abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36412491
Ook leuk.

11 pingels nemen en maar 2 scoren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36412794
ik met arsenal tegen juve , juve scoren ze allemaal ,buffon red ze allemaal...
  maandag 27 maart 2006 @ 19:35:30 #153
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36413571
quote:
Op maandag 27 maart 2006 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook leuk.

11 pingels nemen en maar 2 scoren
Doe je dan beter dan ik. Heb er nog geen 1 weten te scoren in een seizoen.
A.M.A.B
pi_36414007
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:37 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Wat voor opstelling speel je dan? Man U is een club die met 'n aantal goede spelers best mee moet kunnen doen voor de titel hoor.
Ik ben begonnen met 'n 4-4-2 vanuit de verdediging voetballend:

Daarna een wat aanvallendere opstelling met 'n man achter de spitsen:

Toen deze niet wilde lukken ben ik aan de slag gegaan met 'n opstelling die me in 't verleden met Man U veel goed heeft gedaan (counterversie):

Toen deze opstelling niet wilde werken heb ik nog 'n 5-3-2 counter geprobeerd en deze werkt nog 't beste, al heb ik nog steeds moeite met scoren:

Van Nistelrooij scoort er af en toe 2 in 'n wedstrijd maar staat vaak droog, Rooney en Tevez (aangekocht) stellen helemaal teleur. Saha is gewoon te licht in mijn ogen, hij heeft ook geen geweldige stats.

Ferdinand organiseert de gatenkaas, en dat doet ie ge-wel-dig. Zelfs v.d. Borre (als 17 jarige) is stabieler achterin. Ik heb 't manco dat ik elke keer jonge spelers aantrek die in mijn ogen meteen moeten kunnen presteren, ik denk dat ik daarmee nu op m'n bek ga. In de winterstop heb ik Mascherano aangetrokken, dat is een aardige zet geweest. Hij zorgt wat meer voor rust op 't middenveld.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_36417731
Met Man U heb je volgens mij een redelijk budget. Ik weet niet of Karl Svensson al bij 'n topclub speelt, maar dat is een degelijke speler die je zonder problemen aan zou moeten kunnen trekken. Tevez die ontwikkeld zich meestal wel goed in de loop van de tijd, ik heb nu Kerlon naast hem staan en dat is een sterk duo met 'n heel aantal doelpunten per seizoen.

Ledesma (voornaam schiet me even niet te binnen) zou een goede aanwinst op het middenveld kunnen zijn, volgens mij heeft die ook het italiaansburgerschap dus dat is gunstig qua werkvergunning.
Ik zou zo niet kunnen wijzen waar het probleem ligt bij je team, maar van Nistelrooy moet je wel aan het scoren kunnen krijgen normaal.
pi_36417999
Svensson heb ik aangetrokken maar uitgeleend aan Norwich Waar hij dus nu super speelt, ik heb alleen geen mogelijkheid om 'm tussentijds terug te halen

Ledesma heeft bij mij (nog) geen Italiaanse nationaliteit, ik zie wel dat ie nu aan z'n 5e seizoen bezig is bij Lecce, dus wie weet na dit seizoen vanwege z'n lange verblijf daar. Ik heb Maduro ook nog, al staat die vaker achterin geposteerd.

Ik heb m'n team nu omgegooid en v. Nistelrooij, v.d. Sar en Ferdinand gepasseerd. Daarvoor staan Tevez, Howard en Brown nu in de basis. De eerste wedstrijd werd meteen met 5-0 gewonnen van Charlton, die 'n paar plaatsen boven mij staan. 2e wedstrijd 1-1 tegen Spurs die 'n plaats boven me staan.
pi_36421156
sivok is echt goed geworden met de 6.03 patch

na 1 seizoen hem em al een tijd op reject all offers en toch blijven ze bieden...
pi_36421224
Tering speel het veels te weinig voor een houder van een FM fansite, vanaf deze week weer is meer gaan doen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_36431909
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Svensson heb ik aangetrokken maar uitgeleend aan Norwich Waar hij dus nu super speelt, ik heb alleen geen mogelijkheid om 'm tussentijds terug te halen

Ledesma heeft bij mij (nog) geen Italiaanse nationaliteit, ik zie wel dat ie nu aan z'n 5e seizoen bezig is bij Lecce, dus wie weet na dit seizoen vanwege z'n lange verblijf daar. Ik heb Maduro ook nog, al staat die vaker achterin geposteerd.

Ik heb m'n team nu omgegooid en v. Nistelrooij, v.d. Sar en Ferdinand gepasseerd. Daarvoor staan Tevez, Howard en Brown nu in de basis. De eerste wedstrijd werd meteen met 5-0 gewonnen van Charlton, die 'n paar plaatsen boven mij staan. 2e wedstrijd 1-1 tegen Spurs die 'n plaats boven me staan.
Je moet niet zoveel van tactiek wisselen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_36432058
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef T1andonly het volgende:
Met Man U heb je volgens mij een redelijk budget. Ik weet niet of Karl Svensson al bij 'n topclub speelt, maar dat is een degelijke speler die je zonder problemen aan zou moeten kunnen trekken. Tevez die ontwikkeld zich meestal wel goed in de loop van de tijd, ik heb nu Kerlon naast hem staan en dat is een sterk duo met 'n heel aantal doelpunten per seizoen.

Ledesma (voornaam schiet me even niet te binnen) zou een goede aanwinst op het middenveld kunnen zijn, volgens mij heeft die ook het italiaansburgerschap dus dat is gunstig qua werkvergunning.
Ik zou zo niet kunnen wijzen waar het probleem ligt bij je team, maar van Nistelrooy moet je wel aan het scoren kunnen krijgen normaal.
Frolan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36432100
ook een goede goedkope middenvelder is Heastad uit noorwegen speelt by start moet je wel large of misschien ook medium database hebben... hij is soms 1.5 mil ofzo anders is die 4 mil zijn stats zijn niet te super maar hij speelt echt goed... hij is een soort gravesen
pi_36432740
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef Eric_Cantona het volgende:

Toen deze opstelling niet wilde werken heb ik nog 'n 5-3-2 counter geprobeerd en deze werkt nog 't beste, al heb ik nog steeds moeite met scoren:
[afbeelding]
Dit is een variant op mijn taktiek. Misschien eens proberen om de wingbacks wat aanvallender te laten spelen, dwz, pijltje iets meer naar voren doortrekken. Om je spitsen te ondersteunen zou je ook 1 van de middenvelder door kunnen schuiven en er een AMC van maken.
En inderdaad, niet te vaak wijzigen van taktiek, dat werkt gewoon niet.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 14:05:17 #163
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_36432936
Mijn spel doet ineens raar
Kan tijdens de wedstrijd niet meer van scherm veranderen (ie. van overview naar player ratings), alleen nog maar tijdens highlights
Iemand een idee wat er mis is? 't Is gewoon onhandig zo
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_36433818
Ik speel zonder highlights. Gewoon zo snel mogelijk

Seizoen 2009/2010:

Milan: Ik heb Ramos, Mascherano, Palladino, Paletta en Sweinsteiger gekocht en ik doe het nu goed in de competitie en in de CL.
Aldershot: Ik ben gepromoveerd naar League 2 en in het begin ging het slecht en verloor na 11 pingels van Fulham voor de League Cup. De laatste 7 wedstrijden of zo win ik aan een stuk door en gaat het geweldig. Ik heb geen grote aankopen gedaan eigenlijk alleen jonge transfervrij spelers. Maar ik heb ook geen geld en kan niet meer dan 2000 man trekken
Argentinie: Al geplaatst voor het WK 2010 en meestal win ik wel de meeste wedstrijden
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:11:31 #165
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_36434988
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik speel zonder highlights. Gewoon zo snel mogelijk
ik normaal ook, maar highlights zijn de enige manier om een ander schermpje te zien nu
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_36438221
Ik ben alweer bezig met mijn vijfde seizoen bij Heerenveen.

Dit is nu mijn selectie:

Ik speel al die tijd al met dezelfde tactiek en het werkt nog steeds heel goed.

Gewonnen prijzen:
2005/2006: Kampioen Eredivisie.
2006/2007: JC schaal, Kampioen Eredivisie, Beker.
2007/2008: Kampioen Eredivisie.
2008/2009: JC schaal, Kampioen Eredivisie, Champions League.

Het vijfde seizoen is alweer bijna afgelopen en ik ben heb de heenwedstrijd van de halve finale CL alweer gewonnen van Bayern uit met 4-2. Ook ben ik met nog vijf wedstrijden te spelen kampioen geworden.
pi_36438678
2 Nederlanders. Prutser
pi_36438699
De Copa Libertadores is binnen hier.
In de finale, die over 2 wedstrijden ging, moesten we aantreden tegen River Plate. Uit waren we stukken beter, maar kwamen we niet verder dan 1-1. Thuis was River ietsjes beter, maar stond het na 90 minuten 2-2. Godzijdank geldt de uit-doelpunten-regel niet in de CL, dus werd het verlengen en uiteindelijk strafschoppen. Keeper Irigoytia wist 1 pingel te stoppen, wat uiteindelijk beslissend was.
Overigens moet de echte competitie pas beginnen voor Recife, maar hebben we er al wel 45 (!!) officiele wedstrijden op zitten. Komen we uit op zo'n 80 wedstrijden, aan het einde van het jaar. Achterlijk veel.
pi_36438876
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 13:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je moet niet zoveel van tactiek wisselen.
Ik wissel echt niet vaak hoor, tuurlijk krijgt 't team de kans om aan de formatie te wennen. Maar als na 5 tot 10 wedstrijden geen ommekeer is, dan zal ik toch iets moeten doen. Ik stond echt op 't randje van ontslag. De supporters hebben 'n groep opgericht om me eruit te werken, maar ik heb nu contractverlenging aangeboden gekregen en heb de maandelijkse prijzen (speler, talent en trainer v.d. maand) nu wel binnen. Dus ik verwacht dat 't nu bergopwaarts gaat
pi_36439252
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 Nederlanders. Prutser
Goede Nederlanders zijn gewoon moeilijk te krijgen. Ik ben nu bezig zoveel mogelijk jonge en talentvolle Nederlandse spelers naar Heerenveen te halen. Ook komt Biseswar in de zomerstop transfervrij. In mijn reserves heb ik al zo'n tien beloften die met veel talent.

Het is wel jammer, maar vooral Brazilianen zijn veel beter én veel goedkoper. Zonder hen had ik nooit de top kunnen halen.
pi_36440871
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:00 schreef Butra het volgende:
De Copa Libertadores is binnen hier.
In de finale, die over 2 wedstrijden ging, moesten we aantreden tegen River Plate. Uit waren we stukken beter, maar kwamen we niet verder dan 1-1. Thuis was River ietsjes beter, maar stond het na 90 minuten 2-2. Godzijdank geldt de uit-doelpunten-regel niet in de CL, dus werd het verlengen en uiteindelijk strafschoppen. Keeper Irigoytia wist 1 pingel te stoppen, wat uiteindelijk beslissend was.
Overigens moet de echte competitie pas beginnen voor Recife, maar hebben we er al wel 45 (!!) officiele wedstrijden op zitten. Komen we uit op zo'n 80 wedstrijden, aan het einde van het jaar. Achterlijk veel.
Das juist leuk. Je kan met 2 teams spelen
pi_36440883
Voor de tweede keer achter elkaar de CL gewonnen. Net als vorig seizoen weer de finale tegen Liverpool. Deze keer na penalties.

pi_36441088
Ik ben nu bezig met de patch. Hoe moet je hem openen of opslaan om hem te activeren?
pi_36441317
Gewoon het bestand uitvoeren en instructies volgen.
pi_36441766
Ik kreeg een vraag met opslaan of openen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')