Plaatsnaambord Den Haag bij de Broekslootkade graagquote:Op zondag 12 maart 2006 22:03 schreef MutZ het volgende:
ik wilde hem morgen ofzo gaan ophalenweet waar die ligt
whaaaaaaaaaa snel gedaan johquote:Op zondag 12 maart 2006 23:05 schreef tijnnl het volgende:
mp3neo en ik hebben hem!!!!![]()
we gaan er nu een mooi plekje voor zoeken in de buurt van Rotterdam.
![]()
inderdaad, maar dat wil niet zeggen dat ie nu altijd in de randstad blijft zwervenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:06 schreef Faceoff het volgende:
Zoo, ik ben zelf intussen ook weer terug om mijn vertrouwde friese stekje! als hij weer in de buurt komt, zal ik m wel weer een flinke slinger landinwaarts geven.
Want je moet toegeven, daar in de randstad gaat het toch allemaal net even ietsjes sneller dan hier in t hoge noorden!
neeh helemaal niet zogt gewoon het adress van dat bedrijf op en belde het door aan tijnnl...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaa snel gedaan joh
Nou iedergeval goed je best gedaan![]()
Was het alsnog lastig.. of totaal niet
Wil jij me ff bijschrijven dan.. want ik had het niet gezienquote:Op zondag 12 maart 2006 23:17 schreef G1G0 het volgende:
[..]
neeh helemaal niet zogt gewoon het adress van dat bedrijf op en belde het door aan tijnnl...
heb hem net ook even beet gehouden.... je bent alleen vergeten te schrijven op dat briefje...
de laaste die er opstond was zoetermeer.
Greetzzzz
ik zei toch dat er een briefje bij zatquote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wil jij me ff bijschrijven dan.. want ik had het niet gezien![]()
![]()
Foto's zijn goed genoeg hoor, ik zie dat je een zwarte renault megane scenic hebtquote:Op zondag 12 maart 2006 21:40 schreef MissHobje het volgende:
Naa weetje.. ik kreeg de foto;s niet goed.. te donker in omgeving.. dus ja dan maar zo hinten. Is aan de overkant dus dat valt ook weer mee..
Viel toch al flink tegen om een goed punt te vinden want veel borden in Alphen zijn niet goed bereikbaar.. ( hangen ze aan een geluidsscherm ofzo.. of net bij drukke weg waar je nergens kunt stoppen![]()
Ik vond het stukje kolham peizermade roderwolde roden leek wel okay gaanquote:Op zondag 12 maart 2006 23:06 schreef Faceoff het volgende:
Zoo, ik ben zelf intussen ook weer terug om mijn vertrouwde friese stekje! als hij weer in de buurt komt, zal ik m wel weer een flinke slinger landinwaarts geven.
Want je moet toegeven, daar in de randstad gaat het toch allemaal net even ietsjes sneller dan hier in t hoge noorden!
Hij werd elke keer 3 huizen verderop gelegdquote:Op maandag 13 maart 2006 08:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond het stukje kolham peizermade roderwolde roden leek wel okay gaan
It's sooo truequote:Op maandag 13 maart 2006 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij werd elke keer 3 huizen verderop gelegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |