Bij opties.quote:Op donderdag 9 maart 2006 04:07 schreef VinnieJones het volgende:
Hoe zorg ik voor verschillende achtergronden bij het spel..
Op de Windows knop drukkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:55 schreef T1andonly het volgende:
Hij werkt inmiddels op de laptop, alleen ik kan het volgens mij alleen fullscreen spelen op de laptop en dan ziet het niet uit omdat de laptop een breedbeeldscherm heeft.
Als ik het vinkje fullscreen uitzet dan werkt windowed mode gewoon niet, is er ergens een manier hoe je dit wel kan forceren dat hij zo werkt?
Heb je niet teveel buitenlanders?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:57 schreef johannes1986 het volgende:
Ik heb zojuist mijn 1e seizoen met Fiorentina afgerond..de doelstelling was een veilig plekje in de middenmoot, maar ik heb boven verwachting gepresteerd door 6e te worden![]()
Het had nog veel beter gekund, want ik stond tot ongeveer de 33e speeldag 4e op de ranglijst, met toen nog een reële mogelijkheid om 2e of 3e te worden. Om één of andere reden stortte mijn team helemaal in, er werden nog maar 4 punten gehaald in de laatste 5 wedstrijden, dus dat is wel teleurstellend..denk dat ze de druk niet aankonden. In de beker werd ik pas in de halve finale uitgeschakeld door Juventus ( 4-2 thuis en 1-3 uit) , nadat ik eerder onder andere Chievo en AC Milan uit de beker had geholpen.
Al met al is Fiorentina wel een heerlijk team om mee te spelen, ze hebben de potentie om over een paar jaar kampioen te worden. Ik speelde 4-4-2, met pijltjes aan de buitenkanten van het middenveld, en mijn opstelling was als volgt:
Frey ( Lobont, Almunia )
Laurenti ( Vanden Borre )
Ujfalusi ( Dainelli )
Kröldrup ( Svensson, Paletta )
McCartney ( Limbersky )
Fiore ( Gobbi )
Pazienza ( Donadel )
Kranjcar ( Montolivo )
Jiménez ( Jörgensen )
Bojinov ( Vitti )
Toni ( Pazzini )
Ik haal hem ook vaak, maar dan meteen aan het begin van het seizoen al. Dan kost hij toch maar 350k geloof ik. Ik heb hem nu met Heerenveen en hij wordt alleen nog maar beter.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef johannes1986 het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit de naam Svensson voorbij zien komen in dit topic, dat is een verdedigend toptalent die je in de winterstop van het 1e seizoen gratis kan overnemen van IFK Göteborg ( die club was het geloof ik ) . Hij ontwikkelt zich heel snel tot een rots in de branding centraal achterin, en staat bij het wk al in de basis van Zweden, terwijl hij in het spel begint met 0 interlands. Hebben jullie ook zulke goeie ervaringen met hem? Bij mij haalt hij in zijn 1e seizoen al gemiddeld een dikke 7
Nee, je mag per seizoen 1 speler halen van buiten de EU. Ik heb nu net Mascherano gehaald, een Argentijn met een Italiaans paspoort, die geldt dan gewoon als speler van binnen de EUquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je niet teveel buitenlanders?
Ja, ik speel altijd met de nieuwste patches.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
iemand die patch 6.0.3 al gebruikt?
Dat is irritant, ja. Met Heerenveen kan ik ook nooit het stadion uitbreiden.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef T1andonly het volgende:
Sommige stadions kunnen niet uitgebreid worden volgens mij, bij Palermo heb ik dat ook gehad een aantal keren omdat de buurtbewoners dat maar niets vonden.
Kijk eens naar de 'squad status' die je hem hebt gegeven. Misschien dat dat lager is dan een 'first team player'. Als je dat veranderd komt het misschien allemaal wel weer goed tussen jullie. ^^quote:Op maandag 13 maart 2006 09:03 schreef Enchanter het volgende:
Nog een vraag , ik heb 2 seizoenen geleden een speler gekocht van ASWH (nederlandse amateurclub) , hij speelt elke week in de basis , maar is ongelukkig omdat hij vindt dat hij een basisplaats hoort te hebben.
Nu wilt die kneus z'n contract niet verlengen.
Is dit een bug of doe ik iets verkeerd ?
Vanwege de knaken?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:06 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat is irritant, ja. Met Heerenveen kan ik ook nooit het stadion uitbreiden.
klopt, dit staat al van te voren vast. Dit is echter aan te passen in de editor (tenminste in vorige versies, weet niet of dat nog steeds is). Kan soms erg frustrerend zijn, maar ja, dat hoort er ook allemaal bij...quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef T1andonly het volgende:
Sommige stadions kunnen niet uitgebreid worden volgens mij, bij Palermo heb ik dat ook gehad een aantal keren omdat de buurtbewoners dat maar niets vonden.
Nee, bij Heerenveen kan het gewoon niet. Het lijkt dan eerst wel doorgang te vinden omdat het bestuur ermee instemt, maar als puntje dan bij paaltje komt dan steken omwonenden er een stokje voor.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vanwege de knaken?
En gaat het ten koste van je spelers of transferbudget?
Ja het is gelukt , hij is weer wat blijer , mijn dank is grootquote:Op maandag 13 maart 2006 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kijk eens naar de 'squad status' die je hem hebt gegeven. Misschien dat dat lager is dan een 'first team player'. Als je dat veranderd komt het misschien allemaal wel weer goed tussen jullie. ^^
Zou best kunnen, want ik had 'm nog nooit gezien. Of hij is er met de nieuwe (data) patch pas ingekomen. Zn favoriete positie is helaas wel linksbuiten, maar voorlopig doet hij het uitstekend als diepste spits.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:06 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Heeft die geen random potential? Hij is wel zeer goed, zeker voor zijn leeftijd.
er is ook een verschil tussen welke patch 6.03 /6.02 met 6.03 schijnt scorza ook niet zo goed te zienquote:Op maandag 13 maart 2006 22:06 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Heeft die geen random potential? Hij is wel zeer goed, zeker voor zijn leeftijd.
hangt van spel tot spel afquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:14 schreef T1andonly het volgende:
Wie is eigenlijk de beste speler in het hele spel?
Nicky Hunt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Weet iemand nog een goede RB voor me Fiorentina team>? Ujfalusi zit de hele tijd te zeiken dat ie weg wil en dan weer niet en dan weer wel.dus dies naar PSV vertrokke voor 4,5mil. VDBorre wil 60000per week en kan maar 36000 geven... heb rond de 11mil. Trasfer budget.
( Moet een Europeaan zijn)
heitinga al geprobeerd? de jong is iets van 16 mil d8 ik maar echt super..quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Weet iemand nog een goede RB voor me Fiorentina team>? Ujfalusi zit de hele tijd te zeiken dat ie weg wil en dan weer niet en dan weer wel.dus dies naar PSV vertrokke voor 4,5mil. VDBorre wil 60000per week en kan maar 36000 geven... heb rond de 11mil. Trasfer budget.
( Moet een Europeaan zijn)
waarschijnlijk lopen er ook een paar weg met dat bosman arrestquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:39 schreef JeroenV het volgende:
Ik weet niet wat ik aan het doen ben met Fiorentina, maar..
Ik sta na een wedstrijdje of 18 eerste en 6 punten voor op de concurrentie. Ik heb bijna geen aankopen gedaan, alleen een paar spelers gehuurd en Kranckjar gekocht. Bovendien een extra vierde spits. Dat was het. En ik speel de sterren van de hemel...
Nu hopen dat ik met het Bosman arrest wat spelers voor volgend seizoen kan halen.
ms wat late reactiequote:
Misschien wel een goeie ja om defending op none te zetten. Hij traint in het groepje mee van de 'creatieve spitsen' waar defending nu op light staat. Van creatieve mensen verwacht ik dat ze een man kunnen uitspelen, een goeie steekpass hebben, ze een bal kunnen voorgeven en zo nu en dan hun goaltjes meepikken. Daarom traint Campos vooral op set pieces, attacking en ball control (en aerobics medium).quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:21 schreef Genjuro het volgende:
[..]
ms wat late reactie
Een erg veelzijdige speler, maar waarom train je defensive skills bij een winger/spits? Dat is ability dat opgezogen wordt in skills die hij nooit gaat gebruikt tenzij je hem hertraind in een verdediger(hij zou best een stevige centrale verdediger zijn)
Dus defensive training op none zetten zou ik zegge, en het opgedane trainingsvermogen in shooting aerobics en strength als je hem spits maakt en aerobics set pieces en attacking als je hem winger maakt
Vooral door zijn matige pace kan hij nog niet mee met een topploeg
EDIT: is het trouwens een regen? ik vind hem niet in mijn large database
Nee, dat valt erg mee. Van de basis alleen Fiore en Frey. Belangrijke spelers, maar ik hoop ze of te kunnen behouden of goede vervangers aan te trekken. Het bestuur blijft maar extra transfergeld geven.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:04 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
waarschijnlijk lopen er ook een paar weg met dat bosman arrest![]()
Ik wordt binnenkort waarschijnlijk weer gewoon verwacht kampioen.. 3 e keer op rij dan![]()
FMquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef Butra het volgende:
Zo, Brazilie weet ook weer wie Sport Recife is. Eerste wedstrijd op het hoogste niveau, uit bij Sao Paulo. Vijf minuten voor tijd komt talent Alexandre (17 jaar en nu al 20 voor finishing en composure) in het veld en diep in de blessuretijd kopt-ie de enige goal van de wedstrijd binnen.
Het is dat ik geen gladde vloer heb, anders had ik een buikschuiver door de hele kamer gemaakt.
Dat zijn de lastigste seizoenen, ik zit nu ook in zo'n seizoen, ik verwachtte eindelijk eens voor de titel in de Serie A mee te kunnen doen, maar doordat m'n halve verdediging vertrokken is naar de "topclubs" moet ik nu weer hard werken om niet teveel doelpunten tegen te krijgen.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:30 schreef Genjuro het volgende:
Onmogelijk om te promoveren en dus een lang, saai en hard seizoen tegemoet
ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt maar met welk team ben je dan? e n heb je anders niet de trainingen te zwaar staan????quote:
gewoon een waarschuwing geven met boetequote:Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met de berichten van de assistent manager, waarin wordt vermeld hoe bepaalde spelers hebben getraind de afgelopen maand? Geven jullie een speler die slecht heeft getraind een waarschuwing of laten jullie het gewoon zijn gang gaan?
Als mijn spelers slecht trainen, is dat meestal bij onderdelen die ze toch niet nodig hebben. Spitsen bij defending, bijvoorbeeld. Verder trainen ze altijd wel goed. Voor elk type speler heb ik een apart trainingsschema gemaakt, dat werkt heel goed.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met de berichten van de assistent manager, waarin wordt vermeld hoe bepaalde spelers hebben getraind de afgelopen maand? Geven jullie een speler die slecht heeft getraind een waarschuwing of laten jullie het gewoon zijn gang gaan?
Gedisciplineerd team heb je.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:59 schreef MMUFC het volgende:
Heb voor het eerst in 1,5 seizoen een rode kaart geincasseerd..
Nee nooit. Vaak is de kaart ook wel terecht, maar ik dacht een sterke zaak te hebben toen mijn verdediger direct rood kreeg voor een handsbal op het middenveld. Maar zelfs dat beroep werd afgewezen.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
heeft er iemand trouwens wel een een beroep tegen een rode kaart gewonnen?
Dat dacht ik ook toen ik in mijn 1e seizoen 2 clubs uit het Championship uitschakelde.. nu zit ik zelf in het Championship en sta ik met nog 10 duels te gaan laatstequote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:32 schreef magic_dreamer het volgende:
Ik ben ook kampioen geworden met Stafford van de conference North![]()
Maar op het einde spande het er nog op als ik de laatste wedstrijd van de n2 had verloren had ik play-offs moeten voetballen en ik had nog wel een 10 punten voorsprong![]()
Ik denk eigenlijk dat ik wel kans maak in de conference national want toen ik in de beker tegen clubs van de conference moest domineerde ik altijd wel.
Edit: Ben nu ook een profcluib geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |