abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36232143
Ik sta op het punt voor de vierde keer kampioen met Heerenveen te worden in mijn vierde seizoen. Ook sta ik in de finale van de CL en Gatorade Cup
pi_36232486
Lekker!!

Ik ben met FM geloof ik nog geen een keer kampioen geworden..

Aleen 1x wereldkampioen(met de VS) en winnaar van de OFC Nations cup(Nieuw Zeeland) en verder enkele 2e plaatsen(3x met Boca) en lager(3e(Hartlepool) 15e(PSV )
pi_36232679
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:48 schreef MMUFC het volgende:

Aleen 1x wereldkampioen(met de VS)
Alsof het niets is.
Lijkt me toch een behoorlijke wereldprestatie.
pi_36234224
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:48 schreef MMUFC het volgende:
Lekker!!

Ik ben met FM geloof ik nog geen een keer kampioen geworden..

Aleen 1x wereldkampioen(met de VS) en winnaar van de OFC Nations cup(Nieuw Zeeland) en verder enkele 2e plaatsen(3x met Boca) en lager(3e(Hartlepool) 15e(PSV )
Toen werd je zeker ontslagen of niet?
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36240854
ik vraag me af of de winnaar van de League cup europees speelt in Engeland... want ik zit daar in de kwartfinales en alle echte toppers zijn al uitgeschakelt

Trouwens nog voor eind augustus nog een hoopje transfers gedaan, vooral internationals zoals Di Tulio(Canada) Diarra(Frankrijk -21) Crouch(ex-topscorer van liverpool en 2 caps, raar hoe die bij mij terecht gekomen is trouwens, hij kreeg te weinig wage op zn nieuwe contract van liverpool dus ging hij maar weg in september, ik geef hem de helft als wat hij bij liverpool verdiende en een hoop aansluitingsgeld en hij accept ), Niemi(finland) en Braatten(Denemarken)

Zo mijn team nog enorm versterkt, en op 3 punten van playoff-plaats

EDIT: door naar de halve finale van de league cup via sunderland, manchester united is het enigste Premier league-team nog in de cup, voor de rest 3 championship teams

[ Bericht 9% gewijzigd door Genjuro op 21-03-2006 19:54:34 ]
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_36241887
De winnaar van de league Cup gaat inderdaad Europa in(ook de verliezer van de finale als de winnaar de CL haalt)

Is het moeilijk om met Milan kampioen te worden?

P.S. Ik ben met Aldershot al 20 wedstrijden ongeslagen en ik heb Tim Sills, een typische spits, linksbuiten gezet omdat mijn spits beter is, en dat gaat geweldig.

Het is ERG leuk als je een speler op een andere positie zet en dat lijkt te werken. Dan voel je net een tactisch genie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36245677
league cup 2-1 gewonnen in de extra tijd tegen manchester, ongeloofelijk

ik stond voor tot 4 minuten voor tijd wanneer manchester scoort, extra tijd scoort Dufer 4 minuten voor tijd de winning goal

Wat me wel opviel, is dat manchester met een B-elftal speelde, hetzelfde heb ik ondervonden tegen sunderland en everton, de 2 andere premier-league-team die ik onderweg heb uitgeschakelt

Het spel onderschat een veel kleinere ploeg echt precies, of kijkt gewoon naar je reputatie en stelt aan de hand daarvan zijn eigen team op

In de championship zegt sta ik daarentegen maar 10de, play-offs zijn nog mogelijk maar ik denk het niet, te zwak team voor premiership
pi_36246652
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:33 schreef Genjuro het volgende:
league cup 2-1 gewonnen in de extra tijd tegen manchester, ongeloofelijk

ik stond voor tot 4 minuten voor tijd wanneer manchester scoort, extra tijd scoort Dufer 4 minuten voor tijd de winning goal

Wat me wel opviel, is dat manchester met een B-elftal speelde, hetzelfde heb ik ondervonden tegen sunderland en everton, de 2 andere premier-league-team die ik onderweg heb uitgeschakelt

Het spel onderschat een veel kleinere ploeg echt precies, of kijkt gewoon naar je reputatie en stelt aan de hand daarvan zijn eigen team op

In de championship zegt sta ik daarentegen maar 10de, play-offs zijn nog mogelijk maar ik denk het niet, te zwak team voor premiership
Maar wel sterk genoeg voor Europa
Ben heel erg wisselvallig bezig wist al wel dat mijn tacktiek niet meer super was ik speel gewoon in een 4-4-2 systeem.
Maar had gehoopt met een betere aanval dat het wel ging werken maar dat valt wel tegen mijn spits sinclair staat gedeeeltelijk 1ste in de topscorerlijst na 8 wedstrijden maar ik sta 15e
Hopelijk kan ik mijn tacktiek nog fixen zodat ik de play-offs haal ook al zie ik dit als een tussenseizoen.
pi_36250134
Speelt iemand wel eens met een met een MLS team?

Echt leuk vind ik. Competitie is goed aan elkaar gewaagd, je moet goed scouten, je mag maar een bepaald bedrag uitgeven aan spelers en maar een paar buitenlanders halen. Je moet echt goed puzzelen om een goed team te krijgen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36254193
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Echt leuk vind ik. Competitie is goed aan elkaar gewaagd, je moet goed scouten, je mag maar een bepaald bedrag uitgeven aan spelers en maar een paar buitenlanders halen. Je moet echt goed puzzelen om een goed team te krijgen.
Nee ik heb eigenlijk nog nooit echt een game gespeeld buiten Europa.
pi_36255731
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Heb met FM2005 twee seizoen Chicago Fire (zo heette die club toch?) gespeeld. Werd in mijn eerste jaar meteen kampioen, maar vond de competitie niet zo interessant en een beetje vreemd. Raakte het jaar erna bijna iedereen kwijt en kon gaan bieden op een hoop vrije spelers tijdens een veiling. Heel grappig. Misschien dat ik het met FM2006 binnenkort weer een keertje probeer
We sure are cute for two ugly people.
pi_36268001
Ik kan mijn spelers met DC gewoon houden, afentoe gaat er een buitenlander weg omdat er maar een beperkt buitenlanders plaatsen zijn

Erg leuke competitie
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:51:12 #113
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_36271058
Die gekke Berlusconi
Koopt ie zomaar Christian Chivu
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_36271615
Is het mogelijk om gaanderweg 'n aantal actieve competities uit te zetten, zodat het spel niet zo zwaar loopt na 'n aantal jaar?
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:53:28 #115
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36274858
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef Rahl het volgende:
Die gekke Berlusconi
Koopt ie zomaar Christian Chivu
Fuck deed ie dat bij mij maar een keer..

Ik probeer Chivu gewoon elk seizoen te kopen.. 20 Miljoen, 25 miljoen, zelfs 28 miljoen (+speler) hebben ze geweigerd..
En meer geef ik gewoon niet( heb nog 110 Miljoen Euri transfergeld daarniet van), en hij is inmiddels al 30 geworden.

Ach Del Horno en Kaladze doen het links achter prima.. Wel heb ik nu 2 centrale verdedigers nodig..(Nesta 34 en Andrade 33 zijn al best oud, en de laatste verleng ik het contract ook niet van) En nieuw aankoop uit Brazil, Dariano (22) is niet goed genoeg..

Dus 2 centre backs nodig.. Iemand ?? (nee geen Kompany, die is inmiddels van Anderlecht-->Chelsea>Real Madrid naar Barca verkast..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_36275451
vandenborre dan? Die wordt ongeveer net zo goed bij mij meestal
pi_36275568
Of Naldo en Maduro, zijn ook geen slechte centrale verdedigers..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_36275579
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:53 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Ik probeer Chivu gewoon elk seizoen te kopen.. 20 Miljoen, 25 miljoen, zelfs 28 miljoen (+speler) hebben ze geweigerd..
En meer geef ik gewoon niet( heb nog 110 Miljoen Euri transfergeld daarniet van), en hij is inmiddels al 30 geworden.

Ach Del Horno en Kaladze doen het links achter prima.. Wel heb ik nu 2 centrale verdedigers nodig..(Nesta 34 en Andrade 33 zijn al best oud, en de laatste verleng ik het contract ook niet van) En nieuw aankoop uit Brazil, Dariano (22) is niet goed genoeg..

Dus 2 centre backs nodig.. Iemand ?? (nee geen Kompany, die is inmiddels van Anderlecht-->Chelsea>Real Madrid naar Barca verkast..
Een Braziliaan, Gladstone genoemt, goedkoop en een echte rots vanachter, samen met Kompany was hij gewoon een muur vanachter in mn Anderlecht-team waar ik de finale van de CL bereikte

Verder was Cesar Gonzalez van Boca Juniors ook erg goed in mijn spel, nog jong en toch al een blok, zat toen wel op de bank als reserve na de andere 2

Leandro Gioda zit in mijn huidig spel nu bij chelsea, en was ook vrij goedkoop

[ Bericht 2% gewijzigd door Genjuro op 22-03-2006 20:21:51 ]
pi_36275807
Met Dordt weer een paar duels afgewerkt, had een lastig programma.

Eerst tegen Ajax, waar ik met 2-0 verloor. Nog niet eens slecht. Tegen AZ wel even afgedroogd met 5-1, tijdje met 10 man moeten spelen wegens 2 x geel voor Ruud Kras. Maar daarna wel sensatie tegen Feyenoord, 1-1 thuis. Was wel erg fraai natuurlijk. Feyenoord ging zelfs tijdrekken in de slotfase, nadat ze via Agustín Delgado op 0-1 waren gekomen en ik via Benjamin Martha op 1-1 was gekomen.

Ik sta nu 14e en dat is al goed genoeg als nummer één degradatiekandidaat, vind ik. Nu belangrijke duels: ADO en Heracles.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:29:39 #120
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_36288709
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:53 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Nou heeft ie net ook Lucio gekocht van Bayern >_<
ik heb verdomme wel genoeg verdedigers onderhand, silvio

EDIT: gelukkig op het laatste moment nog afgeblazen omdat ik al 1 non-EU speler gekocht had

[ Bericht 4% gewijzigd door Rahl op 23-03-2006 09:35:40 ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_36293139
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:53 schreef Butra het volgende:

[..]

Alsof het niets is.
Lijkt me toch een behoorlijke wereldprestatie.
Het is natuurlijk wel een wereldprestatie, zij het met ontzettend veel mazzel(ter nauwernood groepsronde overleefd en 2maal via penaltys gewonnen en tegen de Fransen in de finale voor rust al rood voor Mexes)

Maar als je redelijk wat seizoenen hebt gespeeld zonder de titel(meerdere seizoenen psv(beste 3e), 3 seizoenen Boca(3x 2e), Barcelona, Hartlepool, Weston Super Mare, Fiorentina) en je hebt nog geen divisie gewonnen dan begin je toch steeds meer te hopen om een keer een nationale competitie(landskampioenschap of beker) te winnen.

Misschien volgend seizoen als ik met Hartlepool weer in de League One speel(laatste geworden in de Championship, maar wel de laatste 3 competitie duels vrij eenvoudig gewonnen).
pi_36293464
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:08 schreef T1andonly het volgende:
Is het mogelijk om gaanderweg 'n aantal actieve competities uit te zetten, zodat het spel niet zo zwaar loopt na 'n aantal jaar?
Nee, dat is niet mogelijk. Wat je wel kunt doen als je savegame heel groot is geworden, is de savegamecleaner downloaden. Hier kan dat. Scheelt heel erg in de grootte en werkt bij mij goed.
pi_36310440
Ben 'n nieuw seizoen begonnen met Man Utd, maar net als bij Milan krijg ik 't team maar niet aan de praat. Redelijk moeiteloos de 2e ronde CL bereikt maar ik blijf rond de 11e plaats in de PL hangen. Echt superslechte wedstrijden met af en toe 'n uitschieter tegen 'n redelijk team, waardoor ik niet te ver wegzak. Ik zit echt met de handen in 't haar, zo'n team zou in principe redelijk makkelijk op toeren moeten kunnen draaien.

Ik ben m'n magic touch helemaal kwijt
pi_36313985
Ik heb mn eerste seizoen met Twente erop zitten, uiteindelijk 5de geworden
Tevens de bekerfinale gehaald tegen Ajax; voor rust kwam ik door 2 doelpunten van N'Kufo op 2-0. In de tweede helft heb ik vooral verdedigd en anti-voetbal gespeeld. Ajax kreeg hierdoor weinig kansen tot in de 83 minuut, toen Juanfran zomaar door mn verdediging heenliep en de 1-2 binnenschoot. Daarna begon Ajax met een wanhoopsoffensief en in de 93ste minuut scoort Galasek met een afstandschot de 2-2. In de verlenging was Ajax oppermachtig, totdat Lobont 5 minuten voor tijd een vrije trap niet goed vasthield, waardoor de net ingevallen Bakircioclu de 3-2 intikte. Daarna de wedtrijd rustig uitgespeeld en de beker was binnen

Verder ben ik na het ontslag van Van Basten bondscoach geworden en in de JC-schaal heb ik feijenoord met 3-0 van de mat gespeeld door een hattrick van Analoti Gerk
Цой жив
  vrijdag 24 maart 2006 @ 00:00:47 #125
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36315422
Sta 13de met Go Ahead. Laatste 3 wedstrijden met 1-0 verloren, terwijl ik elke keer beter ben. Spitsen missen belachelijk veel kansen, keeper van de tegenstander is elke keer weer man of the match.

Gelukkig is het seizoen bijna afgelopen en kan ik met een schone lei beginnen.

Go Ahead onder 21 jaar doet het, met dezelfde tactiek, een stuk beter.

[ Bericht 18% gewijzigd door Cart_man op 24-03-2006 00:11:57 ]
A.M.A.B
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:24:59 #126
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36322535
Seizoen afgemaakt. Laatste 3 wedstrijden riant gewonnen en daardoor als negende geëindigd. Kwam net 1 punt te kort voor de laatste plek in de nacompetitie, dat is een tegenvaller. Bartels was de held in de laatste wedstrijden, 3 gespeeld 7x gescoord.

Wat me trouwens mateloos irriteert aan het spel is dat ik nog geen enkele penalty heb weten te benutten. Alles is tot nu toe tegen gehouden door de keeper. Heel irritant...
A.M.A.B
pi_36327368
Met mijn Fiorentina gaat het nu best kut. Vorig seizoen tweede geeindigd, twee punten achter Milan. In de zomerstop Sivok, Maccarone, Gasbarroni, Galletti en Svensson gehaald. Toni, Fiore en Frey gingen weg. Hiervoor kwamen Carini en Owen terug. Dus je zou moeten zeggen dat ik een goed team had staan. Nu sta ik voor de winterstop negende, en er gaan maatregelen volgen.

Bojinov, groot talent, kan niet imponeren en wordt voor zeven miljoen verkocht aan Milan. Mascherano komt van River mijn team versterken. Maccarone speelt bagger en kan naar het tweede. Tamudo van Sociedad komt over naar mijn team. Hij mag proberen Owen uit de basis te spelen, waar ik toch niet helemaal tevreden over ben. Om de verdedigng te versterken komt Pablo over van Atletico Madrid. Svensson gaat dan uit de basis. Gelukkig is het bestuur aardig, en krijg ik regelmatig nieuwe financiele injecties.
De enige aankoop van de zomer die het wel naar behoren doet is Aruna. Ik vind hem nog niet goed genoeg voor de basis, maar als hij invalt of erin staat doet hij het altijd wel goed. Heeft al aardig wat goals mee gepikt.
pi_36330632
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:00 schreef Cart_man het volgende:
Sta 13de met Go Ahead. Laatste 3 wedstrijden met 1-0 verloren, terwijl ik elke keer beter ben. Spitsen missen belachelijk veel kansen, keeper van de tegenstander is elke keer weer man of the match.

Gelukkig is het seizoen bijna afgelopen en kan ik met een schone lei beginnen.

Go Ahead onder 21 jaar doet het, met dezelfde tactiek, een stuk beter.

[afbeelding]
Wie stel je zoal op Cart_man?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:01:17 #129
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36331461
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wie stel je zoal op Cart_man?

Vijf (Tuhuteru, Heije, Kuiper, Zwolle en Schotman) gaan er weg.

Volgend jaar komen:
- Randy Thenu (AMC)
- Mischa Salden (WB/M/A R)
- Dion Dickhoff (DMC)
- Andrea Sussi (D/WB L)
- Michael van der Kruis (DC)
- Julio Daniel Dos Santos (AMC)
- Ray Gian Carlo Fränkel (DC)
- Hiep Le Minh (AM L)
- Yannick Salem (AMR)

Maar heb een beetje spijt van een paar aankopen. Zitten toch drie onnodige aankopen bij (Thanu, Salem en Fränkel)
A.M.A.B
pi_36331885
Julio Dos Santos? Dat is een wereldaankoop met GAE!!!! Die zit bij Bayern München, die jongen.

Dickhoff is ook niet gek, al stel ik die bij Dordt vooral op als linksback.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:23:06 #131
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36332157
Ik begreep ook niet waarom die van Bayern naar ons wilde komen. Zo ruim zit ik niet in de financiën. Zijn stats zijn overigen niet al te denderend hoor. Hij is wat traag.

Op linksback ga ik waarschijnlijk voor Jaliens volgend seizoen, rechts Göbel. Die heeft zich goed ontwikkeld afgelopen seizoen...
A.M.A.B
pi_36332858
Heb je Sjors Brugge, de vriend van Vaduz, nog in de selectie?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:02:37 #133
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36333389
Ja, ook wel een aardige speler. Niet meer dan dat.
A.M.A.B
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:44:06 #134
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_36350189
Schumacher van Atletico Paranaense doet het ook erg goed bij Ajax voor mij heeft er al 38 gemaakt in 42 wedstrijden
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
pi_36350912
Zelden zo succesvol geweest in CM/FM als met Sport Recife nu. We hebben zo'n beetje alles gewonnen waar we aan mee deden, dat wil zeggen: Pernambuco State Championship (2x), Second Division, First Division en de bekert. In het 1e seizoen op het hoogte niveau dus meteen de dubbel weten te pakken.
Eigenlijk is een carriere opbouwen in Brazilie te makkelijk. Er lopen zóveel goeie spelers rond die voor een prikkie te halen zijn. Kijk alleen al naar mijn basisteam, qua stats zou zo'n beetje iedereen mee kunnen ballen bij de Europese top:

GK: Joaquin Irigoytia, gekomen van Aldovisi voor 350k. Is ooit wereldkampioen geweest met Argentinie U20 in Qatar (1995).
DC: Nivaldo, gratis gehaald van Coritiba. Sterke, snelle en ervaren man.
DC: André Dias, voor 1,3m gekomen van Sao Paulo, waar hij uit de gratie was geraakt. Mijn sterverdediger.
DC: Julio Santos, voor 2,1m gehaald van Goias. Gewoon een betrouwbare man achterin.
WBL: Sandro, voor maar 300k gekocht van Cruzeiro en daarmee ook de beste koop. Multifunctioneel.
WBR: Russo, zat al bij Sport Recife. Eén van de beste rechtsbacks die ik ken.
DMC: Rodolfo Suares, gratis overgekomen van Fluminense. Zou niet misstaan bij de Europese top.
DMC: Junior, uit de gratie geraakt bij Vasco en voor 2m opgepikt door Sport Recife. Wordt de nieuwe Emerson genoemd.
AMC: Rafael Gaucho, gehaald via een ruil met een jeugdspeler uit mijn B-team. Ik lach me nu nog suf. Wát een speler.
SC: Marcelo Macedo, 2,5m moest de beste man kosten, maar hij scoort aan de lopende band.
SC: Nunes, mijn duurste man. Voor 3,7m gehaald van Internacional en een uitstekend koppel met Macedo.

Voor 12m heb je in Brazilie dus een team dat alles kan winnen. Nu de Copa Libertadores nog..
pi_36351723
Ik heb mijn eerste seizoen bij Chelsea erop zitten. Heb zowel de titel (17 pnt voorsprong) als de FA Cup gewonnen. In de Champions League verloor ik in de tweede ronde van Real Madrid... thuis 1-3 en uit won ik nog wel met 0-1 maar dat mocht niet baten...

Roman is erg tevreden, heb tot 2008 bij kunnen tekenen. Op naar seizoen 2... Het WK is trouwens gewonnen door Engeland dat in de finale Nederland versloeg, die baan als bondscoach van NL zit er voorlopig dus nog niet in. heb wel gesolliciteerd naar de job van bondscoach bij de Squadra Azurri...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36352141
Ik ben opnieuw begonnen in de Serie B met pescara, vorige keer kon ik via de playoffs daar nog promoveren, maar dat is me dit jaar niet weten te lukken, ik viel net buiten de playoffs omdat ik op het begin van het seizoen het team nog niet op de rails had. De laatste 10 wedstrijden werden wel (overtuigend) gewonnen, dus nu hoop ik dat de degradanten uit de Serie A niet m'n promotie komen verzieken in het 2e seizoen.
pi_36353394

Цой жив
pi_36354587
Mij is het nog nooit gelukt zo'n blessuregolf te krijgen, ben er eigelijk ook blij mee ook. Maar met mijn team doe ik nu alleen mee in de competitie, de beker en europees zijn nog ver weg. In de eerste ronde van de beker vloog ik er tegen Lecce al uit, dus ik hoef niet zoveel wedstrijden te voetballen per seizoen, scheelt wel in blessures denkik.
pi_36354691
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:58 schreef T1andonly het volgende:
Mij is het nog nooit gelukt zo'n blessuregolf te krijgen, ben er eigelijk ook blij mee ook. Maar met mijn team doe ik nu alleen mee in de competitie, de beker en europees zijn nog ver weg. In de eerste ronde van de beker vloog ik er tegen Lecce al uit, dus ik hoef niet zoveel wedstrijden te voetballen per seizoen, scheelt wel in blessures denkik.
Klopt maar gauw af, ik had eerder nooit last van blessures, tot nu
Цой жив
pi_36371688
Wat is de beste patch om nu te gebruiken?
  zondag 26 maart 2006 @ 10:28:59 #142
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_36372417
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:27 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ja het is gelukt , hij is weer wat blijer , mijn dank is groot
Toch niet dus , hij blijft ongelukkig en vindt nog steeds dat hij een basisplaats waard is , terwijl hij elke wedstrijd speelt
Ik ben inmiddels overleden
pi_36372873
quote:
Op zondag 26 maart 2006 06:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de beste patch om nu te gebruiken?
De nieuwste.
pi_36373429
Link(s)?
pi_36382294
Leuk hoor, tegen Cruzeiro. Maar 6 keer in een seizoen is iets teveel van het goede:

pi_36387490
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Link(s)?
Kijk even op http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=365
pi_36391235
De magic touch bij Man U blijft uit, ik snap echt voor geen meter dat ze me er nog niet uitgekickt hebben. Ik snap er gewoon zoiezo nix van, ik probeer verschillende stijlen maar 't werkt allemaal voor geen meter.

Ik krijg echt op de broek van de "grote" jongens, al hield ik Chelsea op 2-2 (nr. 1 in PL). CL gaat wel aardig, 0-3 tegen Ajax dus de volgende ronde moet gehaald worden (met mij aan 't roer )
pi_36400598
quote:
Op zondag 26 maart 2006 17:39 schreef Butra het volgende:
Leuk hoor, tegen Cruzeiro. Maar 6 keer in een seizoen is iets teveel van het goede:

[afbeelding]
2-0
3-0
0-2
0-1

Cruzeiro is Recife's bitch, dat is duidelijk.
pi_36409685
Gvd ik kan mn savegame niet meer openen Voorlopig geen zin in op opnieuw te beginnen
Цой жив
pi_36410067
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
De magic touch bij Man U blijft uit, ik snap echt voor geen meter dat ze me er nog niet uitgekickt hebben. Ik snap er gewoon zoiezo nix van, ik probeer verschillende stijlen maar 't werkt allemaal voor geen meter.

Ik krijg echt op de broek van de "grote" jongens, al hield ik Chelsea op 2-2 (nr. 1 in PL). CL gaat wel aardig, 0-3 tegen Ajax dus de volgende ronde moet gehaald worden (met mij aan 't roer )
Wat voor opstelling speel je dan? Man U is een club die met 'n aantal goede spelers best mee moet kunnen doen voor de titel hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')