abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36137878
Even een update:

Speel op dit moment met Chelsea in mijn eerste seizoen: Halverwege sta ik eerste in de competitie met wat puntjes voorsprong op mijn naaste belager Newcastle... In de League Cup verloor ik in de derde ronde van Man U, wat toch wel balen was... Had het in Europa toch wel verrassend moeilijk in een poule met Inter, Schalke en Lille... pas in de laatste wedstrijd thuis tegen Schalke wist ik me te kwalificeren... Abramovich en cs. zijn desalniettemin heel erg tevreden tot nu toe...

Ik speel in een 4-4-2 Free opstelling met de volgende spelers:

Vucinic en Inquinta in de spits

Middenveld met Robben, Bodmer, Lampard en Wright Philips

Achterin met Kaladze, De Jong, Terry en Juan

In de goal staat Cech

We zitten nu bijna in januari, hoop dat Roman nog een zak geld overheeft om een links- en rechtshalf te kopen zodat ik wat breder op die posities kom te zitten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36139348
Zo, Brazilie weet ook weer wie Sport Recife is. Eerste wedstrijd op het hoogste niveau, uit bij Sao Paulo. Vijf minuten voor tijd komt talent Alexandre (17 jaar en nu al 20 voor finishing en composure) in het veld en diep in de blessuretijd kopt-ie de enige goal van de wedstrijd binnen.
Het is dat ik geen gladde vloer heb, anders had ik een buikschuiver door de hele kamer gemaakt.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 16:40:45 #78
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36144866
Watta fuck.. mini crisis bij mij met Milan..

Net uit de beker gegooid door PALERMO
Tthuis 2-0 gewonnen.. Verlies ik uit met 5-2 (scoren ze in de 88. de 5e beslissende goal)

In de competitie uit tegen Lazio 4-3 en 2-1 tegen Chievo verloren achter elkaar..
Inter nadert op 4 punten nu.. Sta nog steeds wel aan kop natuurlijk , maar wordt spannend..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_36145777
quote:
ms wat late reactie

Een erg veelzijdige speler, maar waarom train je defensive skills bij een winger/spits? Dat is ability dat opgezogen wordt in skills die hij nooit gaat gebruikt tenzij je hem hertraind in een verdediger(hij zou best een stevige centrale verdediger zijn)
Dus defensive training op none zetten zou ik zegge, en het opgedane trainingsvermogen in shooting aerobics en strength als je hem spits maakt en aerobics set pieces en attacking als je hem winger maakt

Vooral door zijn matige pace kan hij nog niet mee met een topploeg

EDIT: is het trouwens een regen? ik vind hem niet in mijn large database

[ Bericht 2% gewijzigd door Genjuro op 18-03-2006 17:27:01 ]
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_36147780
Nog een hint voor mensen met weinig cash maar een team in een goede competitie : check de braziliaanse regens, die zijn over het algemeen overdreven goed. Kijk gewoon naar brazilie -20 jarigen en naar het team Cruzeiro en je vind er een hoop die mee kunnen doen onderaan de Premier League

"promising" moeten ze hebben (wilt zeggen dat ze nog zeker 30 procent kunnen verbeteren) terwijl ze al superstats op het moment zelf hebben en spotgoedkoop zijn

Voorbeeldje

wat een klassebak voor 50K, release fee 160K...
Hij wilt wel ws niet naar mijn ploegje komen, een net-gepromoveerde league 1-er die in december 3 punten los bovenaan staat
pi_36148979
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 17:21 schreef Genjuro het volgende:

[..]

ms wat late reactie

Een erg veelzijdige speler, maar waarom train je defensive skills bij een winger/spits? Dat is ability dat opgezogen wordt in skills die hij nooit gaat gebruikt tenzij je hem hertraind in een verdediger(hij zou best een stevige centrale verdediger zijn)
Dus defensive training op none zetten zou ik zegge, en het opgedane trainingsvermogen in shooting aerobics en strength als je hem spits maakt en aerobics set pieces en attacking als je hem winger maakt

Vooral door zijn matige pace kan hij nog niet mee met een topploeg

EDIT: is het trouwens een regen? ik vind hem niet in mijn large database
Misschien wel een goeie ja om defending op none te zetten. Hij traint in het groepje mee van de 'creatieve spitsen' waar defending nu op light staat. Van creatieve mensen verwacht ik dat ze een man kunnen uitspelen, een goeie steekpass hebben, ze een bal kunnen voorgeven en zo nu en dan hun goaltjes meepikken. Daarom traint Campos vooral op set pieces, attacking en ball control (en aerobics medium).
Geen regen trouwens. Hij speelt in het begin bij Audax Italiano in Chili.
pi_36149570
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 00:04 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

waarschijnlijk lopen er ook een paar weg met dat bosman arrest

Ik wordt binnenkort waarschijnlijk weer gewoon verwacht kampioen.. 3 e keer op rij dan
Nee, dat valt erg mee. Van de basis alleen Fiore en Frey. Belangrijke spelers, maar ik hoop ze of te kunnen behouden of goede vervangers aan te trekken. Het bestuur blijft maar extra transfergeld geven.
pi_36150832
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef Butra het volgende:
Zo, Brazilie weet ook weer wie Sport Recife is. Eerste wedstrijd op het hoogste niveau, uit bij Sao Paulo. Vijf minuten voor tijd komt talent Alexandre (17 jaar en nu al 20 voor finishing en composure) in het veld en diep in de blessuretijd kopt-ie de enige goal van de wedstrijd binnen.
Het is dat ik geen gladde vloer heb, anders had ik een buikschuiver door de hele kamer gemaakt.
FM

Wat doe je nu Butra?
Ik ben een spel aan het spelen

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36158543
terug gepromoveerd,op de laatste dag nog de titel verspeeld maar de 2de plek in league 1 geeft ook directe promotie, van conference south naar championship in 4 jaar, was niet gemakkelijk maar enkele goede transfers aankopen per jaar doet wonderen

Nu daarentegen, heb ik op het moment een slechter team als in league 1, een hoop van mijn beste spelers duur verkocht maar niemand nieuw wil naar mij komen, en ik krijg geen work permit voor vrije spelers die ik goed zou kunnen gebruiken... Enkele minderwaardige spelers gehaald(Dufer en LeGear, Belgische internationals die niet meer mee mochten doen in hun ploegje)

Onmogelijk om te promoveren en dus een lang, saai en hard seizoen tegemoet
pi_36162631
quote:
Op zondag 19 maart 2006 01:30 schreef Genjuro het volgende:
Onmogelijk om te promoveren en dus een lang, saai en hard seizoen tegemoet
Dat zijn de lastigste seizoenen, ik zit nu ook in zo'n seizoen, ik verwachtte eindelijk eens voor de titel in de Serie A mee te kunnen doen, maar doordat m'n halve verdediging vertrokken is naar de "topclubs" moet ik nu weer hard werken om niet teveel doelpunten tegen te krijgen.
Gelukkig zit het in de spits nu meer dan goed, Tevez en Kerlon moeten het daar doen. Tevez heeft zichzelf vorig succes al bewezen met 28 doelpunten in de competitie en een hele hoop assists. Kerlon is m'n nieuwe aanwinst, hij is pas 19 maar qua stats kan die zich wel meten aan Tevez.
Ik ben nu van plan 'n aantal jonge italiaanse verdedigers te kopen, die zullen het wel goed moeten doen.
Ik heb vrij veel geld over gehouden aan de verkoop van m'n 3 verdedigers, die allemaal heel graag weg wilde. Ik heb 60 miljoen daarmee verdient en daarvan kan ik er 40 uitgeven.
pi_36163066
Daar gaan we weer.

pi_36164285
mexes houd er erg van om penalties weg te geven,hier hebben trouwens wel meer roma spelers last van echt irritant
pi_36165814
quote:
Op zondag 19 maart 2006 11:21 schreef Butra het volgende:
Daar gaan we weer.

[afbeelding]
ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt maar met welk team ben je dan? e n heb je anders niet de trainingen te zwaar staan????
je moet schieten anders scoor je niet(Johan Cruijf)
  zondag 19 maart 2006 @ 14:15:52 #89
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36167219
Wat doen jullie eigenlijk met de berichten van de assistent manager, waarin wordt vermeld hoe bepaalde spelers hebben getraind de afgelopen maand? Geven jullie een speler die slecht heeft getraind een waarschuwing of laten jullie het gewoon zijn gang gaan?

Sta overigens tiende in de competitie op dit moment. Directie is zeer content, heb alleen een hoge schuld, die maar blijft oplopen. Heb Loval-Landre in de winterstop verkocht aan Metz voor 600K, Heije vertrekt naar Stoke. Ook al zes spelers aangetrokken op een vrije transfer:
- Thenu (AMC, Den Bosch )
- Dickhoff (DMC, Dordrecht)
- Dos Santos (AMC, Bayern Munchen II)
- Fränkel (DC, Haarlem)
- Hiep le Minh (AML, Helmond)
- Salem (AMR, De Graafschap)

Spelers die nodig zijn voor die posities, omdat mijn huidige spelers hun contract niet willen verlengen...
A.M.A.B
  zondag 19 maart 2006 @ 14:19:44 #90
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36167333
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met de berichten van de assistent manager, waarin wordt vermeld hoe bepaalde spelers hebben getraind de afgelopen maand? Geven jullie een speler die slecht heeft getraind een waarschuwing of laten jullie het gewoon zijn gang gaan?
gewoon een waarschuwing geven met boete

fm 2006 is wel leuk op de 360 denk
pi_36167776
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
Als mijn spelers slecht trainen, is dat meestal bij onderdelen die ze toch niet nodig hebben. Spitsen bij defending, bijvoorbeeld. Verder trainen ze altijd wel goed. Voor elk type speler heb ik een apart trainingsschema gemaakt, dat werkt heel goed.
pi_36194005
Heb voor het eerst in 1,5 seizoen een rode kaart geincasseerd..
Zit ook in zo'n saai seizoen.. sta laatste in de Championship
pi_36195385
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:59 schreef MMUFC het volgende:
Heb voor het eerst in 1,5 seizoen een rode kaart geincasseerd..
Gedisciplineerd team heb je.
Brazilianen zijn wat sneller aangebrand, dus bij Sport Recife kijken ze niet op een rooe kaart meer of minder. De wedstrijd is niet geslaagd zonder goed gemikte kaakslagen.
Maar zelfs met zoveel schorsingen staan we dik bovenaan. 4 punten los van Sao Paulo en 6 punten los van Internacional. Spitsen Marcelo Macedo en Nunes zijn dodelijk. Perfecte combinatie van een creatieveling en een dodelijke afmaker.
pi_36196406
Heb ook al eens in Brazilie gespeeld ja, Bij Santos. Toen had ik idd ook veel last van vele rode kaarten..

Maar meestal halen ze in europa toch ook wel 1 of 2 maal per seizoen een doorgebroken speler neer. En nu was dat pas na 1,5 seizoen Alan Stubbs die een doorgebroken speler neer haalde.
pi_36196826
heeft er iemand trouwens wel een een beroep tegen een rode kaart gewonnen?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36197143
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
heeft er iemand trouwens wel een een beroep tegen een rode kaart gewonnen?
Nee nooit. Vaak is de kaart ook wel terecht, maar ik dacht een sterke zaak te hebben toen mijn verdediger direct rood kreeg voor een handsbal op het middenveld. Maar zelfs dat beroep werd afgewezen.
pi_36221526
Kampioen van NL met Haarlem!

In 08/09 met:

Gomes
Kromkamp Alex Rozehnal Mathijsen
Selakovic Landzaat Hoogstrate Beasley
Promes Roni

tvp

[ Bericht 19% gewijzigd door Fonzarelli op 21-03-2006 03:23:30 ]
pi_36223404
Ik ben ook kampioen geworden met Stafford van de conference North
Maar op het einde spande het er nog op als ik de laatste wedstrijd van de n2 had verloren had ik play-offs moeten voetballen en ik had nog wel een 10 punten voorsprong
Ik denk eigenlijk dat ik wel kans maak in de conference national want toen ik in de beker tegen clubs van de conference moest domineerde ik altijd wel.

Edit: Ben nu ook een profcluib geworden

[ Bericht 12% gewijzigd door magic_dreamer op 21-03-2006 09:49:34 ]
pi_36223886
Ook mij kan het kampioenschap nauwelijks meer ontgaan. 9 punten voor op de concurrentie met nog 5 speelrondes te gaan. Het enige wat nog ontbreekt is het hoogste gemiddelde van 1 van mn spelers. Nota bene Michel Bastos (wie kent 'm nog ) staat bovenaan, gevolgd door 'mijn' Nunes.

In Nederland is Feyenoord trouwens te erg. Ze hebben Pazzini, Kleber en Rafinha gekocht en Bojinov gehuurd.
pi_36228434
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 09:32 schreef magic_dreamer het volgende:
Ik ben ook kampioen geworden met Stafford van de conference North
Maar op het einde spande het er nog op als ik de laatste wedstrijd van de n2 had verloren had ik play-offs moeten voetballen en ik had nog wel een 10 punten voorsprong
Ik denk eigenlijk dat ik wel kans maak in de conference national want toen ik in de beker tegen clubs van de conference moest domineerde ik altijd wel.

Edit: Ben nu ook een profcluib geworden
Dat dacht ik ook toen ik in mijn 1e seizoen 2 clubs uit het Championship uitschakelde.. nu zit ik zelf in het Championship en sta ik met nog 10 duels te gaan laatste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')