quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nou mensen ik heb een vrij weekend!![]()
Waar ligt dat ding?
Hij gaat dus als het goed is vanmiddag ergens heen. Als jij m een eindje richting westen slingert, gaat t hopelijk vanaf nu wat sneller want t schiet niet zo op daar in het hoge noordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef XLerate het volgende:
Afgelopen dinsdag al. Ik wou even wachten met het ontvoerd-scenario totdat er iemand zou zeggen dat hij hem op zou halen.
Sorry dat je voor niks gereisd hebt
De stok gaat morgenmiddag verder met zijn tocht.
Helaas, ik heb de FOK!stok daar al eens verstopt (Westerdiepsterdallen)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef Faceoff het volgende:
Mja vertel ons, waar is dat ding, dan zal ik m in het kleinste kutgehucht dumpen wat ik kan vinden! alleen maar om al die zeikerds de mond te snoeren!
We weten nu wel dat die stok naar het zuiden en westen moet, en geloof me hij komt daar vanzelf!
Het is waar je Leeuwarden binnenkomt vanaf Hardegarijp.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:03 schreef Bob. het volgende:
IK ga morgen wel die kant op (Groningen) maar ik zou niet weten waar dat bord zit en om heel leeuwarden nou door te gaan lopen in de hoop iets te vinden![]()
goed plan, dan gaat ie eens een keer weg daarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hup naar Zurich ermeeRichting Den Oever (verstoppen op Kornwerderzand lijkt me wel een leuke stunt, heeft dat een plaatsnaambord?)
Annie Westland ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Godverdegodver![]()
EINDELIJK is ie op fietsafstand van mn huis.... ben ik niet thuis
O, is dat beter??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:39 schreef Faceoff het volgende:
als ik morgen wakker wordt ga ik naar nieuw vennep en kom ik precies langs dat bord, hoef alleen ff de vent weg over. morgen rond 11 uur is de stok dus iig weg..... en dan wel richting randstad!!!
alaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |