Toen werd je zeker ontslagen of niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:48 schreef MMUFC het volgende:
Lekker!!
Ik ben met FM geloof ik nog geen een keer kampioen geworden..
Aleen 1x wereldkampioen(met de VS) en winnaar van de OFC Nations cup(Nieuw Zeeland) en verder enkele 2e plaatsen(3x met Boca) en lager(3e(Hartlepool) 15e(PSV)
Maar wel sterk genoeg voor Europaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:33 schreef Genjuro het volgende:
league cup 2-1 gewonnen in de extra tijd tegen manchester, ongeloofelijk
ik stond voor tot 4 minuten voor tijd wanneer manchester scoort, extra tijd scoort Dufer 4 minuten voor tijd de winning goal
Wat me wel opviel, is dat manchester met een B-elftal speelde, hetzelfde heb ik ondervonden tegen sunderland en everton, de 2 andere premier-league-team die ik onderweg heb uitgeschakelt
Het spel onderschat een veel kleinere ploeg echt precies, of kijkt gewoon naar je reputatie en stelt aan de hand daarvan zijn eigen team op
In de championship zegt sta ik daarentegen maar 10de, play-offs zijn nog mogelijk maar ik denk het niet, te zwak team voor premiership
Nee ik heb eigenlijk nog nooit echt een game gespeeld buiten Europa.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Speelt iemand wel eens met een met een MLS team?
Echt leuk vind ik. Competitie is goed aan elkaar gewaagd, je moet goed scouten, je mag maar een bepaald bedrag uitgeven aan spelers en maar een paar buitenlanders halen. Je moet echt goed puzzelen om een goed team te krijgen.
Heb met FM2005 twee seizoen Chicago Fire (zo heette die club toch?) gespeeld. Werd in mijn eerste jaar meteen kampioen, maar vond de competitie niet zo interessant en een beetje vreemd. Raakte het jaar erna bijna iedereen kwijt en kon gaan bieden op een hoop vrije spelers tijdens een veiling. Heel grappig. Misschien dat ik het met FM2006 binnenkort weer een keertje probeerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Speelt iemand wel eens met een met een MLS team?
Echt leuk vind ik. Competitie is goed aan elkaar gewaagd, je moet goed scouten, je mag maar een bepaald bedrag uitgeven aan spelers en maar een paar buitenlanders halen. Je moet echt goed puzzelen om een goed team te krijgen.
Fuck deed ie dat bij mij maar een keer..quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef Rahl het volgende:
Die gekke Berlusconi
Koopt ie zomaar Christian Chivu
Een Braziliaan, Gladstone genoemt, goedkoop en een echte rots vanachter, samen met Kompany was hij gewoon een muur vanachter in mn Anderlecht-team waar ik de finale van de CL bereiktequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:53 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Fuck deed ie dat bij mij maar een keer..![]()
Ik probeer Chivu gewoon elk seizoen te kopen.. 20 Miljoen, 25 miljoen, zelfs 28 miljoen (+speler) hebben ze geweigerd..
En meer geef ik gewoon niet( heb nog 110 Miljoen Euri transfergeld daarniet van), en hij is inmiddels al 30 geworden.
Ach Del Horno en Kaladze doen het links achter prima.. Wel heb ik nu 2 centrale verdedigers nodig..(Nesta 34 en Andrade 33 zijn al best oud, en de laatste verleng ik het contract ook niet van) En nieuw aankoop uit Brazil, Dariano (22) is niet goed genoeg..
Dus 2 centre backs nodig.. Iemand ?? (nee geen Kompany, die is inmiddels van Anderlecht-->Chelsea>Real Madrid naar Barca verkast..![]()
Nou heeft ie net ook Lucio gekocht van Bayern >_<quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:53 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Fuck deed ie dat bij mij maar een keer..![]()
Ik probeer Chivu gewoon elk seizoen te kopen.. 20 Miljoen, 25 miljoen, zelfs 28 miljoen (+speler) hebben ze geweigerd..
En meer geef ik gewoon niet( heb nog 110 Miljoen Euri transfergeld daarniet van), en hij is inmiddels al 30 geworden.
Ach Del Horno en Kaladze doen het links achter prima.. Wel heb ik nu 2 centrale verdedigers nodig..(Nesta 34 en Andrade 33 zijn al best oud, en de laatste verleng ik het contract ook niet van) En nieuw aankoop uit Brazil, Dariano (22) is niet goed genoeg..
Dus 2 centre backs nodig.. Iemand ?? (nee geen Kompany, die is inmiddels van Anderlecht-->Chelsea>Real Madrid naar Barca verkast..![]()
Het is natuurlijk wel een wereldprestatie, zij het met ontzettend veel mazzel(ter nauwernood groepsronde overleefd en 2maal via penaltys gewonnen en tegen de Fransen in de finale voor rust al rood voor Mexes)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:53 schreef Butra het volgende:
[..]
Alsof het niets is.
Lijkt me toch een behoorlijke wereldprestatie.
Nee, dat is niet mogelijk. Wat je wel kunt doen als je savegame heel groot is geworden, is de savegamecleaner downloaden. Hier kan dat. Scheelt heel erg in de grootte en werkt bij mij goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:08 schreef T1andonly het volgende:
Is het mogelijk om gaanderweg 'n aantal actieve competities uit te zetten, zodat het spel niet zo zwaar loopt na 'n aantal jaar?
Wie stel je zoal op Cart_man?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:00 schreef Cart_man het volgende:
Sta 13de met Go Ahead. Laatste 3 wedstrijden met 1-0 verloren, terwijl ik elke keer beter ben. Spitsen missen belachelijk veel kansen, keeper van de tegenstander is elke keer weer man of the match.
Gelukkig is het seizoen bijna afgelopen en kan ik met een schone lei beginnen.
Go Ahead onder 21 jaar doet het, met dezelfde tactiek, een stuk beter.
[afbeelding]
quote:
Klopt maar gauw af, ik had eerder nooit last van blessures, tot nuquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:58 schreef T1andonly het volgende:Mij is het nog nooit gelukt zo'n blessuregolf te krijgen, ben er eigelijk ook blij mee ook. Maar met mijn team doe ik nu alleen mee in de competitie, de beker en europees zijn nog ver weg. In de eerste ronde van de beker vloog ik er tegen Lecce al uit, dus ik hoef niet zoveel wedstrijden te voetballen per seizoen, scheelt wel in blessures denkik.
Toch niet dus , hij blijft ongelukkig en vindt nog steeds dat hij een basisplaats waard is , terwijl hij elke wedstrijd speeltquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja het is gelukt , hij is weer wat blijer , mijn dank is groot
De nieuwste.quote:Op zondag 26 maart 2006 06:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de beste patch om nu te gebruiken?
Kijk even op http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=365quote:Op zondag 26 maart 2006 11:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Link(s)?
2-0quote:Op zondag 26 maart 2006 17:39 schreef Butra het volgende:
Leuk hoor, tegen Cruzeiro. Maar 6 keer in een seizoen is iets teveel van het goede:
[afbeelding]
Wat voor opstelling speel je dan? Man U is een club die met 'n aantal goede spelers best mee moet kunnen doen voor de titel hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
De magic touch bij Man U blijft uit, ik snap echt voor geen meter dat ze me er nog niet uitgekickt hebben. Ik snap er gewoon zoiezo nix van, ik probeer verschillende stijlen maar 't werkt allemaal voor geen meter.
Ik krijg echt op de broek van de "grote" jongens, al hield ik Chelsea op 2-2 (nr. 1 in PL). CL gaat wel aardig, 0-3 tegen Ajax dus de volgende ronde moet gehaald worden (met mij aan 't roer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |