abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35864259
Game on!!!!!!

Ik manage de volgende ploegen

Milan
Aldershot
Monterrey
DC United
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 9 maart 2006 @ 04:07:33 #2
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35868129
Hoe zorg ik voor verschillende achtergronden bij het spel..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  Redactie Games donderdag 9 maart 2006 @ 08:57:33 #3
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_35869395
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 04:07 schreef VinnieJones het volgende:
Hoe zorg ik voor verschillende achtergronden bij het spel..
Bij opties.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_35869549
Heb nu 3 competitieduels gespeeld met Hartlepool. Sta nu 17e met 3 punten.
Tegen Blackpool scoorde Boyd in de eerste helft maar kreeg ik 5 mins voor tijd de 1-1 tegen.
Port Vale en Nottingham eindigde in 0-0.

Hoop vanavond weer verder te gaan. Moet dan 1st een competitie duel en daarna in de league cup tegen Bury, dat 1 divisie lager speelt.
  donderdag 9 maart 2006 @ 13:01:37 #5
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35875203
Scorza is niet te vinden in mijn spel.

Moet het nu doen met Bartels en Schotman. Niet dat het zo slecht is. In tien duels 29 keer gescoord. Helaas gaat het erg wisselvallig nu. De ene keer win ik met 3-0 en de andere keer verlies ik met 5-0. Ligt waarschijnlijk aan het soort spelers dat ik tijdens die wedstrijden gebruik.

Ben ook uitgeschakeld in de beker.

Heb ook dringend een DMC nodig. Mijn huidige (Mervèl) voldoet niet.
A.M.A.B
pi_35877237
Er zijn heus wel meer spelers zoals Scorza, die weinig kosten en goed worden.
pi_35877360
Ik ben in het seizoen 08-09 6e geworden met RBC
Ik ben daar zeer tevreden over alleen vind ik het jammer dat ADO de beker won en niet Feyenoord anders had ik me geplaatst voor de UEFA cup.
Mijn jeugd is 1ste geworden maar vind je het gek met allemaal italiaanse toppertjes.
Maar hebben jullie er geen last van dat wanneer je Italie selecteert dat er dan superveel goede spelers daar vandaan komen?
ik heb geen een speler uit mijn jeugd gekregen bij HSV met de alle hoogste faciliteiten en was toen ook gedwongen om een paar italianen te halen en een engelsman.
En nu bij RBC kreeg ik een aardig goede voetballer maar dat is ook logisch met goede faciliteiten.

Ik ga volgend seizoen voor de top 5, beker en de intertoto winst je moet elk seizoen je doelen hoger zetten
pi_35878778
In de italiaanse competitie spelen heel wat spelers die erg goed beoordeeld worden qua stats vind ik toch. Ik ga denkik ergens onderaan in de Serie B beginnen en probeer dan het eerste jaar een goed team neer te zetten om daarna te promoveren naar de Serie A Moet wel te doen zijn opzich
pi_35883033
Met Milan ben ik in mijn 3e jaar achtste geworden en in de 2e ronde van de Intertoto ben ik eruit gevlogen. Ook in de EC met Italie was het in de eerste ronde naar huis toe en ik snap niet waarom ik nog niet ontslagen ben bij beide.

Ik heb Oddo, Marcena, Gonzalo en Rubinho gehaald en Dida en Tuzzio(goede jonge keeper) zijn transfervrij vertrokken.

Mijn team is nu wat jonger, kijken of het nu beter gaat.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35893521
teejveejpeejtjuh
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_35894370
In mijn 4e competitie wedstrijd kwam eindelijk een overwinning. Hiermee verliet ik de 17e plaats.

Vervolgens werd in de league cup met 3-1 van Bury(1 divisie lager) gewonnen. Michael Proctor scoorde 2x in de 1e helft en 1x vlak voor tijd. In de 2e ronde volgt Crewe uit het Championship.

Tegen Swansea kwam ik met 0-1 achter. Adam Boyd schoot me naast Swansea waarna vlak voor tijd Enzo Scorza zijn 1e goal voor Hartlepool scoorde(mogen er veel volgen ) Vlak na de 2-1 scoorde Swansea, maar die goal ging niet door, zo werd er dus met 2-1 gewonnen. Door deze overwinning steeg ik verder naar positie 7.

Tegen de MK Dons kwam ik met 2-0 achter(25e en 63e minuut). In de 66e minuut scoorde Adam Boyd zijn 4e van het seizoen en gingen we op zoek naar de gelijk maker. Deze kwam er echter niet. En dat terwijl we minimaal een gelijkspel verdienden..
We staan nu weer 12e.
pi_35903130
mijn pc is gecrasht en ben nu al mijn data kwijt
mijn fm game kwijt 12 gb aan films/series en 1,5 gb aan muziek
pi_35903497
Het gaat bovenverwachting goed met Sport Recife. Het State Championship van Pernambuco (ofzo) werd gemakkelijk gewonnen. Alleen Santa Cruz kon bijblijven, maar die werden in de finale met 2-0 en 0-3 weggeveegd.
Dan de beker, ook daarin gaat het erg lekker. Inmiddels de kwartfinale waarin we uitkomen tegen het grote Gremio. Eerst uit, 1-1. Over een week of 2 de belangrijkste wedstrijd tot nu toe, de thuiswedstrijd.
De 2e divisie is inmiddels ook begonnen, nu het State Championship is afgelopen. De eerste wedstrijd ging ongelukkig verloren, maar werd gelukkig de week erna alweer goedgemaakt met een afgetekende 3-0 overwinning.
Er is overigens erg veel interesse in mijn spelers. Ik heb zelfs een reserve-spits voor maar liefst 2,5 miljoen kunnen verkopen! Best veel, als je weet dat ik met een budget van 50k begon..
Dan loopt er ook nog een Diego rond (AMLC) die wordt gezien als de nieuwe Alex (wsl die van Fenerbahce..). Hij heeft nu al een waarde van 3,5m euro en vele Europese clubs zitten achter hem aan. En laat hij nou net een nieuw contract geaccepteerd hebben...
pi_35910502
Dit weekend ga ik FM eens installeren op mijn nieuwe laptop en dan begin ik met een nieuwe game, die ik eens een hele tijd ga proberen vol te houden, ik ga laag beginnen en mijn streven is natuurlijk de champions league en het WK winnen
pi_35915009
Lee Bullock is een held. Heeft nu wegens blessures 3 wedstrijden als rechter centrumspits(hij is AMC) gespeeld en 5 keer gescoord. Twee keer scoorde hij tegen Bristol C. Dat werd jammergenoeg 3-3. Twee maal scoorde hij tegen Gillingham, dat werd 3-0 voor ons. Waardoor we naar plaats 7 stegen.

Tegen Crewe scoorde hij de openings treffer. Crewe, dat onze tegenstander was in de 2e ronde League Cup, speelt in het Championship. Adam Boyd wist nog voor rust de 2-0 te scoren, waardoor Crewe alles op alles moest zetten. Verder dan 2-1 kwam Crewe niet. In de 3e ronde moeten we uit aantreden tegen Championship ploeg Leeds United.

De volgende competitie wedstrijd was die tegen Hekkensluiter Rotherham.
Voor rust scoorde Adam Boyd, die gewild is door o.a. Tottenham en Wigan, zijn 7e competitiegoal van het seizoen. Vlak na rust volgde nummer 8. In blessuretijd mise Scorza een opgelegde kans op de 3-0. Het bleef 2-0.
Ondanks de overwinning bleef ik 7e.
Adam Boyd klom van de 5e naar de gedeeld 2e plaats op de topscorerslijst, 1 goal achter de topscorer.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:01:08 #16
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35917486
tvp
Ik ben inmiddels overleden
pi_35922285
Ik wil een nieuw spel gaan starten. Heb even met Barca gespeeld. Dat is leuk als je veel kan kopen, maar als het even minder draait is de lol er snel van af.

Wil nu een iets lager team beginnen. Zit dan ook te twijfelen of ik een echt laag team zal doen of een middenmotor in een eerste of tweede divisie. Ik vind kopen nogal leuk en zal dan denk ik snel uitgekeken zijn bij een team waar ik niks kan. Heeft iemand tips?
pi_35923960
Ik heb zojuist mijn FM proberen te installeren op mijn laptop alleen hij herkend daar de cd niet, komt dat omdat ik emulatie-software aan heb staan? Dus Alcohol/Deamon tools
pi_35937384
Hij werkt inmiddels op de laptop, alleen ik kan het volgens mij alleen fullscreen spelen op de laptop en dan ziet het niet uit omdat de laptop een breedbeeldscherm heeft.
Als ik het vinkje fullscreen uitzet dan werkt windowed mode gewoon niet, is er ergens een manier hoe je dit wel kan forceren dat hij zo werkt?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:02:08 #20
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35937566
Ja, dat is mogelijk.

Naar de eigenschappen van de schortcut op je desktop gaan en achter de bestandsnaam het volgende plaatsen: -windowed -small_screen

Dus: "C:\pad\fm.exe" -windowed -small_screen
A.M.A.B
pi_35940068
Het is me inmiddels gelukt dus nu kan ik vanavond fijn op mijn laptop gaan spelen
pi_35940751
Mijn game met Milan begint zowaar goed te verlopen. Ik heb 'n tactiek waar de tegenstanders geen raad mee weten. Sheva en Káka scoren er op los en de verdediging staat als 'n huis met Nesta en Kompany centraal achterin

Dit is mijn opstelling:

Met Maldini, Mikel, Huntelaar, Maduro, Gilardino, Jankulovski en Kalac/Stenild op de bank heb ik een aardige selectie al zeg ik 't zelf Inzaghi, Stam, Serginho, Ambrosini, Vogel, Rui Costa en Amoroso kunnen wat mij betreft vertrekken. Ze zijn te oud en/of niet op 't niveau waarop ik wil acteren Ik wil nog wel 'n nieuwe keeper aantrekken, Akinfeev of Arenas.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_35942023
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:55 schreef T1andonly het volgende:
Hij werkt inmiddels op de laptop, alleen ik kan het volgens mij alleen fullscreen spelen op de laptop en dan ziet het niet uit omdat de laptop een breedbeeldscherm heeft.
Als ik het vinkje fullscreen uitzet dan werkt windowed mode gewoon niet, is er ergens een manier hoe je dit wel kan forceren dat hij zo werkt?
Op de Windows knop drukken
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:34:23 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35942833
Leuke TT Niemand die me serieus nam een paar topics terug
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:57:37 #25
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_35947066
Ik heb zojuist mijn 1e seizoen met Fiorentina afgerond..de doelstelling was een veilig plekje in de middenmoot, maar ik heb boven verwachting gepresteerd door 6e te worden
Het had nog veel beter gekund, want ik stond tot ongeveer de 33e speeldag 4e op de ranglijst, met toen nog een reële mogelijkheid om 2e of 3e te worden. Om één of andere reden stortte mijn team helemaal in, er werden nog maar 4 punten gehaald in de laatste 5 wedstrijden, dus dat is wel teleurstellend..denk dat ze de druk niet aankonden. In de beker werd ik pas in de halve finale uitgeschakeld door Juventus ( 4-2 thuis en 1-3 uit ) , nadat ik eerder onder andere Chievo en AC Milan uit de beker had geholpen.

Al met al is Fiorentina wel een heerlijk team om mee te spelen, ze hebben de potentie om over een paar jaar kampioen te worden. Ik speelde 4-4-2, met pijltjes aan de buitenkanten van het middenveld, en mijn opstelling was als volgt:

Frey ( Lobont, Almunia )

Laurenti ( Vanden Borre )
Ujfalusi ( Dainelli )
Kröldrup ( Svensson, Paletta )
McCartney ( Limbersky )

Fiore ( Gobbi )
Pazienza ( Donadel )
Kranjcar ( Montolivo )
Jiménez ( Jörgensen )

Bojinov ( Vitti )
Toni ( Pazzini )
pi_35947443
Fiorentina heeft inderdaad genoeg goede spelers Ik heb nu de nieuwe patch ook maar daarin lijkt iedereen zo goed
Behalve de spelers van mijn team die moeten toch nog serieus aan de bak om in de serie B te blijven.
Pescara gaat het wel maken dit seizoen hoop ik
pi_35948682
Haha ik ben ook toevallig net met Fio begonnen. Erg leuk team. Doelstelling was degradatie voorkomen, dit moet met gemak lukken.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 21:29:58 #28
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_35952597
Ja dat is inderdaad de doelstelling van het bestuur, en de supporters verwachten dat je veilig in de middenmoot eindigt. Dat moet echt met gemak lukken ja, europees voetbal halen is een realistischer doel met zulke spelers ( plaatsen 8 en hoger geloof ik ) . Vooral Toni en Bojinov zijn van topklasse, superdoelman Frey is bijna het hele 1e seizoen geblesseerd helaas, dat kost punten, al heb je in Lobont een goede 2e doelman
  zaterdag 11 maart 2006 @ 21:32:42 #29
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_35952706
Ik heb volgens mij nog nooit de naam Svensson voorbij zien komen in dit topic, dat is een verdedigend toptalent die je in de winterstop van het 1e seizoen gratis kan overnemen van IFK Göteborg ( die club was het geloof ik ) . Hij ontwikkelt zich heel snel tot een rots in de branding centraal achterin, en staat bij het wk al in de basis van Zweden, terwijl hij in het spel begint met 0 interlands. Hebben jullie ook zulke goeie ervaringen met hem? Bij mij haalt hij in zijn 1e seizoen al gemiddeld een dikke 7
pi_35952993
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:57 schreef johannes1986 het volgende:
Ik heb zojuist mijn 1e seizoen met Fiorentina afgerond..de doelstelling was een veilig plekje in de middenmoot, maar ik heb boven verwachting gepresteerd door 6e te worden
Het had nog veel beter gekund, want ik stond tot ongeveer de 33e speeldag 4e op de ranglijst, met toen nog een reële mogelijkheid om 2e of 3e te worden. Om één of andere reden stortte mijn team helemaal in, er werden nog maar 4 punten gehaald in de laatste 5 wedstrijden, dus dat is wel teleurstellend..denk dat ze de druk niet aankonden. In de beker werd ik pas in de halve finale uitgeschakeld door Juventus ( 4-2 thuis en 1-3 uit ) , nadat ik eerder onder andere Chievo en AC Milan uit de beker had geholpen.

Al met al is Fiorentina wel een heerlijk team om mee te spelen, ze hebben de potentie om over een paar jaar kampioen te worden. Ik speelde 4-4-2, met pijltjes aan de buitenkanten van het middenveld, en mijn opstelling was als volgt:

Frey ( Lobont, Almunia )

Laurenti ( Vanden Borre )
Ujfalusi ( Dainelli )
Kröldrup ( Svensson, Paletta )
McCartney ( Limbersky )

Fiore ( Gobbi )
Pazienza ( Donadel )
Kranjcar ( Montolivo )
Jiménez ( Jörgensen )

Bojinov ( Vitti )
Toni ( Pazzini )
Heb je niet teveel buitenlanders?
  zondag 12 maart 2006 @ 01:28:26 #31
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_35957685
Donadel is 10 x beter als Pazienza.. Vond hem echt een geweldige middenvelder.

En Fiore en Frey die lopen gewoon weg als hun contract/leenperiode afloopt.. Stelletje ondankbare honden
Jorgensen moet je de rest van 50 % ook snel kopen, anders trekken ze die ook weg.

Die Toni is echt ongelooflijk goed. Pazzini wordt trouwens ook een topper..
Daarnaast Lucarelli van Livorno = 30 goals garantie per seizoen
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_35960877
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef johannes1986 het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit de naam Svensson voorbij zien komen in dit topic, dat is een verdedigend toptalent die je in de winterstop van het 1e seizoen gratis kan overnemen van IFK Göteborg ( die club was het geloof ik ) . Hij ontwikkelt zich heel snel tot een rots in de branding centraal achterin, en staat bij het wk al in de basis van Zweden, terwijl hij in het spel begint met 0 interlands. Hebben jullie ook zulke goeie ervaringen met hem? Bij mij haalt hij in zijn 1e seizoen al gemiddeld een dikke 7
Ik haal hem ook vaak, maar dan meteen aan het begin van het seizoen al. Dan kost hij toch maar 350k geloof ik. Ik heb hem nu met Heerenveen en hij wordt alleen nog maar beter.
pi_35961197
Lucarelli van Livorno is een goede spits, zeker als je een middelmatige club in de Serie A hebt, naar m'n nieuwe club in de Serie B wil hij niet komen, daar wil voorlopig niemand van enig kaliber naartoe komen, maar ik heb m'n zaakjes goed op orde en verwacht toch wel te promoveren in het eerste seizoen.

Ik kan me volledig richten op de (drukke) competitie, want in de beker ben ik in de eerste ronde al uitgeschakeld omdat het niveau van 'n tegenstander net iets te hoog was. In de competitie sta ik nu 4e en dat vind ik wel heel netjes, aangezien ik 'n degradatie kandidaat ben.

Een groot transfer budget heb ik niet, dus ik probeer eerst alles van binnenuit zoveel mogelijk te optimaliseren en dat wil totnu vrij aardig lukken. In de jeugd spelen een aantal goede spelers, die in de Serie B later wel goed kunnen worden, maar ik ga me richten op uitbreiding van de trainingsfaciliteiten, want ik wil een goede basis krijgen voor de Serie A. Dat is toch mijn doel.

Financieel zit het gelukkig allemaal wel goed nu, als ik verlies maak vind ik het altijd lastig spelen.
pi_35961199
Svenson is bij mij trouwens al vertrokken naar Werder Bremen en die kost nu eens veel geld
  zondag 12 maart 2006 @ 13:34:47 #35
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_35964157
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb je niet teveel buitenlanders?
Nee, je mag per seizoen 1 speler halen van buiten de EU. Ik heb nu net Mascherano gehaald, een Argentijn met een Italiaans paspoort, die geldt dan gewoon als speler van binnen de EU
  zondag 12 maart 2006 @ 13:43:16 #36
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_35964424
De competitie begint over een paar dagen weer, meteen een loodzware start met een uitwedstrijd tegen kampioen, italiaanse bekerwinnaar, italiaanse supercup winnaar en halve finalist van de champions league, Inter Milan, hun team is echt ongelovelijk bruut. Proberen met veel geluk een gelijkspelletje eruit te slepen...

De opstelling is nu als volgt:

Lobont ( Almunia, Stenild )

Ujfalusi ( Laurenti )
Svensson ( Vanden Borre )
Kröldrup ( Masiello )
McCartney ( Limbersky )

Jiménez
Mascherano ( Donadel )
Kranjcar ( Amato )
Gasbarroni ( Montolivo )

Toni ( Vitti, Kitambala )
Bojinov ( Pazzini, Fossati )

Met dit team moet ik de positie van vorig seizoen ( 6e ) denk ik kunnen evenaren, of zelfs iets verbeteren. Alleen rechts op het middenveld zoek ik nog een extra optie, ik heb nog maar 12 miljoen gulden te besteden, maar door een paar overbodige spelers te verkopen hoop ik geld genoeg te krijgen om Kalou te kunnen kopen...dan heb ik echt een supermiddenveld volgens mij
pi_35964785
iemand die patch 6.0.3 al gebruikt?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 12 maart 2006 @ 15:57:28 #38
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35967314
Ben nu bijna bij het einde van het seizoen 2016/2017 en de kans is groot dat ik met FGR weer terugkeer in de championship.

Het bestuur had in het begin van het seizoen al gezegd dat ze het stadion willen uitbreiden , dus er is nog hoop.
pi_35967358
Ik stop meestal na 2 seizoenen, maar nu heb k besloten door te zetten
pi_35968707
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
iemand die patch 6.0.3 al gebruikt?
Ja, ik speel altijd met de nieuwste patches.
pi_35969479
Heb me inmiddels opgewerkt met Hartlepool naar de 3e plaats. Maar met andere clubs die wedstrijden minder hebben enzo kan ik nog wel 1 of 2 plaatsen zakken. Na onder andere een knullig verlies tegen een laaggeklasseerde en wat overwinningen kwam ik op die plaats terecht.

In de LDV Vans Trophy ben ik op lullige wijze er uit geknald door Grimsby, dat 1 divisie lage speelt. Vlak voor tijd kreeg Grimsby een rode kaart en in de 2e helft verlenging scoorde Grimsby de enige treffer.

Twee duels later moest ik in de 3e ronde League Cup aantreden tegen Leeds United. Er zaten 18.000 mensen op Elland Road(wat mij toch iets van 1,5 ton opleverde) en Hartlepool startte met Lee Bullock terug in de basis. Bullock was enige tijd geblesseerd geweest. De wedstrijd ging vrij gelijk op. In de 26e minuut scoorde Lee Bullock de 0-1. De rust werd gehaald met een 0-1. Na rust was er druk van Leeds. Het mocht niet baten want Hartlepool won(wat mijn bestuur erg leuk vond )
In de 4e ronde komt Birmingham City naar Victoria Park. Dat wordt dus hopen op een stunt tegen het Premiership elftal dat een 11e positie bezet.

Adam Boyd is mijn topscorer met 16 goals uit 21 officiele duels, waarvan 15 goals in de competitie(17 duels). Daarmee staat hij momenteel bovenaan de topscorers lijst. Ook is hij met een beoordeling van 7.71 de beste speler. De nummer 2 heeft 7.46. Wout Meulemans staat 3e met 7.44.

Zometeen staat het duel tegen Dag & Red(Conference) op het programma voor de 1e ronde FA Cup.
edit: Met 1-0 verloren...

[ Bericht 3% gewijzigd door MMUFC op 12-03-2006 17:17:58 ]
pi_35982463
Ben wel op een rot manier uit de League Cup gepleurd

Stond in de 81e nog met 2-0 voor. In de 82e, 83e en 86e minuut scoorden ze de 2-1, 2-2 en 2-3. Het werd dus geen ontmoeting met Arsenal op Highbury maar Birmingham was mijn eindstation.

Nu kan ik me wel volledig op de competitie richten, waar ik inmiddels vast in de promotie playoffs sta.

In de top 4 van beste speler staat Boyd op 1, Meulemans op 2 een speler van Port Vale 3 en Winzar op 4. Dus 3 spelers van mij.
Adam Boyd heeft zijn 1e plaats op de topscorerslijst verstevigt. Hij heeft nu 21 goals in 21 competitie duels. Hiermee staat hij 6 goals voor op de nummer 2.
  maandag 13 maart 2006 @ 09:03:02 #43
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35982545
Zoals verwacht eerste geworden in leadue one
Het bestuur had beloofd het stadion uit te breiden , maar de buurtbewoners zijn er zwaar op tegen .
DUs voorlopig geen uitbreiding van het stadion , ze gaan de optie nu nog eenkeer bekijken.
Weet iemand of waneer de buurtbewoners eenmaal tegen zijn , dat het stadion nooit uitgebreid gaat/worden ?

Nog een vraag , ik heb 2 seizoenen geleden een speler gekocht van ASWH (nederlandse amateurclub) , hij speelt elke week in de basis , maar is ongelukkig omdat hij vindt dat hij een basisplaats hoort te hebben .
Nu wilt die kneus z'n contract niet verlengen.
Is dit een bug of doe ik iets verkeerd ?
pi_35991410
Sommige stadions kunnen niet uitgebreid worden volgens mij, bij Palermo heb ik dat ook gehad een aantal keren omdat de buurtbewoners dat maar niets vonden.
  maandag 13 maart 2006 @ 14:54:35 #45
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35991450
is er al info over football manager 2007 ?
pi_35995596
quote:
Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef T1andonly het volgende:
Sommige stadions kunnen niet uitgebreid worden volgens mij, bij Palermo heb ik dat ook gehad een aantal keren omdat de buurtbewoners dat maar niets vonden.
Dat is irritant, ja. Met Heerenveen kan ik ook nooit het stadion uitbreiden.
pi_35995614
M'n spel met 2006 staat al een paar maanden koud.
Hoi.
pi_35996753
quote:
Op maandag 13 maart 2006 09:03 schreef Enchanter het volgende:
Nog een vraag , ik heb 2 seizoenen geleden een speler gekocht van ASWH (nederlandse amateurclub) , hij speelt elke week in de basis , maar is ongelukkig omdat hij vindt dat hij een basisplaats hoort te hebben .
Nu wilt die kneus z'n contract niet verlengen.
Is dit een bug of doe ik iets verkeerd ?
Kijk eens naar de 'squad status' die je hem hebt gegeven. Misschien dat dat lager is dan een 'first team player'. Als je dat veranderd komt het misschien allemaal wel weer goed tussen jullie. ^^
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_36000218
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:06 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Dat is irritant, ja. Met Heerenveen kan ik ook nooit het stadion uitbreiden.
Vanwege de knaken?

En gaat het ten koste van je spelers of transferbudget?
  maandag 13 maart 2006 @ 20:40:36 #50
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_36002591
quote:
Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef T1andonly het volgende:
klopt, dit staat al van te voren vast. Dit is echter aan te passen in de editor (tenminste in vorige versies, weet niet of dat nog steeds is). Kan soms erg frustrerend zijn, maar ja, dat hoort er ook allemaal bij...
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_36005198
Gepromoveerd met Sport Recife. Na 10 wedstrijden stonden we 10 punten achter op de nummer 1 en leken we kansloos. Daarna begon het elftal als een gek te draaien en 4 wedstrijden voor het einde werd de koppositie gepakt en niet meer afgestaan.
Om tegen ploegen als Corinthians en Sao Paulo een kans te maken moest er wat ervaring bijkomen. Kom ik me toch Rivaldo tegen bij AS Roma. Transfer-listed voor maar 150k.
Zn eerste wedstrijd krult-ie er meteen 2 ballen in en staat Sport Recife al bij zn favoriete clubs. Rare kerel.
pi_36005835
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vanwege de knaken?

En gaat het ten koste van je spelers of transferbudget?
Nee, bij Heerenveen kan het gewoon niet. Het lijkt dan eerst wel doorgang te vinden omdat het bestuur ermee instemt, maar als puntje dan bij paaltje komt dan steken omwonenden er een stokje voor.

Als het wel doorgaat, dan kost het wel geld, ja. Net als het upgraden van de trainingsfaciliteiten. Er gaat dan geld van de balans af, dus niet van het transferbudget volgens mij.
pi_36005863
quote:
Heeft die geen random potential? Hij is wel zeer goed, zeker voor zijn leeftijd.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 00:27:12 #55
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_36010780
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Kijk eens naar de 'squad status' die je hem hebt gegeven. Misschien dat dat lager is dan een 'first team player'. Als je dat veranderd komt het misschien allemaal wel weer goed tussen jullie. ^^
Ja het is gelukt , hij is weer wat blijer , mijn dank is groot
pi_36013325
Ik ben trouwens na 2 seizoenen al gepromoveerd naar de Serie A met mijn club Pescara, nu gaan m'n beste spelers weg voor relatief veel geld en moet ik vechten tegen degradatie
pi_36014707
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:06 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Heeft die geen random potential? Hij is wel zeer goed, zeker voor zijn leeftijd.
Zou best kunnen, want ik had 'm nog nooit gezien. Of hij is er met de nieuwe (data) patch pas ingekomen. Zn favoriete positie is helaas wel linksbuiten, maar voorlopig doet hij het uitstekend als diepste spits.
pi_36018378
ben hier nog coach met Milan, gaat allemaal wel redelijk, kwart finale CL, halve finale beker, en 1e in het kampioenschap. Helaas teveel geld waardoor ik grote aankopen gedaan heb, neemt een beetje de lol van het spelletje weg. Misschien aan het einde van het seizoen terug naar Nederland of alleen doorgaan met Denemarken...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36030473
3de promotie op rij met maidenhead, 2de op evenveel punten als de kampioen maar slechter doelpuntensaldo, en 6 punten voor op de 3de

League 1 nu, 6 "promising" spelers in mn selectie, met name scorza eindelijk te pakken gekregen en jonge enkele brazilianen en een -21 spanjaard, de rest van mn selectie aangevuld met wat in ongenade gevallen ex-premier league spelers, wat betere trainers en betere trainingsuitrusting

Ook Blondel(belgisch international en groot talent) binnegehaalt via part exchange voor een sukkelspeler, hoe ik dat gedaan heb weet ik niet, maar hij is erg welkom

Ryan Giggs zit nu in mn reserve elftal, is niet veel meer waard in 2008 maar een backup speler/coach voor maar 1.5k euro in de maand is niks

Ik schat weer directe promotie , en ik heb nu eindelijk genoeg mensen voor mn geliefde winger tactic te gebruiken
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_36045648
ik weet niet of iemand ooit de zelfde bug gehad heeft maar ik had de US Cup na penalties gewonnen en bij de nieuwsberichten staat dat ik verloren heb. Bovendien prijsde ik wat spelers voor hun goede spel maar dat viel ook in de verkeerde aarde. Ik denk dat ik misschien nu wel ontslagen wordt.

Iemand die dit ook ooit meegemaakt heeft?
pi_36056606
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:06 schreef Nywuob het volgende:

[..]

er is ook een verschil tussen welke patch 6.03 /6.02 met 6.03 schijnt scorza ook niet zo goed te zien
pi_36057108
Scorza wordt redelijk tot zeer goed. Hij heeft 150 t/m 180 potential ability, volgens mij. Variërend van spel tot spel.
pi_36061469
Wie is eigenlijk de beste speler in het hele spel?
pi_36062077
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:14 schreef T1andonly het volgende:
Wie is eigenlijk de beste speler in het hele spel?
hangt van spel tot spel af
Beste speler is ook relatief, ik zou eerder zeggen beste op welke positie, beste targetman, beste spelmaker

Targetman is voor mij iaquinta en eddie johnson(koop deze snel en je kunt hem na een jaar of 2 voor het tiendubbele verkopen)

in de spits henry

spelmaker die jonge zweed, ik kan niet meer op zn naam komen

keeper Cech en Buffon

de rest ligt dichter bij elkaar, en ben ik niet in gespecialiseerd
pi_36062954
De beste spitsen lijken mij Adriano en Ibrahimovic, zeker omdat ze een stuk jonger zijn dan bijvoorbeeld Henry en Shevchenko.
pi_36062988
Ronaldinho begint met de hoogste ability en heeft dacht ik ook het hoogste potentieel
pi_36065904
Weet iemand nog een goede RB voor me Fiorentina team>? Ujfalusi zit de hele tijd te zeiken dat ie weg wil en dan weer niet en dan weer wel. dus dies naar PSV vertrokke voor 4,5mil. VDBorre wil 60000per week en kan maar 36000 geven... heb rond de 11mil. Trasfer budget. ( Moet een Europeaan zijn)

[ Bericht 5% gewijzigd door MakaveliTheDon op 15-03-2006 19:55:40 (update) ]
-AJAX AMSTERDAM-
pi_36069259
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Weet iemand nog een goede RB voor me Fiorentina team>? Ujfalusi zit de hele tijd te zeiken dat ie weg wil en dan weer niet en dan weer wel. dus dies naar PSV vertrokke voor 4,5mil. VDBorre wil 60000per week en kan maar 36000 geven... heb rond de 11mil. Trasfer budget. ( Moet een Europeaan zijn)
Nicky Hunt.

-

Heb nu een savegame waar ik begon bij Basel, daar heb ik twee jaar gezeten. Twee keer kampioen, één keer nationale beker gewonnen. Eén keer bij de laatste 16 in de Uefa Cup, een jaar daarna gekwalificeerd voor de CL-groepfase. Daarin werd ik vierde in een poule met Benfica, PSV en Chelsea. Kansloos natuurlijk, wel thuis gestunt door met 1-0 te winnen van Chelsea.

Daarna m'n biezen gepakt en naar Palermo in de Serie A vertrokkken. Ik moest ze behoeden voor degradatie, en dat lukte. Sterker nog, ik werd vijfde en dus kwalificatie voor Europa.

Maar toch na één jaar vertrokken, want Ajax toonde interesse. Zit daar nu, en ben kampioen geworden met vijf punten voorsprong op PSV. In de Uefa Cup uitgeschakeld door Real Madrid in de 8ste finale...
pi_36082494
Bij mij is Scorza qua stats niet super. Hij heeft 3 doelpunten in de competitie. Nu moet ik er wel bij zeggen dat in de competitie Adam Boyd 53 keer gescoord heeft, Lee Bullock 2e staat bij mij met 6 en Scorza met nog 2 anderen 3e op 3.

Wel heeft Scorza een van de meeste assists van de competitie. Antony Sweeney heeft er 12 en staat 1e. Scorza heeft er 11.

Heb me met Hartlepool geplaatst voor de play-offs. Hopelijk kan ik promoveren naar de Championship. Een divisie waar Hartlepool nog nooit gespeeld heeft. Het zou dus een unicum zijn!
pi_36084995
Ik ben ook met dit spel bezig, en het is echt leuk. Ik speel met Ural Yekaterinburg, 1e divisie van Rusland. Ural is gene hoogvlieger, maar het gaat best redelijk. Start van de competitie was echt een ramp, ik ik stond op een gegeven moment laatste. daarna een nieuwe linkshalf en een nieuwe keeper....dat was het euvel waarschijnlijk, want nu verlies ik niet net, maar speel ik gelijk of win ik...:D...Ik sta nu op positie 16...:)

Ik speel trouwens 4-4-2 in een ruit...Eerst volgende wedatrijd tegen de nummer 1, Kuban..ben benieuwd...:)
pi_36113707
Ik zit nu in het 3e seizoen en de kampioen van de Serie A (Parma) staat nu tegen degradatie te vechten ineens Verder doet Messina het weer verschrikkelijk goed en vind ik het best een zware competitie, maar ik verwacht dit jaar Europees voetbal te halen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:38:01 #72
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_36127673
Wilhelmson is trouwens ook echt een hele goede speler voor de ¤ 4 miljoen die je voor hem moet neertellen. Toppertje. .
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_36129333
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef MakaveliTheDon het volgende:
heitinga al geprobeerd? de jong is iets van 16 mil d8 ik maar echt super..
pi_36131152
Ik weet niet wat ik aan het doen ben met Fiorentina, maar..

Ik sta na een wedstrijdje of 18 eerste en 6 punten voor op de concurrentie. Ik heb bijna geen aankopen gedaan, alleen een paar spelers gehuurd en Kranckjar gekocht. Bovendien een extra vierde spits. Dat was het. En ik speel de sterren van de hemel...
Nu hopen dat ik met het Bosman arrest wat spelers voor volgend seizoen kan halen.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 00:04:15 #75
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36133284
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:39 schreef JeroenV het volgende:
Ik weet niet wat ik aan het doen ben met Fiorentina, maar..

Ik sta na een wedstrijdje of 18 eerste en 6 punten voor op de concurrentie. Ik heb bijna geen aankopen gedaan, alleen een paar spelers gehuurd en Kranckjar gekocht. Bovendien een extra vierde spits. Dat was het. En ik speel de sterren van de hemel...
Nu hopen dat ik met het Bosman arrest wat spelers voor volgend seizoen kan halen.
waarschijnlijk lopen er ook een paar weg met dat bosman arrest

Ik wordt binnenkort waarschijnlijk weer gewoon verwacht kampioen.. 3 e keer op rij dan
pi_36137878
Even een update:

Speel op dit moment met Chelsea in mijn eerste seizoen: Halverwege sta ik eerste in de competitie met wat puntjes voorsprong op mijn naaste belager Newcastle... In de League Cup verloor ik in de derde ronde van Man U, wat toch wel balen was... Had het in Europa toch wel verrassend moeilijk in een poule met Inter, Schalke en Lille... pas in de laatste wedstrijd thuis tegen Schalke wist ik me te kwalificeren... Abramovich en cs. zijn desalniettemin heel erg tevreden tot nu toe...

Ik speel in een 4-4-2 Free opstelling met de volgende spelers:

Vucinic en Inquinta in de spits

Middenveld met Robben, Bodmer, Lampard en Wright Philips

Achterin met Kaladze, De Jong, Terry en Juan

In de goal staat Cech

We zitten nu bijna in januari, hoop dat Roman nog een zak geld overheeft om een links- en rechtshalf te kopen zodat ik wat breder op die posities kom te zitten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36139348
Zo, Brazilie weet ook weer wie Sport Recife is. Eerste wedstrijd op het hoogste niveau, uit bij Sao Paulo. Vijf minuten voor tijd komt talent Alexandre (17 jaar en nu al 20 voor finishing en composure) in het veld en diep in de blessuretijd kopt-ie de enige goal van de wedstrijd binnen.
Het is dat ik geen gladde vloer heb, anders had ik een buikschuiver door de hele kamer gemaakt.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 16:40:45 #78
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36144866
Watta fuck.. mini crisis bij mij met Milan..

Net uit de beker gegooid door PALERMO
Tthuis 2-0 gewonnen.. Verlies ik uit met 5-2 (scoren ze in de 88. de 5e beslissende goal)

In de competitie uit tegen Lazio 4-3 en 2-1 tegen Chievo verloren achter elkaar..
Inter nadert op 4 punten nu.. Sta nog steeds wel aan kop natuurlijk , maar wordt spannend..
pi_36145777
quote:
ms wat late reactie

Een erg veelzijdige speler, maar waarom train je defensive skills bij een winger/spits? Dat is ability dat opgezogen wordt in skills die hij nooit gaat gebruikt tenzij je hem hertraind in een verdediger(hij zou best een stevige centrale verdediger zijn)
Dus defensive training op none zetten zou ik zegge, en het opgedane trainingsvermogen in shooting aerobics en strength als je hem spits maakt en aerobics set pieces en attacking als je hem winger maakt

Vooral door zijn matige pace kan hij nog niet mee met een topploeg

EDIT: is het trouwens een regen? ik vind hem niet in mijn large database

[ Bericht 2% gewijzigd door Genjuro op 18-03-2006 17:27:01 ]
pi_36147780
Nog een hint voor mensen met weinig cash maar een team in een goede competitie : check de braziliaanse regens, die zijn over het algemeen overdreven goed. Kijk gewoon naar brazilie -20 jarigen en naar het team Cruzeiro en je vind er een hoop die mee kunnen doen onderaan de Premier League

"promising" moeten ze hebben (wilt zeggen dat ze nog zeker 30 procent kunnen verbeteren) terwijl ze al superstats op het moment zelf hebben en spotgoedkoop zijn

Voorbeeldje

wat een klassebak voor 50K, release fee 160K...
Hij wilt wel ws niet naar mijn ploegje komen, een net-gepromoveerde league 1-er die in december 3 punten los bovenaan staat
pi_36148979
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 17:21 schreef Genjuro het volgende:

[..]

ms wat late reactie

Een erg veelzijdige speler, maar waarom train je defensive skills bij een winger/spits? Dat is ability dat opgezogen wordt in skills die hij nooit gaat gebruikt tenzij je hem hertraind in een verdediger(hij zou best een stevige centrale verdediger zijn)
Dus defensive training op none zetten zou ik zegge, en het opgedane trainingsvermogen in shooting aerobics en strength als je hem spits maakt en aerobics set pieces en attacking als je hem winger maakt

Vooral door zijn matige pace kan hij nog niet mee met een topploeg

EDIT: is het trouwens een regen? ik vind hem niet in mijn large database
Misschien wel een goeie ja om defending op none te zetten. Hij traint in het groepje mee van de 'creatieve spitsen' waar defending nu op light staat. Van creatieve mensen verwacht ik dat ze een man kunnen uitspelen, een goeie steekpass hebben, ze een bal kunnen voorgeven en zo nu en dan hun goaltjes meepikken. Daarom traint Campos vooral op set pieces, attacking en ball control (en aerobics medium).
Geen regen trouwens. Hij speelt in het begin bij Audax Italiano in Chili.
pi_36149570
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 00:04 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

waarschijnlijk lopen er ook een paar weg met dat bosman arrest

Ik wordt binnenkort waarschijnlijk weer gewoon verwacht kampioen.. 3 e keer op rij dan
Nee, dat valt erg mee. Van de basis alleen Fiore en Frey. Belangrijke spelers, maar ik hoop ze of te kunnen behouden of goede vervangers aan te trekken. Het bestuur blijft maar extra transfergeld geven.
pi_36150832
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef Butra het volgende:
Zo, Brazilie weet ook weer wie Sport Recife is. Eerste wedstrijd op het hoogste niveau, uit bij Sao Paulo. Vijf minuten voor tijd komt talent Alexandre (17 jaar en nu al 20 voor finishing en composure) in het veld en diep in de blessuretijd kopt-ie de enige goal van de wedstrijd binnen.
Het is dat ik geen gladde vloer heb, anders had ik een buikschuiver door de hele kamer gemaakt.
FM

Wat doe je nu Butra?
Ik ben een spel aan het spelen

pi_36158543
terug gepromoveerd,op de laatste dag nog de titel verspeeld maar de 2de plek in league 1 geeft ook directe promotie, van conference south naar championship in 4 jaar, was niet gemakkelijk maar enkele goede transfers aankopen per jaar doet wonderen

Nu daarentegen, heb ik op het moment een slechter team als in league 1, een hoop van mijn beste spelers duur verkocht maar niemand nieuw wil naar mij komen, en ik krijg geen work permit voor vrije spelers die ik goed zou kunnen gebruiken... Enkele minderwaardige spelers gehaald(Dufer en LeGear, Belgische internationals die niet meer mee mochten doen in hun ploegje)

Onmogelijk om te promoveren en dus een lang, saai en hard seizoen tegemoet
pi_36162631
quote:
Op zondag 19 maart 2006 01:30 schreef Genjuro het volgende:
Onmogelijk om te promoveren en dus een lang, saai en hard seizoen tegemoet
Dat zijn de lastigste seizoenen, ik zit nu ook in zo'n seizoen, ik verwachtte eindelijk eens voor de titel in de Serie A mee te kunnen doen, maar doordat m'n halve verdediging vertrokken is naar de "topclubs" moet ik nu weer hard werken om niet teveel doelpunten tegen te krijgen.
Gelukkig zit het in de spits nu meer dan goed, Tevez en Kerlon moeten het daar doen. Tevez heeft zichzelf vorig succes al bewezen met 28 doelpunten in de competitie en een hele hoop assists. Kerlon is m'n nieuwe aanwinst, hij is pas 19 maar qua stats kan die zich wel meten aan Tevez.
Ik ben nu van plan 'n aantal jonge italiaanse verdedigers te kopen, die zullen het wel goed moeten doen.
Ik heb vrij veel geld over gehouden aan de verkoop van m'n 3 verdedigers, die allemaal heel graag weg wilde. Ik heb 60 miljoen daarmee verdient en daarvan kan ik er 40 uitgeven.
pi_36163066
Daar gaan we weer.

pi_36164285
mexes houd er erg van om penalties weg te geven,hier hebben trouwens wel meer roma spelers last van echt irritant
pi_36165814
quote:
Op zondag 19 maart 2006 11:21 schreef Butra het volgende:
Daar gaan we weer.

[afbeelding]
ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt maar met welk team ben je dan? e n heb je anders niet de trainingen te zwaar staan????
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
  zondag 19 maart 2006 @ 14:15:52 #89
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36167219
Wat doen jullie eigenlijk met de berichten van de assistent manager, waarin wordt vermeld hoe bepaalde spelers hebben getraind de afgelopen maand? Geven jullie een speler die slecht heeft getraind een waarschuwing of laten jullie het gewoon zijn gang gaan?

Sta overigens tiende in de competitie op dit moment. Directie is zeer content, heb alleen een hoge schuld, die maar blijft oplopen. Heb Loval-Landre in de winterstop verkocht aan Metz voor 600K, Heije vertrekt naar Stoke. Ook al zes spelers aangetrokken op een vrije transfer:
- Thenu (AMC, Den Bosch )
- Dickhoff (DMC, Dordrecht)
- Dos Santos (AMC, Bayern Munchen II)
- Fränkel (DC, Haarlem)
- Hiep le Minh (AML, Helmond)
- Salem (AMR, De Graafschap)

Spelers die nodig zijn voor die posities, omdat mijn huidige spelers hun contract niet willen verlengen...
A.M.A.B
  zondag 19 maart 2006 @ 14:19:44 #90
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36167333
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met de berichten van de assistent manager, waarin wordt vermeld hoe bepaalde spelers hebben getraind de afgelopen maand? Geven jullie een speler die slecht heeft getraind een waarschuwing of laten jullie het gewoon zijn gang gaan?
gewoon een waarschuwing geven met boete

fm 2006 is wel leuk op de 360 denk
pi_36167776
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
Als mijn spelers slecht trainen, is dat meestal bij onderdelen die ze toch niet nodig hebben. Spitsen bij defending, bijvoorbeeld. Verder trainen ze altijd wel goed. Voor elk type speler heb ik een apart trainingsschema gemaakt, dat werkt heel goed.
pi_36194005
Heb voor het eerst in 1,5 seizoen een rode kaart geincasseerd..
Zit ook in zo'n saai seizoen.. sta laatste in de Championship
pi_36195385
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:59 schreef MMUFC het volgende:
Heb voor het eerst in 1,5 seizoen een rode kaart geincasseerd..
Gedisciplineerd team heb je.
Brazilianen zijn wat sneller aangebrand, dus bij Sport Recife kijken ze niet op een rooe kaart meer of minder. De wedstrijd is niet geslaagd zonder goed gemikte kaakslagen.
Maar zelfs met zoveel schorsingen staan we dik bovenaan. 4 punten los van Sao Paulo en 6 punten los van Internacional. Spitsen Marcelo Macedo en Nunes zijn dodelijk. Perfecte combinatie van een creatieveling en een dodelijke afmaker.
pi_36196406
Heb ook al eens in Brazilie gespeeld ja, Bij Santos. Toen had ik idd ook veel last van vele rode kaarten..

Maar meestal halen ze in europa toch ook wel 1 of 2 maal per seizoen een doorgebroken speler neer. En nu was dat pas na 1,5 seizoen Alan Stubbs die een doorgebroken speler neer haalde.
pi_36196826
heeft er iemand trouwens wel een een beroep tegen een rode kaart gewonnen?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36197143
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
heeft er iemand trouwens wel een een beroep tegen een rode kaart gewonnen?
Nee nooit. Vaak is de kaart ook wel terecht, maar ik dacht een sterke zaak te hebben toen mijn verdediger direct rood kreeg voor een handsbal op het middenveld. Maar zelfs dat beroep werd afgewezen.
pi_36221526
Kampioen van NL met Haarlem!

In 08/09 met:

Gomes
Kromkamp Alex Rozehnal Mathijsen
Selakovic Landzaat Hoogstrate Beasley
Promes Roni

tvp

[ Bericht 19% gewijzigd door Fonzarelli op 21-03-2006 03:23:30 ]
pi_36223404
Ik ben ook kampioen geworden met Stafford van de conference North
Maar op het einde spande het er nog op als ik de laatste wedstrijd van de n2 had verloren had ik play-offs moeten voetballen en ik had nog wel een 10 punten voorsprong
Ik denk eigenlijk dat ik wel kans maak in de conference national want toen ik in de beker tegen clubs van de conference moest domineerde ik altijd wel.

Edit: Ben nu ook een profcluib geworden

[ Bericht 12% gewijzigd door magic_dreamer op 21-03-2006 09:49:34 ]
pi_36223886
Ook mij kan het kampioenschap nauwelijks meer ontgaan. 9 punten voor op de concurrentie met nog 5 speelrondes te gaan. Het enige wat nog ontbreekt is het hoogste gemiddelde van 1 van mn spelers. Nota bene Michel Bastos (wie kent 'm nog ) staat bovenaan, gevolgd door 'mijn' Nunes.

In Nederland is Feyenoord trouwens te erg. Ze hebben Pazzini, Kleber en Rafinha gekocht en Bojinov gehuurd.
pi_36228434
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 09:32 schreef magic_dreamer het volgende:
Ik ben ook kampioen geworden met Stafford van de conference North
Maar op het einde spande het er nog op als ik de laatste wedstrijd van de n2 had verloren had ik play-offs moeten voetballen en ik had nog wel een 10 punten voorsprong
Ik denk eigenlijk dat ik wel kans maak in de conference national want toen ik in de beker tegen clubs van de conference moest domineerde ik altijd wel.

Edit: Ben nu ook een profcluib geworden
Dat dacht ik ook toen ik in mijn 1e seizoen 2 clubs uit het Championship uitschakelde.. nu zit ik zelf in het Championship en sta ik met nog 10 duels te gaan laatste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')