abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36599645
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:46 schreef Nywuob het volgende:
Maar als je zulke spitsen hebt, dan ga je toch niet met één spits spelen.
Rosenberg legt er in mijn systeem gewoonlijk 38 in een seizoen in ( CL/Beker/comp) en kan niet goed spelen in een 4-4-2. Deed ie bij Ajax al, en hier weer... Verder heb ik liever controlerende spelers als Pirlo en Kaka en aanvallende middenvelders, die het middenveld overeind houden. Helaas heeft Rosenberg een kuitblesure gehad voor 5 maanden, waardoor ik wel met Shevshenko en Gilardino moest spelen. 4-4-2 met opkomende middenvelders. Lig inmiddels wel uit de CL (verloren van Everton 1-2 ag, waarbij Everton de winnaar van vorig jaar was) in de finale tegen Inter voor de beker... En verloren van Roma met 5-3 waardoor ik nu 2e sta.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36599661
Weet iemand wat de systeemeisen zijn voor dit spel, en wat in de praktijk werkbaar is
pi_36604081
praktijk goed werkbaar toch zeker 1 gig ram en een processor rond de 3000
je kan ook met 256 en 1ghz al spelen, maar het detail is dan minimaal
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_36607021
so ff opnieuw begonnen

Mn toekomstig-irl amateurploegje(KSK Kallo) via de editor in de Belgische derde klasse geplaatst.

Nu 500k euro schuld doordat de club het stadion gekocht heeft, ik had maar 3 spelers in mn ploegje vanaf de start, en ik kan geen enkele echte goede transfer regelen, amper geld voor lonen.

Ondertussen wel al wat goede braziliaanse trainers binnegehaald, dus dat moet lukken. Hopelijk ga ik niet falliet en kan ik erin blijven

Dit wordt de grootste uitdaging in mn fm geschiedenis
pi_36607167
Je haalt eerst trainers binnen en dan spelers?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36608116
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je haalt eerst trainers binnen en dan spelers?
yep

Ik wil altijd eerst 4 sterren in elk compariment van de training

Dan haal ik de spelers binnen, ik heb toch gewoon elke speler die wou komen gekocht(voor 0¤) of gehuurd
pi_36608720
dubbel, iets te enthousiast geloof ik
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_36608767
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[quote]Op zondag 2 april 2006 22:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
En bedankt

Ik was degene die deze optie aandroeg
Dan wil ik jou ook bedanken
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:05:35 #259
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36628357
Het gaat weer erg lekker bij mij..
3 seizoen bij Milan
The dubbel Serie A + CL

Wat wel kut van het spel is, er is te weinig interesse in mijn spelers.
Of het moet echt zo'n wereldspeler zijn..

Heb nu binnengehaald:
Vucinic, Ronaldinho en Andriolo (of zoiets, goede VC)

Maar wil een aantal "bank"spelers kwijt die al tegen de 30 zitten..
Ze spelen met mijn unieke rotatie systeem toch wel makkelijk zo'n 20 wedstrijden mee per seizoen, alleen wil ik deze speeltijd liever aan mijn junioren gunnen..

Niemand wil ze kopen:
Iemand geinteresseerd in Ugur Yildirim(ja hij doet 't goed! ) , Hugo Viana, Hamit Altintop en Del Horno
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:39:01 #260
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_36636819
Op dit moment nog steeds bezig met Stoke City in The Premiership, en het gaat geweldig goed
Paar goede aankopen gedaan (van der Sar, Forsell) en talentjes gekocht (v/d Ouweland ?, Adu, Boutahar)
Begin v/d competitie: 6 wedstrijden gespeeld, 3 gewonnen, 2 gelijk, 1 verloren.. en sta daarom nu op een 6e plaats met degradatiekandidaar nr. 1

Ik heb trouwens door het hele jaar door veel blessures, kan ik dit het beste oplossen door m'n trainingsmethodes te verminderen (ik train nu vol door maandag t/m vrijdag)
Ik heb hem al een beetje aangepast, maar nog steeds elke week wel 2 blessures of meer

[ Bericht 26% gewijzigd door MarkNMGN op 04-04-2006 12:45:39 ]
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:25:29 #261
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36641978
Gedegradeerd met Carlisle. Laatse wedstrijd moest ik winnen, nr 22 had namelijk verloren. Met rust sta ik 4-2 voor, 4 minuten voor tijd wordt het 4-4

Vervolgens ontslagen

Kijken wat ik es verder gaat doen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:44:23 #262
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_36652669
Ik ben begonnen met Utreg

Paar kleine transfers: Luwano Garcia(VVV), Mwila(Orgrypte), Ionescu (Univ. Craiova) en Zsusschen(TOP Oss).

Uitgaande: Shew A Tjon.

1e wedstrijd sta binnen 42 minuten 1-5 voor tegen NEC nu al geen zin meer
pi_36657301
Heeft deze game nou regelmatig updates met nieuwe spelers enzo of niet?
pi_36657335
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef devv05 het volgende:
Heeft deze game nou regelmatig updates met nieuwe spelers enzo of niet?
Op de pc wel ja
pi_36658338
Op de 360 hopelijk ook. Als ze er maar geen geld voor gaan vragen
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:14:47 #266
123545 DatMeenJeNiet
pi_36658536
Op de 360 wss ook wel.. want er zullen heus nog wel patches worden uitgebracht.. en dan wss met data.
pi_36687586
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 00:05 schreef VinnieJones het volgende:
Het gaat weer erg lekker bij mij..
3 seizoen bij Milan
The dubbel Serie A + CL

Wat wel kut van het spel is, er is te weinig interesse in mijn spelers.
Of het moet echt zo'n wereldspeler zijn..

Heb nu binnengehaald:
Vucinic, Ronaldinho en Andriolo (of zoiets, goede VC)

Maar wil een aantal "bank"spelers kwijt die al tegen de 30 zitten..
Ze spelen met mijn unieke rotatie systeem toch wel makkelijk zo'n 20 wedstrijden mee per seizoen, alleen wil ik deze speeltijd liever aan mijn junioren gunnen..

Niemand wil ze kopen:
Iemand geinteresseerd in Ugur Yildirim(ja hij doet 't goed! ) , Hugo Viana, Hamit Altintop en Del Horno
Welk bedrag heb je voor Ronaldinho neergelegd? Ik vraag me af hoever ik ongeveer moet gaan voor die jongen, wil 'm toch graag eens bij Man Utd in de formatie achter Ruudje hebben
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 5 april 2006 @ 22:24:17 #268
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36691411
free !!

zijn contract liep af, en ik kon t niet laten. ook al is hij inmiddels al 31 geworden..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_36696311
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:24 schreef VinnieJones het volgende:
free !!

zijn contract liep af, en ik kon t niet laten. ook al is hij inmiddels al 31 geworden..
Dat heb ik nu met del piero die wil ik ook graag hebben
  donderdag 6 april 2006 @ 09:41:11 #270
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_36699263
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Welk bedrag heb je voor Ronaldinho neergelegd? Ik vraag me af hoever ik ongeveer moet gaan voor die jongen, wil 'm toch graag eens bij Man Utd in de formatie achter Ruudje hebben
Bij mijn Milan game heb ik al eens 57 miljoen geboden, maar hij wil gewoon niet weg daar

Wel gratis Beckham overgenomen, word een goeie coach ook.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_36700950
Topspelers zijn vaak alleen weg te krijgen voor astronomische bedragen!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  donderdag 6 april 2006 @ 13:50:47 #272
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36706628
Ben nu met Fiorentina begonnen. 6e na 10 wedstrijden, terwijl ik tot de degradatiekandidaten behoor. Niet echt nieuwe spelers gekocht nog. Wel al 2 die ik half ownde nu helemaal. En Fiore en Frey heb ik on loan, wil ik kopen, maar die willen zelf niet
pi_36710300
Ben met Fiorentina als 2e geeindigd. 4-4-2 Diamand Attacking (AML & AMR worden MC)
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  donderdag 6 april 2006 @ 17:36:39 #274
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36713974
Merk dat Fiorentia heel erg in is hier.. Zal wel aan 't sfeer in Antemio Franchi liggen

Ik ben er ook begonnen aan mijn loopbaan daar niet van

Karl Svensson heb ik nu ook een bod op gedaan trouwens.. Speelt bij mij nu al 4 jaar bij Messina..
Chivu krijg ik maar niet los bij Roma.
  donderdag 6 april 2006 @ 18:09:06 #275
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36714793
Fiorentina voordelen in het spel op een rijtje

- Goed spelersmateriaal voorhanden (Toni, Fiore, Frey, Ujfalusi)
- Leuke talentjes aanwezig (Pazzini, Montolivo, Bojinov, Donadel)
- Bij het begin zit je ruim onder je wagebudget, wat ervoor zorgt dat je EN mensen goed salaris kan bieden, EN voor veel winst per maand
- Die winst krijg je, althans ik, zonder te vragen available voor transfers (van 3,5 bij de start naar 8 miljoen budget na 15 wedstrijden )
- Je wordt beschouwd als serieuze degradatiekandidaat, dus veel kun je niet fout doen
- Dat paars is zoooooooo mooi
pi_36715116
Ik ben kampioen geworden met AZ heb heel lang 9 punten voor gestaan op Feyenoord maar op het einde verspeelde ik veel punten en moest ik hopen dat Feyenoord de laatste wedstrijd gelijk speelde en dat deden ze met 4-4 en ik won gelukkig
Beker uitgeschakeld via penelty`s tegen Feyenoord in de kwartfinale
Uefa cup ook in de kwartfinale eruit gegaan tegen Roma die duidelijk te sterk waren.

Ik heb ook in het seizoen 20 miljoen aan transfergeld verdient.
was daardoor wel bang dat ik daardoor slechter zou presteren in de competitie en dat deed ik dus ook.
Vooral een vleugelspeler die ik voor 10 miljoen had verkocht had ik pas moeten laten verkassen aan het einde van het seizoen want toen kreeg ik pas een goede vervanger voor hem weer.
Trainingsfaciliteiten zijn verbeterd en stadion word met 4209 plaatsen uitgebreid.

Ik speel ook voor het eerst in deze FM zonder echte spelers was daardoor ook verrast dat ik zoveel goede spelers zou krijgen bij AZ.
  donderdag 6 april 2006 @ 18:32:17 #277
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36715482
ik vind dat spelers verkopen en winst maken toch wel het leukste aan 't spel eerlijk gezegd.
Beetje onderhandelen enzo..

Jammer dat bij dit spel, niet zo veel interesse is in je spelers..
Wel interesse maar niemand die met een zak geld komt vragen om een speler
pi_36715920
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:32 schreef VinnieJones het volgende:
ik vind dat spelers verkopen en winst maken toch wel het leukste aan 't spel eerlijk gezegd.
Beetje onderhandelen enzo..

Jammer dat bij dit spel, niet zo veel interesse is in je spelers..
Wel interesse maar niemand die met een zak geld komt vragen om een speler
Ja daar heb ik ook last van.
Koop ook veel talenten voor de toekomst maar doordat er geen dragende spelers weggaan en mijn talenten zich doorontwikkelen krijg je na een tijdje teveel ongelukkige spelers
pi_36716327
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fiorentina voordelen in het spel op een rijtje

- Goed spelersmateriaal voorhanden (Toni, Fiore, Frey, Ujfalusi)
- Leuke talentjes aanwezig (Pazzini, Montolivo, Bojinov, Donadel)
- Bij het begin zit je ruim onder je wagebudget, wat ervoor zorgt dat je EN mensen goed salaris kan bieden, EN voor veel winst per maand
- Die winst krijg je, althans ik, zonder te vragen available voor transfers (van 3,5 bij de start naar 8 miljoen budget na 15 wedstrijden )
- Je wordt beschouwd als serieuze degradatiekandidaat, dus veel kun je niet fout doen
- Dat paars is zoooooooo mooi

Inmiddels het derde seizoen ingegaan. Omdat het tweede seizoen zwaar ruk ging ik bijna ontslagen ben wat mutaties doorgevoerd. Vooral op het middenveld. Tiago aangekocht, Ricardinho aangekocht en Foggi kwam gratis binnenlopen. Hierdoor is Montolivio redelijk overbodig geworden, maar die hou ik nog even. Romagnoli mag wel naar een andere club uitzien. In de spits staan nu Owen en Tamudo samen, waar eerst deze twee afwisselden en Pazzini een vaste plaats had. Donadel is verkocht voor een paar miljoen. Tevens is Cudicini gekomen als eerste of tweede doelman. Voorlopig nog als tweede. Hitzelberger is gekomen als backup voor de linksbackpositie, die lange tijd onderbezet was. Hetzelfde gold voor de rechtsback, waar eerst Ujfalusi speelde. Hiervoor heb ik Ricksen en Gokdeniz aangekocht.

Gelukkig mag het resultaat er ook naar wezen. De competitie begint bijna, maar het gaat weer als vanouds. Alle wedstrijden ruim gewonnen, met als uitschieter de 14-0 tegen AB voor de Intertoto. Ik hoop dat dit een mooi seizoen wordt. Enige nadeel is dat Tiago er gelijk weer het halve seizoen uit ligt.

Mijn team:
Gk: Carini - Cudicini
DL: Grosso - Hitzelberger
DR: Gokdeniz - Ricksen
DC: Monsoreau - Dainelli
DC: Pablo - Ujfalusi - Svensson
MC: Sivok - Mascherano
MCL: Ricardinho - Foggi - Montolivio
MCR: Tiago - Galletti - Gasbarroni
AMC: Kranckjar - Marcelinho
FC: Owen - Aruna
FC: Tamudo - Pazzini
  donderdag 6 april 2006 @ 19:34:11 #280
123545 DatMeenJeNiet
pi_36717463
Gokdeniz? Karadeniz?
  donderdag 6 april 2006 @ 20:11:57 #281
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36718727
Wat is dat trouwens met keepers uitlenen in Italie

Echt elk team leent elkaars keeper zo'n beetje
pi_36718745
Hmm, moet Gorlitz zijn. Oud HSV speler.
pi_36732353
Ik zit nu bij FC Kopenhagen waar ik het eerste seizoen Kampioen ben geworden. Ook heb ik de Royal League gewonnen en de bekerfinale gehaald. In de Uefa Cup na de winterstop uitgeschakeld tegen Sevilla.

Nu ben ik net begonnen met het tweede seizoen en ben bezig met de kwalificatie voor de Champions League. Ik begon in de tweede kwalificatieronde tegen Artmedia, wat simpel eindigde in 12 - 0 over twee wedstrijden. De derde en laatste ronde speel ik tegen CSKA Moskou, waarvan ik de eerste wedstrijd uit al met 6 - 2 heb gewonnen.

Ik heb voor het nieuwe seizoen flink wat geld uitgegeven om goede spelers te halen. Dit is nu mijn elftal:

GK: Kameni (Olejnik)
DR: Varela (Collen)
DL: Zonneveld (Ingrao)
DC: Andreasen (Gioda)
DC: Burdisso (Hangeland)
DMC: Mascherano (Didot)
MR: Malbranque (Djuric)
ML: Blondel (Roger)
AMC: Källström (Kranjcar)
FC: Genro (Rosenberg)
FC: Roncatto (Karadas)

Een veel te goed elftal voor de Deense competitie, maar ik wil ook op Europees niveau meekunnen.
pi_36732405
is toch geen uitdaging.....
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn game met Milan begint zowaar goed te verlopen. Ik heb 'n tactiek waar de tegenstanders geen raad mee weten. Sheva en Káka scoren er op los en de verdediging staat als 'n huis met Nesta en Kompany centraal achterin

Dit is mijn opstelling:
[afbeelding]

Met Maldini, Mikel, Huntelaar, Maduro, Gilardino, Jankulovski en Kalac/Stenild op de bank heb ik een aardige selectie al zeg ik 't zelf Inzaghi, Stam, Serginho, Ambrosini, Vogel, Rui Costa en Amoroso kunnen wat mij betreft vertrekken. Ze zijn te oud en/of niet op 't niveau waarop ik wil acteren Ik wil nog wel 'n nieuwe keeper aantrekken, Akinfeev of Arenas.
HIGH5!
pi_36732647
Ik speel met Eendracht Aalst en ben na drie seizoenen nu gepromoveerd van divisie 3B naar de eerste divisie. Club is financieel gezond en faciliteiten geupgraded. Nu ik naar de hoogste klasse ben gepromoveerd is het nu ook een full-time profclub geworden. Grootste kracht is toch wel mijn uitgebreide groep Columbianen. Voordeel in Belgie is dat er lage lonen zijn en geen restricties op buitenlanders. Daarnaast kun je wel hoge transfersommen vragen bij de vooral Franse clubs die veel shoppen in België. Is toch wel een van mijn leukste potjes deze. Ik plaats binnenkort mijn selectie wel, die nu aanzienlijk versterkt is met ondermeer de komst van Beslija en Wamfor.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_36732934
Kijk! dit lijkt mij ook een leuke uitdaging!
die ga ik ook aan! dit weekend ga ik mn potje starten
bij Eendracht Aalst word ik manager, competities: nl, bel, ........ suggesties?
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef Peregrijn het volgende:
Ik speel met Eendracht Aalst en ben na drie seizoenen nu gepromoveerd van divisie 3B naar de eerste divisie. Club is financieel gezond en faciliteiten geupgraded. Nu ik naar de hoogste klasse ben gepromoveerd is het nu ook een full-time profclub geworden. Grootste kracht is toch wel mijn uitgebreide groep Columbianen. Voordeel in Belgie is dat er lage lonen zijn en geen restricties op buitenlanders. Daarnaast kun je wel hoge transfersommen vragen bij de vooral Franse clubs die veel shoppen in België. Is toch wel een van mijn leukste potjes deze. Ik plaats binnenkort mijn selectie wel, die nu aanzienlijk versterkt is met ondermeer de komst van Beslija en Wamfor.
HIGH5!
pi_36738700
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef larsje_larsje het volgende:
Kijk! dit lijkt mij ook een leuke uitdaging!
die ga ik ook aan! dit weekend ga ik mn potje starten
bij Eendracht Aalst word ik manager, competities: nl, bel, ........ suggesties?
[..]
Ik speel met België, Engeland, Spanje en Italië als competities. Grootste database.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_36740514
Football Manager 2006 voor de Xbox 360 is binnen zo meteen even proberen
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:32:35 #289
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_36740515
Ik speel sinds kort met Valencia, dat is ook leuk Ze hebben een goed elftal natuurlijk, maar de Spaanse competitie is erg zwaar, denk alleen maar aan de aanwezigheid van Barcelona, Real Madrid, Deportivo La Coruna, Sevilla, Villareal, Real Betis Sevilla en Atlético Madrid, die allemaal beter of even goed zijn als Valencia. Bovendien is er weinig geld en wel schulden die afgelost moeten worden.

Via de intertoto ( Hamburger SV, Lazio Roma en Athletic Bilbao ) ben ik in de Uefa Cup gekomen, na Orlen uitgeschakeld te hebben speel in nu de groepsfase.Thuis tegen Dinamo Boekarest werd gewonnen en uit tegen Partizan Belgrado gelijkgespeeld. Daar kom ik dus wel doorheen.
Ik lig helaas al uit de beker, Lorca werd verslagen, maar Celta de Vigo counterde zich in een thuiswedstrijd naar 1-0.
In de competitie sta ik nog net 1e, met 1 punt voor op naaste belager Barcelona, alles zit nog dicht bij elkaar. Ik heb 22 punten uit 9 wedstrijden. Ik won onder meer de traditoneel lastige uitwedstrijd tegen Real Betis Sevilla met 1-3 , en uit bij Real Madrid met 1-2

Mijn opstelling:

Canizares ( Mora, Francis )

Curro Torres ( Miguel )
Ayala ( Verdonck )
Marchena ( Lombaerts )
Fábio Aurélio ( Emini )

Angulo ( Rufete, Jorge Lopez )
Albelda ( Baraja )
Aimar ( Edu )
Vicente ( Regueiro, Bravo )

Villa ( Kluivert )
Mista ( Palacio )

Emini was transfervrij, Verdonck, Lombaerts en Bravo werden voor 1 miljoen gulden of minder gekocht, en Palacio kostte me een rib uit mijn lijf met 11 miljoen gulden. Totale besteding: 12,5 miljoen gulden. Daartegenover staat het vertrek van Butelle, Moretti en Navarro, zij legden 11,25 miljoen gulden in het laatje.
pi_36748977
Ik snap er nog niet heel veel van, heb er geen boekje bij en zou eerst wel eens de basics ergens duidelijk willen leren Het begint al bij het maken van de opstelling, hoe kan ik die spelers nou qua vaardigheden met elkaar vergelijk net zoals in PES? Dat je zeg maar die twee figuren over elkaar ziet. Nu is er geen touw aan vast te knopen.
  vrijdag 7 april 2006 @ 21:58:09 #291
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36751946
wow ..

Ik dacht ik probeer met Milan iets nieuws..
Speel ik met 3-3-4

Wordt ik eerst oefenpotje 5-1 afgemaakt door ajax..
Daarna in Ittaliaanse supercup 5-1 verlies tegen Palermo
Speelde wel met veel jonkies, maar ook basisspelers kwamen in actie..

Nog weekje voor competitie start, ga maar weer terug naar het vertrouwde 4-4-2 counter..
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:06:37 #292
123545 DatMeenJeNiet
pi_36753967
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:15 schreef devv05 het volgende:
Ik snap er nog niet heel veel van, heb er geen boekje bij en zou eerst wel eens de basics ergens duidelijk willen leren Het begint al bij het maken van de opstelling, hoe kan ik die spelers nou qua vaardigheden met elkaar vergelijk net zoals in PES? Dat je zeg maar die twee figuren over elkaar ziet. Nu is er geen touw aan vast te knopen.
Op PC is het mogelijk om te vergelijken.. moet ook wel op XBOX360 mogelijk zijn.

Ik raad je allereerst aan het boekje te lezen die dr bij zit.
En even gidsen te lezen op www.manutd.nl
pi_36755132
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Op PC is het mogelijk om te vergelijken.. moet ook wel op XBOX360 mogelijk zijn.

Ik raad je allereerst aan het boekje te lezen die dr bij zit.
En even gidsen te lezen op www.manutd.nl
Mja, ik heb er dus geen boekje bij das het lastige Dus ik zoek meer een beginnersguide/tutorial ergens Dat vergelijken kan ik wel doen nu, maar dan zie je alleen spelers leeftijd vs leeftijd enzo, niet de vaardigheden zoals bij PES in 1 figuur zeg maar...
  zaterdag 8 april 2006 @ 00:06:00 #294
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36755335
je bent de enige die hem op de 360 heb denk
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:29:56 #295
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36757152
Met Fiorentina uiteindelijk 5e geworden in het eerste seizoen, Europees voetbal dus veiliggesteld. En dat voor een degradatiekandidaat

Voor het nieuwe seizoen alweer veel van mn nieuwe transferbudget van 15 M besteed (Zo'n 11 M) .... Nieuw zijn Mido en Carboni als spitsen, de ene voor de basis (Pazzini heup gebroken, lang weg) ander als talentvolle back-up. Middenveld zijn gekocht: Borrielo, Rui Costa, Esposito en Brocchi. Borrielo als basislinksmid (Montolivo is helaas vertrokken, naar de Serie B, terwijl hij nog wel voor Italie heeft gespeeld bij mij ... en hij wou ook niet teruggekocht worden door mij ), Rui Costa en Esposito mogen vechten voor achter de spits. Brocchi als back-up. Achterin is Paolo Cannavaro erbij gekomen voor in de basis, en Frey voor op goal.

Ik ben nogal fan van spelers bij een club uit datzelfde land, misschien een tic. Anywayz, hier mijn opstelling hoe ik de Serie A en Europa ga veroveren

GK: Frey (Lupatelli)
DR: Pancaro (Maggio)
DC: Ujfalusi (Gambini)
DC: P. Cannavaro (Di Loreto)
DL: Pasqual (----)
DM: Donadel (Brocchi)
DR: Bojinov (Do Prado)
DL: Borrielo (----)
AMC: Esposito/Rui Costa
FC: Mido (Pazzini)
FC: Toni (Carboni)

Zoals je ziet, beide AMC's mogen nog uitvechten wie er basisklant wordt, en op de linkerkant kan ik zowel op het middenveld als in de verdediging nog iemand gebruiken (iemand niet dure, goede suggesties ?)

Verder nog comments, ik hoor het wel

O ja, weg zijn dus Martin Jorgensen, Nakata, Vryzas, Crejas, Montolivo en Guigou. Dusch
pi_36760704
Ik heb met Man Utd Frey ook aangekocht als eerste keeper, hij doet 't niet verkeerd al haalt ie geen echt hoge gemiddeldes. Voor de linker vleugel heb ik Evra en Richardson, maar in de PL viel me nog 'n andere speler op: Leighton Baines. Is misschien wat voor jou, Boezelaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eric_Cantona op 08-04-2006 14:20:50 ]
pi_36764036
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:06 schreef jorienvdherik het volgende:
je bent de enige die hem op de 360 heb denk
Beginnersguide voor de PC zal wel grotendeels hetzelfde zijn, alleen andere knoppen enzo denk. Maar bij een reviewexemplaar zit geen boekje en dat is vooral bij deze game lastig
pi_36764252
Net met Excelsior een competitie begonnen, heb net in de voorbereiding met 2-0 van Alavés gewonnen
pi_36765876
Als ik "volledig scherm" uit vink om een actief venster te krijgen krijg ik een foutmelding. Hij zegt dat ik moet kijken of mijn instellingen van mijn beeldscherm wel goed zijn. Iemand een idee hoe ik dat moet oplossen?
Ik heb een ATi Radeon X800 XT PE 256 mb video kaart
pi_36765931
Even -small_screen -windowed achter de opstartregel dumpen, dus: "c:/directory/fm.exe" -small_screen -windowed

Dan komt ie in een venster te staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')