 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Fuck deed ie dat bij mij maar een keer..![]()
Ik probeer Chivu gewoon elk seizoen te kopen.. 20 Miljoen, 25 miljoen, zelfs 28 miljoen (+speler) hebben ze geweigerd..
En meer geef ik gewoon niet( heb nog 110 Miljoen Euri transfergeld daarniet van), en hij is inmiddels al 30 geworden.
Ach Del Horno en Kaladze doen het links achter prima.. Wel heb ik nu 2 centrale verdedigers nodig..(Nesta 34 en Andrade 33 zijn al best oud, en de laatste verleng ik het contract ook niet van) En nieuw aankoop uit Brazil, Dariano (22) is niet goed genoeg..
Dus 2 centre backs nodig.. Iemand ?? (nee geen Kompany, die is inmiddels van Anderlecht-->Chelsea>Real Madrid naar Barca verkast..![]()
Het is natuurlijk wel een wereldprestatie, zij het met ontzettend veel mazzel(ter nauwernood groepsronde overleefd en 2maal via penaltys gewonnen en tegen de Fransen in de finale voor rust al rood voor Mexes)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:53 schreef Butra het volgende:
[..]
Alsof het niets is.
Lijkt me toch een behoorlijke wereldprestatie.
Nee, dat is niet mogelijk. Wat je wel kunt doen als je savegame heel groot is geworden, is de savegamecleaner downloaden. Hier kan dat. Scheelt heel erg in de grootte en werkt bij mij goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:08 schreef T1andonly het volgende:
Is het mogelijk om gaanderweg 'n aantal actieve competities uit te zetten, zodat het spel niet zo zwaar loopt na 'n aantal jaar?
Wie stel je zoal op Cart_man?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:00 schreef Cart_man het volgende:
Sta 13de met Go Ahead. Laatste 3 wedstrijden met 1-0 verloren, terwijl ik elke keer beter ben. Spitsen missen belachelijk veel kansen, keeper van de tegenstander is elke keer weer man of the match.
Gelukkig is het seizoen bijna afgelopen en kan ik met een schone lei beginnen.
Go Ahead onder 21 jaar doet het, met dezelfde tactiek, een stuk beter.
[afbeelding]
quote:
Klopt maar gauw af, ik had eerder nooit last van blessures, tot nuquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:58 schreef T1andonly het volgende:Mij is het nog nooit gelukt zo'n blessuregolf te krijgen, ben er eigelijk ook blij mee ook. Maar met mijn team doe ik nu alleen mee in de competitie, de beker en europees zijn nog ver weg. In de eerste ronde van de beker vloog ik er tegen Lecce al uit, dus ik hoef niet zoveel wedstrijden te voetballen per seizoen, scheelt wel in blessures denkik.
Toch niet dus , hij blijft ongelukkig en vindt nog steeds dat hij een basisplaats waard is , terwijl hij elke wedstrijd speeltquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja het is gelukt , hij is weer wat blijer , mijn dank is groot
De nieuwste.quote:Op zondag 26 maart 2006 06:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de beste patch om nu te gebruiken?
Kijk even op http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=365quote:Op zondag 26 maart 2006 11:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Link(s)?
2-0quote:Op zondag 26 maart 2006 17:39 schreef Butra het volgende:
Leuk hoor, tegen Cruzeiro. Maar 6 keer in een seizoen is iets teveel van het goede:
[afbeelding]
Wat voor opstelling speel je dan? Man U is een club die met 'n aantal goede spelers best mee moet kunnen doen voor de titel hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
De magic touch bij Man U blijft uit, ik snap echt voor geen meter dat ze me er nog niet uitgekickt hebben. Ik snap er gewoon zoiezo nix van, ik probeer verschillende stijlen maar 't werkt allemaal voor geen meter.
Ik krijg echt op de broek van de "grote" jongens, al hield ik Chelsea op 2-2 (nr. 1 in PL). CL gaat wel aardig, 0-3 tegen Ajax dus de volgende ronde moet gehaald worden (met mij aan 't roer)
Doe je dan beter dan ik. Heb er nog geen 1 weten te scoren in een seizoen.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook leuk.
11 pingels nemen en maar 2 scoren
Ik ben begonnen met 'n 4-4-2 vanuit de verdediging voetballend:quote:Op maandag 27 maart 2006 17:37 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Wat voor opstelling speel je dan? Man U is een club die met 'n aantal goede spelers best mee moet kunnen doen voor de titel hoor.
Je moet niet zoveel van tactiek wisselen.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Svensson heb ik aangetrokken maar uitgeleend aan NorwichWaar hij dus nu super speelt, ik heb alleen geen mogelijkheid om 'm tussentijds terug te halen
Ledesma heeft bij mij (nog) geen Italiaanse nationaliteit, ik zie wel dat ie nu aan z'n 5e seizoen bezig is bij Lecce, dus wie weet na dit seizoen vanwege z'n lange verblijf daar. Ik heb Maduro ook nog, al staat die vaker achterin geposteerd.
Ik heb m'n team nu omgegooid en v. Nistelrooij, v.d. Sar en Ferdinand gepasseerd. Daarvoor staan Tevez, Howard en Brown nu in de basis. De eerste wedstrijd werd meteen met 5-0 gewonnen van Charlton, die 'n paar plaatsen boven mij staan. 2e wedstrijd 1-1 tegen Spurs die 'n plaats boven me staan.
Frolanquote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef T1andonly het volgende:
Met Man U heb je volgens mij een redelijk budget. Ik weet niet of Karl Svensson al bij 'n topclub speelt, maar dat is een degelijke speler die je zonder problemen aan zou moeten kunnen trekken. Tevez die ontwikkeld zich meestal wel goed in de loop van de tijd, ik heb nu Kerlon naast hem staan en dat is een sterk duo met 'n heel aantal doelpunten per seizoen.
Ledesma (voornaam schiet me even niet te binnen) zou een goede aanwinst op het middenveld kunnen zijn, volgens mij heeft die ook het italiaansburgerschap dus dat is gunstig qua werkvergunning.
Ik zou zo niet kunnen wijzen waar het probleem ligt bij je team, maar van Nistelrooy moet je wel aan het scoren kunnen krijgen normaal.
Dit is een variant op mijn taktiek. Misschien eens proberen om de wingbacks wat aanvallender te laten spelen, dwz, pijltje iets meer naar voren doortrekken. Om je spitsen te ondersteunen zou je ook 1 van de middenvelder door kunnen schuiven en er een AMC van maken.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Toen deze opstelling niet wilde werken heb ik nog 'n 5-3-2 counter geprobeerd en deze werkt nog 't beste, al heb ik nog steeds moeite met scoren:
[afbeelding]
ik normaal ook, maar highlights zijn de enige manier om een ander schermpje te zien nuquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik speel zonder highlights. Gewoon zo snel mogelijk
Ik wissel echt niet vaak hoor, tuurlijk krijgt 't team de kans om aan de formatie te wennen. Maar als na 5 tot 10 wedstrijden geen ommekeer is, dan zal ik toch iets moeten doen. Ik stond echt op 't randje van ontslag. De supporters hebben 'n groep opgericht om me eruit te werken, maar ik heb nu contractverlenging aangeboden gekregen en heb de maandelijkse prijzen (speler, talent en trainer v.d. maand) nu wel binnen. Dus ik verwacht dat 't nu bergopwaarts gaatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel van tactiek wisselen.
Goede Nederlanders zijn gewoon moeilijk te krijgen. Ik ben nu bezig zoveel mogelijk jonge en talentvolle Nederlandse spelers naar Heerenveen te halen. Ook komt Biseswar in de zomerstop transfervrij. In mijn reserves heb ik al zo'n tien beloften die met veel talent.quote:
Das juist leuk. Je kan met 2 teams spelenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:00 schreef Butra het volgende:
De Copa Libertadores is binnen hier.
In de finale, die over 2 wedstrijden ging, moesten we aantreden tegen River Plate. Uit waren we stukken beter, maar kwamen we niet verder dan 1-1. Thuis was River ietsjes beter, maar stond het na 90 minuten 2-2. Godzijdank geldt de uit-doelpunten-regel niet in de CL, dus werd het verlengen en uiteindelijk strafschoppen. Keeper Irigoytia wist 1 pingel te stoppen, wat uiteindelijk beslissend was.
Overigens moet de echte competitie pas beginnen voor Recife, maar hebben we er al wel 45 (!!) officiele wedstrijden op zitten. Komen we uit op zo'n 80 wedstrijden, aan het einde van het jaar. Achterlijk veel.
Allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:05 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Gelukt![]()
Ga nu spelen met
PSV
Anderlecht
Lyon
Sao Paulo
Los Angeles Galaxy
Chelsea
Juventus
Rangers
Boca Juniors
Godskolere, komt er ook nog de Copa Sudamericana bij. Tel er maar 10 bij op. Duurt wel lang zo, een seizoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:00 schreef Butra het volgende:
Overigens moet de echte competitie pas beginnen voor Recife, maar hebben we er al wel 45 (!!) officiele wedstrijden op zitten. Komen we uit op zo'n 80 wedstrijden, aan het einde van het jaar. Achterlijk veel.
Waar komt Recife vandaan danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:07 schreef Butra het volgende:
[..]
Godskolere, komt er ook nog de Copa Sudamericana bij. Tel er maar 10 bij op. Duurt wel lang zo, een seizoen.
Lekker goedkoop elkaars spelers kopen zeker.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja allemaal
Je kan theoretisch eeuwig doorgaan, alleen kan je pc t op t gegeven moment niet echt meer aan geloof ik en t spel wordt wat trager volgens mij.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:32 schreef Nywuob het volgende:
Op de pc weet ik niet hoelang je door kunt spelen, maar zeker tientallen jaren. En elk jaar komen er weer nieuwe jeugdspelers bij, ja.
Tjek Sortitoutsi, SI-games of Dugout. Daar is vast wel meer te vinden, ik ben te lui om 'n link te geven. Google is your best friendquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef Chen het volgende:
Is ergens een website waar een turtorial staat die wat makkelijker is dan die van de game zelf, en ergens waar je hem in het nederlands kan downloaden ( niet het hele spel downloaden maar alleen de Nederlandse taal) want ik heb em alleen in het engels.
het was tot 2030 dacht ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:30 schreef devv05 het volgende:
Binnenkort deze game op de 360, maar hoelang kun je eigenlijk doorspelen qua seizoenen enzo? En krijg je dan gewoon random nieuwe spelers ofzo na een paar jaar?
aruna een goede speler?????quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Goed, ben gister dus weer verder gegaan.... Nadeel van een groot team eindelijk ervaren: je bent met interlands zoveel spelers kwijt.
Mocht 3x tegen messina achter elkaar:
6-0 gewonnen voor de beker toen dus de interlands: van mijn 23 man selectie was ik er 18 kwijt...
2-0 gewonnen competitie en 1-2 gewonnen beker. Friendlies voor denemarken geregeld tegen Nederland () Argentinie en Faroer Eilanden.
Goed nieuws: Rosenberg is weer beter na 6 maanden blesureleed...
Ik twijfel nog hoe ik wil spelen: heb veel dure en goede spitsen maar speel het liefst 4-3-3 waarbij Rosenberg mijn eerste keuze is. Maar dan moet je dus spelers als Shevshenko en Gildardino van 25 miljoen elk op de bank zetten.
opstelling:
---------------------Cesar------------------
Trabelsi - Kompany - Diarra - Kadladze
--------------Gatuso - Pirlo----------------
Aruna-------------Kaka----------Vd Vaart
-----------------Rosenberg----------------
Reserve: o.a. Nesta, Gilardino, Shevshenko, Mitea, Dida
Aruna en van de Vaart trekken naar de centrale aanval, Trabelsi en Kadladze lopen mee op, evenals Pirlo en Gatuso.
Soort van Opstelling als hierboven, alleen dan de vleugel middenvelders dus schuin naar voren, de mc is een amc en de vmc mee opkomend net als de vleugelverdedigers
Hij doet het anders prima hier, misschien heb jij wel een andere Aruna?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef Genjuro het volgende:
[..]
aruna een goede speler?????![]()
Dat is wel vrij onrealistisch van het spel...
Rosenberg in de basis en Shevchenko en Gilardino op de bank?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Goed, ben gister dus weer verder gegaan.... Nadeel van een groot team eindelijk ervaren: je bent met interlands zoveel spelers kwijt.
Mocht 3x tegen messina achter elkaar:
6-0 gewonnen voor de beker toen dus de interlands: van mijn 23 man selectie was ik er 18 kwijt...
2-0 gewonnen competitie en 1-2 gewonnen beker. Friendlies voor denemarken geregeld tegen Nederland () Argentinie en Faroer Eilanden.
Goed nieuws: Rosenberg is weer beter na 6 maanden blesureleed...
Ik twijfel nog hoe ik wil spelen: heb veel dure en goede spitsen maar speel het liefst 4-3-3 waarbij Rosenberg mijn eerste keuze is. Maar dan moet je dus spelers als Shevshenko en Gildardino van 25 miljoen elk op de bank zetten.
opstelling:
---------------------Cesar------------------
Trabelsi - Kompany - Diarra - Kadladze
--------------Gatuso - Pirlo----------------
Aruna-------------Kaka----------Vd Vaart
-----------------Rosenberg----------------
Reserve: o.a. Nesta, Gilardino, Shevshenko, Mitea, Dida
Aruna en van de Vaart trekken naar de centrale aanval, Trabelsi en Kadladze lopen mee op, evenals Pirlo en Gatuso.
Soort van Opstelling als hierboven, alleen dan de vleugel middenvelders dus schuin naar voren, de mc is een amc en de vmc mee opkomend net als de vleugelverdedigers
Omdat hij met 4 aanvallend ingestelde spelers speelt al?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:52 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Waarom speel je met zulke spitsen in godsnaam geen 2 spitsen systeem?
Nee die kunnen vdvaart gemakkelijk uit de basis houden, dus dan zou ik gewoon een topspits erin zetten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:46 schreef Nywuob het volgende:
Maar als je zulke spitsen hebt, dan ga je toch niet met één spits spelen.
VDV word bij mij vaak de beste middenvelder van de wereld....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:57 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Nee die kunnen vdvaart gemakkelijk uit de basis houden, dus dan zou ik gewoon een topspits erin zetten.
Die heb ik nog nooit werkend gekregen met mijn team. Is ongeveer zoals de Feijenoordtactiek...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Doe het trouwens altijd met dezelfde opstelling, die ik helemaal uitgewerkt heb
[afbeelding]
ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:19 schreef Jasza het volgende:
Volgens mij kan je zolang als je zelf wil doorspelen hoor.
Hij wordt misschien gekozen tot beste middenvelder, maar dat zegt echt niet zoveel. Er zijn tientallen veel betere middenvelders in het spel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:44 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
VDV word bij mij vaak de beste middenvelder van de wereld....
Heb hem ook gekocht en hij doet het goed hoor. Staat weliswaar niet in de basis, maar heeft dan ook aardig wat voor zich.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef Genjuro het volgende:
[..]
aruna een goede speler?????![]()
Dat is wel vrij onrealistisch van het spel...
www.manutd.nl misschien wel, anders het forum daarvanquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef Chen het volgende:
Joehoe, ik snap er al wat meer van maar nog niet helemaal.... Weet er iemand waar ik een goede FAQ of Tutorial (niet die in de game) kan vinden?
Hoezo kan dat nietquote:Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef SoA-Holic het volgende:
Iemand een oplossing voor het volgende probleem:
Ik kan tijdens de wedstrijd niks wijzigen, dus niet wisselen of tactische aanpassingen doen. En dat is erg irritant en totaal niet te doen. Ik werk trouwens met de laatste patch voor fm2006.
Heb je misschien 'n verkeerde skin? Ik heb dat ook wel eens gehad en met 'n andere skin ging dat wel..quote:Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef SoA-Holic het volgende:
Iemand een oplossing voor het volgende probleem:
Ik kan tijdens de wedstrijd niks wijzigen, dus niet wisselen of tactische aanpassingen doen. En dat is erg irritant en totaal niet te doen. Ik werk trouwens met de laatste patch voor fm2006.
Dat vraag ik mij dus ook afquote:
Staat normaal in de basis.. maar is (weer eens) geblesseerd( 3 maanden) dus ff bij reserves gezet, anders heb ik een te grote selectie.quote:Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef VinnieJones het volgende:
Wat heb je met je wereldkeeper Curci gedaan ?
Andere skin al geprobeerdquote:Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik kan alleen op hoogtepunten en weergave drukken. Die 3e optie zit er niet tussen. En ik heb zo ook geen zin meer om door te gaan, eindigde net een wedstrijd met 3 blessuregevallen.
'n knokpartijquote:Op zondag 2 april 2006 19:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn hemel, in de 15e minuut een knokpartij, 2 keer rood voor mij, niks voor hun. Ja, dan ben je kansloos he, en dan nog "maar" 4-1 eraf gaan
Jij bent de man!quote:
Das kutquote:Op maandag 3 april 2006 01:01 schreef OreO het volgende:
[afbeelding]
blessure golfjelaatste wedstrijd gaf me er nog 3 bij..
Rosenberg legt er in mijn systeem gewoonlijk 38 in een seizoen in ( CL/Beker/comp) en kan niet goed spelen in een 4-4-2. Deed ie bij Ajax al, en hier weer... Verder heb ik liever controlerende spelers als Pirlo en Kaka en aanvallende middenvelders, die het middenveld overeind houden. Helaas heeft Rosenberg een kuitblesure gehad voor 5 maanden, waardoor ik wel met Shevshenko en Gilardino moest spelen. 4-4-2 met opkomende middenvelders. Lig inmiddels wel uit de CL (verloren van Everton 1-2 ag, waarbij Everton de winnaar van vorig jaar was) in de finale tegen Inter voor de beker... En verloren van Roma met 5-3 waardoor ik nu 2e sta.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:46 schreef Nywuob het volgende:
Maar als je zulke spitsen hebt, dan ga je toch niet met één spits spelen.
yepquote:Op maandag 3 april 2006 14:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je haalt eerst trainers binnen en dan spelers?
Dan wil ik jou ook bedankenquote:Op maandag 3 april 2006 15:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[quote]Op zondag 2 april 2006 22:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
En bedankt
Ik was degene die deze optie aandroeg
Op de pc wel jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef devv05 het volgende:
Heeft deze game nou regelmatig updates met nieuwe spelers enzo of niet?
Welk bedrag heb je voor Ronaldinho neergelegd? Ik vraag me af hoever ik ongeveer moet gaan voor die jongen, wil 'm toch graag eens bij Man Utd in de formatie achter Ruudje hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:05 schreef VinnieJones het volgende:
Het gaat weer erg lekker bij mij..
3 seizoen bij Milan
The dubbel Serie A + CL
Wat wel kut van het spel is, er is te weinig interesse in mijn spelers.
Of het moet echt zo'n wereldspeler zijn..
Heb nu binnengehaald:
Vucinic, Ronaldinho en Andriolo (of zoiets, goede VC)
Maar wil een aantal "bank"spelers kwijt die al tegen de 30 zitten..
Ze spelen met mijn unieke rotatie systeem toch wel makkelijk zo'n 20 wedstrijden mee per seizoen, alleen wil ik deze speeltijd liever aan mijn junioren gunnen..![]()
Niemand wil ze kopen:
Iemand geinteresseerd in Ugur Yildirim(ja hij doet 't goed! ) , Hugo Viana, Hamit Altintop en Del Horno![]()
Dat heb ik nu met del pieroquote:Op woensdag 5 april 2006 22:24 schreef VinnieJones het volgende:
free !!
zijn contract liep af, en ik kon t niet laten. ook al is hij inmiddels al 31 geworden..
Bij mijn Milan game heb ik al eens 57 miljoen geboden, maar hij wil gewoon niet weg daarquote:Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Welk bedrag heb je voor Ronaldinho neergelegd? Ik vraag me af hoever ik ongeveer moet gaan voor die jongen, wil 'm toch graag eens bij Man Utd in de formatie achter Ruudje hebben
Ja daar heb ik ook last van.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:32 schreef VinnieJones het volgende:
ik vind dat spelers verkopen en winst maken toch wel het leukste aan 't spel eerlijk gezegd.
Beetje onderhandelen enzo..![]()
Jammer dat bij dit spel, niet zo veel interesse is in je spelers..
Wel interesse maar niemand die met een zak geld komt vragen om een speler![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fiorentina voordelen in het spel op een rijtje
- Goed spelersmateriaal voorhanden (Toni, Fiore, Frey, Ujfalusi)
- Leuke talentjes aanwezig (Pazzini, Montolivo, Bojinov, Donadel)
- Bij het begin zit je ruim onder je wagebudget, wat ervoor zorgt dat je EN mensen goed salaris kan bieden, EN voor veel winst per maand
- Die winst krijg je, althans ik, zonder te vragen available voor transfers (van 3,5 bij de start naar 8 miljoen budget na 15 wedstrijden)
- Je wordt beschouwd als serieuze degradatiekandidaat, dus veel kun je niet fout doen
- Dat paars is zoooooooo mooi![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn game met Milan begint zowaar goed te verlopen. Ik heb 'n tactiek waar de tegenstanders geen raad mee weten. Sheva en Káka scoren er op los en de verdediging staat als 'n huis met Nesta en Kompany centraal achterin
Dit is mijn opstelling:
[afbeelding]
Met Maldini, Mikel, Huntelaar, Maduro, Gilardino, Jankulovski en Kalac/Stenild op de bank heb ik een aardige selectie al zeg ik 't zelfInzaghi, Stam, Serginho, Ambrosini, Vogel, Rui Costa en Amoroso kunnen wat mij betreft vertrekken. Ze zijn te oud en/of niet op 't niveau waarop ik wil acteren
Ik wil nog wel 'n nieuwe keeper aantrekken, Akinfeev of Arenas.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef Peregrijn het volgende:
Ik speel met Eendracht Aalst en ben na drie seizoenen nu gepromoveerd van divisie 3B naar de eerste divisie. Club is financieel gezond en faciliteiten geupgraded. Nu ik naar de hoogste klasse ben gepromoveerd is het nu ook een full-time profclub geworden. Grootste kracht is toch wel mijn uitgebreide groep Columbianen. Voordeel in Belgie is dat er lage lonen zijn en geen restricties op buitenlanders. Daarnaast kun je wel hoge transfersommen vragen bij de vooral Franse clubs die veel shoppen in België. Is toch wel een van mijn leukste potjes deze. Ik plaats binnenkort mijn selectie wel, die nu aanzienlijk versterkt is met ondermeer de komst van Beslija en Wamfor.
Ik speel met België, Engeland, Spanje en Italië als competities. Grootste database.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef larsje_larsje het volgende:
Kijk! dit lijkt mij ook een leuke uitdaging!
die ga ik ook aan! dit weekend ga ik mn potje starten
bij Eendracht Aalst word ik manager, competities: nl, bel, ........ suggesties?
[..]
Op PC is het mogelijk om te vergelijken.. moet ook wel op XBOX360 mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:15 schreef devv05 het volgende:
Ik snap er nog niet heel veel van, heb er geen boekje bij en zou eerst wel eens de basics ergens duidelijk willen lerenHet begint al bij het maken van de opstelling, hoe kan ik die spelers nou qua vaardigheden met elkaar vergelijk net zoals in PES? Dat je zeg maar die twee figuren over elkaar ziet. Nu is er geen touw aan vast te knopen.
Mja, ik heb er dus geen boekje bij das het lastigequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Op PC is het mogelijk om te vergelijken.. moet ook wel op XBOX360 mogelijk zijn.
Ik raad je allereerst aan het boekje te lezendie dr bij zit.
En even gidsen te lezen op www.manutd.nl
Beginnersguide voor de PC zal wel grotendeels hetzelfde zijn, alleen andere knoppen enzo denk. Maar bij een reviewexemplaar zit geen boekje en dat is vooral bij deze game lastigquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:06 schreef jorienvdherik het volgende:
je bent de enige die hem op de 360 heb denk![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Even -small_screen -windowed achter de opstartregel dumpen, dus: "c:/directory/fm.exe" -small_screen -windowed
Dan komt ie in een venster te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |