Nee, bij Heerenveen kan het gewoon niet. Het lijkt dan eerst wel doorgang te vinden omdat het bestuur ermee instemt, maar als puntje dan bij paaltje komt dan steken omwonenden er een stokje voor.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vanwege de knaken?
En gaat het ten koste van je spelers of transferbudget?
Ja het is gelukt , hij is weer wat blijer , mijn dank is grootquote:Op maandag 13 maart 2006 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kijk eens naar de 'squad status' die je hem hebt gegeven. Misschien dat dat lager is dan een 'first team player'. Als je dat veranderd komt het misschien allemaal wel weer goed tussen jullie. ^^
Zou best kunnen, want ik had 'm nog nooit gezien. Of hij is er met de nieuwe (data) patch pas ingekomen. Zn favoriete positie is helaas wel linksbuiten, maar voorlopig doet hij het uitstekend als diepste spits.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:06 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Heeft die geen random potential? Hij is wel zeer goed, zeker voor zijn leeftijd.
er is ook een verschil tussen welke patch 6.03 /6.02 met 6.03 schijnt scorza ook niet zo goed te zienquote:Op maandag 13 maart 2006 22:06 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Heeft die geen random potential? Hij is wel zeer goed, zeker voor zijn leeftijd.
hangt van spel tot spel afquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:14 schreef T1andonly het volgende:
Wie is eigenlijk de beste speler in het hele spel?
Nicky Hunt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Weet iemand nog een goede RB voor me Fiorentina team>? Ujfalusi zit de hele tijd te zeiken dat ie weg wil en dan weer niet en dan weer wel.dus dies naar PSV vertrokke voor 4,5mil. VDBorre wil 60000per week en kan maar 36000 geven... heb rond de 11mil. Trasfer budget.
( Moet een Europeaan zijn)
heitinga al geprobeerd? de jong is iets van 16 mil d8 ik maar echt super..quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Weet iemand nog een goede RB voor me Fiorentina team>? Ujfalusi zit de hele tijd te zeiken dat ie weg wil en dan weer niet en dan weer wel.dus dies naar PSV vertrokke voor 4,5mil. VDBorre wil 60000per week en kan maar 36000 geven... heb rond de 11mil. Trasfer budget.
( Moet een Europeaan zijn)
waarschijnlijk lopen er ook een paar weg met dat bosman arrestquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:39 schreef JeroenV het volgende:
Ik weet niet wat ik aan het doen ben met Fiorentina, maar..
Ik sta na een wedstrijdje of 18 eerste en 6 punten voor op de concurrentie. Ik heb bijna geen aankopen gedaan, alleen een paar spelers gehuurd en Kranckjar gekocht. Bovendien een extra vierde spits. Dat was het. En ik speel de sterren van de hemel...
Nu hopen dat ik met het Bosman arrest wat spelers voor volgend seizoen kan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |