Bij opties.quote:Op donderdag 9 maart 2006 04:07 schreef VinnieJones het volgende:
Hoe zorg ik voor verschillende achtergronden bij het spel..
Op de Windows knop drukkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:55 schreef T1andonly het volgende:
Hij werkt inmiddels op de laptop, alleen ik kan het volgens mij alleen fullscreen spelen op de laptop en dan ziet het niet uit omdat de laptop een breedbeeldscherm heeft.
Als ik het vinkje fullscreen uitzet dan werkt windowed mode gewoon niet, is er ergens een manier hoe je dit wel kan forceren dat hij zo werkt?
Heb je niet teveel buitenlanders?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:57 schreef johannes1986 het volgende:
Ik heb zojuist mijn 1e seizoen met Fiorentina afgerond..de doelstelling was een veilig plekje in de middenmoot, maar ik heb boven verwachting gepresteerd door 6e te worden![]()
Het had nog veel beter gekund, want ik stond tot ongeveer de 33e speeldag 4e op de ranglijst, met toen nog een reële mogelijkheid om 2e of 3e te worden. Om één of andere reden stortte mijn team helemaal in, er werden nog maar 4 punten gehaald in de laatste 5 wedstrijden, dus dat is wel teleurstellend..denk dat ze de druk niet aankonden. In de beker werd ik pas in de halve finale uitgeschakeld door Juventus ( 4-2 thuis en 1-3 uit) , nadat ik eerder onder andere Chievo en AC Milan uit de beker had geholpen.
Al met al is Fiorentina wel een heerlijk team om mee te spelen, ze hebben de potentie om over een paar jaar kampioen te worden. Ik speelde 4-4-2, met pijltjes aan de buitenkanten van het middenveld, en mijn opstelling was als volgt:
Frey ( Lobont, Almunia )
Laurenti ( Vanden Borre )
Ujfalusi ( Dainelli )
Kröldrup ( Svensson, Paletta )
McCartney ( Limbersky )
Fiore ( Gobbi )
Pazienza ( Donadel )
Kranjcar ( Montolivo )
Jiménez ( Jörgensen )
Bojinov ( Vitti )
Toni ( Pazzini )
Ik haal hem ook vaak, maar dan meteen aan het begin van het seizoen al. Dan kost hij toch maar 350k geloof ik. Ik heb hem nu met Heerenveen en hij wordt alleen nog maar beter.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef johannes1986 het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit de naam Svensson voorbij zien komen in dit topic, dat is een verdedigend toptalent die je in de winterstop van het 1e seizoen gratis kan overnemen van IFK Göteborg ( die club was het geloof ik ) . Hij ontwikkelt zich heel snel tot een rots in de branding centraal achterin, en staat bij het wk al in de basis van Zweden, terwijl hij in het spel begint met 0 interlands. Hebben jullie ook zulke goeie ervaringen met hem? Bij mij haalt hij in zijn 1e seizoen al gemiddeld een dikke 7
Nee, je mag per seizoen 1 speler halen van buiten de EU. Ik heb nu net Mascherano gehaald, een Argentijn met een Italiaans paspoort, die geldt dan gewoon als speler van binnen de EUquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je niet teveel buitenlanders?
Ja, ik speel altijd met de nieuwste patches.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
iemand die patch 6.0.3 al gebruikt?
Dat is irritant, ja. Met Heerenveen kan ik ook nooit het stadion uitbreiden.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef T1andonly het volgende:
Sommige stadions kunnen niet uitgebreid worden volgens mij, bij Palermo heb ik dat ook gehad een aantal keren omdat de buurtbewoners dat maar niets vonden.
Kijk eens naar de 'squad status' die je hem hebt gegeven. Misschien dat dat lager is dan een 'first team player'. Als je dat veranderd komt het misschien allemaal wel weer goed tussen jullie. ^^quote:Op maandag 13 maart 2006 09:03 schreef Enchanter het volgende:
Nog een vraag , ik heb 2 seizoenen geleden een speler gekocht van ASWH (nederlandse amateurclub) , hij speelt elke week in de basis , maar is ongelukkig omdat hij vindt dat hij een basisplaats hoort te hebben.
Nu wilt die kneus z'n contract niet verlengen.
Is dit een bug of doe ik iets verkeerd ?
Vanwege de knaken?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:06 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat is irritant, ja. Met Heerenveen kan ik ook nooit het stadion uitbreiden.
klopt, dit staat al van te voren vast. Dit is echter aan te passen in de editor (tenminste in vorige versies, weet niet of dat nog steeds is). Kan soms erg frustrerend zijn, maar ja, dat hoort er ook allemaal bij...quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef T1andonly het volgende:
Sommige stadions kunnen niet uitgebreid worden volgens mij, bij Palermo heb ik dat ook gehad een aantal keren omdat de buurtbewoners dat maar niets vonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |