De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van de nieuwe ronde (3):quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Zaandijk (Noord Holland)
10: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
11: Teckop (Utrecht)
12: Hoogmade (Zuid Holland)
13: Wassenaar (Zuid Holland)
14: Barneveld (Gelderland)
15: Hoevelaken (Gelderland)
16: Soestdijk (Utrecht)
17: Enschede (Overijssel)
18: Delden (Overijssel)
19: Zwolle (Overijssel)
20: Diever (Drenthe)
21: Jubbega (Friesland)
22: Kolderveen (Drenthe)
23: Dordrecht (Zuid Holland)
24: Nuenen (Noord-Brabant)
25: Veldhoven (Noord-Brabant)
26: Luyksgestel (Noord-Brabant)
27: Helmond (Noord-Brabant)
28: Ysselsteyn (Limburg)
29: Eindhoven (Noord-Brabant)
30: Roermond (Limburg)
31: Tegelen (Limburg)
32: Arnhem (Gelderland)
33: Oosterbeek (Gelderland)
34: Renkum (Gelderland)
35: Wageningen (Gelderland)
36: Delft (Zuid Holland)
37: Stompwijk (Zuid Holland)
38: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
39: Gouda (Zuid Holland)
40: Zeist (Utrecht)
41: Hoogland (Utrecht)
42: Bikbergen (Noord Holland)
43: Renesse (Zeeland)
44: Terneuzen (Zeeland)
quote:1: Sittard (Limburg)
2: Roermond (Limburg)
3: Ulvenhout (Noord-Brabant)
4: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
5: Aalten (Gelderland)
6: Groenlo (Gelderland)
7: Enschede (Overijssel)
8: Denemarken (Groningen)
9: Scheemda (Groningen)
10: Nieuweschans (Groningen)
11: Hoogezand (Groningen)
12: Lellens (Groningen)
13: Middelbert (Groningen)
14: Kolham (Groningen)
15: Peizermade (Drenthe)
16: Roderwolde (Drenthe)
17: Roden (Drenthe)
18: Leek (Groningen)
19: Zevenhuizen (Groningen)
20. Drachten (Friesland)
21. Oosterwolde (Friesland)
22. Bergum (Friesland)
ja maar ja maar, ik moet bier drinken ...quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Niemand mag uitloggen totdat dit mysterie is opgelost!![]()
je bent wel verdachte ja, heb je hem er wel neergelegtquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:02 schreef erkel het volgende:
Damn, dat is niet zo mooi. Ik voel me wel een beetje schuldig nu![]()
Je heb nieteens 10 bankrekeningen manquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:28 schreef XLerate het volgende:
[afbeelding]
10 euro op 10 verschillende bankrekeningen!
Twee losse briefjes van 5 mag ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je heb nieteens 10 bankrekeningen man
Spuit 11 .
Kijk het bedrag is al naar beneden geschroeft .quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:54 schreef XLerate het volgende:
[..]
Twee losse briefjes van 5 mag ook.
Geen opeenvolgende serienummers.
Hoe haal je het in je hoofd er geld voor te vragen !!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:28 schreef XLerate het volgende:
[afbeelding]
10 euro op 10 verschillende bankrekeningen!
2 x 5 = 10quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Kijk het bedrag is al naar beneden geschroeft .
Minder vertrouwen erin knul?
Veel fokkers ..quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:51 schreef XLerate het volgende:
Haha, ik mag toch wel een beetje paniek zaaien?
De stok is gewoon veilig en gaat als het meezit morgen 100km naar het zuiden, naar de bewoonde wereld
Als het tegenzit naar Leeuwarden, waar hij in het bereik zal liggen van meer Fok!kers.
Schop die stok nou maar de goede kant op heikneuterquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:57 schreef XLerate het volgende:
Kennelijk meer dan in omgeving Bergum, rekenwonder.
Ik gooi hem wel in de trein.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Je die stok moet verdulleme niet in Leeuwarden komen te liggen net als ik er niet ben
ritsel m maar naar Den haag, ligt ie over een week wel weer een Leeuwarden
Ja, Rotterdam dan, een stok kan niet overstappen....quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:07 schreef XLerate het volgende:
[..]
Ik gooi hem wel in de trein.
Hij komt zaterdagmorgen om 11.30 aan in Den Haag![]()
Dat lijkt me een dealquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Faceoff het volgende:
pleur m dan alsnog in leeuwarden, dan zorg ik wel dat hij zaterdag in denhaag is!
Mooi!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef XLerate het volgende:
Afgelopen dinsdag al. Ik wou even wachten met het ontvoerd-scenario totdat er iemand zou zeggen dat hij hem op zou halen.
Sorry dat je voor niks gereisd hebt
De stok gaat morgenmiddag verder met zijn tocht.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:40 schreef Klea het volgende:
Je wordt bedankt XLerate, ik heb er minstens een uur voor omgereisd.![]()
Ik vind dit geen leuk geintje.
Het lijkt me een veiliger idee als hij nou een beetje bij de bewoonde wereld (meer dan 1 inwoner per 200m2) blijft...quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:43 schreef i2Them2 het volgende:
100km naar het zuiden? Gaat ie naar Zwolle oid? Als hij nou voor zaterdag hier in de buurt ligt kan ik 'm wel meenemen naar Den Bosch.
Iig fijn om te horen dat de stok nog leeft![]()
24 uurs regel?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef XLerate het volgende:
Afgelopen dinsdag al. Ik wou even wachten met het ontvoerd-scenario totdat er iemand zou zeggen dat hij hem op zou halen.
Splinters verwijderen, doh.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:41 schreef Avenger84 het volgende:
Ben je die stok aan het verkrachten ofzo wat moet je nou 4 dagen met dat ding![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
XLerate verdient een ban voor dit grapje!
Ontopic: Komt dat ding nog eens een keer richting het westen of moet ie eerst langs alle kleine kutgehuchten daar in het noorden?quote:Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
Door users geplaatste verzoeken om bans voor anderen zijn niet welkom en kunnen dan ook leiden tot een ban van de 'verzoeker' zelf.
Door users vastgestelde (vermeende) overtredingen mogen natuurlijk wel gemeld worden. Al ontvangen we die bij voorkeur per e-mail, ICQ, msn of IRC. De FA's beslissen vervolgens of en welke actie er nodig is.
Post checkquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[b]
[..]
Ontopic: Komt dat ding nog eens een keer richting het westen of moet ie eerst langs alle kleine kutgehuchten daar in het noorden?![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef oinkoink12 het volgende:
als dat ding ook maar binnen 30 km van Amsterdam komt te liggen haal ik hem op
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nou mensen ik heb een vrij weekend!![]()
Waar ligt dat ding?
Hij gaat dus als het goed is vanmiddag ergens heen. Als jij m een eindje richting westen slingert, gaat t hopelijk vanaf nu wat sneller want t schiet niet zo op daar in het hoge noordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef XLerate het volgende:
Helaas, ik heb de FOK!stok daar al eens verstopt (Westerdiepsterdallen)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef Faceoff het volgende:
Mja vertel ons, waar is dat ding, dan zal ik m in het kleinste kutgehucht dumpen wat ik kan vinden! alleen maar om al die zeikerds de mond te snoeren!
We weten nu wel dat die stok naar het zuiden en westen moet, en geloof me hij komt daar vanzelf!
Het is waar je Leeuwarden binnenkomt vanaf Hardegarijp.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:03 schreef Bob. het volgende:
IK ga morgen wel die kant op (Groningen) maar ik zou niet weten waar dat bord zit en om heel leeuwarden nou door te gaan lopen in de hoop iets te vinden![]()
goed plan, dan gaat ie eens een keer weg daarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hup naar Zurich ermeeRichting Den Oever (verstoppen op Kornwerderzand lijkt me wel een leuke stunt, heeft dat een plaatsnaambord?)
Annie Westland ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Godverdegodver![]()
EINDELIJK is ie op fietsafstand van mn huis.... ben ik niet thuis
O, is dat beter??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:39 schreef Faceoff het volgende:
als ik morgen wakker wordt ga ik naar nieuw vennep en kom ik precies langs dat bord, hoef alleen ff de vent weg over. morgen rond 11 uur is de stok dus iig weg..... en dan wel richting randstad!!!
alaaf!
Kom kom zo lastig is het niet!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:44 schreef Repeat het volgende:
tvp, sinds het briljante idee om de centrale topics onderaan te zetten kan ik et niet meer vinden...
toevallig een grijze hyundai excel zien staan?quote:
Ik heb je niet gezien, maar ik zou er ook niet op lettenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:05 schreef Faceoff het volgende:
[..]
toevallig een grijze hyundai excel zien staan?
Oh, ik had niet een pen bij de hand... dus zou de volgende Fokker ff mijn naam er ook bij willen kalken?
Ik was niet dronken, maar ik wist niet dat ie daar was. Anders was de stok nu in Menaldum geweest.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 07:44 schreef MeneerMuis het volgende:
Maar je kon zeker met je dronken kop die sleutel niet vinden?
Als ik er weer langskom, als het niou door de weeks was geweestquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:02 schreef Webcrowler het volgende:
Hoe laat ga jij hem halen dan Longinus? Misschien rijd ik er vanuit Haarlem wel ff naartoe
quote:Op zondag 12 maart 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Met een beetje geluk neem ik hem dinsdag weer mee terug naar Fryslân, krijgt ie weer wat rust
Een echte Fan laat zich niet tegenhouden door die paar kilometer extraquote:Op zondag 12 maart 2006 10:59 schreef Webcrowler het volgende:
En de stok gaat weer verder van Haarlem af, terwijl ik vandaag de planning had om hem te gaan halen in Nieuw Vennep... Nou ja. volgende keer beter
ja daag!quote:Op zondag 12 maart 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Met een beetje geluk neem ik hem dinsdag weer mee terug naar Fryslân, krijgt ie weer wat rust
Ja ik heb je naam erbij gezetquote:Op zondag 12 maart 2006 13:16 schreef Faceoff het volgende:
mja idd, die stok stinkt idd wel redelijk, met een dikke laag modder dr op
Wie geeft dat ding eens een goede wasbeurt?
Repeat of A. Powers ook zo lief geweest ff Faceoff op t A4'tje te kalken? k had geen pen bij de hand!![]()
ja, daar zat ik ook al naar te kijken...toen ik hem had (nummer 21) was hij nog mooi zwart...quote:Op zondag 12 maart 2006 10:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
De stok ziet er alweer aardig versleten enzo uit![]()
De snelste route van Haarlem naar Nieuw-vennep over 28,8 km in ongeveer 25 minutenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:02 schreef longinus het volgende:
[..]
Een echte Fan laat zich niet tegenhouden door die paar kilometer extra
Snel gevondenquote:
dat verlies je tochquote:Op zondag 12 maart 2006 21:57 schreef MissHobje het volgende:
Nu al![]()
Of zal ik hem nog ff snel verplaatsen( geintje)
Plaatsnaambord Den Haag bij de Broekslootkade graagquote:Op zondag 12 maart 2006 22:03 schreef MutZ het volgende:
ik wilde hem morgen ofzo gaan ophalenweet waar die ligt
whaaaaaaaaaa snel gedaan johquote:Op zondag 12 maart 2006 23:05 schreef tijnnl het volgende:
mp3neo en ik hebben hem!!!!![]()
we gaan er nu een mooi plekje voor zoeken in de buurt van Rotterdam.
![]()
inderdaad, maar dat wil niet zeggen dat ie nu altijd in de randstad blijft zwervenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:06 schreef Faceoff het volgende:
Zoo, ik ben zelf intussen ook weer terug om mijn vertrouwde friese stekje! als hij weer in de buurt komt, zal ik m wel weer een flinke slinger landinwaarts geven.
Want je moet toegeven, daar in de randstad gaat het toch allemaal net even ietsjes sneller dan hier in t hoge noorden!
neeh helemaal niet zogt gewoon het adress van dat bedrijf op en belde het door aan tijnnl...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaa snel gedaan joh
Nou iedergeval goed je best gedaan![]()
Was het alsnog lastig.. of totaal niet
Wil jij me ff bijschrijven dan.. want ik had het niet gezienquote:Op zondag 12 maart 2006 23:17 schreef G1G0 het volgende:
[..]
neeh helemaal niet zogt gewoon het adress van dat bedrijf op en belde het door aan tijnnl...
heb hem net ook even beet gehouden.... je bent alleen vergeten te schrijven op dat briefje...
de laaste die er opstond was zoetermeer.
Greetzzzz
ik zei toch dat er een briefje bij zatquote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wil jij me ff bijschrijven dan.. want ik had het niet gezien![]()
![]()
Foto's zijn goed genoeg hoor, ik zie dat je een zwarte renault megane scenic hebtquote:Op zondag 12 maart 2006 21:40 schreef MissHobje het volgende:
Naa weetje.. ik kreeg de foto;s niet goed.. te donker in omgeving.. dus ja dan maar zo hinten. Is aan de overkant dus dat valt ook weer mee..
Viel toch al flink tegen om een goed punt te vinden want veel borden in Alphen zijn niet goed bereikbaar.. ( hangen ze aan een geluidsscherm ofzo.. of net bij drukke weg waar je nergens kunt stoppen![]()
Ik vond het stukje kolham peizermade roderwolde roden leek wel okay gaanquote:Op zondag 12 maart 2006 23:06 schreef Faceoff het volgende:
Zoo, ik ben zelf intussen ook weer terug om mijn vertrouwde friese stekje! als hij weer in de buurt komt, zal ik m wel weer een flinke slinger landinwaarts geven.
Want je moet toegeven, daar in de randstad gaat het toch allemaal net even ietsjes sneller dan hier in t hoge noorden!
Hij werd elke keer 3 huizen verderop gelegdquote:Op maandag 13 maart 2006 08:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond het stukje kolham peizermade roderwolde roden leek wel okay gaan
It's sooo truequote:Op maandag 13 maart 2006 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij werd elke keer 3 huizen verderop gelegd![]()
Maar hij wérd verplaatst!quote:Op maandag 13 maart 2006 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij werd elke keer 3 huizen verderop gelegd![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij de laatste dagen toch echt sneller
dank u wel voor het compliment was wel lastig ondanks het statief maar het was dan ook -8quote:
hoe lang moet je daar voor fietsen ?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Misschien als ik straks zin heb om te fietsen, ga ik hem even ophalen
leuk ik ookquote:Op maandag 13 maart 2006 18:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik denk 20/30 minuten, woon namelijk in Capelle Schollevaar. Misschien zin om samen even op te halen?
met auto is wel snel snel, maar ik kan echt niet weg nu 'HELAAS'!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 18:47 schreef MeneerMuis het volgende:
Kan niet even snel snel?
laat die mensen uit de randstad ook even plezier hebben en daarna halen we de stok weer naar het oosten des landsquote:Op maandag 13 maart 2006 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Richten Arnhem SVP
WEE. TEE. EF.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:55 schreef mp3neo het volgende:
goede nacht fokkers
hier de fotoos van de plaatsing in rotterdam
aan deze paal is de fokstok bevestigd.
[afbeelding]
[afbeelding]
sleuteltje ligt in het bord 50
[afbeelding]
nu een paar sightseeing fotoos van de omgeving.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor de duidelijkheid de stok licht om het bord rotterdam en niet om het bord cappelle a/d ijsel
P.S. het was fokking KOUD
Ja dat dus.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Die ligt vlakbij mijn huis
Maar vorig jaar lag die op precies dezelfde plek, ging ik erheen, één uur lang gezocht (hij lag toen in een groot veld ergens onder bladeren), en toen was die al weg
Succes ermee
Echt geen 20 minuten vanuit Schollevaar. Tenzij je een brommert hebt.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik denk 20/30 minuten, woon namelijk in Capelle Schollevaar. Misschien zin om samen even op te halen?
Leuke plaatsquote:Op maandag 13 maart 2006 20:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb hem net met de auto opgehaald lady's
Maar wie was die geheimzinnige persoon die in zijn auto bij de stok stond te wachten en mij glimlachend aankeek en vervolgens weg reed over de dijk?
Ik ga nu trouwens naar de stad toe, breng hem morgen na me werk (ben 16:00 klaar) richting uhm... berkel en rodenrijs ofzo?
Top!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Hij ligt nu in de schuur bij mij, ik ga even naar toilet en dan kijk ik voor je.
Als je 'm bij het treinstation B&R in de buurt legt, kan ik 'm meenemen naar Den Haag. Nog verder naar het westen, puur om te stangen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb hem net met de auto opgehaald lady's
Maar wie was die geheimzinnige persoon die in zijn auto bij de stok stond te wachten en mij glimlachend aankeek en vervolgens weg reed over de dijk?
Ik ga nu trouwens naar de stad toe, breng hem morgen na me werk (ben 16:00 klaar) richting uhm... berkel en rodenrijs ofzo?
Vanuit zoetermeer gebracht naar Alphen aan den Rijnquote:Op maandag 13 maart 2006 20:26 schreef MeneerMuis het volgende:
MissHobje, ik zie je naam er niet bijstaan. Waar heb je hem gepakt/waar gebracht en wanneer?
Vanaf Capelle a/d IJssel is het een eind weg hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:26 schreef MeneerMuis het volgende:
MissHobje, ik zie je naam er niet bijstaan. Waar heb je hem gepakt/waar gebracht en wanneer?
heiden6: Misschien dat ik er vannacht nog even heen fiets, maar waar zit dat station precies?
qu63, gun me mijn jointje, dan gun ik de stok een goeie plek
gezelligquote:Op maandag 13 maart 2006 22:59 schreef ToonKloon het volgende:
'k Reed om 20:00u en 21:15u voorbij het UPC gebouw
MeneerMuis
PS. Dit is mijn eerste post op Fok! Ik ben verdoemd
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:53 schreef ToonKloon het volgende:
MeneerMuis, als je hem nou morgenochtend vroeg in Berkel & Rodenrijs dumpt, neem ik hem mee naar Epe
Op naar het oosten
En daarna Winterswijkquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:37 schreef MeneerMuis het volgende:
We zien het vanmiddag wel waar die beland
Ik ga nu werken
quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Laat ze maar lullen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik dacht dat er een 24uurs regel was?
Ik ken er ook niets aan doen dat ik van 4:00 tot 15:00 moet werken.
Mierenneukers zijn jullie wel zeg![]()
precies, het loopt toch prima dacht ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:03 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen...
Die 24 uurs regel is al vele malen iets overschreden. Zolang de stok maar goed word verplaatst maakt het geen zak uit dat het een 12 uur langer duurt
goed bezig![]()
quote:
quote:
Als ik moet hosten dan moet je het ff zeggen (en ze mailen of msn'en)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Die hond kan die stok in ieder geval niet meenemen als die aan een paal vastzit
Ik ga nu proberen foto's op de pc te zetten & online te zetten. ( kan enige tijd duren want ik weet niet hoe die kut camera werkt etc)
sleutel ligt trouwens in het gras ergens bij een boompje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |