Allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:05 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Gelukt![]()
Ga nu spelen met
PSV
Anderlecht
Lyon
Sao Paulo
Los Angeles Galaxy
Chelsea
Juventus
Rangers
Boca Juniors
Godskolere, komt er ook nog de Copa Sudamericana bij. Tel er maar 10 bij op. Duurt wel lang zo, een seizoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:00 schreef Butra het volgende:
Overigens moet de echte competitie pas beginnen voor Recife, maar hebben we er al wel 45 (!!) officiele wedstrijden op zitten. Komen we uit op zo'n 80 wedstrijden, aan het einde van het jaar. Achterlijk veel.
Waar komt Recife vandaan danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:07 schreef Butra het volgende:
[..]
Godskolere, komt er ook nog de Copa Sudamericana bij. Tel er maar 10 bij op. Duurt wel lang zo, een seizoen.
Lekker goedkoop elkaars spelers kopen zeker.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja allemaal
Je kan theoretisch eeuwig doorgaan, alleen kan je pc t op t gegeven moment niet echt meer aan geloof ik en t spel wordt wat trager volgens mij.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:32 schreef Nywuob het volgende:
Op de pc weet ik niet hoelang je door kunt spelen, maar zeker tientallen jaren. En elk jaar komen er weer nieuwe jeugdspelers bij, ja.
Tjek Sortitoutsi, SI-games of Dugout. Daar is vast wel meer te vinden, ik ben te lui om 'n link te geven. Google is your best friendquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef Chen het volgende:
Is ergens een website waar een turtorial staat die wat makkelijker is dan die van de game zelf, en ergens waar je hem in het nederlands kan downloaden ( niet het hele spel downloaden maar alleen de Nederlandse taal) want ik heb em alleen in het engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |