Rosenberg legt er in mijn systeem gewoonlijk 38 in een seizoen in ( CL/Beker/comp) en kan niet goed spelen in een 4-4-2. Deed ie bij Ajax al, en hier weer... Verder heb ik liever controlerende spelers als Pirlo en Kaka en aanvallende middenvelders, die het middenveld overeind houden. Helaas heeft Rosenberg een kuitblesure gehad voor 5 maanden, waardoor ik wel met Shevshenko en Gilardino moest spelen. 4-4-2 met opkomende middenvelders. Lig inmiddels wel uit de CL (verloren van Everton 1-2 ag, waarbij Everton de winnaar van vorig jaar was) in de finale tegen Inter voor de beker... En verloren van Roma met 5-3 waardoor ik nu 2e sta.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:46 schreef Nywuob het volgende:
Maar als je zulke spitsen hebt, dan ga je toch niet met één spits spelen.
yepquote:Op maandag 3 april 2006 14:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je haalt eerst trainers binnen en dan spelers?
Dan wil ik jou ook bedankenquote:Op maandag 3 april 2006 15:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[quote]Op zondag 2 april 2006 22:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
En bedankt
Ik was degene die deze optie aandroeg
Op de pc wel jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef devv05 het volgende:
Heeft deze game nou regelmatig updates met nieuwe spelers enzo of niet?
Welk bedrag heb je voor Ronaldinho neergelegd? Ik vraag me af hoever ik ongeveer moet gaan voor die jongen, wil 'm toch graag eens bij Man Utd in de formatie achter Ruudje hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:05 schreef VinnieJones het volgende:
Het gaat weer erg lekker bij mij..
3 seizoen bij Milan
The dubbel Serie A + CL
Wat wel kut van het spel is, er is te weinig interesse in mijn spelers.
Of het moet echt zo'n wereldspeler zijn..
Heb nu binnengehaald:
Vucinic, Ronaldinho en Andriolo (of zoiets, goede VC)
Maar wil een aantal "bank"spelers kwijt die al tegen de 30 zitten..
Ze spelen met mijn unieke rotatie systeem toch wel makkelijk zo'n 20 wedstrijden mee per seizoen, alleen wil ik deze speeltijd liever aan mijn junioren gunnen..![]()
Niemand wil ze kopen:
Iemand geinteresseerd in Ugur Yildirim(ja hij doet 't goed! ) , Hugo Viana, Hamit Altintop en Del Horno![]()
Dat heb ik nu met del pieroquote:Op woensdag 5 april 2006 22:24 schreef VinnieJones het volgende:
free !!
zijn contract liep af, en ik kon t niet laten. ook al is hij inmiddels al 31 geworden..
Bij mijn Milan game heb ik al eens 57 miljoen geboden, maar hij wil gewoon niet weg daarquote:Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Welk bedrag heb je voor Ronaldinho neergelegd? Ik vraag me af hoever ik ongeveer moet gaan voor die jongen, wil 'm toch graag eens bij Man Utd in de formatie achter Ruudje hebben
Ja daar heb ik ook last van.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:32 schreef VinnieJones het volgende:
ik vind dat spelers verkopen en winst maken toch wel het leukste aan 't spel eerlijk gezegd.
Beetje onderhandelen enzo..![]()
Jammer dat bij dit spel, niet zo veel interesse is in je spelers..
Wel interesse maar niemand die met een zak geld komt vragen om een speler![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fiorentina voordelen in het spel op een rijtje
- Goed spelersmateriaal voorhanden (Toni, Fiore, Frey, Ujfalusi)
- Leuke talentjes aanwezig (Pazzini, Montolivo, Bojinov, Donadel)
- Bij het begin zit je ruim onder je wagebudget, wat ervoor zorgt dat je EN mensen goed salaris kan bieden, EN voor veel winst per maand
- Die winst krijg je, althans ik, zonder te vragen available voor transfers (van 3,5 bij de start naar 8 miljoen budget na 15 wedstrijden)
- Je wordt beschouwd als serieuze degradatiekandidaat, dus veel kun je niet fout doen
- Dat paars is zoooooooo mooi![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn game met Milan begint zowaar goed te verlopen. Ik heb 'n tactiek waar de tegenstanders geen raad mee weten. Sheva en Káka scoren er op los en de verdediging staat als 'n huis met Nesta en Kompany centraal achterin
Dit is mijn opstelling:
[afbeelding]
Met Maldini, Mikel, Huntelaar, Maduro, Gilardino, Jankulovski en Kalac/Stenild op de bank heb ik een aardige selectie al zeg ik 't zelfInzaghi, Stam, Serginho, Ambrosini, Vogel, Rui Costa en Amoroso kunnen wat mij betreft vertrekken. Ze zijn te oud en/of niet op 't niveau waarop ik wil acteren
Ik wil nog wel 'n nieuwe keeper aantrekken, Akinfeev of Arenas.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef Peregrijn het volgende:
Ik speel met Eendracht Aalst en ben na drie seizoenen nu gepromoveerd van divisie 3B naar de eerste divisie. Club is financieel gezond en faciliteiten geupgraded. Nu ik naar de hoogste klasse ben gepromoveerd is het nu ook een full-time profclub geworden. Grootste kracht is toch wel mijn uitgebreide groep Columbianen. Voordeel in Belgie is dat er lage lonen zijn en geen restricties op buitenlanders. Daarnaast kun je wel hoge transfersommen vragen bij de vooral Franse clubs die veel shoppen in België. Is toch wel een van mijn leukste potjes deze. Ik plaats binnenkort mijn selectie wel, die nu aanzienlijk versterkt is met ondermeer de komst van Beslija en Wamfor.
Ik speel met België, Engeland, Spanje en Italië als competities. Grootste database.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef larsje_larsje het volgende:
Kijk! dit lijkt mij ook een leuke uitdaging!
die ga ik ook aan! dit weekend ga ik mn potje starten
bij Eendracht Aalst word ik manager, competities: nl, bel, ........ suggesties?
[..]
Op PC is het mogelijk om te vergelijken.. moet ook wel op XBOX360 mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:15 schreef devv05 het volgende:
Ik snap er nog niet heel veel van, heb er geen boekje bij en zou eerst wel eens de basics ergens duidelijk willen lerenHet begint al bij het maken van de opstelling, hoe kan ik die spelers nou qua vaardigheden met elkaar vergelijk net zoals in PES? Dat je zeg maar die twee figuren over elkaar ziet. Nu is er geen touw aan vast te knopen.
Mja, ik heb er dus geen boekje bij das het lastigequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Op PC is het mogelijk om te vergelijken.. moet ook wel op XBOX360 mogelijk zijn.
Ik raad je allereerst aan het boekje te lezendie dr bij zit.
En even gidsen te lezen op www.manutd.nl
Beginnersguide voor de PC zal wel grotendeels hetzelfde zijn, alleen andere knoppen enzo denk. Maar bij een reviewexemplaar zit geen boekje en dat is vooral bij deze game lastigquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:06 schreef jorienvdherik het volgende:
je bent de enige die hem op de 360 heb denk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |