Mooi!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef XLerate het volgende:
Afgelopen dinsdag al. Ik wou even wachten met het ontvoerd-scenario totdat er iemand zou zeggen dat hij hem op zou halen.
Sorry dat je voor niks gereisd hebt
De stok gaat morgenmiddag verder met zijn tocht.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:40 schreef Klea het volgende:
Je wordt bedankt XLerate, ik heb er minstens een uur voor omgereisd.![]()
Ik vind dit geen leuk geintje.
Het lijkt me een veiliger idee als hij nou een beetje bij de bewoonde wereld (meer dan 1 inwoner per 200m2) blijft...quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:43 schreef i2Them2 het volgende:
100km naar het zuiden? Gaat ie naar Zwolle oid? Als hij nou voor zaterdag hier in de buurt ligt kan ik 'm wel meenemen naar Den Bosch.
Iig fijn om te horen dat de stok nog leeft![]()
24 uurs regel?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef XLerate het volgende:
Afgelopen dinsdag al. Ik wou even wachten met het ontvoerd-scenario totdat er iemand zou zeggen dat hij hem op zou halen.
Splinters verwijderen, doh.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:41 schreef Avenger84 het volgende:
Ben je die stok aan het verkrachten ofzo wat moet je nou 4 dagen met dat ding![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
XLerate verdient een ban voor dit grapje!
Ontopic: Komt dat ding nog eens een keer richting het westen of moet ie eerst langs alle kleine kutgehuchten daar in het noorden?quote:Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
Door users geplaatste verzoeken om bans voor anderen zijn niet welkom en kunnen dan ook leiden tot een ban van de 'verzoeker' zelf.
Door users vastgestelde (vermeende) overtredingen mogen natuurlijk wel gemeld worden. Al ontvangen we die bij voorkeur per e-mail, ICQ, msn of IRC. De FA's beslissen vervolgens of en welke actie er nodig is.
Post checkquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[b]
[..]
Ontopic: Komt dat ding nog eens een keer richting het westen of moet ie eerst langs alle kleine kutgehuchten daar in het noorden?![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef oinkoink12 het volgende:
als dat ding ook maar binnen 30 km van Amsterdam komt te liggen haal ik hem op
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nou mensen ik heb een vrij weekend!![]()
Waar ligt dat ding?
Hij gaat dus als het goed is vanmiddag ergens heen. Als jij m een eindje richting westen slingert, gaat t hopelijk vanaf nu wat sneller want t schiet niet zo op daar in het hoge noordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef XLerate het volgende:
Helaas, ik heb de FOK!stok daar al eens verstopt (Westerdiepsterdallen)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef Faceoff het volgende:
Mja vertel ons, waar is dat ding, dan zal ik m in het kleinste kutgehucht dumpen wat ik kan vinden! alleen maar om al die zeikerds de mond te snoeren!
We weten nu wel dat die stok naar het zuiden en westen moet, en geloof me hij komt daar vanzelf!
Het is waar je Leeuwarden binnenkomt vanaf Hardegarijp.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:03 schreef Bob. het volgende:
IK ga morgen wel die kant op (Groningen) maar ik zou niet weten waar dat bord zit en om heel leeuwarden nou door te gaan lopen in de hoop iets te vinden![]()
goed plan, dan gaat ie eens een keer weg daarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hup naar Zurich ermeeRichting Den Oever (verstoppen op Kornwerderzand lijkt me wel een leuke stunt, heeft dat een plaatsnaambord?)
Annie Westland ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Godverdegodver![]()
EINDELIJK is ie op fietsafstand van mn huis.... ben ik niet thuis
O, is dat beter??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:39 schreef Faceoff het volgende:
als ik morgen wakker wordt ga ik naar nieuw vennep en kom ik precies langs dat bord, hoef alleen ff de vent weg over. morgen rond 11 uur is de stok dus iig weg..... en dan wel richting randstad!!!
alaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |