het was tot 2030 dacht ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:30 schreef devv05 het volgende:
Binnenkort deze game op de 360, maar hoelang kun je eigenlijk doorspelen qua seizoenen enzo? En krijg je dan gewoon random nieuwe spelers ofzo na een paar jaar?
aruna een goede speler?????quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Goed, ben gister dus weer verder gegaan.... Nadeel van een groot team eindelijk ervaren: je bent met interlands zoveel spelers kwijt.
Mocht 3x tegen messina achter elkaar:
6-0 gewonnen voor de beker toen dus de interlands: van mijn 23 man selectie was ik er 18 kwijt...
2-0 gewonnen competitie en 1-2 gewonnen beker. Friendlies voor denemarken geregeld tegen Nederland () Argentinie en Faroer Eilanden.
Goed nieuws: Rosenberg is weer beter na 6 maanden blesureleed...
Ik twijfel nog hoe ik wil spelen: heb veel dure en goede spitsen maar speel het liefst 4-3-3 waarbij Rosenberg mijn eerste keuze is. Maar dan moet je dus spelers als Shevshenko en Gildardino van 25 miljoen elk op de bank zetten.
opstelling:
---------------------Cesar------------------
Trabelsi - Kompany - Diarra - Kadladze
--------------Gatuso - Pirlo----------------
Aruna-------------Kaka----------Vd Vaart
-----------------Rosenberg----------------
Reserve: o.a. Nesta, Gilardino, Shevshenko, Mitea, Dida
Aruna en van de Vaart trekken naar de centrale aanval, Trabelsi en Kadladze lopen mee op, evenals Pirlo en Gatuso.
Soort van Opstelling als hierboven, alleen dan de vleugel middenvelders dus schuin naar voren, de mc is een amc en de vmc mee opkomend net als de vleugelverdedigers
Hij doet het anders prima hier, misschien heb jij wel een andere Aruna?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef Genjuro het volgende:
[..]
aruna een goede speler?????![]()
Dat is wel vrij onrealistisch van het spel...
Rosenberg in de basis en Shevchenko en Gilardino op de bank?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Goed, ben gister dus weer verder gegaan.... Nadeel van een groot team eindelijk ervaren: je bent met interlands zoveel spelers kwijt.
Mocht 3x tegen messina achter elkaar:
6-0 gewonnen voor de beker toen dus de interlands: van mijn 23 man selectie was ik er 18 kwijt...
2-0 gewonnen competitie en 1-2 gewonnen beker. Friendlies voor denemarken geregeld tegen Nederland () Argentinie en Faroer Eilanden.
Goed nieuws: Rosenberg is weer beter na 6 maanden blesureleed...
Ik twijfel nog hoe ik wil spelen: heb veel dure en goede spitsen maar speel het liefst 4-3-3 waarbij Rosenberg mijn eerste keuze is. Maar dan moet je dus spelers als Shevshenko en Gildardino van 25 miljoen elk op de bank zetten.
opstelling:
---------------------Cesar------------------
Trabelsi - Kompany - Diarra - Kadladze
--------------Gatuso - Pirlo----------------
Aruna-------------Kaka----------Vd Vaart
-----------------Rosenberg----------------
Reserve: o.a. Nesta, Gilardino, Shevshenko, Mitea, Dida
Aruna en van de Vaart trekken naar de centrale aanval, Trabelsi en Kadladze lopen mee op, evenals Pirlo en Gatuso.
Soort van Opstelling als hierboven, alleen dan de vleugel middenvelders dus schuin naar voren, de mc is een amc en de vmc mee opkomend net als de vleugelverdedigers
Omdat hij met 4 aanvallend ingestelde spelers speelt al?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:52 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Waarom speel je met zulke spitsen in godsnaam geen 2 spitsen systeem?
Nee die kunnen vdvaart gemakkelijk uit de basis houden, dus dan zou ik gewoon een topspits erin zetten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:46 schreef Nywuob het volgende:
Maar als je zulke spitsen hebt, dan ga je toch niet met één spits spelen.
VDV word bij mij vaak de beste middenvelder van de wereld....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:57 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Nee die kunnen vdvaart gemakkelijk uit de basis houden, dus dan zou ik gewoon een topspits erin zetten.
Die heb ik nog nooit werkend gekregen met mijn team. Is ongeveer zoals de Feijenoordtactiek...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Doe het trouwens altijd met dezelfde opstelling, die ik helemaal uitgewerkt heb
[afbeelding]
ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:19 schreef Jasza het volgende:
Volgens mij kan je zolang als je zelf wil doorspelen hoor.
Hij wordt misschien gekozen tot beste middenvelder, maar dat zegt echt niet zoveel. Er zijn tientallen veel betere middenvelders in het spel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:44 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
VDV word bij mij vaak de beste middenvelder van de wereld....
Heb hem ook gekocht en hij doet het goed hoor. Staat weliswaar niet in de basis, maar heeft dan ook aardig wat voor zich.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef Genjuro het volgende:
[..]
aruna een goede speler?????![]()
Dat is wel vrij onrealistisch van het spel...
www.manutd.nl misschien wel, anders het forum daarvanquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef Chen het volgende:
Joehoe, ik snap er al wat meer van maar nog niet helemaal.... Weet er iemand waar ik een goede FAQ of Tutorial (niet die in de game) kan vinden?
Hoezo kan dat nietquote:Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef SoA-Holic het volgende:
Iemand een oplossing voor het volgende probleem:
Ik kan tijdens de wedstrijd niks wijzigen, dus niet wisselen of tactische aanpassingen doen. En dat is erg irritant en totaal niet te doen. Ik werk trouwens met de laatste patch voor fm2006.
Heb je misschien 'n verkeerde skin? Ik heb dat ook wel eens gehad en met 'n andere skin ging dat wel..quote:Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef SoA-Holic het volgende:
Iemand een oplossing voor het volgende probleem:
Ik kan tijdens de wedstrijd niks wijzigen, dus niet wisselen of tactische aanpassingen doen. En dat is erg irritant en totaal niet te doen. Ik werk trouwens met de laatste patch voor fm2006.
Dat vraag ik mij dus ook afquote:
Staat normaal in de basis.. maar is (weer eens) geblesseerd( 3 maanden) dus ff bij reserves gezet, anders heb ik een te grote selectie.quote:Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef VinnieJones het volgende:
Wat heb je met je wereldkeeper Curci gedaan ?
Andere skin al geprobeerdquote:Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik kan alleen op hoogtepunten en weergave drukken. Die 3e optie zit er niet tussen. En ik heb zo ook geen zin meer om door te gaan, eindigde net een wedstrijd met 3 blessuregevallen.
'n knokpartijquote:Op zondag 2 april 2006 19:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn hemel, in de 15e minuut een knokpartij, 2 keer rood voor mij, niks voor hun. Ja, dan ben je kansloos he, en dan nog "maar" 4-1 eraf gaan
Jij bent de man!quote:
Das kutquote:Op maandag 3 april 2006 01:01 schreef OreO het volgende:
[afbeelding]
blessure golfjelaatste wedstrijd gaf me er nog 3 bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |