Doe je dan beter dan ik. Heb er nog geen 1 weten te scoren in een seizoen.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook leuk.
11 pingels nemen en maar 2 scoren
Ik ben begonnen met 'n 4-4-2 vanuit de verdediging voetballend:quote:Op maandag 27 maart 2006 17:37 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Wat voor opstelling speel je dan? Man U is een club die met 'n aantal goede spelers best mee moet kunnen doen voor de titel hoor.
Je moet niet zoveel van tactiek wisselen.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Svensson heb ik aangetrokken maar uitgeleend aan NorwichWaar hij dus nu super speelt, ik heb alleen geen mogelijkheid om 'm tussentijds terug te halen
Ledesma heeft bij mij (nog) geen Italiaanse nationaliteit, ik zie wel dat ie nu aan z'n 5e seizoen bezig is bij Lecce, dus wie weet na dit seizoen vanwege z'n lange verblijf daar. Ik heb Maduro ook nog, al staat die vaker achterin geposteerd.
Ik heb m'n team nu omgegooid en v. Nistelrooij, v.d. Sar en Ferdinand gepasseerd. Daarvoor staan Tevez, Howard en Brown nu in de basis. De eerste wedstrijd werd meteen met 5-0 gewonnen van Charlton, die 'n paar plaatsen boven mij staan. 2e wedstrijd 1-1 tegen Spurs die 'n plaats boven me staan.
Frolanquote:Op maandag 27 maart 2006 21:37 schreef T1andonly het volgende:
Met Man U heb je volgens mij een redelijk budget. Ik weet niet of Karl Svensson al bij 'n topclub speelt, maar dat is een degelijke speler die je zonder problemen aan zou moeten kunnen trekken. Tevez die ontwikkeld zich meestal wel goed in de loop van de tijd, ik heb nu Kerlon naast hem staan en dat is een sterk duo met 'n heel aantal doelpunten per seizoen.
Ledesma (voornaam schiet me even niet te binnen) zou een goede aanwinst op het middenveld kunnen zijn, volgens mij heeft die ook het italiaansburgerschap dus dat is gunstig qua werkvergunning.
Ik zou zo niet kunnen wijzen waar het probleem ligt bij je team, maar van Nistelrooy moet je wel aan het scoren kunnen krijgen normaal.
Dit is een variant op mijn taktiek. Misschien eens proberen om de wingbacks wat aanvallender te laten spelen, dwz, pijltje iets meer naar voren doortrekken. Om je spitsen te ondersteunen zou je ook 1 van de middenvelder door kunnen schuiven en er een AMC van maken.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Toen deze opstelling niet wilde werken heb ik nog 'n 5-3-2 counter geprobeerd en deze werkt nog 't beste, al heb ik nog steeds moeite met scoren:
[afbeelding]
ik normaal ook, maar highlights zijn de enige manier om een ander schermpje te zien nuquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik speel zonder highlights. Gewoon zo snel mogelijk
Ik wissel echt niet vaak hoor, tuurlijk krijgt 't team de kans om aan de formatie te wennen. Maar als na 5 tot 10 wedstrijden geen ommekeer is, dan zal ik toch iets moeten doen. Ik stond echt op 't randje van ontslag. De supporters hebben 'n groep opgericht om me eruit te werken, maar ik heb nu contractverlenging aangeboden gekregen en heb de maandelijkse prijzen (speler, talent en trainer v.d. maand) nu wel binnen. Dus ik verwacht dat 't nu bergopwaarts gaatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel van tactiek wisselen.
Goede Nederlanders zijn gewoon moeilijk te krijgen. Ik ben nu bezig zoveel mogelijk jonge en talentvolle Nederlandse spelers naar Heerenveen te halen. Ook komt Biseswar in de zomerstop transfervrij. In mijn reserves heb ik al zo'n tien beloften die met veel talent.quote:
Das juist leuk. Je kan met 2 teams spelenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:00 schreef Butra het volgende:
De Copa Libertadores is binnen hier.
In de finale, die over 2 wedstrijden ging, moesten we aantreden tegen River Plate. Uit waren we stukken beter, maar kwamen we niet verder dan 1-1. Thuis was River ietsjes beter, maar stond het na 90 minuten 2-2. Godzijdank geldt de uit-doelpunten-regel niet in de CL, dus werd het verlengen en uiteindelijk strafschoppen. Keeper Irigoytia wist 1 pingel te stoppen, wat uiteindelijk beslissend was.
Overigens moet de echte competitie pas beginnen voor Recife, maar hebben we er al wel 45 (!!) officiele wedstrijden op zitten. Komen we uit op zo'n 80 wedstrijden, aan het einde van het jaar. Achterlijk veel.
Allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:05 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Gelukt![]()
Ga nu spelen met
PSV
Anderlecht
Lyon
Sao Paulo
Los Angeles Galaxy
Chelsea
Juventus
Rangers
Boca Juniors
Godskolere, komt er ook nog de Copa Sudamericana bij. Tel er maar 10 bij op. Duurt wel lang zo, een seizoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:00 schreef Butra het volgende:
Overigens moet de echte competitie pas beginnen voor Recife, maar hebben we er al wel 45 (!!) officiele wedstrijden op zitten. Komen we uit op zo'n 80 wedstrijden, aan het einde van het jaar. Achterlijk veel.
Waar komt Recife vandaan danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:07 schreef Butra het volgende:
[..]
Godskolere, komt er ook nog de Copa Sudamericana bij. Tel er maar 10 bij op. Duurt wel lang zo, een seizoen.
Lekker goedkoop elkaars spelers kopen zeker.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja allemaal
Je kan theoretisch eeuwig doorgaan, alleen kan je pc t op t gegeven moment niet echt meer aan geloof ik en t spel wordt wat trager volgens mij.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:32 schreef Nywuob het volgende:
Op de pc weet ik niet hoelang je door kunt spelen, maar zeker tientallen jaren. En elk jaar komen er weer nieuwe jeugdspelers bij, ja.
Tjek Sortitoutsi, SI-games of Dugout. Daar is vast wel meer te vinden, ik ben te lui om 'n link te geven. Google is your best friendquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef Chen het volgende:
Is ergens een website waar een turtorial staat die wat makkelijker is dan die van de game zelf, en ergens waar je hem in het nederlands kan downloaden ( niet het hele spel downloaden maar alleen de Nederlandse taal) want ik heb em alleen in het engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |