abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36498291
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:30 schreef devv05 het volgende:
Binnenkort deze game op de 360, maar hoelang kun je eigenlijk doorspelen qua seizoenen enzo? En krijg je dan gewoon random nieuwe spelers ofzo na een paar jaar?
het was tot 2030 dacht ik
pi_36499129
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:35 schreef OreO het volgende:

[..]

het was tot 2030 dacht ik
Vet. Deze game moet ik echt hebben.
pi_36499352
Volgens mij kan je zolang als je zelf wil doorspelen hoor.
pi_36500737
Ik heb nu m'n formatie helemaal gevonden, ik ben los v. Nistelrooij scoort aan de lopende band en de verdediging staat degelijk

Deze opstelling heb ik in 'n counter- en wat aanvallendere versie, tot nu toe werkt 't aardig. Es kijken hoever ik nog in de PL kan komen. In de CL heb ik in de uitwedstrijd Schalke met 1-0 verslagen dus dat moet ook nog 'n ronde verder kunnen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_36519234
Goed, ben gister dus weer verder gegaan.... Nadeel van een groot team eindelijk ervaren: je bent met interlands zoveel spelers kwijt.

Mocht 3x tegen messina achter elkaar:

6-0 gewonnen voor de beker toen dus de interlands: van mijn 23 man selectie was ik er 18 kwijt...
2-0 gewonnen competitie en 1-2 gewonnen beker. Friendlies voor denemarken geregeld tegen Nederland ( ) Argentinie en Faroer Eilanden.

Goed nieuws: Rosenberg is weer beter na 6 maanden blesureleed...
Ik twijfel nog hoe ik wil spelen: heb veel dure en goede spitsen maar speel het liefst 4-3-3 waarbij Rosenberg mijn eerste keuze is. Maar dan moet je dus spelers als Shevshenko en Gildardino van 25 miljoen elk op de bank zetten.

opstelling:

---------------------Cesar------------------
Trabelsi - Kompany - Diarra - Kadladze
--------------Gatuso - Pirlo----------------
Aruna-------------Kaka----------Vd Vaart
-----------------Rosenberg----------------

Reserve: o.a. Nesta, Gilardino, Shevshenko, Mitea, Dida

Aruna en van de Vaart trekken naar de centrale aanval, Trabelsi en Kadladze lopen mee op, evenals Pirlo en Gatuso.

Soort van Opstelling als hierboven, alleen dan de vleugel middenvelders dus schuin naar voren, de mc is een amc en de vmc mee opkomend net als de vleugelverdedigers

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36519765
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Goed, ben gister dus weer verder gegaan.... Nadeel van een groot team eindelijk ervaren: je bent met interlands zoveel spelers kwijt.

6-0 gewonnen voor de beker toen dus de interlands: van mijn 23 man selectie was ik er 18 kwijt...
2-0 gewonnen competitie en 1-2 gewonnen beker. Friendlies voor denemarken geregeld tegen Nederland ( ) Argentinie en Faroer Eilanden.

Ik twijfel nog hoe ik wil spelen: heb veel dure en goede spitsen maar speel het liefst 4-3-3 waarbij Rosenberg mijn eerste keuze is. Maar dan moet je dus spelers als Shevshenko en Gildardino van 25 miljoen elk op de bank zetten.

opstelling:

Aruna en van de Vaart trekken naar de centrale aanval, Trabelsi en Kadladze lopen mee op, evenals Pirlo en Gatuso.

Soort van Opstelling als hierboven, alleen dan de vleugel middenvelders dus schuin naar voren, de mc is een amc en de vmc mee opkomend net als de vleugelverdedigers

aruna een goede speler?????
Dat is wel vrij onrealistisch van het spel...
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_36519857
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Hij doet het anders prima hier, misschien heb jij wel een andere Aruna?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36520792
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:

opstelling:

Rosenberg in de basis en Shevchenko en Gilardino op de bank?
pi_36520988
Waarom speel je met zulke spitsen in godsnaam geen 2 spitsen systeem?
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36521861
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:52 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Waarom speel je met zulke spitsen in godsnaam geen 2 spitsen systeem?
Omdat hij met 4 aanvallend ingestelde spelers speelt al?
pi_36524333
Maar als je zulke spitsen hebt, dan ga je toch niet met één spits spelen.
pi_36524669
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:46 schreef Nywuob het volgende:
Maar als je zulke spitsen hebt, dan ga je toch niet met één spits spelen.
Nee die kunnen vdvaart gemakkelijk uit de basis houden, dus dan zou ik gewoon een topspits erin zetten.
pi_36526019
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:57 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Nee die kunnen vdvaart gemakkelijk uit de basis houden, dus dan zou ik gewoon een topspits erin zetten.
VDV word bij mij vaak de beste middenvelder van de wereld....
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:53:55 #214
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_36526296
Ik speel nog steeds 2005
Ben trouwens wel redelijk begaafd in het spel volgens mij
Vorige spel met Feyenoord in het seizoen 2012 ofzo al alles gewonnen wat er te winnen valt, helaas met WK's en EK's minder geluk (2x finale verloren).

Op dit moment bezig met Stoke City in the Championship, doelstelling is eindigen in de middenmotor, maar sta toch dik 4e met nog uitzicht op het kampioensschap en 4 wedstrijden te gaan

Doe het trouwens altijd met dezelfde opstelling, die ik helemaal uitgewerkt heb
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:01:05 #215
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36526503
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Doe het trouwens altijd met dezelfde opstelling, die ik helemaal uitgewerkt heb
[afbeelding]
Die heb ik nog nooit werkend gekregen met mijn team. Is ongeveer zoals de Feijenoordtactiek...
A.M.A.B
pi_36528088
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:19 schreef Jasza het volgende:
Volgens mij kan je zolang als je zelf wil doorspelen hoor.
ja je hebt gelijk
pi_36528708
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:44 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

VDV word bij mij vaak de beste middenvelder van de wereld....
Hij wordt misschien gekozen tot beste middenvelder, maar dat zegt echt niet zoveel. Er zijn tientallen veel betere middenvelders in het spel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nywuob op 31-03-2006 17:21:01 ]
pi_36534856
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Heb hem ook gekocht en hij doet het goed hoor. Staat weliswaar niet in de basis, maar heeft dan ook aardig wat voor zich.

Ik zit redelijk op de schopstoel bij Fio. Sta 7e, terwijl ik het jaar ervoor tweede werd. Ik heb geinvesteerd in topspelers, maar dat komt er niet uit.
Zit alvast na te denken wat ik wil als ik ontslagen wordt. Ik heb al veel standaardcompetities gehad, dus wil wel eens wat anders. Iemand een idee? Zat zelf aan Brazilie te denken, Corinthians ofzo. Weet niet of iemand hier ervaring mee heeft? Of Argentinie? Of een ander leuk land ergens in de wereld. Er moeten wel een beetje goede spelers rondlopen en een redelijk budget zijn.
  zaterdag 1 april 2006 @ 02:47:53 #219
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36542940
net voor de 3e keer op rij kampioen geworden met Milan..

over een weekje CL finale tegen everton , als dat geen 5-0 wordt

Ik ga maar eens hele elftal vernieuwen..
heb nu alweer 7 jonge spelers naar A team gehaald van de junioren..
Heb ook Vucinic van Lecce eindelijk weten binnen te trekken..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  zaterdag 1 april 2006 @ 09:11:12 #220
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_36544346
Ik heb nét het kampioenschap gemist aan Juve (ben Milan). Juve stond 2 punten voor, en ik moest nog een wedstrijd inhalen tegen het laaggeklasseerde Palermo. Nadat ik in de eerste helft niet scoorde voelde ik hem al aankomen, en ja hoor, in de 75ste kom ik op achterstand. 1-0 verloren en het kampioenschap gaat aan mn neus voorbij. Nog 2 wedstrijden te gaan en die zie ik juve niet verliezen

EDIT:
Terwijl ik dit typ verliest Juve van Inter en win ik van Siena. Juventus!

EDIT2:
En dan in stijl de laatste wedstrijd met 8-2 van Lecce winnen

EDIT3:
Alle awards gewonnen (behalve topscorer van de serie a), 8 van 11 spelers in het Team van het jaar zijn van mij, mijn speler heeft de mooist goal van t jaar gemaakt... hoezo totale dominatie?

* Rahl is nogal euforisch op t moment

[ Bericht 18% gewijzigd door Rahl op 01-04-2006 09:34:51 ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_36551716
Ik heb 't eerste seizoen bij Man Utd afgerond. Uiteindelijk 5e geworden, slechte klassering natuurlijk maar toch 'n sterke comeback van de 12e plaats met 'n indrukwekkende serie overwinningen. Daarmee 'n nieuw contract verdiend, alleen geen transferbudget. Ik moet 't doen met de opbrengsten van andere transfers
In de Champions League gestrand in de halve finale tegen PSV met 0-0 en 1-0. In de FA-cup ook de halve finale gehaald. Al met al 'n teleurstellend seizoen, maar door de goede reeks nog enigszins bevredigend geëindigd. Door de 5e plaats heb ik gelukkig nog Europees voetbal gehaald.

Es kijken hoe 't nieuwe seizoen gaat, 't zal beter gaan, dat kan haast niet anders
pi_36552450
Joehoe, ik snap er al wat meer van maar nog niet helemaal.... Weet er iemand waar ik een goede FAQ of Tutorial (niet die in de game) kan vinden?
[14.gif]
pi_36552490
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef Chen het volgende:
Joehoe, ik snap er al wat meer van maar nog niet helemaal.... Weet er iemand waar ik een goede FAQ of Tutorial (niet die in de game) kan vinden?
www.manutd.nl misschien wel, anders het forum daarvan
  zondag 2 april 2006 @ 01:41:27 #224
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36567525
Ben begonnen met het almachtige Carlisle United

Sta wel stijf onderaan na een halve competitie. Terwijl ik uit de eerste 7 wedstrijden nog 10 punten haalde, daarna is het echt ontzettend bergafwaarts gegaan
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 2 april 2006 @ 02:07:01 #225
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_36568066
Ben inmiddels in seizoen 3 met AS Roma.

1e seizoen: UEFA Cup gewonnen en 2e in de competitie.
2e seizoen: CL gewonnen, Europese supercup, Italiaanse beker en 3e in de competitie.
3e seizoen: Italiaanse supercup gewonnen..

Enige doel is dus nog om Serie A te winnen.

Belangrijkste aankopen: Marco Motta (Udinese, VVL), Daniel Niculae (Rapid Boekarest, SC) Simon Vukcevic (Saturn, AMLC) en Perea (Atletico Madrid, VC)

Selectie:
Tactiek is een simpele 4-4-2 flat.

Edit: Ik zie nu pas dat MSN schermpje sorry

[ Bericht 9% gewijzigd door DatMeenJeNiet op 02-04-2006 02:12:27 ]
pi_36580305
Iemand een oplossing voor het volgende probleem:
Ik kan tijdens de wedstrijd niks wijzigen, dus niet wisselen of tactische aanpassingen doen. En dat is erg irritant en totaal niet te doen. Ik werk trouwens met de laatste patch voor fm2006.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 2 april 2006 @ 16:18:51 #227
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36580561
Wat heb je met je wereldkeeper Curci gedaan ?
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_36580627
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik kan tijdens de wedstrijd niks wijzigen, dus niet wisselen of tactische aanpassingen doen. En dat is erg irritant en totaal niet te doen. Ik werk trouwens met de laatste patch voor fm2006.
Hoezo kan dat niet
  zondag 2 april 2006 @ 16:34:20 #229
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_36581007
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef SoA-Holic het volgende:
Heb je misschien 'n verkeerde skin? Ik heb dat ook wel eens gehad en met 'n andere skin ging dat wel..
pi_36581051
Dat kan, maar waarom kan je niet wisselen. kan je nergens op drukken of wat?
  zondag 2 april 2006 @ 16:37:47 #231
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_36581091
Volgens mij valt de teamnaam dan net buiten 't beeld of zo ja, zoiets was 't bij mij als ik me niet vergis..
pi_36581429
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:21 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hoezo kan dat niet
Dat vraag ik mij dus ook af
Ik ben gewoon manager van mijn team, dus geen assistent ofzo. En nu verlies ik net met 2-1 bij Barca uit door een late goal van hun. Tja, en ik wou nog zo graag mn tactiek wijzigen.

Ik zal op een later tijdstip even een fotootje plaatsen.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_36581537
Maar je kan dus nergens op klikken ? dat is wel heel vaag.
  zondag 2 april 2006 @ 17:00:54 #234
123545 DatMeenJeNiet
pi_36581640
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef VinnieJones het volgende:
Wat heb je met je wereldkeeper Curci gedaan ?
Staat normaal in de basis.. maar is (weer eens) geblesseerd( 3 maanden) dus ff bij reserves gezet, anders heb ik een te grote selectie.
pi_36581659
Ik kan alleen op hoogtepunten en weergave drukken. Die 3e optie zit er niet tussen. En ik heb zo ook geen zin meer om door te gaan, eindigde net een wedstrijd met 3 blessuregevallen.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_36581675
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik kan alleen op hoogtepunten en weergave drukken. Die 3e optie zit er niet tussen. En ik heb zo ook geen zin meer om door te gaan, eindigde net een wedstrijd met 3 blessuregevallen.
Andere skin al geprobeerd
  zondag 2 april 2006 @ 17:32:07 #237
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_36582449
Ik ben weg bij Forest Green Rovers , nadat voor de 3e keer , de uitbreiding van het Stadion werd tegengehouden door boze buurtbewoners .

Gelukkig zochten ze bij Omniworld nog een manager , jammer genoeg hebben die nog minder te besteden dan FGR.
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 2 april 2006 @ 19:26:11 #238
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36585890
Mijn hemel, in de 15e minuut een knokpartij, 2 keer rood voor mij, niks voor hun. Ja, dan ben je kansloos he, en dan nog "maar" 4-1 eraf gaan
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 2 april 2006 @ 19:28:23 #239
123545 DatMeenJeNiet
pi_36585953
Lol ik ben regelmatig beter met 10 man dan met 11 echt vaag.
  zondag 2 april 2006 @ 19:42:41 #240
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_36586376
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn hemel, in de 15e minuut een knokpartij, 2 keer rood voor mij, niks voor hun. Ja, dan ben je kansloos he, en dan nog "maar" 4-1 eraf gaan
'n knokpartij Dat heb ik nog nooit meegemaakt, zie je dan die bolletjes op elkaar springen?
pi_36591772
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:02 schreef Jasza het volgende:

[..]

Andere skin al geprobeerd
Jij bent de man!
Dat was het probleem dus, mijn stone skin v1.1 functioneerde dus niet goed. Thanx
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 2 april 2006 @ 22:29:54 #242
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_36592702
En bedankt

Ik was degene die deze optie aandroeg
pi_36597067

blessure golfje laatste wedstrijd gaf me er nog 3 bij..
pi_36597260
1-1-2006

Juve: 1e 2e ronde CL, Beler kwartfinale, Cambiasso gekocht
Anderlecht: 2e plaats, uitgeschakeld in de CL, Lovenkrands, Vayrinen en Beasley gekocht
PSV: 4e plaats, 2e ronde CL, Abraham, Pellerano en Pareja gekocht
Chelsea: 2e plaats(3 nederlagen op rij), uitgeschakeld in de league cup, 2e ronde CL
Rangers: Uitgeschakeld in CL, League Cup halve finale, gedeeld eerste met Celtic. Castelen en Emerton gekocht
Lyon: 1e plaats, 2e ronde CL, Anelka gekocht
Los Angeles: Eerste in de MLS, eerste ronde play-offs uitgeschakeld, Jean(reserve van Sao Paulo) gekocht
Sao Paulo: 4e plaats in de competitie, 1e ronde in de Sud Americana naar huis, geen spelers gekocht of verkocht
Boca: 3e plaatst, 2e ronde Sud Americana naar huis, paar talenten en Clemente Rodiguez gekocht.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 april 2006 @ 01:49:33 #245
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_36597714
Gepromoveerd met Stoke City via play-offs naar The Premiership in m'n eerste seizoen

Komt voor een groot deel door goede leenspelers van topclubs uit the Premiership te hebben het hele jaar door.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 3 april 2006 @ 01:54:58 #246
123545 DatMeenJeNiet
pi_36597764
quote:
Op maandag 3 april 2006 01:01 schreef OreO het volgende:
[afbeelding]

blessure golfje laatste wedstrijd gaf me er nog 3 bij..
Das kut al is er 1 ding kutter en dat is je skin.
pi_36597864
nee joh mooie skin
pi_36598193
Hoe kan je voorkomen dat Aisati na het eerste jaar transfervrij weg gaat?

Hij gaat nu naar MU
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36598272
Nieuw contract?
pi_36598286
Wanneer?

Ik heb hem wel een nieuw contract aangeboden maar dat is dus schijnbaar niet goed genoeg. Volgens mij kan hij vanaf zijn 17e of 18e wel een contract tekenen maar loopt dat maar tot 2006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')